Raskaaksi 2015

Tammikuun puuhastelut oli 17 ja 28pv. Palaan tänne viimeistään aamulla, nyt pitää keskittyä taloushallintoon :(
 
Beisla kiitos listan päivityksestä. :happy:

Pepe mulla on siis tosi oudot ja epäsäännölliset kierrot. Viime vuoden helmikuussa lopetin pillerit, mutta vasta syyskuussa saatin eka vuoto aikaiseksi primoilla. Sen jälkeen kierrot ollu yli 40 päivää ja nyt tulee näköjään tässä kierrossa uus ennätys. Onnellinen olen tuosta ovisplussasta, tietää että kropassa ees jotain tapahtuu. :)
 
Mulla ollu nyt kolme päivää niin et, ensin tuli illalla huono olo, sitten seuraavana aamuna aamupalan jälkeen huono olo ja eilen ja tänään aamulla ollut tosi huono olo. Eilen nukahdin kahdeksalta sohvalle josta kymmeneltä menin sänkyyn ja tänään nousin puoli 11. Ei kyllä muuten oo ollu mitää erikoista väsymystä.. suussa on nyt kolmatta päivää metallinen maku ja tissit ollu nänneistä viikon tosi arat. Alamahaa on vihlonu ja välillä nippaillutkin mut silti testeissä ei näy mitään. Nyt on kp 27/28-31.. ja ku en tie yhtään et onko se nyt vaan nega vai voisko siel olla jotain mikä ei vaan vielä näy ? :/
 
enu: kp 52? ja ovis plussa... ethän oo raskaana...mutta jos et niin sittenpä vällyjen väliin.
be: syötävän suloinen lapsonen!

en ole raskaana. olisko ovis tai sitten jotain muuta tulehdus tai kysta tai ihan vaan keltarauhanen...tms...
 
Larissa toivottavasti se on sitten teidän kierto <3

Diku eihän tilannetta paranna ainenkaan negatiivisella asenteella! Pakko ajatella positiivisesti :) mites sulle sinne?
 
Enu Mä kans mietin, et ootko testannut r-testillä. Kun noin vahvan ovisplussan sait ja kp huitelee nuin pitkällä... :)
 
Ehkä minut vois lisätä plussanneisiin jahka joku listaa päivittelee. Toivottavasti en tuu maitojunalla takas, mutta ei voi koskaan tietää. Positiivisin ajatuksin tässä nyt koittaa kuitenkin elellä. Tänä aamuna siis tein vielä digin noiden edellisten haamujen lisäksi.

Kalenterin mukaan ois rv 4+4 eli digi on ihan oikeilla jäljillä.
ImageUploadedByVau Foorumi1423232710.057656.jpg
 
Enu: Oho, onpas sulla todella pitkällä kierto. Sama mullekin tuli kyllä mieleen, että ootko sä raskaana? Tai ootko siis testannut? :)

lauruskaah: Se voi olla ettei vielä testissä näy mitään, kannattaa tehdä uudestaan testi, josko sä saisit plussan. :)
 
Tähtitytär tulla tuloksella on hyvä aloittaa viikonloppu :) onnea vielä!
 
Aika pelottavaa lauruskaah, meillä on ollut täsmälleen samat oireet (ja mullakin siis vielä tänään negaa näytti).

Musta tuntuu, että liikunta on oikeesti auttanut noiden aamuetomisten kanssa; joka aamu kun oon huonosta olosta huolimatta raahautunut salille, etominen on loppunut siihen ja palannut vasta illalla. Jos taas oon jäänyt kotiin voimaan pahoin, oon sitten voinut pahoin koko päivän.

Tähtityär, mahtavaa! Hieno tikku!
 
enu, oisko sittenki jo r-testin paikka! :wink

plussaatkaas nyt lauruskaah ja liliina! :woot:

Tähtityär, sun tikku on viikonlopun piristys! :joyful:

Jaa piti olla vapaapäivä, mutta niin se on vaan lähdettävä yhtäkkiä iltavuoroon, kun joku on kipeänä. No minähän reippaana tyttönä lähden! :grin Äsken tuli kunnon limojakin, ehkä se ovis on oikeastikin aikaisemmin tässä kierrossa :eek:
 
Tähtityär: Ihanaa onnea :happy093

lauruskaah: aika hyviltä kuulostaa oireet, pian uusi testi! :happy:

Mulla on semmonen kummallinen olo. Että vähän niin kuin perhoia masussa-fiilis! oon tikuttanu tän viikon ovista, selkeän hailuran on antanu joka päivä. Mun kierto on vaihdellut nyt viimesen puolivuotta 29-34 pv, kaks edellistä oli 31 pv ja jos sen mukaan lasketaan niin huomenna pitäs olla tärppipäivä. Mietin vaan sellasta että voihan se siis huomenna olla vahva kun mikä se viiva, mutta voihan se vahvin livahtaa ohikin kun en aina just samaan aikaan välttis kerkee tekee testiä. Mutta jos ei ovuloi, niin tuleeko ovistesteihin ollenkaan viivaa vai voiko tulla hailura silti? juilinu kyllä on oikein reippaasti ja on selkeästi ollut munikset kipeät välillä. Ja tänään alkoi liman tulo. Kaipa se sieltä sit tulee mut ärsyttää ne perhoset. Varmaan kun on ollut niin nättiä ulkona tänään :rolleyes:
 
Lucky, Murkku ja Sohwia: En oo raskaustestiä tehny, eikä kyllä käyny mielessäkään. Kieltämättä sitä itekin ihmettelin, et noin vahvan viivan sain, mutta laitoin sen vaan tän epäsäännöllisen kierron piikkiin, et mun kropassa voi tapahtua mitä vaan millon vaan. :rolleyes: En kyllä usko, että sellanen ihme olis käyny, että raskaana olisin. Tai siis ainahan kaikki on mahollista, mutta jotenkin enemmän mää siihen ovikseen uskon, kun on sellainen olokin. Täytyy nyt tuumailla ja seurata tilannetta, kyllähän mulla tuolla kaapissa muutama testi on, mut vielä ne ei kovin kuumota. Ehkä ne jossain vaiheessa alkaa mulle huutelemaan tuolta kaapin perältä.. :laughing002
 
Isosti onnea tähtityär! Ihanaa saada taas plussauutisia tänne. :)
 
Kiitos Diku ja Beisla :Heartred
Olin töissä loppuun asti ja nyt lepään viikonlopun :happy119

Onnea Tähtitytär digin tuloksesta !!! :Heartred

Mä en enää testejä tee, kun pelottaa että ne haalistuu, parempi elää tiedottomuudessa :)

Monella ovis menossa ja hyödynnetty ! Plussaa jokaisella :wav
 
Tähtityär suuren, suuret onnittelut komeasta digin tuloksesta.:smiley-bounce016
Oletko laskurilla kattonu millon sulla olis LA?
 
Takaisin
Top