Raskaaksi 2015

Diku, olet ajatuksissa! :Heartred

Sannis, pöh sentään. Toivottavasti se plussa sieltä vielä yllättäen ilmestyisi! :)

Kyllä Hillalla ihan selkeä viiva siellä näkyi, vahvistumisia sinne!

Joku kyseli testeistä, niin mammaksi.fistä olen tilannut. Mutta ovat tainneet olla rikki kun aina on negaa näyttänyt :grin

Minä taidan liittyä kuumeilijoiden joukkoon :) Ollaan miehen kanssa aika nuoria parikymppisiä ja esikoisesta haaveillaan. Yritys on vasta aloitettu joulukuun alkupuolella ja tietenkin jo nyt bongailen jos jonkinlaisia oireita :rolleyes: Kierto mulla on välillä aika epäsäännöllinen, joten on vähän hankala sen puolesta laskeskella.

Jouluaattona oltiin anopin luona syömässä ja yhtäkkiä kesken aterian tuli totaalinen stoppi ja meinasi laatta lentää. Vaivoin sain syötyä loppuun, en kehdannut jättää kesken.. Siitä parina päivänä nipisteli alavatsaa. 28.12. alkoi erikoinen tuhruvuoto, tuli vain silloin tällöin pyyhkiessä ja sitä kesti jokusen päivän. Nyt välillä vihlaisee kovemmin alavatsasta, jos vaikka joutuu jännittämään vatsalihaksia tai tekee jotain repäiseviä liikkeitä. Rinnat ei erityisemmin ole kipeät, tosin tuolta sivuilta ehkä vähän herkemmät. Pari testiä olen malttamattona tehnyt ja selkeää negaa näyttivät. Aika tuuri pitäisi kyllä olla että näin nopeasti tärppäisi, joten en vielä kovin suuria toiveita elättele. Tuo tuhruvuoto tosin ihmetyttää.

No, eipähän oteta stressiä tästä vaan annetaan asialle aikaa!:) Tsemppiä muille kuumeilijoille ja onnea jo tärpänneille!

Huomenta !

Tervetuloa uusille :hello

Toivottavasti Sannis saa vielä plussa. :)

Täälläkin odottelua. Ei tätiä tänäkään aamuna, kauhea raivari kyllä :oops:

Miten Diku? :Heartred

Huomenta!
Tsemppiä dikulle!♡ ja muillekin tietty ♡
Omaa napaa nopeasti, kp 31 ja tunnin pidätyksestä tälläset tulokset ♡

Liitteet

• 1420189445356.jpg
    1420189445356.jpg
    42.4 KB · Katsottu: 179
Dikulle nyt täältäkin paljon <3<3<3 toivottavasti kaikki on hyvin !!!!!! Mun ystävälläkin oli vuotoa raskauden ajan Muutaman kerran eikä siihenkään löytynyt syytä.

Pilvikirsikka tervetuloa :) toivottavasti pääset pian plussanneisiin !

Tänään kp21/30 ja olon on jotenkin ärsyyntynyt koko ajan, kaikki tuntuu vaikealta ja ahdistavalta. Iltaisin paleltaa niin että pitää mennä nukkumaan vaatteet päällä ja yöllä tulee niin kuuma että ne on otettava pois kun taas tulee kylmä -,- Huoh.....
Mutta joo enpä ole huomannut oikein mitään oireita.

Kaikenlisäksi tänään piti olla palkkapäivä mutta kappas ei ole tullut kun sielä on joku päivitys juttu firmalla.
Aarghhhh ja kaksi viikkoa aikaa pakata sitten on muutto ja en ole edes aloittanut.....

Lumelle tsemppiä muuttoon :) Mä en oo ikinä tykännyt muuttamisesta, huh siinä on kauhea homma. Vaikka se palkitsee sitten kun on uusi ihana koti.

Onko Hillan viivat vahvistunut? :)

J3nnyllä mahtava digin tulos !!! :)

Diku ajatuksissa myös täällä <3

Kappas, oon tainnu pudota listalta :o olisko merkki paremmasta? :D

Muoks. Lähti viesti liian äkäseen... Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!!! <3

Lume, tsemppiä muuttoon! Täällä yksi joka suunnittelee muuttoa hyvissä ajoin mutta toteutus jää aina viime tippaan ja sitten on hirveä stressi :grin

Onnea j3nni komeasta digin tuloksesta! :)

Takaisin