Raskaaksi 2015

Hampaaton, No alkaa kaikenkaikkiaan tuntua siltä tuon hiljaisuuden ja tän jälkeen että se tauko ja uudelleen mietintä ja mahdollinen uuden luovuttajan etsintä tai hoitoihin meno alkais olla varsin houkutteleva vaihtoehto.
Tuon kaltainen kysely ja sillä seksiin viittaaminen on tullut äärimmäisen tutuksi tässä luovuttajaa etsiessä. Enemmänki ollu sääntö ku poikkeus että jossain vaiheessa mies alkaa vihjailla seksistä. Välillä todella suoraankin vaikka oon jokaiselle heti kättelyssä sanonut että en anna seksiä.

Voi Beisla, voi ku mullekki olis sattunu yhtä hyvä luovuttaja ku teille.

Toivottavasti oon tässä kierrossa huomaamatta ovuloinut ja raskautunut niin pääsee koko hommasta eroon. Tuskinpa kuitenkaan.
 
Oiskohan se kohta tulossa? :) Ylhäältä kp 10, 11, 12 ja kaks alinta kp 13 (aamupäivä&ilta). Tänään bongasin iiison limatulpan, niillä tietämin mulla se ovis on yleensä tullut.
 

Liitteet

  • 1423248950921.jpg
    1423248950921.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 133
Mymmelisti: Miehet on vähän sellasia ikuisia poikia,mun mies 42v. ja vieläkin usein pelailee netin välityksellä kaverinsa kanssa sellasta maailmanvalloituspeliä. (täytyy myöntää että oon kyllä itekkin sitä pelannut ja hieno peli on) Joskus tää kaveri tulee meille tuolta n.700km:n päästä pariks viikkoo pelaileen, sillon tietty kun mun miehen työt antaa myöden.... Se on sitten sitä aamusta yöhön :meh: No olen tullut siihen tulokseen, että hyvä se on jos pystyy nollaamaan pään ja yrittäjän ikuisen stressin pelaamalla, ettei tartte esim.litkiä kaljaa rentoutuakseen...

Milttis: Mulle tuli noi 2 vaihtoehtoa mieleen, eli että haluaisi että raskaudut mahd. nopeasti tai sitten se huonompi vaihtoehto seksin vonkaaminen. Mutta jos näin on niin on aika raaka tyyppi, ei oikeasti kukaan tervejärkinen nainen halua miksikään panopuuksi vain raskauden toivossa :angry1

Kertokaas fiksut naiset onko se ovis aina 14 vuorokautta menkkojen alkamisen jälkeen jos on säännöllinen kierto? Jostain täältä luin että ovis voi olla kaksikin kertaa kierron aikana?!
 
Milttis: onhan se mies voinut ihan vaan miettiä sitä, että oisko se luonnollinen menetelmä jotenkin parempi. Mä en oo asiaa tutkinut, mutta orgasmin saaminen ainakin edesauttaa asiaa ja voisin kuvitella, että myös altistuminen ilmalle ja sitä kautta jäähtyminen vois hidastaa siittiöitä. Ehkä se luovuttajakin on vaan järkeillyt samoin? :rolleyes:
 
Joo oon samaa mieltä, kuin Mukkis, että miehet on ikuisia poikia. Aikoinaan aloin seurustella mieheni kanssa juuri siitä syystä, kun koin, että hän kypsempi kuin useammat oman ikäisistä jätkistä ja se, että hän ois oikeasti aikuinen. Ollaan kohta kuusi vuotta oltu yhdessä ja oon todennut, että mä taidan olla meistä se aikuisempi, vaikka olenkin miestäni seitsemän vuotta nuorempi. Tai ehkä mä ollaan yhtä kypsiä, on mullakin ne omat lapsen piirteeni esim. se, että suutun tosi tyhmistä ja pienistä asiosta... Mutta siis ymmärrän niin täysin, jos nuo miesten pelihommat ottaa hermoille.

Miittis: Toivottavasti asianlaita ois niin, että se vonkais seksiä, vaan hän muistais ne faktat mistä ootte yhdessä sopinu. Ei ole reilua sua kohtaan todellakaan, jos sen mielessä on vaan seksi..

Ja tsemppiä kaikille teille jotka ootte flunssassa! Itellä kesti flunssa melkein viikon ja nyt se taitaa olla lähtemässä vihdoin ja viimen..
 
Mukkis: voi olla kahdesti mut niiden välillä max vuorokausi. Näin ainakin oon ymmärtäny..

Muoks. Niin ja siis ovulaatio on yleensä 10-16 pv ennen oletettua tädin tuloa.

Lisätään nyt vielä :D voihan siis erimunaiset kaksosetkin olla eri isiltä! Harvinaisempaa, mutta mahdollista :)
 
Muokattu viimeksi:
Ite tossa kattelin netistä ja tulipas ristiriitaisia vastauksia: jossain luki että se on keskimäärin 14 vrk,mutta voi olla 10- 16vrk:tta. Sitten Terve.fi:n tohtori-osiossa luki että ovis on 14 vrktta ennen kuukautisten alkua riippumatta kierron pituudesta. Toisaalta miks niitä ovistestejä olis jos toi olisi noin yksinkertaista... Onpa mielenkiintoisia pohdintoja näin väsyneenä....:happy090
 
Onnea plussanneille! Jäin tuonne 2014 plussanneet ketjuun kirjoittelemaan koska tunnen kuuluvani sinne enemmän kuin sinne 2015.. VAIKKAKIN sinne on tullut ja tulossa monen monta hyvin tuttua nimeä ja ihmistä :)
Masennuskausista täällä oli useita sivuja taaksepäin, kovin oli harmillista luettavaa joskin niin tuttua itselleni.. muistan sen kuin eilisen.. hyvää siinä on se, että se menee ohi <3 positiivisuus tulee myöhemmin, mutta tulee kuitenkin :) Kahlasin 100 sivua nopeasti joten en tiedä onko jollekin käynyt pahasti.. esimerkiksi keskenmeno. Pahoittelut kaikesta kauheasta kuitenkin ja osanotto <3

Plussa~Aalto :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017
Jos jotakin kiinnostaa niin itse voin hyvin ja vaikka en ole nähnyt tai kuullut vauvaa niin uskon että silläkin on kaikki ok. Oireet ainakin ovat olleet semmosia että jos niistä kärsisin ilman vauvaa niin olisin saatanan vihainen! 4.3 eka ultraääni.
 
Niin nää pohdinnathan velloo mun mielessä sen takia kun en todellakaan ole varma onko mulla voinut olla ees teoreettisia mahkuja tässä kierrossa kun tosiaan mies päästi "veijareita" sisään vain yhtenä päivänä... Typerää nyt tollasia pohtia, kohtahan se selviää muutenkin :banghead: Sitä vaan huomaa, että nää ajatukset pyörii jatkuvasti mielessä kun sitä niin toivoo, tiedätte varmasti kaikki mistä puhun... :) Ja oon muuten huomannut lueskellessani monien muiden jo raskautuneiden kirjotuksia, että sitten vasta kun on lakannut stressaamasta asiasta on tärpännyt vähän niinkuin yllärinä.
 
Arvatkaa mitä!
Me päästään 9.3 lääkärille LAPSETTOMUUSTUTKIMUKSIIN! Jeeeeeee!! :smiley-bounce013
Varasin maanantaiksi labraan ajan, eli verikokeilla alotetaan. Ihan huippua! Mä jo meinasin heittää hanskat tiskiin, mutta lääkäri oli ollu sitä mieltä, että nyt lähdetään tutkimaan tätä asiaa. :love7
 
Beisla Juu on lapsia ennestään, kaksi kipaletta 1/2010 (poika) ja 3/14 (tyttö) syntyneet :happy: Mä haluaisin jo toisaalta vaikka heti tuon kierukan poies tuolta jalkovälistä mutta koitan nyt järellä mennä sen verta kun töihin palasin juuri vanhempainvapaalta ja lomilta, että oisin nyt töissäkin pienen hetken... Huomasin sitäkin kaipaavani kovin äitiyslomalla ollessani, johtuen kyllä täysin siitä, että tällä paikkakunnalla ei juuri oikeita ystäviä ole kerennyt ilmaantumaan ja se sosiaalinen kanssakäyminen mammalomalle jäädessäni pieneni aikalailla...

Nyt kuittenkin se meille viimeinen rakkauspakkaus olisi toiveissa :Heartpink Onneksi se kevät ja kesä sieltä pian koittaa! Paljon jaksuja teille kaikille :Heartbigred
 
mimi: Ihan mahtava uutinen! Kerrankin on lääkäri, joka oikeesti tuntuu välittävän ja tekee asioiden eteen jotain. :gen014

kiivimami: Onpas mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa! Ja ihana kuulla, että siellä on kaikki hyvin.:Heartred Uteliaana heti kyselen, että mitä oireita sulla on ollut? :)
 
Nyt ois testit kaapissa odottamassa.. Joo, sorruin niitä ostamaan ihan ens alkuu 4 kpl :D Viikon päästä varmaan vois testata jos silloin vielä siltä tuntuu.. Ja uskltaa.. Nyt siis kp 30..

flunssaa pukkaa pahasti.. Nokka ihan tukossa..

täällä ei meinaa viestien perässä pysyä.. Vaikka en kommentoi kaikille erikseen niin uskokaa tai älkää, ootte kyllä ajatuksissa! :)
 
Psykoenkeli, jos edellisessä olis ollut ovis, niin sitten hyvin vois olla oireita. Toivotaan parasta! :)

Lauruskaah, monet täällä on plussannut vasta monta päivää kuukautisten poisjäännin jälkeen, hormonit vaan nousee niin eri tahtiin eri ihmisillä.

Tähtityär, aivan mahtavaa! Tossa ei enää paljon tartte viivoja tihrustella! :smiley-bounce016

Ilpuri, kun tikutan ovista, saan aina siihen jonkinlaisen viivan/hailuran aina. Ilmeisesti jonkin verran on hormonia aina, vasta oviksen aikaan tulee huippu.

Enu, jännityksellä odotamme, kumpaa tuo viiva ennusti! :biggrin

Ärsyttävä tilanne teillä, joiden puolisot unohtuu pelaamaan. Ehkä tosiaan aikusillakin pitäis olla jokin aikaraja pelauksessa. siihen uppoutuu joskus niin, ettei huomaa ajantajua. Meillä ei ole peliongelmaa, mutta iltaisin kyllä välillä huomaa että molemmat jäkittää omalla koneellaan, vaikka muutakin vois tehdä...

Milttis, kuulostaa vähintään oudolta sun luovuttajan kysely. Voi hyvä ihme sanon minä, sopimus on sopimus! Sais kyllä lakata saman tien kyselemästä tollasia. Tai en tiedä voiko joku oikeesti olla niin naivi että kuvittelee että sillä olis merkitystä miten sen sperman sinne tuikkaa... kai niitäkin voi olla... No, niinkuin Hampaaton sanoi, parempi ehkä silti kysyä jos epäilyttää, eikä vaan olettaa pahinta. Joka tapauksessa toivon että sun asiat järjestyis, ja saisit lapsen pian. Joo, meillä kävi kyllä lottovoitto ton tyypin kanssa, tai ainakin toistaiseksi ei oo ollut mitään ongelmia.

Azalealle ovisplussaa, kyllä viivat ainakin on vahvistunut! :) Puhuit siittiöiden ilmalle altistumisesta. Mä en oo kuullut, että sillä olis merkitystä (kunhan ei pääse kuivumaan), mutta on tärkeää pitää siittiöt ruumiinlämpöisenä. Niitä voi kuljettaa melko kauankin (ainakin tunti on todettu kuulemma) kunhan lämpötila on sopiva.

Mukkis, ei oo välttämättä tasan 14 päivää (en nyt muista normaalia vaihteluväliä), mutta yhdellä ihmisellä pitäis aina olla sama aika oviksen ja menkkojen välissä. Naiselta voi irrota kaks munasolua (erimunaiset kaksoset) mutta silloin se tapahtuu hyvin lyhyen ajan sisällä. Ja siksi tarvitaan ovistestejä, koska esim. mulla kierron vaihtelu on 5 päivää, ja ovulaatiopäivä on se, joka muuttuu. Ja vaikka olis ollut aina säännöllinen kierto, voi jostain syystä se yhtäkkiä ollakin myöhemmin.

Mimi loistavaa! Vihdoin asiat etenee! :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: enu
Piia, varmasti sosiaalista elämää jää kaipaamaan kotiäiteillessä. Nauti hetki töistä, niin ehkä kohta pääset taas kotipuolen hommiin. :)

Kiivimami, kiva kuulla susta! Hyvä että oireet jatkuu, varmasti vauvalla on kaikki hyvin.

muoks. Ai niin, pitikö mun kirjoittaa myös omia kuulumisia? :biggrin
Flunssa jäi tyngäksi, lepäily auttoi ainakin toistaiseksi. Huomenna illalla katsomaan kaverin vajaan vuoden ikäistä vauvaa, kivaa! Ja huomenna alkaa taas oviksen metsästys, toivottavasti jää pian kiinni.
 
Takaisin
Top