Raskaaksi 2015

Kysyn jo valmiiksi josko täällä olisi tietoa ko asiasta..Jos,jos niin saako ne tabletit heti vai meneekö jollekkin muulle päivälle? Tai saako pyytää kaapimista,en VIT** pysty tyhjennykseen enää kertaakaan.

Joo Hilla Plussa toi on! Onneksi olkoon :) ja tahmeita toivotuksia! Mä kun tässä oon mitä erilaisimpia tikkuja törsänny testimielessä (ehe ehe) niin huomasimpa sellasen että samanlaisissaki tikuissa on aikamoisia eroja.. esim siihen tismalleen samaan kusikippoon kastettuna 2 samanlaista testiä ni toiseen tulee melkein näkymätön haamu ja toiseen selvä viiva.. Olis ehkä vähän huolestuttanu jos olis sattunu tekeen sen vahvaviivaisen ensin ja hailukan myöhemmin! Ja erittäun herkkään testiin melkein näkymätön haamu kun siihen pahamaineiseen RFSUn testiin ihan selvä viiva... Nähtävästi se plussan vahvuus ei ole kiinni vain pisusta tai testimerkistä vaan myös siitä tikkuyksilöstä...

Siellä babymadissa on kans aika halpaa, tyyliin 50 testiä 10 puntaa tms ja toimituskaan ei oo kallis, ne myy kans erilaisia ovis-raskaustesti ja aamulämpömittari komboja. Varsinki niiden ovistesti on musta selkee.

Paljon onnea J3nni plussan johdosta. Jee!

Ja mä näen kyllä Hillan testissä jotain. Toivotaan nyt kovasti vahvistumista. :)

Lucky: teillä on ilmeisesti jo pidempään yritystä takana? Ei varmasti oo helppoa, jos joutuu aina vaan kuukaudesta toiseen pettymään. Toivottavasti sulla tärppää mahdollisimman pian. *tsemppiä*

Ja täällä on kyllä ihania ihmisiä, ja foorumi koukuttaa salakavalasti. :)

Mä en Diku osaa vastata :sad001
Mutta tsemppiä huomiseen, olet mun ajatuksissa ja toivon koko sydänmestä että siellä pikkuinen voi hyvin ! Ja niinhän se onkin ! :Heartbigred

Hilla kyllä mäkin näen sun testissä haamun! Voi että! Vahvistumista sille!
Mulla on niiden ihme kipuilujen lisäksi ollu tänään närästystä ja pahoinvointia. Pariin otteeseen oon joutunu taistelee ettei tarvii sännätä vessaan. Olo on helpottunut ku oon syöny jotain. Lisäks on sellanen outo oire ruokahaluttomuus. Mitään ei tee mieli, kaikki ällöttää. Yleensä just menkkojen edeltävinä päivinä vois vaan syödä syödä ja syödä... Ja hajut. Haistan kaiken hirveen herkästi ja monet hajut tekee pahaa... Ja kahvi. Se maistui tänään samalla tavalla pahalta kun raskaana ollessa...
Tää kaikkihan voi silti vaan olla menkkojen edeltävää oirehdintaa ja psykosomaattista ja "itse aiheutettua". mut pakko myöntää että alkaahan tässä toiveet heräämään. Huomenna testin ostoon...

Tsempit Dikulle! Mun ystävä sai saman tien ne mukaan. En tiedä onko käytännöissä eroa... mut älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon!! <3

Voi Dikua :sad001 Yritä unohtaa ja saada nukuttua. Mulla tuli esikoisesta muutaman päivän kirkasta liman sekaista verta ja ruskeaa tuhrua vkoll 7+5, ultraaja ei suostunut sillon mittaamaan kun sanoi että se koko niin heittelee. Mitään syytä ei löytynyt. Niin toivon että sinulla kaikki hyvin huomenna <3 liitän sut iltarukoukseen.

Raskauskeijusta ja yliopiston apteekista oon tilannu testei.

Mä testaan puolen kuun kieppeillä, jos menkat ei oo alkanu, menkat piti alkaa muistaakseni 12. päivä.

Hillalle onnittelut ja vahvistumisia toivottelen r-testiin! Ovistestiinkin vahvempaa viivaa on vaikeampi enää saadakkaan :)

Dikulle tsemppiä huomiseen ja toivon sydämestäni että siellä on kaikki hyvin...:Heartred:Heartred:Heartred

Onnittelut plussanneille ja viivalle vahvistumista.. :)

Varovaiset onnittelut Hilla, selvan haamun naen mina joka ei viivoja nae enne ku kirkuvat ;)

Dikulle tsempit huomiseen ja sormet ristissa etta viime utraaja oli vaarassa ja kaikki on kunnossa.

Mihin KIIVI on kadonnut????

Plussa tuulia puhaltelen teille... :)

Täällä odotellaan viikon päästä olevaa ultraa.. Täällä siis 19+6. Potkut tuntuu tosi hyvin ja mies sai tuntea eilen ekaa kertaa niitä mahan päältä.. :)

Joo-o... eiköhän se täti kurvaa paikalle, aamulämpö vaan 36,1... eli tuskin tässä ainakaan raskaana ollaan...

Dikulle hirveesti tsemppiä ja voimia tähän päivään! Toivon todella että saatte hyviä uutisia ja pikkuisella on kaikki hyvin!

Huomenta,
Looralla on jo huikean paljon viikkoja :Heartpink Varmasti aivan ihanaa kun pieni potkii :Heartpink
Tyttötiikeri; Toivottavasti täti ei kurvaa laisinkaan seuraavaan yhdeksään kuukauteen :wink
Vähän aikaa enää niin saa alkaa lähteä :smiley-ashamed004
Kiitos naiset :Heartred

Takaisin