Raskaaksi 2015

Lume, mikä dpo sulla on? Kertoo enemmän oireiden syystä kuin kp:t :)

Mami, tervetuloa klubiin. Täälläkin on sama tavoite eli painon pudotus. Mä oon tässä jo joulunpyhät urheillut kiltisti mutta kunhan nyt pääsen taas töihin niin aloitan 5:2 dieetin. Jos sillä pääsisi hyvin vauhtiin.

Täälläkin yks diettailija. Ihan normi ruuilla meinasin mennä eteenpäin, mutta muuttaa vaan ruokavaliota terveellisemmäksi ja lisätä liikuntaa. Ja meinaa aina unohtua se veden juonti!

Jos pitäs testaustauon ens torstaihin :rolleyes: Sillon joko täti tullut tai sitten se on jo viikon myöhässä. Kun ei tästä nyt ota selvää , kuivuttuaan tikku tummui taas asteen muttei vieläkään kyllä näe ilman viivalaseja mitään :oops:

Mua tuohon juomiseen auttaa se että kokoajan on puolenlitran tuoppi hanan vieressä :)

Edellisten kuukautisten ensimmäinen päivä:
5.12.2014

Hedelmälliset päiväni:
23.12.2014 - 28.12.2014

Ovulaatiopäivä:
26.12.2014

Laskettu aika:
18.9.2015

Tuon mukaan olisi dpo8 tänään ja 6 päivän päästä raskaustesti saattaa näyttää positiivista, 6 päivän päästä pitäisi myös alkaa vuoto jos en ole raskaana - hmm jouluaattona tunsin menkkakramppeja ja tälleen.. olikohan siitä seuraava päivä ovulaatio vai mitähän hittoa koska lämpö oli asteen korkeammalla jouluaattona > munasolu hedelmöittymässä > 26 ois ainakin dpo1.. sen mukaan nyt olis dpo9 ja menkat alkaisikin 4 päivän päästä joku 15-20 herkkyinen testi saattais näyttää jo plussantynkää mutta njääh mä vaan odottelen tuomiotani :)

Mulla kans veden juonti meinaa unohtua. Nyt tätä turvotusta kun on ollut, niin kolmisen litraa päivässä pyrin juomaan. Hyvin muistaa kun ottaa vaan asiakseen sen vesilasin kanssa kotona olla. Joka kerta kun se tyhjenee, täyttää sen samantien taas :) Ja sit pissattaa puolen tunnin välein :D Mut silti mua kyllä turvottaa nyt neljättä päivää o_O

Lume, kyllä noi dpo:t vois olla just siinä vaiheessa et kiinnittymisoloja vois olla? Ens viikolla testiä kehiin vaan :)

Sanni okei :) toivotaan parasta :) ens viikolla pitäisi tädin tulla mut toivottavasti ei :) olisipa ihana yllätys uusi asunto ja perheen jäsen <3 varsinkin kun ensi kuussa tulisi jo 2 vuotta yritystä.... :)

Jaa Lume, mulla alkoi raskausoireet dpo 9 kohdalla :) ja mun raskausoireet oli action unet ja kurkkukipu ilman flunssaa.

Tällä testattu ovisnega! Juhuu, tänään siis dpo 0 :D

Mulla on myös iltaisin todella kipeä kurkku mutta en tiedä olisiko tupakasta vai mistä... Kahteen yöhön ei täällä ole oikein unta tullut, pyörinyt vain sängyssä ja pätkä unia :/ kohta pitäisi taas pitkän tauon jälkeen lähteä töihin illaksi :)

Kyllä mäkin veikkaisin Lume että vois johtua kiinnittymisestä! :) toivotaan että tärppi kävisi!

Täytyisi itse myös muistaa juoda tarpeeksi vettä. Yritän nyt kanssa vähän petrata siinä ja juoda sen 2-3 litraa, riippuen päivästä.

Dikulle voimia!! Kyllä teille vielä se pieni suodaan!!

Olisipa se <3 aikasemmin kun olen luullut et nipsailee mahasta on se kyllä ollut oikeasti luulo koska nyt se on aika kovaa ja sen kyllä tuntee sekä muutama vihlaisu myös aika-ajoin. Jännää :P

Minde laita kuvaa meille :P ;)

Mulla tuntemusten mukaan dpo5-7 mut kalenterin mukaan dpo2. Uskaltaisin kuitenkin väittää et olis se 5 (ainakin) jo, jos tuo kierto tosissaan olis lyhenemään päin. Kalenteri laskee kuitenkin 33kierron mukaan.

Niin juu ja hedelmälliset päivät tuo näyttää 26.12-9.1 :D tuppaa oleen noita terälehtipäiviä nuon paljon näiden kiertojen takia... Tummemmat terälehdet on 28.12-4.1..

Lisään taas vielä.. Laskurin mukaan 24.12-29.12 ja ovis 28.12. Mikä vois hyvin olojen mukaan pitää paikkaansa.

huono kamera mulla :(

Liitteet

• 20150103_135450.jpg
    20150103_135450.jpg
    431.5 KB · Katsottu: 226
Takaisin