Raskaaksi 2015

Huh, kuulostaa kyllä turhauttavalta tuo odottelu, kun menkat on myöhässä ja testit silti vain negaa. Voimia odotteluun, moni tuntuu olevan siinä tilanteessa. Ei siinä taida muu auttaa kuin aika. :/ Plussia toivon teille kaikille, mutta ymmärrän jos tätikin olis parempi kuin jatkuva epätietoisuus. Jos ei tärppää, niin ei toivoisi kierron venyvän pitkäksi.

Täällä myös kaikki konstit käytössä, jotka yleensä vauhdittaa tätiä mutta ei vaan tule. Pitäs varmaan hakea joku muun merkkinen testi jos se ihan puhdas nega tois sen tänne kun ei tuo tikkuun pissiminenkään näytä auttavan :laughing021

Pahoittelut Sannis86 negasta! Toivotaan että pian selkiytyis tilanne siellä.
Mariska86, entäs jos teet digin? Ei tarttis pähkäillä...

Mulla tosiaan vasta kp 31/30 eli onhan tässä vielä tää päivä aikaa, ennen ku vois ajatella menkkojen olevan myöhässä. Mut eikös tuo pregcheck aika luotettava testi ole? Ja kun on näin vahvat "oireet" niin luulis sitä hormoniakin olevan reippaasti jo, jos tässä raskaana oltais. Toivottavasti ei kuitenkaan jatkossa aina ole tälläisiä oireita kierron lopulla. Tätä jatkuvaa huonoa oloa, hajuherkkyytä, outoja nippailua, pussillinen juoksemista yms jaksa joka kuukausi! Mutta katsellaan. Jos se täti ei rupee kuulumaan niin kai mä jossain vaiheessa uudelleen testaan, mut eipä enää oo toivetta tai uskoa siihen plussaan...

Kyllä tuo pc on yleensä ollut luotettava, joskin mulla aina haamuillut kauan ja viiva vahvistunut hitaasti. En tytöistäkään siihen mitään leffaviivoja saanut :)

Mullakin alkaa toivo hiipua, tänään kp 30/28-30 , kuvittelisin jo viivan olevan selkeämpi jos olis tullakseen.
Eiköhän tämä tässä lähipäivinä selkene :)

Peukkuja tyttötiikerille että vielä plussaksi muuttuu !!

Pöh ja pöh noille negoille. Saisi tosiaan se täti sitten tulla ajallaan jos on tullakseen! Liikaa on kyllä teitä jotka joutuu piinailemaan, tsemppirutistus teille! :Heartred

Täällä kp 5 ja täti alkaa pakkailemaan kamojaan, ihanaa! Jospa tää olisi se THE KIERTO joka toisi sen plussan ja paketti tulisi syksyllä vielä perille asti :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Voimia dikulle suureen suruun<3 sanattomaksi vetää. :sad001

Täällä yksi malttamaton testasi aamupissasta vaikka vasta dpo 8:oops:
Eihän siinä vielä mitään näy:grin Nyt malttia peliin ja vasta tiistaina uusi testi..

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    435.5 KB · Katsottu: 149
Mä en tiedä voiko tää johtua mirenan poistosta vai mistä, mutta on ollut uskomattoman herkkä aamu. Kuunnellaan Yön Ihminen poikaa ja tää mamma kyynelehtii. Myös moni muu biisi on saanu vedet virtaamaan. Byyhyyy!

Anskuselle tärppiä toivottelen tähän kiertoon!! :)

Onhan tää turhauttavaa kyllä. En oo teini-iän jälkeen kärsiny epäsäännöllisistä menkoista, joten tuntuupa typerältä et nyt sit alkais täti pelleillä kun soisi sen olevan mahd. säännöllinen! Ja miten meitä nyt on näin monta täällä samassa tilanteessa! o_O

Noh, kaikki aikanaan! Jospa tää onkin hyvä merkki ja me kaikki plussataan kohta oikein rytinällä :)

Psykoenkeli, varotan, että mulla ainakin Mirenan poisto sai aikaan ihan jäätävät raskausoireet, alkoivat helpottaa vasta seuraavien menkkojen tultua. Mutta kierto oli piiiiiitkä ja jouduin kärsimään niistä oireista ihan riittävän kauan. Miljoona rtestiäkin varmaan tein, kun olin IHAN varma :rolleyes: Ekan poiston jälkeen tosin menkat alkoi heti seur päivänä ja kaks viivaa tuli tikkuun alle kuukaus poistosta. Ilmeisesti kierron vaihe poistohetkellä vaikuttaa melko paljon (ekalla kerralla siis poistettiin kierron lopussa ja nyt toisella kerralla kierron puolivälissä).

Hui kamala! Hyvä tietää tuollasesta mahdollisuudesta. Mun raskautuminen on tällä hetkellä erittäin epätodennäköistä, joten jos oireita tulee niin laitan tuon mirenan poiston piikkiin. Nähdään miehen kanssa tässä kuussa 17 ja 28pv ja ens kuusta ei vielä tietoa!

Juu kyllä huojensi muakin, kun luin netistä, että kierukanpoisto voi tollasta tehdä (sitä ennen spekuloin jo kaikki kohdunulkoiset sun muut mielessäni). Mulla se alko about 2vk poistosta; oli huono olo koko ajan, tissit särki&pingotti, alamahaa turvotti ja nippaili ja oli repäsykipuja nivusissa ja vatsalla.

Kylläpä on hassua lukea noita teidän kiertojen tietoja kun tasasta 30 päivää suurimmalla osalla tai allekin. Täällä on nyt menossa kp38 ja epäilen oviksenkin olleen vasta joskus kp23 tienoilla... ärsyttävää kun odotin menkkoja alkavaksi jo torstaina ja edelleen ei mitään jomoja tai tuhruja, ainoastaan valkkaria ja testit negaa. Millä mä saisin näitä kiertoja lyhyemmiksi??!!

Vauvahaaveilija kyllä siinä tumma kohta näkyy :)

Nyt kertokaas rakkaat mulla on kp21/30 ja tänään on alkanut keskelle alamahaa sillein nipistelemään ja koskemaan... Voiko olla tässä vaiheessa raskaudesta johtuvaa ? Hemmetti kun tää palelukin on ihan kamalaa ja aivan erilaista kuin aiemmin...

Sarina1 mun pisin kierto 42 :D ja sen jälkeen 36 että mullakin ovis ollut välillä TOSI myöhään, nyt on tasoittunut onneksi 34-35 ja se on hyvä, toki olisihan se kivaa kokea millaista olisi jos kierto olisi sen ihanteellisen 28 päivää..
Plussaonnea!

Mariska eiköhän se plussaksi muutu ;)
Vauvahaaveilija toivottavasti sullakin muuttuu plussaksi ;)

Mulla alkaa dieetti ylihuomenna ja painonpudotustavoite olisi sen 12 kiloa, vaaka näyttää pyhien jälkeen niin härskiä summaa mun pituuteen verrattuna että huh huh, otan itseäni niskasta kiinni, mahtaa tulla haastavaa kun kouluarki alkaa ja sit ne pirun näytöt kun niidenkin aikana pitäis pitää huolta siitä että syö ne dieettiruoat (stressatessa unohdan syödä) Eihän olla liian kriittisiä itseämme kohtaan :anyone

KP30/35

Min pisin taitaa olla ton woman login mukaan 47 ja keskimääräinen sen 36pv perustuen yli vuoden aikaisiin lukemiin. Ärsyttää vaan kun tää yritysaikakin tuntuu puolet pidemmältä näiden pitkien kiertojen takia.

Toivottavasti kaikki haamulaiset muuttuis plussaksi! :) ja negatiivisetkin ;)

Dietti tekis mullekin hyvää, mut mä en halua nyt ottaa vielä sitäKIN stressiä kannettavaksi :) ehkä mulle muutenkin sopii paremmin sellanen yleinen terveellisemmin syönti ja hyötyliikunnan lisääminen kun se et mä päättämällä päättäisin alkaa laihduttamaan, sit en ainakaan onnistu :D

Mami mulla kans kertyny loppuvuodesta vararengas jota yritän nyt sulatella. Sellanen 5-8 kiloa joutais mun puolesta lähteä. Yritän nyt ihan ilman diettailuja saada niitä pois liikkumalla ja syömällä fiksusti. Sokerit yritän nyt karsia parhaani mukaan kokonaan pois.
Mut jos plussa tulee, niin heitän vaa'an kyllä varaston perukoille, sit en enää kiloja mieti :)

Tsemppiä diettiin, se on kyllä haastavaa, mut ah, niin palkitsevaa sit kun onnistuu!! :)

Takaisin