Raskaaksi 2015

Mun käsityksen mukaan se kellertävä valkkari johtuu keltarauhasesta eikä ole oire suuntaan eikä toiseen. Mulla on tullut raskaudessa ja ilman.

Aaria, mulla viivat oli eilen ja tänään tasavahvat. Lukeeko muuten digin ohjeissa, että hymynaamaan voi lopettaa testaamisen? Turvotuksesta päätelle oletan, että dpo 0 on huomenna (kunnes testi näyttää taas jotain muuta)

Ei mulla kyllä nyt oo ovis tikkuja, kun oon ollut onnellisen tietämätön kaikesta viime kuussa :p
Huomis aamuks olis testi vielä :rolleyes:

Mulle ei hymyilty tänäänkään, vaikka olot muuten onkin semmoset. Tosin se lima tänään on puuttunut (pari päivää oli jo sitä yleensä ovista edeltävää paksumpaa valkkaria). Ehkä huomenna sitten? ;) Lähes joka päivä tuo ukko on kyllä talletellut, että sikäli ihan sama koska se hymy tulee :D Mut aattelin tuon miehen tuhkamunapelon takia testata, että jos vaikka en ovuloikaan, niin turhaan murehtii sitten omien aineidensa puolesta :rolleyes:

Ovistikkujen ohjeissa sanotaan, että ei voi käyttää raskaustestinä. Mulla niitä ovistikkuja tossa on jäljellä. David merkkisiä. Täytynee huvikseen kokeilla ensi viikolla näyttääkö mitä jos menkat ei ala :)

Ei kait sitä oikeasti voikaan Kuuku. Mä testasin kun ei ollut rtestejä ja vatsan jomottelu jatkui että mitä siihen tulis ja kun viiva oli vahvempi kuin kontrolli niin ei oikein menkoistakaan kertonut.

Anteeksi Mimmu, mulla menee ajatukset sekaisin.
Mulla on ClearBluen digi (tavallinen, ei se kaksoishormoni) ja sen ohje sanoo hymynaamasta: "Jos tulos on :), LH-huippu on havaittu ja olet hedelmäisimmilläsi. Yhdyntä seuraavien kahden päivän aikana maksimoi mahdollisuutesi tulla raskaaksi. Tämän kierron aikana ei tarvitse enää testata."

muoks. Ai niin, ja tikkumallisessa ovistestissähän plussa on vasta yhtä vahva tai vahvempi viiva. Tosin huomaan kyllä viivan vahvistuvan asteittain, eli varmaan voisi omastaan erottaa ehkä raskaudenkin, jos tietää miltä se muuten näyttäisi kierron lopussa.

Voimia Dikulle <3

Hillalle onnittelut plussasta :)
Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! Ihanaa kun täällä turistaan niin paljon että luettavaa riittää päivittäin monta sivua :)
Muoks, j3nnille myös onnea plussasta!

Muokattu viimeksi:
Diku. :( On niin surullinen olo sun puolesta.. Paljon voimia ja lämmin halaus...

Täällä ei ole kuivaa kautta ollut menkkojen jälkeen.. Hyvä merkki varmaan..

Tintti-8 tervetuloa ja plussaonnea!
Psykoenkeli onnittelut tuloksista!
Mariska86 kirjoitit aiemmin tosi hauskasti oireet katossa jne :) mä näen sun testissä värillisen haalean toisen viivan ;)
DarkMimosa onnea viikoista <3 :)
mimi. mulla tarot kortit ollut 3 vuotta ja niistä ennustanut muutamalle ihmiselle sekä itselle, hyvin ovat jänniä, en ole pitkään aikaan niiden kanssa ollut tekemisissä ja tuon sun viestin jälkeen alkoi tekemään mieli..
pikkukakkosenposti kovasti plussatuulta puhallan sinne sinulle!
Hilla onneksi olkoon vielä, lisää liimaa ja tarra-arkki mukaan sinne <3 kauanko te muuten yrititte esikoista? kyllä kyytiläinen pysyy matkassa, muista foolihappo! :)
Beisla ovelaa ;)
Etsijä viisas nainen, minäkin luin sun blogia eilen, onnea viikoista <3

Dikulle en pysty löytämään sanoja, en mä vaan suostu käsittämään hänen pienokaisensa kohtaloa, en vaan pysty..
en kuitenkaan halua olla törppö ja vaieta omasta hämmennyksestäni vaan annan kaikki sympatiat hänelle ja muistan iltarukouksessa häntä & hänen miestään sekä menehtynyttä yksilöä, ajat on kovat.. olen niin pahoillani diku :sad010

Ok, kiitti Beisla! Mulla jumputtaa edelleen oikea puoli. Jospa se ovis olis huomenna. Täytyy vielä aamusta pissiä tikkuun.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Täällä alotin yrityksen buustaamisen foolihapolla ja Gelee Royalella. Nyt on menossa kp17 ja oviksia oon tikuttanut muutaman kerran, kp12 ja kp14 tuli jonkunnäköistä viivaa ja tänään ei mitään, joten oliskohan ovis tälle kiertoa nyt ollut ja mennyt. Hankin teidän keskustelujen innoittamana Woman Log pron ja se ennusti ovista vasta 5. päiväksi, mutta yritäpä näitä nyt sitten arvailla, kun en ilmeisen selvästi niitä oireile, plääh. Pupuilua ollaan kyllä harrastettu, mutta jotenkin on epäluuloinen olo onnistumisesta tästä kierrosta (yk4 menossa). Testailemaan uskaltaudun varmaan viimeistään 19.1 jos tätiä ei siihen mennessä oo kuulunut.

Diku: oon aika uusi täällä, enkä kovin monta viestiä ole kirjotellut, mutta sitäkin ahkerammin oon keskustelua seurannut. Halusin vain sanoa, että kokemasi sai itkun aikaan mullakin, niin kuin monella muullakin täällä :( Oon niin pahoillani, toivon ihan hurjasti voimia teille :Heartred

Silv. Mahtavaa jos siitä irtosi sinulle jotain :Heartred
Mami93. Noh noh :oops: :Heartred Harva tällaista blondipäätä viisaaksi haukkuu :grin Ja kiitos, viikot vierii hirveän nopeasti!
Hilla. Miehes on tainnu nähdä telkkarista niitä elokuvaviivoja ja siksi ei usko :grin Mut plussa se on!

Mietitte kans sitä valkkaria, mä en nyt kyllä väristä osaa sanoa mut mulla oli silloin suoraan oviksesta lähtien hirveästi valkovuotoa ja sitä on edelleen niin paljon että pakko käyttää pikkuhousunsuojia, ikinä ennen ei oo sellaisille tarvetta ollut :grin

Hilla: ei oo ovistestejä mulla, nyt oisin kyllä saattanu tehdä ihan mielenkiinnosta ;)

Kp33/30 ja ei tuhrun tuhrua eikä menkkajomoja. Ja puhdas nega. Minne on täti eksynyt, kysynpähän vaan :(

No höh Sannis ja Tyttötiikeri. Mutta vielä ei saa heittää kirvestä kaivoon!

Mami93, esikoista yritettiin 2010 alusta kun tärppi 01/13 mutta yrityksessä oli taukoja välissä. Kuitenkin 2,5v noin suurin piirtein yhteensä mistä 1,5v oli aika epätoivoista. Tämä yritys oli nyt elokuulta eli 6yk. Ehkäisy oli poissa jo kesäkuulta tosin. Mä söin nyt foolihappoa koko kierron ja flunssasta johtuen tupla d-vitamiinia eli 20mg. Mutta varsinainen yhtäläisyys esikoisen ja tähän tärppiin on ollut se että molemmilla kerroilla olen ollut ennen joulua 2-3 kuukautta karkki ja herkkulakossa eli sokerit on ollut minimissä.

Unicorn81: meidän yritys reilu vuosi. Aika on pitkä eikä yhtään plussaa paitsi nyt tuo yks haamu. Kyllä se tympii. Mutta pahemmalle tuntuu toisten keskenmenot. En tiedä miten itse selviäisi siitä. Sympatia halaus kaikille km kohdanneille! ♡

Pilvikirsikka: tervetuloa!

Mamikiivi: :) mä oon yhtä höhlä! Vedän tän puhelimen läpi kaikki negatiiviset pahat olot itseeni ja myötäelän niin siinä toisen tuskassa. Aivan järkyttävän hirvee tunne... sit jos ei aina ihan tiedä mistä tullu sellanen olo ku itsellään ollu ihan kiva päivä. .. hetken mietittyä tajuaa että "ai niin se oli se ärtynyt nainen siel sovituskopissa joka kiroili ku stressas vaatteen sovitusta". Näin on oikeasti käynyt. Meinas tulla sellanen pakokauhun tunne siel pukuhuoneessa ku olin työvaatteita sovittamassa.

Mariska: mulla näky ja vielä näky apteekin omassa testissä hieman selkeämmin vielä... apteekin omat ei vissiin haamuja latele tuosta vaan....

Tintti-8: tervetuloa!

Psykoenkeli: ja onnea nyt yritykseen. Mites meinasitko ovista tikuttaa?

Diku: eikä! nyt suuri voima rutistus sinulle jotta jaksaisit tän yli! ♡

Sannis: tänne saa kyllä purkautua!

Hilla! Sanonko että silmissäs on vikaa jos tuota viivaa sanot haaleaksi! Onnea plussasta!!! Sieltä se vuoden eka plussa nyt sit tupsahti! !! Käske miehes silmälääkäriin!

Mamikiivi: mullakaan ei ollut viimekierrossa kuivaa kautta kun yleensä on. :)

Junttura: mulla tuli joskus töissä ihan yhtäkkiä. Puski myös kylmän hien päälle mutta se oli muistaakseni loppukierrrosta

Mariska86: näkyypäs haamu!

Lucky: mä en ole koskaan kytännyt ovista, kun seksiä on ollut tasaiseen tahtiin saatavilla. Ja kaiken lisäksi nyt se olis ihan turhaakin, kun mies on kirjaimellisesti lukkojen takana. :/ että tjottaillen kai tässä pitää mennä

Huomenta :)

Täällä testattu taas haamu. :oops:Mihinkään ei kyllä vahvistu ehkä jopa päinvastoin että olisiko joku yritys ollut vaan.
Voi kyllä olla, että mä näkisin viivoja jos joku antas käteen valkoisen paperiliuskan :laughing021

Tyttötiikeri ja Sannis, josko teille tulis vielä kunnon plussat :)

Nyt pidän peukkuja että jokainen plussaa !! :)

Mä en heitä kirvestä kaivoon niin kauan kun ei menkkoja kuulu :)

Mulla yleensä liikunta on vauhdittanut tädin tuloa, joten tässä aamuaskareina tein koko taloyhtiön lumityöt (huhhuh mikä urakka!) ja koiran kans ajattelin kohta lähteä viilettämään tuonne loskaan :D Laitan vielä valkoset alkkarit ni eiköhän se jo rupee tuhruttaa ;) Viimesenä keinona kellistän illalla miehen, sekin yleensä auttaa. Ehkä huomenna sit ollaan viisaampia :)

Mariska: ei kai se antais haamuakaan jos jotain ei olis meneillään? Pidän peukkuja et vahvistuu vielä!! :)

Takaisin