Raskaaksi 2015

Unicorn just just :( harmittaa sun puolesta :sad001
sabetti oi kiitos ihanasti sanottu ja juu minusta tuli mami mutta ei konkreettisesti vielä :wink

Mitähän tommoset korva tai suumittarit maksaa..? Mä tilaan miehelle nyt foolihappoja! :grin

Beisla, luulisin että jos lämmöillä haluaa varmistaa oviksen niin riittää ku mittaa esim muutamana päivänä ennen oletettua ovista ja ku oireet/tikku näyttää plussaa niin tietää mistä tasosta nousu tapahtuu ja pystyy kattoon tuliks se, tolla varmistetaan lähinnä milloin ovis oli ja et tapahtu. Mulla epäsäännöllinen kierto, kivut oli esim nyt jo viikkoa ennen ovista. Korvamittaria ei itse asias suositella, suussa käytettävä digimittari olis paras. Mun oma makso jotain 7e apteekissa.

Unicorn onpa harmillinen tilanne! :(

Onnistuu Sabetti :)

No voi että Unicorn. Mikähän nyt mättää. Toivon kovasti että vielä plussaksi muuttuisi. :Heartred

Ovishan kyllä voi tulla kierrossa toisenkin kerran jos kierto menee pitkäksi. Minulla on ystävä joka plussasi epämääräisestä noin 60 päivän kierrosta.

.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
mami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
Mimi
yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv
yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14 TESTAA 5.1.
jeilei
yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14 TESTAA 02.01.
Beisla
yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
Tyttötiikeri
tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15

Psykoenkeli ?

(49 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14 LA ?, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15, DarkMimosa yritystä 2/14 LA ?, Toffee, Orm Onnekas,
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.15

Kiitos ihanat tsemppauksista! :)

Laskin tossa, että jos oisin ovuloinu ja raskautunu siinä kp 30 tienoilla, niin sehän ei vielä välttämättä näkyisi testissä. Nyt täytyy vaan odotella.

Testaatko Hilla sä huomenna? :)

Mä merkkasin 5 päivä mutta jos huomenna pääsen kaupoille niin arvaa vaan maltanko siihen odottaa :grin Sitten voi pudota korkealta kyllä.

Hei,
minut voi lisätä kans listaan. Haaveilen nro 3 :sta, yritys aloitettu 8/14. Prosessi on ehtinyt pitää sisällään yhden keskenmenon, nyt kärsin ekoista keskenmenon jälkeisistä kuukautisista. Odottelen kohta kunhan tää …vuoto vaan loppuis niin pääsis jo yrittämään onneaan. Tsemppiä Mimmu!

Hei Unicorn, nythän mä vasta hokasin! Sulla ollut lämpö koholla nyt viikon eikö? Ja vatsaa juilinut kanssa kp 30 alkaen noin? Jos se ei plussaksi siitä muutu niin eikö oireet täsmäis hyvin just ovikseen?

Hilla mulla vähän sama tilanne. Ajattelin et 5. päivä testaan mut jos vaan testin ostoon pääsen aiemmin niin tuskin sitä sinne asti malttaa. :D
Mimmulle onnea ovisplussasta!

Hilla: Noita on oireita on just ollu noin reilun viikon ajan. Voiskohan se olla ovis näin myöhään. Varasin ens viikolle nyt joka tapauksessa gyneajan, niin saa jonkinlaisen mielenrauhan.

Se testin osto kannattaa tosiaan jättää viime tippaan kun se polttelee siellä kaapissa :wink

Onneks vissiin testin osto mahdollistuu vasta lauantaina, jolloin sen tädin pitäis saapuakin... Mut saattaa siis päivällä aikaistua mun testailu...

Kävin eilen verikokeissa niitä lapsettomuushoitoja varten. Täytyy nyt toivoa että sieltä joku vastaus tulisi vaikka odotukset aika nollissa. Monta putkiloa otettiin verta ja olin aivan varma että pyörryn. En voi sitten yhtään sietää verikokeen ottamista :sick009
Ensi viikolla pitäisi soitella sitten aikaa ihan paikan päälle. On tää kyllä välillä niin turhauttavaa :sad001 toisinaan odotukset niin korkeella mutta sitten taas tullaan alas niin että tutina käy...

Mä tuun nyt tänneki vielä huhuileen, kyllä se haamu siitä on vahvistunut. Tänään kp 30 ja se haamu tuli testattua jo kp 25, digigin antoi toissapäivänä jo raskaana 1-2 :) Jatkan testailua ja teen vielä 7pv viimeistään toisen digeistä. Luen täällä kuulumisia ja tuun teillekin infoomaan jos suinkin sallitte, mitä mulle kuuluu. Varhaisultraan aattelin tänkuun loppupuolella.Laskettu 10.9.2015 :)
Toivotaan nyt että tää menee hyvin, ettei kesäinen kaava toista itseään!!

Tsemppiä muillekin ja oikein hyvää alkanutta vuotta 2015! Tuokoon se jokaiselle sen ansaitun ja kaivatun plussan plus lopussa sen pienen nyytin! <3

Terve pimatsut ja hyvää vuoden ensimmäistä päivää! :)

Mulla ei sitten täti kurvannut kylään tänään niinkuin oletin eikä oo mitään jomottelujakaan, valkkari vaan on ja pysyy. En tiiä olisko ovis ollutkin sit myöhemmin kun luulin, vaikka oireet oli niin selkeät silloin. Tänää kuitenkin testattu nega.

Toivottavasti se Sarina muuttuisi vielä plussaksi :) niin kauan on toivoa kunnes täti saapuu :wink

Takaisin