Raskaaksi 2015

Ja sieltähän se täti saapui käsilaukku heiluen,ja vielä päivän liian aikaisin eli kp 25/26... :angryfire Pettynyt olen, mutta en kovin yllättynyt kuitenkaan... Nyt kun mies saapuu työreissulta kotiin täytyy kysellä olisko sen mieli yhtään muuttunut,en halua häntä mitenkään painostaa, mutta voihan sitä aina kysyä :shy:

Meillä muuten meni aikoinaan naimisiin mentyämme niin, että mies oli jo seurustelun alkuajasta lähtien sanonut, ettei halua enää lapsia. Hänellä oli jo kaksi poikaa kahden eri naisen kanssa. Älkää kauhistuko,ei mies ole mikään pukki ollut,vaan parikymppisenä yrittivät tarkoituksella ja saivat ihanan pojan, joka on nyt mies ja mun poikapuoli, mutta suhde ei kestänyt. Sitten viitisen vuotta myöhemmin seurusteli naisen kanssa, joka tuli raskaaksi pillereistä huolimatta (en kyllä usko, että nainen edes söi pillereitä) Mies yritti saada suhteen toimimaan, mutta kun vauva syntyi, niin hänen äitinsä alkoi syrjiä mieheni esikoista (jonka yksinhuoltaja mies silloin jo oli) Viimeinen tikki oli kun mies näki, että tämä nainen veti väkisin vauvan tissiltä ja syytti sitten poikaa ja sanoi, että poika kiusasi vauvaa.Eipä vaan huomannut, että mies näki kaiken... Ymmärsin siis hyvin, että miehellä oli huonot kokemukset ja yksi ikävä huoltajuustaistelu.

Olen onnellinen poikapuolistani <3 Toisen kanssa ehdin elellä muutaman vuoden,ennenkuin muutti Ruotsiin. Viime kesänä miehen poika oli meillä kuukauden ja sanoi mulle yhtenä päivänä, että " sää olet ollut mulle enemmän äiti kuin mun oma äiti on koskaan ollut" , yksi kauneimmista asioista mitä mulle on koskaan sanottu. :hug003

Sori tää omanapailu, mutta pakko oli vähän turista, että saa tän pettymyksen pois... ja helpotti jo hieman :)
 
Lauruskaah toisessa kuvassa näen minäkin! Jee, nyt vaan vahvistumista! :)

On. Heräsin tänään siihen kun meinas oksennus tulla ja oli niiin huono olo. En kuitenkaan oksentanut heti, join lasin vettä ja se tuli heti ulos. Olen nyt täällä vanhempieni luona ja sunnuntaina oli tarkoitus tehdä digi. Otin kuitenkin mukaan vielä yhden apteekin oman testin, jonka äsken tein. Tuli ihan selvä nega!! :( Mitä ihmettä?? Mikä tässä voisi olla? Teinkö tämän väärin vai oliko edellinen testi viallinen? Molemmat kylläkin apteekin omalla testillä! Se siitä sitten, ei tee mieli edes harkita digillä testaamista huomenna..
 
Lauruskaah hailakkaa viivaa minäkin näen toisessa kuvassa! Toivotaan pikaista vahvistumista!

Mites Be joko kohta uutta testiä? ;)

On. Se edellinen tuhruilu jäi siihen yhteen kertaan mutta nyt oli yöllä tullut veristä limaa.. oviksesta viikko niin toivotaan että olis nyt sitä kiinnittymisvuotoa eikä täti yrittäs koputella kylään :D flunssa koittaa tännekin mutta kovasti yritän häätää pois ennen ku ehtii tullakaan :P
 
Be lukiki mun ajatukset! Harmi että sieltä nyt sitte tuli negaa :( mutta ainahan on toivoa jos menkkoja ei kuulu..?
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Zanasa eipä mun tarvii enää testata. :(
Tässä vielä kuva viime torstain testistä ja tänään otetusta testistä.

ImageUploadedByVau Foorumi1423291357.201044.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1423291378.400087.jpg
 
Be, voi ei :( mut jos tätiä ei näy, ei vielä kannata luovuttaa, kyseessä voi myös olla viallinen testi. Niinkin kävi täällä jollekkin, että yksi testimerkki näytti negaa kahdessa tikussa ja sitten kun vaihtoi testiä pärähtikin kunnon elokuvaviivat. Toivoa on vielä. :)
 
Voi ei be :(
Toivottavasti nyt vaan testissä olis vikaa!!

Täälläki flunssa kestäny jo viikon eikä vieläkään helpota. Ei onneks paha oo mut räkä valuu... Vois kyllä pikkuhiljaa helpottaa!
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, :sorry: tosi kurjaa. Sormet ristiin, että se on viallinen testi.


Lauruskaah, mun viivasokeudella tossa näkyy "jotain", varsinaista viivaa en nää, mutta jotain silti. Uskon näitä tarkemmilla viivalaiseilla varustettuja, jotka näkee sen viivan. Jee!


Tänään pitäisi olla kp 1, mutta jos tämä sellaiseksi osoittautuu, niin on kyllä salakavalin täti ikinä, ei minkäänlaista ennakkovaroitusta. Herkkiä testejä mulla ei enää ole, ja näin laskennallisesti jos eilen ei 10mlU/ml näyttänyt mitään ja hormonitaso kaksinkertaistuu vuorokaudessa, niin tänään ei 25mlU/ml millään voi näyttää mitään. Eli aikaisintaan huomenna pääsen taas testailemaan.

Tänään on häämessut! Valkoisia ajatuksia!
 
Eipä tässä mitään kun vasta yk 1 menossa, mutta harmitti vaan kun tuo eka testi anto vähän toivoa ja nyt kuitenkin puhdas nega. Mulla kyllä nyt kasvo vihaa noita apteekin testejä kohtaan! :D Ne jää tauolle! Kotona cb digi ja sen teen aikaisintaan keskiviikkona JOS ei täti tuu kylään ennen sitä. Nyt ei ainakaan tarvii stressata jos menkat alkaakin. :)

Muoks. Mymmelisti sä pistit mut kaivaa sen roskisesta! haha :D Ei siellä mitään ole :P tyhmä testi vaan :D
 
Mukkis: Pahoittelut tädin tulosta! Ja kannattaa jutella tosiaan miehen kanssa, jos sillä olis mieli muuttunut. :)

Be: Harmi juttu, että tuo toinen testi näytti negaa. Tee ihmeessä uusi testi, josko toi myöhemmin tehty testi ois viallinen, kun sait kuitenkin aika selkeän plussan siihen ensimmäiseen testiin. :)
 
Azalea, ihan totta mitä sanot. Voi olla että se milttiksen luovuttaja ei tosiaan vaan tiedä.

Muurahainen, ällöä tai ei, niin hyvältä kuulostaa teidän ajoitus.

Looralla on hyvin jo viikkoja, toivottavasti turhat supistelut loppuu.

Kyfi, hyvä jos ei kuitenkaan tätiä kuulu, vaikka ei oireita olis.

Huh Mariska, onpa sulla tauti. Pikaista paranemista!

Mukkis, pahoittelutä :sad001 Jospa saisitte vielä puhuttua sun miehen kanssa. Ihana kyllä että oot ollut noin hyvä äitipuoli.
 
Be, voi ei! Ehkä toivoa on vielä kuitenkin. Mut totta kai lyö maahan tollanen tulos nyt.

Zanasa, vois tosiaan olla kiinnittymisestä.

Liliina, kuulostaa lupaavalta! Pidä hauskaa häämessuilla!

Anskunen, oot niin oikeassa!
 
Be: Älä vielä toivoa menetä. Testit on vaan välillä mitä on. Jos kuukautisia ei kuulu, niin testaile ensi viikolla. Kaikki on mahdollista.
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: be
Mukkis, varmaan jo vastauksia saitkin, mutta kommentoin silti että oviksen ajakohta voi vaihdella eikä ole todellakaan kaikilla 14 vrk ennen menkkoja/menkkojen jälkeen. Mulla kierron pituus on nyt ollut 24-27 päivää ja ovis on ollut kp 12-17 eli aika iso vaihtelu on mahdollista. Luteaalivaiheen pituus on myös vaihdellut 8 päivästä 14 päivään. Ja pahoittelut menkosta :sad001

Kiivimami, ihanaa kuulla sinusta!!! Ja samoin sinusta loora!:love7

mimi, onnea! Sinnikkyys kannattaa!!! Oot voittaja! :wav

lauruskaah, tossa jälkimmäisessä kuvassa näen haamun! Onnea!

Be, pahoittelut negasta :sad001 Oiskohan ollut kiinnittymisyritys, kun aiemmassa testissä mun silmään näkyi kyllä haamu..? Mutta toivoa on niin kauan, kun menkkoja ei näy!


Sorry, niin paljon olitte ehtineet kirjoitella että en ehdi ennen töihin lähtöä kunnolla vastailemaan!
 
Pikaista omanapailua... Menossa kp22, ovis oli mielestäni ke tai to (en testaa sitä, vaan päättelin limoista ja kivuista). Aamulämmöt kohos niin että eilen oli 36,2 ja tänään 36,4 normaalilämpö on mulla 35,7. Kuuluuko lämmön nousun mennä tolleen vaiheittain?
 
Takaisin
Top