Raskaaksi 2015

Liliina; hyvä huomata etten siis ole yksin näiden kanssa! Mulla myös näytti tänään rt aamupissasta negaa, mutta josko sitten tiistaina ! :)
 
Tähtityär, onnea digin tuloksesta!

Be:llä ihana, pikkuinen palstailija siellä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Täälläkin vaivaa flunssa. Mikäli ovis osuu viikonlopulle niin jää kyllä hyödyntämättä :sad001 ihan veto pois eikä todellakaan petipuuhat ole ekana mielessä.
 
Pepe, mun "oireet" katosi muutama päivä sitten, mut väsymys edelleen (joka voi tietty olla vuorotyöstä johtuvaa). Kyllä mä silti testaan maanantain ellei täti tule liian aikaisin kylään. Tänään muuten yks työkaveri kysy oonko raskaana (mun mielestä ei ole sopivaa kysyä) no mutta onneks itekkin sen sitten tajusi. Tykkäsin muuten sun blogista. Mitäs sulle?

silv, ihanan paljon noita sydämmiä sun kalenterissa! oispa mullakin. Tää talvi on jotenkin syöny miehen halut. ennen meilläkin oli vähintään kaksi sydäntä viikossa, nyt ehkä kaksi kuukaudessa. TALVI LÄHDE POIS JA KESÄ TULE, PATTERIT LOPPUU!!!!! :grin

Kp 26/28-29 Maanantaina testaus päivä! APUA !!! tajusin just ettei meillä oo ollu seksiä 12 päivään !! (tässä kuuluisi olla itku hymiö, mut en löytänyt sellaista.) Täytyy varmaa tehä asialle jotain.. Mies on muuten ruvennu pelaamaan pleikkarii.. hitto mä inhoon tota vehjettä. :mumum SE ON SE SYY!!!! Mies on pelannu jokapäivä tällä viikolla ja mulla on ollu aamuvuoroja ni en oo ollu hereillä myöhään!


Onnea tähtitytär hienosta digi tuloksesta!!!!!!!:Heartbigred

Be:llä ihana pikkunen siellä kirjottamassa. :Heartblue:Heartpink
 
Onnea Tähtityär digin tuloksesta!

Joka kerta kun alan kirjottaa, haluaisin niin kovin kirjoittaa, jos en jokaiselle, niin monille ainakin, otan sen jatkossa tavoitteeksi, ootte niin ihania!

Mutta tää ilta taitaa mennä vähän kuutamolla. Yllättäen ne poistikin viisaudenhampaan jo samantien siellä hammaslääkärissä. Kivut ja säryt on sitä luokkaa ettei perus Burana auta, joten kovempia aineita piti ottaa. Yhden panacodin jälkeen ei menny kauaa ku nukahdin.. :D ei sovi mulle noin vahvat lääkkeet... josko huomenna jo pärjäisi vähän miedommilla. :D
 
Mymmelisti: Meilläkin meinas olla samoja ongelmia aikoinaan kuin teillä eli mies pelas kaiket illat jotain ihme tietokone peliä. Jossain vaiheessa mieskin onneksi tajus lopettaa pelaamisen, kun taisin sanoa sille, että sulla on kaks tuntia peliaikaa ja sitten kone sammuu. Meillä kyllä mies ollu aina se halukkaampi osapuoli eli jos se ei totellut, niin mä sit pihtasin.. ;) Kyllä se pelaamisen huuma varmasti siitä laantuu. :)
 
Meillä mä olen se halukkaampi :) en mä tiedä lopettaako ikinä tota pelaamista kun vielläkin innoissaan siitä ja ikää 32v :D hyviä puolia siinä on kyllä vaikka kuinka paljon ja kyllä sille sanoin et pelaamisesta tullu taas vähän liian tärkeetä niin pelaaminen jäi kahteen tuntiin ja just tilas meille pizzatkin <3
 
Mymmelisti, meillä kans mies mielellään pelailee pleikkarillaan ja mie kun käyn kolmivuorotyössä, ni pitkiä taukoja meilläkin välillä tulee kun mies ei malta esim ennen mun yövuoroa taukoa pitää peleistään ja iltavuorosta kun kuulee ett tuun kotiin, ni sammuttaa pelin ja käy nukkuu :( :D
 
Aistittekos te tässä saman minkä minä?

Luovuttaja: miten raskaaksitulon mahdollisuuksia vois parantaa?
Minä: *jaaritusta elämäntavoista, tupakoinnista yms.*
Luovuttaja: niin mutta entä siinä hedelmöittämisvaiheessa?

Sanokaa etten ole ainoa joka aisti tuossa seksin vonkausta.
On se saatana (anteeksi voimasana) ettei löydy oikeesti miestä joka haluais ihan oikeeesti vaan auttaa ilman toiveita tai vihjailuja seksistä kun säännöt on tehty selväksi. No, sanoin ettei seksi paranna hedelmöittymismahdollisuutta verrattuna muumimukiin. En todella aijo alkaa tavaran jakoon kun oon tehnyt selväksi jo aiemmin että muumimukilla mennää.

Mun usko miehiin ja siihen että me voi tehdä yhtään mitään ilman taka-ajatuksia.
 
Mymmelisti ja nennaa, täälläkin yks kohtalontoveri, tutulta kuulostaa. ;( Välillä toi miehen videopelaaminen on ihan kohtuullista, mut sitten on kausia kun se on ihan mahdotonta ja mitään muuta ei elämään mahdu kuin ne pelit. Pahimpia oli ajat kun minä yövuorosta tulleena menin nukkumaan, niin mies istua tökötti jo niinä aamun varhaisimpina tunteina koneen ääressä ja karju ties mitä siihen mikkiin niin etten saanut nukuttua. Uhkasin antaa tosissani korville jos ei möykkä lopu ja joku roti löydy siihen hommaan, ja nyt on ollut ainakin hiljaista :) Miehellä on tuttu peliporukka alakouluajoilta, eikä videopelaaminen ole mun mielestä mitenkään muita harrastuksia pahempi, mutta vaan niin pitkään kun se ei vaikuta normaaliin elämään ja arkeen. Toisinaan vaan kyllä joutuu siihen puuttumaan eikä se oo kivaa kun ei aikunen ihminen itse tajua millon raja ylittyy. :(
 
Milttis, öh. Kuulostaa siltä kuin tää jäbä vihjailisi että hedelmöittämisvaiheessa vois kokeilla ruiskia tavara suoraan maaliin ilman välietappeja...

Toivon ettei kyse ole siitä, mutta kai tuo siinä tapauksessa on vähän yksinkertainen tyyppi? Oon kyllä pahoillani sun puolesta! :sad001
 
Milttis, vähän samalta kuullostaa miun korviini tuo :( toivottavasti ymmärtää mitä olette sopinu, eikä jatka tuolla linjalla vaan asiallisella asialla on jatkossa. Toivottavasti plussaat pian, ni ei tartte pitkään miettiä moisia! :)

Vesta, samaa mieltä olen, ettei pelaaminen tosiaan sen huonompi ajankulutustapa ole jos ei autoa pääse esim propailemaan, josta tämä mun mies nauttii myös :) onneksi meillä ei ole mennyt noin pitkälle pelaaminen, että aamullakin joutuu sitä varten heräämään! Toki meillä muutenkin hankaluuksia tuottaa mun vuorotyöt ja miehen päivätyö. Helposti myös mun aamuvuorolla mies pelaa kun mie nukun, mutta silloin sentään malttaa taukoa pitää ennen mun nukkumaanmenoa tai alottaa vasta sitten ;)
 
Milttiv Musta tuo kyllä kuulosti siltä, että haluis nopeesti hommasta eroon ja pois päiväjärjestyksestä.. Kun oli hänellä se hiljaisuustaukokin.. Mutta kannattaa kysyä suoraan mitä tarkoitti. Väärillä ajatuksilla voit suututtaa luovuttajan ja joudut etsimään uuden.

Muoks. Voihan se olla, että oon vaan sinisilmänen, mutta tuon yhden viestin perusteella tuli tuommonen mielikuva ja siitä tauosta..
 
Takaisin
Top