Raskaaksi 2015

Onnea ovisplussista!! :)

Mulla täti loistaa poissaolollaan ja tää flunssa olo jatkuu sekä kuvotus. :rolleyes: No huomenna kaupoille jos vielä tarvitsee :) Voihan se olla et täti yllättää.

J3nny onnea vielä :)

Hilla: todistetusti tein puhtaan negan one stepillä kun menkat oli alkanu ni seuraavana päivänä. :) en nähnyt viivan viivaa tai sit täti vei mun viivalasit :D

Mimi: kai voi onnitella menkoista! Meilläpä tärppää ens kierrossa!!!

Diku: voima halaus huomiseen!

Tyttötiikeri: jospa siellä olis pikku tikru kyydissä :) itsellä kyllä ei ne repäisy kivut nyt ollu ku joskus dpo 7 aikoihin. Yleensä koko loppukierron sellaset krampit...

Unicorn81: jos et ovuloinut viimekierrossa kun vaan testi vilkku sulle ni kiertohan senkin takia voi venyä. Sille on ihan oma nimityski olemassa. Mutta toivottavasti saisit ees ne menkat. Itse oon ainakin huomannu että jos en ovuloi ni kierto venyy... Niinku suurimmaksi osaksi mun kierrot on olleet. Sulle kuitenki sitä plussaa toivon!

Mimmu: onnea ovis plussasta!

Rosann: tervetuloa! Toivottavasti pysyvä plussa tulee heti tässä kierrossa!

J3nni: onnea vielä kerran!

On. Huomenna alkaa clomikierto nro. 2

Onnea myös minun puolesta plussanneille! :) Ja tsemppiä myös teille, joilla yritys käynnissä. Pakko kysyä teiltä viisaammilta, että miten teidän mielenterveys kestää tätä kaikkea esim. Sitä, että alkaako menkat ja jos ei niin milloin uskaltaa tehdä raskaustestin ja mitä jos se näyttää negatiivista? Itellä taas se aika, että kovasti odotan, josko sais testailla ja pelkään samalla toisaalta sitä, että alkaako menkat ensi viikolla.. Kovasti yritän olla miettimättä koko asiaa, etten stressaisi , sillä sehän ei todellakaan edesauta tätä tilannetta.

Unicorn, gyne varmaan hyvä idea. Ainakin saa tsekattua että kaikki ok.

Tyttötiikeri, ei oikein mitään "oireita". Menkkajomotteluja oli mutta tänään nekin ollut vähemmällä, ne on tulleet ja menneet vähän. Sitä lämpöä on 37+ ja vähän ehkä turvottaa. Ihan normit oireet siis ennen kuukautisia paitsi tuo lämpö. Ja normaalien kramppejen lisäksi ollut jännää ikään kuin kirvelyä alavatsalla. Ja ovistestiin tulee vahva plussa :eek:

muoks. Niin ja täti ei vaan tule vaikka teen kaikkeni, pissin testeihin ja käytän valkoisia housuja ilman suojaa.

2015-01-01 15.01.17.png Tällänen viiva ovistestiin tänään illalla vaikutus ajalla..

2015-01-01 21.10.02.png Ja tällänen Rtestiin. Mutta saattoi olla vaikutusajan ohi jo tai lopulla ja kuvaa on kyllä vähän paranneltu kontrastin osalta.

Mä tilasin mammaksi.fistä mut mulle tuli kyllä viivanpaikkoja vaikka ei olisi ollut aihetta :) en tiedä uskaltaisinko itse tilata eBaysta , onko ne luotettavia :)

J3ennille onnet plussasta! :)

Täällä ei tätiä näy eikä kuulu. Lenkillä tuli jännä paineen tunne koko vatsan alueelle ja vihlaisuja. Lisäks tän päivää on ollu ihan hillitön turvotus, tuntuu et paisun vaan, vaikka nyt joulun jäljiltä oon syönyt kevyesti ja juonut vettä enemmän kun laki sallii... Yleensä yön/aamun aikana täti tulee, niin katotaan nyt tarviiko huomenna testailla :) Kuvotus on nyt hävinny, tissit kylläkin arat, mut ne nyt on aina ennen menkkojakin hetken aina aristanu...
Jännittää!!!

Että pitääkö mun huomenna tehdä niin sanotusti tikusta asiaa kylille jos täti ei yöllä saavu vaiko ihan rauhallisin ja levollisin mielin (as if) odotan maanantain kauppareissua..

.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
mami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
Mimi
yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv
yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14 TESTAA 5.1.
jeilei
yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14 TESTAA 02.01.
Beisla
yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
Tyttötiikeri
tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15

Psykoenkeli ?

(50 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14 LA ?, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15, DarkMimosa yritystä 2/14 LA ?, Toffee, Orm Onnekas,
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.15, j3nni LA 10.9.15

sohwia: mä oon luonteeltani vähän joka elämän osa-alueella melkonen stressaaja. Tai vähän perfektionisti jopa. Nyt ihan tietoisesti oon tän "projektin" päättäny hoitaa stressittömästi ja yritän ajatella jopa pessimistisesti, etten vaan pety ja ala "suorittaa". Mies tietää mun taipumuksen stressiin, niin se on ollut kyllä kivana tukena ja löytäny just oikeet sanat pitämään mun mielen rauhallisena :) Tähän asti ei oo vielä tullukaan paineita tai stressiä, toivottavasti ei tulekaan, en tiedä miten sitä sit hallitsee ettei mee överiks :D

Paljon onnea, j3nni! Jos digitestikin sanoo että raskaana, eiköhän se niin ole. :)

sohwia: Oon yrittänyt pitää pään kasassa sillä lailla, että pyrin ajattelemaan nyt ensin puolen vuoden yrityspätkässä, ja mitä teemme jos ei silloin tärppää. Eli yritän takoa päähäni, että tämä on pitkä projekti. Viime oviksen jälkeenkin puhuttiin että mitä tehdään ensi kierrossa, eikä "mitä jos ollaan raskaana". Totta kai silti petyin negan jälkeen, mutta vähän se auttaa. Ja kuten Sannis86 sanoi, yritän suhtautua pessimistisesti. (Vaihtelevalla menestyksellä.)
En löytänyt sun nimeä tuosta listasta, sohwia. Milloin teillä alkoikaan yritys?

Muokattu viimeksi:
Hah tuohon mun turvotukseen liittyen pitikin sanoo, ku äsken tulin saunasta ja aloin pukea, samalla voivottelin turvonnutta oloa miehelle, ni se tokas et mun vatsa pömpöttää jo samalla lailla kun meidän naapurilla... Ja sillä on siis laskettu aika maaliskuussa :D

Miehelle onnittelut, et olin huumorintajusella tuulella tänään... :D

Hilla toi on plussa :D mun ei tarvinnut edes avata kuvaa isoksi sillä näin jo minikuvasta että siinä on vaaleanpunainen toinen viiva :) varovaiset onnittelut, vauvaliimaa ja vauvatarroja sinne! Vuoden eka plussaaja meidän Hilla <3
Tee toinen testi muutaman päivän kuluttua AAMUVIRTSASTA. Toivottavasti täti ei kurvaa sinne enää. Sä olet niin raskaana, toi ovistikkukin sen näyttää.

Psykoenkeli testejä olen tilannut kotitesti.fi ja halpa-testi.fi
sohwia ei siihen auta muu kuin aika ja kärsimys.. Ilman tukea se tuntuu pahemmalta, mun kokemuksen mukaan. Täältä olen saanut niin paljon tukea etten olisi pärjännyt ilman..
j3nni onneksi olkoon <3 paljon vauvaliimaa!
Mimmu. onnea ovulaatiosta :)

Sohvia: välillä voi mennä vähän liiallisuuksiin tää kuumeilu ni alkaa sit stresaamaan helposti ken on siihe taipuvainen (mm. minä). Sit vaan on otettava hetken taukoa ehkä foorumista, ehkä testailuista, yrittää ajatella jotai muuta kun alkaako menkat. Yks kierto saatoin testata jopa 3x päivässä vaikka se jo eka oli nega kun vaan en uskonut sitä testiä. Lopulta syy oli lugesteroneissa oireet+ pidentynyt kierto. Ja viivalasit! Joskus ei vaan voi ajatella mitään muuta ni pakko olla pois kotoa tekemässä jotain aivan muuta mutta ne oireet ku voi olla enne menkoista tai raskaudesta ja ne kulkee mukana minne vaan menee... tää on hauskaa mutta osata myös jarruja laittaa jos menee yli koska se stressi pidentää kiertoo ym.. Kerran jouduin "luopumaan" koko vauva kuumeilusta, puuhastelusta, foorumista...ja uskottelemaan itselleni etten halua toista lasta. Masennus tuli ehkä viikoksi. Puuhastelut jäi 2 viikoks mutta sieltä nousin vahvempana ja nykyään en ehkä ota niin vakavasti, toki kuumeilen ja Paha mieli tulee kun menkat alkaa. Varsinkin nyt kun toinen ovis havaittu, eka oikea haamu pongattu apteekin testillä koko reilun vuoden yrittämisen aikana ja menkat vaan alkaa.

Välillä tulee kyl oikeesti hetkiä jolloin menettää toivonsa ja miettii mikä vikana on ettei vaan onnistu. Aina vaan menkat tulee, keskenmenoja jotka kyllä viepi niin alamaihin. Ja on takaraivossa pitkään. Sieltä vaan jostain kuitenki tän porukan huippu tsemppeillä, läheisten tuella, omalla sisulla noustaan ja yritetään uudelleen!
Taas tuli mieleen miks tää foorumi on nii koukuttava paikka! Koska täällä on niin ihania ihmisiä. ♡halaukset kaikille! Ja kiitokset kaikille viimevuoden tsempeistä! Realististen ajatusten kertomisesta, myötä elämisestä. Välittämisestä ja ihan kaikesta!!!

Takaisin