Raskaaksi 2015

Voi Diku :( :Heartred Sinun jos kenen soisi saavan pienokaisen, teillä kun niin pitkä yritys takana!

Hillalle onnittelut, ei tarvinnu edes avata kuvaa, kun niin selkeesti näky toinen viiva!

on: aamulla kun nousin sängystä sain vasemmalle puolelle ankaran kipukohtauksen, joka veti ihan kaksinkerroin lattialle. Meni muutamassa minuutissa ohi... Onko kellään ollu vastaavaa? kp23 menossa, kierrot yleensä pitkiä, voiko olla munasolun irtoamista?

Kiitos kaikille onnitteluista. Joo muurahainen alan uskoa.

Mietin että laitanko tänä iltana kuvaa teille kun tuntui vähän "väärältä" mutta Beislalla oli hyviä kommentteja niin uskalsin. Ilojen ja surujen määrää ei voi mitata, osuu omalle kohdalle sitten pieni tai suuri ilo tai suru on se aina siinä hetkessä vahva tunne ja koskettaa itseä.

Nyt täytyy kertoa miehelle, joten palaillaan myöhemmin :) Täytyy kuitenkin vielä jokusen kerran testata enn kuin uskoo. Ja by the way, kp oli tänään 31/25-30 ( ollut viime kuukaudet noin 27) ja dpo 14-16.

Timbe, ovistesteistä, tämä nyt on netistä muistaakseni keskustelupalstalta luettua, mutta joku kertoi että hormonit voivat pysyä korkealla pitkäänkin, ja ovulaatio tapahtuu noin vuorokauden (?) sisään siitä, kun ensimmäisen kerran saa ovisplussan. (Joidenkin testien ohjeessa myös neuvotaan lopettamaan testaus plussan jälkeen, ehkä juuri siksi.)
Kun ekaa kertaa tikutin ovista, niin kp14 illalla sain tasavahvat viivat tikkuun, seuraavana aamuna selkeästi tummemman ja vielä kp16 päivällä todella vahvan. Vasta kp17 aamulla viiva oli kontrollia hieman heikompi, mutta kuitenkin tummempi kuin muuten kierrossa. Oireista päätellen ovulaatio oli kuitenkin kp 16.

Mä laitan nyt ton mun haamun/viivan paikan teidän tihrustettavaks :oops:
Ei siinä kyllä taida mitään näkyä mutta uteliaisuuttani :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    358.9 KB · Katsottu: 203
Pahoittelut minunkin puolesta ja voimia Dikulle!

Täällä kuvitellaan jo muka raskausoireita esim. Rintojen sivussa ihme kipuilua, ala vatsassa nipistelyä ja muutenkin oudon tukkoinen olo. Olen aika varma, etten ole raskaana ja kaikkiin näihin oireisiin löytyy järkevä selvitys, mutta kuitenkin sitä aina ite kuvittelee vaikka mitä..

Ja onnea Hilla! :)

Voi Diku :Heartred Tää tuntuu erityisen pahalta, ei oo mitään sanoja.. voimia.

Se ei uskonut!! Mies, viiva kuulemma liian haalea :eek:

On siinä Mariska viiva, mikä sun kp ja dpo oli tänään?

onko sulla hilla mitään raskausoireita?
mulla ei muutaku hajuherkkä nenä...jopa verokortti haisi pahalle....

Hilla suuret onnittelut! Ihan selkeä plussa jo, ei edes haamu! :)

Mariskalle viivan vahvistumisia, vielä ei puhelimella näkynyt, mutta toivon sinullekin plussaa! :)+++

Ajattelin enemmän taustalla olla, mutta eihän täältä voi pysyä poissa :D

Päivät mateleee, haluaisin jo testaamaan! :)

Verokortti nyt haisee muutenkin pahalle minde ;) tänään on ollut huimaava ja vähän ällö olo. Lämpö edelleen koholla. Nenä oli tukkoinen mutta saattoi yhtä hyvin johtua joulun flunssasta. Ja turvonnut olo on ollut. Kuin olisi ilmapallon niellyt.

Muoks. Esikoisesta oli tuo hajuherkkyys ekoja oireita kyllä.

Muokattu viimeksi:
Höh Hilla sun miestä! Ihan selkeehän toi on. Mulla kyllä mies kanssa oli vähän skeptinen, kun raskaustestin plussa oli haaleempi ku viimeks... Yritä siinä sit selittää, että viimeks testasin ku menkat oli viikon myöhäs, nyt vaan päivän. Huomenna palataan sukuloimasta kotiin, haen vielä yhdet liuskatestit ja katsotaan miten on viivat vahvistunut. :)

Sama homma Miuk, esikoisen plussa olis tehty vasta 5.1. Mutta kattelinpa laskurilla että sama la tulis tälle kyytiläiselle kuin esikoisella jos vaan pysyy matkassa :grin Tilaansa digin niin uskoo sitten kun lukee.

Junttura mulla on ollut oviskivut välillä juurikin tuollaisia, ei ehkä minuutteja kuitenkaan. Lyhyehkö, todella terävä kipu.

Takaisin