Raskaaksi 2015

Minde onnea plussasta! :)
Lume tätä vau.fi omaa laskuria :)

Vielä omaa napaa: mä olen nyt viikon ajan ollut hermoheikkona kaikille ja musta tuntuu ettei kukaan tahdo ymmärtää mua vaikka kuinka selittäisin että oon sitten kaikille kaikesta hermona.. Tai semmonen äh puh päh pyh tiusk niisk argh mur rawwwwwwwwwwwwr

Sannis86 koitan malttaa (olemattoman) testin tekemistä :) mulla on niin paljon kokemusta negatiivisista testeistä etten enää osta ellei menkat jää pois.. eli kattellaan sitten 9 päivä mikäli näyttää lupaavalta

No kyllähän se nyt on ihan selkeä, vaikka onkin vähän kökkö kuvanlaatu niin silti näkyy aivan selvästi!! <3

Voi Minde ei tuo ole mikään haalea !!! :) Varovaiset onnittelut !!!
Näkisit mun hailakat viivat niin tuo on jo todella selkeä !

Vauvahaaveilijalla hailakan haamun näin, toivottavasti vahvistuu!

Minde, tuo on kyllä jo selkeä plussa! Onnea!!!

Jep minde onnea! Ei tuo ole enää haaleaa nähnytkään ku erottuu jopa puhelimella pikkukuvasta vaikka on noinki tumma kuva! Eikä apteekin omiin taida tulla ees mitään turhia viivanpaikkoja.

Mimmu mikä se 5:2 dietti on?

Onneksi olkoon minde!! Raskaana olet :) Apteekin testiin ei tule edes haamuja jos nega. Wautsi wauuu :smiley-bounce013

Ja vauvahaaveilija, näin toisessa kuvassa haamun! Vahvistumista sille!

Lume mulla tuntui just sellaista nipistelyä ja vähän kuin kirvelyä alavatsalla sillon kun oletettu kiinnittyminen on ollut. Voi miten toivon että nyt tärppää, jännää!

Jee plussa aalto tulossa, ottakaa kiinni ja hypätkää mukaan:talk017

Aaria, se on pääpiirteissään semmonen, että kahtena päivänä (ei peräkkäisenä) viikossa syödään vaan 500 kaloria ja muuten normaalisti. Mun ystävä on pudottanut sillä 10 kiloa.

Ansku kiitti oot kyllä ihana :) ja sitä samaa toivon sulle!

Tyhmä, laiska ja saamaton olo.. en saa mitään aikaan ja toiset ne vaan ehtii.. Hitto! Älä tyri nyt älä lyö yli nyt.. Miten mä voisin pitää taukoa netissä roikkumisesta, häntäluu ja pakarat huutaa; älä kokoajan makaa ja istu saatana mene ulos tai tee jotain! mutta mä vaan oon ja röhnötän ja selkään koskee..

Mimmu, kuulostaa mielenkiintoiselta!

Mä olen hirveän huono pitämään mitään dieettejä koska yksinkertaisesti rakastan ruokaa enkä vaan halua kytätä mitä suuhuni pistän. Aina kun herkuttelen "liian hyvällä" ruualla niin pyrin vaan liikkumaan enemmän. Kyllä tästäkin rungosta varmasti saisi 10kg pois mutta se on oma valinta. Tiedän myös että se varmasti helpottaisi tuossa vauvan saamisessa, mutta..... :smiley-angelic006

Se vauvan saanti toimii mulla kyllä isona motivaationa, koska mä olen peruslaiska ihminen. Jospa mun munasolujen laatu paranisi siinä samalla. Ikään kun en voi vaikuttaa.

Myös mä rakastan ruokaa ja just siksi tuo 5:2 sopii hyvin, kun ei tarvitse kuin ne kaksi päivää "kituuttaa". Tietty muutenkin ruokavalio on hyvä pitää suhteellisen terveellisenä.

Mulla olis roimasti kiloja pudotettavana, ainaki 20 kg. Nyt raskaana ei tietenkään saa laihduttaa, mutta yritän syödä terveellisesti, juoda paljon vettä ja liikkua voinnin mukaan. Ois ihan jees, jos kävis samal taval ku esikoisen kans, eli synnytyksen jälkeen imetyksen ansiosta lähti 12 raskauskilon lisäks 10 kg läskiä. :D

Takaisin