Raskaaksi 2015

Täällä kp 29/28-30, dpo:sta ei tietoa :oops: Kun en tässä kuussa seuraillut oloja.
Etoomista ollut jos ei oo syöny ja flunssainen väsy olo, joka voi kyllä enteillä niin plussaa kun tätiäkin :rolleyes: Ei menkka jomoja, mut muniksiin tykyttelee, mistä mahtaa johtua?

Pakko tulla tauolta. Dikulle hirveästi voimia <3

Beisla, se olin mä joka kyseli, ei Timbe :D

Mäkin muistan lukeneeni ton saman asian mutta sitten jäin miettimään, että onko se ovis vasta, kun se lh piikki laskee. Oloista en voi sanoa mitään, kun limoja ei ole, jomotusta ollut tänään ja eilen ja molempina päivinä panettanut ihan hulluna. Ehkä turvotus vois viitata tähän päivään.

Hilla, sano sun miehelle, että puolet vaaleampikin viiva olis positiivinen :) Miehet!

Mariska, se tykytys taitaa olla vaan keltarauhanen, joka siellä jumputtaa.

Mariskalle plussaa toivon. Mun tihrusilmiin ei oo luottamista ennenkuin selkeesti näkyy, joten en uskalla ees arvioida näinkö tossa jotain... :D

Taas uus "oire" bongattu, valkkaria, ehkä vähän kellertävää. Tähän aikaan kierrosta en muista koskaan moista nähneeni. Ja ei vaan tätiä näy. Jopa nyt mua piinataan o_O

Mimmu mulla aaltoili semmosta ihanmelkein plussaa ja haaleempaa pidempäänkin, digihymyjä sain lopulta 3pv peräkkäin ja kolmannen pluspäivän seuraavana vasta oli ovis (ja sitä seuraavana nous lämmöt). Kivut sun muut oli jo yli viikkoa ennen ovista, limat taas loppu vasta ovispäivänä ja jatku taas dpo2.

Mulla kans tuli uudenvuoden aikaan ja vähän vieläkin keltaista valkkaria :) Mahaa nippaillut sieltä täältä selkää juilii ja tissin sivu on kipeä/toisinaan myös toinen nänni. Nyt kp 25 :)

:laughing025 :laughing001 Tuossa terve.fi linkin oireissa mainitaan "en pysty hallitsemaan pierujani" -raskausoireeksi :D

:laughing021
Tunnustan kyllä tonkin Kuuku! En liittäny sitä aiemmin raskauteen, mut kum se kerran nyt siinä lukee, ni tulipahan hyvä tekosyy nyt! Raskausoireiden piikkiin vaan :D

Hilla paljon onnea, ihanaa kun heti alkuvuodesta tulee näitä uutisia <3 mikä kp ja dpo sulla on ? :)

Äh olitkin jo vastannut :D kyllä se ihan Selkeä plussa on :)

Oliko se mariskan testi se yksi haamulainen ? Minäkin siinä tummemman kohdan näen :)

Täällä alotin jo pakkaamisen huikea yksi laatikko on täynnä lasikippoja ja maljakkoja :D laitoin myös myyntiin tavaraa ja jos kaikki hakee niin kuin sovittu tienasin 165e :) laitetaan säästöön niin saadaan omaan kotiin sitten jotain kivaa mitä tarvitaan tai pahan päivän varalle :)

Mulla tänään edelleen kp20/30 ja kun tuossa pupuiltiin ni todella arka alamaha , lisäksi tää palelu on ihan erilaista kuin muissa kierrossa. On tuo alamaha näin ollessakin vähän sellanen herkkä.

Viime perjantaina kun mentiin mökille niin alkoi jomottamaan ala-selkään ja tuntui kuin täti olisi tulossa silloin kp14 ja sunnuntaina yhtä-äkkiä kotona oikealle munasarjoihin koski ihan älyttömästi enkä voinut sinä aikana nousta kyyrystä ollenkaan. Lie mitä ihmeellisiä kohtauksia. Onko kenties clomeista ?

Tulipa romaani taas :D anteeksi :D

Jo se alkaa mieskin uskoa. Näytin sille ne kaikki ovistikkuplussatkin. Totesi että vähiinhä ne isyyslomaa jo alkoikin käymään :grin

Mariska ja Sannis, mulla sitten tuli se plussa ovistikkuun aiemmin kuin muka herkkään raskaustestiin, ei teillä niitä satu olemaan kotona?

Takaisin