Raskaaksi 2015

Psykoenkeli, mä tilaan Amazonilta. Viimeksi tilasin 5 kk paketin ovis- ja rtestejä, maksoi 15 eksua. En kylläkään tiedä mitä postikulut on Suomeen. Ja kyllä uskaltaa tilata ebayltä, ihan samoja testejä nekin on.

Hilla, kylhän tuo haamulainen on! Toivotaan vahvistumista. Ja sanon nyt edelleen etten koskaan nää mitään "turhia" :D

Sohwia, vuoden yrittäneenä, kahden km:n jälkeen voin sanoa, että ei tää helppoa ole mutta pakkohan se on jatkaa jos lasta haluaa. Pakko ajatella niin, että lopputuloksena on niin mieletön palkinto ettei mulla ainakaan ole muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa kohti uusia pettymyksiä :)

Pitäis vietellä tuo mies :D

Hui, mitä hintaeroja! clear blue digital x2 & one step x2 alle 20€ ja one step x 10 alle 5€ :eek: siis postikuluineen

Oo ihana kiivimami :love017 mutta Sannis taitaa olla eka plussaaja, haamuja ei lasketa :wink

Sohwia, se on vaan yritettävä olla miettimättä liikoja ja stressaamatta. Mikä tietty helpommin sanottu kuin tehty. Mutta siitä stressaamiskierteestä kun vaikea sitten irrottautua, kun raskautuu niin sekään ei hyvää tee.

Kääk Hilla! Kyllä ne haamutkin lasketaan!! Pidän peukkuja et sulla vahvistuu pian!! :) Tulisin kyllä mieluusti sit sun peesissä plussanneena...

Hillalla siellä selvääkin selvempi haamuainen :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa runsaasti :ky :ky :ky
J3nni; Onnittelut huikeasta digin tuloksesta.Olkoon masussa super tarralliset tarrasukat :Heartpink
Aamulämmöistä :glasses9 Mulla on mittari sängyn vieressä,josta aamulla ihan ekaksi laitan suuhun kielen alle.Aika tarkasti vuosien mittauksesta osaa sanoa missä mennään :glasses9

Psykoenkeli; Olen tilannut sieltä ebaysta,ihan ok on ollut..varmistanut oviksen nykyään niillä cb digeillä,kuten itseäni viisaammat neuvoi,niin paketti riitti niitä aika pitkälle..
Kiitos tuesta,olette aivan ihanan kultaisia naisia :Heartpink
Mimmu; Jeah :love022

Kiitos ihanat! Näätte ehkä paremmin kuin minä itse. Mut ehkäpä haen huomenna muutaman testin :rolleyes:

Voi kökkö vaan kun lähi apteekissa on tuttuja töissä...

Nyt mäkin sain semmosen pelin millä näkee nuo Hillan kuvat :)
Siellähän on selvä viiva !! Vahvistumista sille oikein kovasti ja onnea :Heartred

Azalea; Välillä vähemmän ja välillä enemmän. ÄLLÖ VARO!! Ei mitään klimppejä tai vastaavaa..Kirkasta ja limaista.

Täällä kp 14, aikoiskohan huomenna cb antaa mulle hymynaaman, kun nyt illasta tuntunut kuin mun vasemmalle alavatsaan ois tungettu tennispallo, pissattaa ja mahakin meni sekasin :D Tänäänkään se ei vielä halunnut hymyillä mulle. Viime kierto oli 31pv, mut mun normikierto aiemmin on ollut 28pv, eli ovis ois teoriassa ihan hyvin mahdollinen kp 14-18 :rolleyes:

Diku, lohdullista minusta tuo vuodon sileys ja kirkkaus. Niin toivon, että saat huomenna hyviä uutisia <3 Josko sielläkin ois vaan joku harmiton hematooma vuotelemassa ja pikkunen sattuis vaan olemaan kuin tuo meidänkin neiti; ei kasva minkään käyrien mukaan vaan menee ihan omia polkujaan.

Diku, hirmusti onnea huomiselle! Toivotaan nyt tosiaan, että kaikki on kunnossa. Koita saada nukuttua.

Onnea haamusta, Hilla! Tuossa on sentään vähän punaista väriäkin eikä vaan "viivan paikka". Ei kai se turhasta värjäydy? :D

Takaisin