Raskaaksi 2015

Mummi jolle tuli kerrottua kaikki kun huomas että mulla on jotain mielessä,sanoi; Kaikki on korkeamman kädessä ja ennelta määrätty. Huoh :sad001
Olispa ollut mahtavaa saada ketjuun 1 päivän plussa plussaajille :Heartbigred

Diku toivotaan että saatte huomenna hyviä uutisia.

Ja muuten, noista lämmöistä... Ihmisellä on aina iltapäivällä/alkuillasta korkeampi lämpö kun aiemmin päivällä, et niitä ei kannata mittailla... Eikös se ole ainoostaan se aamulämpö ja mielellään vielä silleen mitattuna ettei ole edes noussut sängystä, jolloin se olis kaikkein luotettavin kierron seuraamisen kannalta.

Hemmetti :sad001
Mä sain jonkun flunssan näin ekan päivän kunniaks.
Kurkku kipee ja aivastuttaa. Veto pois ja huimaa ja oksettaa.
Olis ollut paljon paljon hommia tänään :sad001

Mä en oo ikinä noita lämpöjä mittaillut kun mulla heittää lämmöt tosi paljon päivän aikana.

Samaa mieltä Dikun kanssa, joku nyt vois plussata ! :)

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Dikulle voimahalaus ja toivotaan huomiselle parhaimpia uutisia! :Heartred
Hillalla ja unicornilla jännät paikat... plussapuhuria sinne!
Muutamille oli täti punainen kurvannut paikalle, pahoittelut niistä!
Plussiakin oli tullut, ainakin Darkmimosa ja toffee :) Ihanaa!

ON: piti oikein kalenterista tarkistaa millon viime menkat oli ja nyt näyttäisi olevan kp22. Ovismaisia limoja ollut vajaan viikon ajan sekä pieniä nippailuja alamahalla. Tänään aamulla oli lämmöt vähän kohonnut. Ollut siellä 35,6-35,8 koko kierron mutta tänään oli 36,2. Rento olo on tässä kierrossa ollu :) Helmikuussa päästäneen naistenpolille jatkokäynnille, katotaan sit miten edetään.

Täällä taitaa aika monella olevan clomit käytössä? Itsekin söin niitä neljä kiertoa tuloksetta... Ne aiheutti mulle sellasen pään sekaisin olon moneksi kuukaudeksi ja vasta viime aikoina on tuntunu että oon saanu oman pääni takasin. Lisäksi kierrot veny ihan superpitkiks eli varmaan oheni tuo mun limakalvokin niiden myötä. En aio enää ikinä syödä niitä.

Tänään kp 24/26-28. Tein aamulla erittäin herkän raskaustestin, negaa näytti. Eli siis odotellaan edelleen. Dpo on varmaan 9 vasta :) Keltaista valkovuotoa tulee, mitähän sekin meinaa?

Dikulle paljon tsemppiä huomiseen <3

Me varmaan kaikki toivotaan ihan hirmuisesti Diku että huomenna tulee hyviä uutisia :Heartbigred istutaan peukut pystyssä aamusta asti:smiley-angelic001 minä ainakin!!

Metsäretkeltä kotiuduttua, tekipä hyvää. Ei ehtinyt miettiä plussia tai menkkoja. Mä yritin laittaa siitä ovistikusta kuvaa mutta ei onnannut puhelimella.

Unicorn, en mä silloin esikoisesta mitään lämpöjä mitannut. Enkä myöskään testannut ennen kuin sillon kun oli jo reippaasti myöhässä kuukautiset. Mä olin silloin jo luovuttanut tärpin suhteen. Milloin testaat uudestaan?? Mä tässä pohdin että pitäisikö apteekkiin ajella aamusta....

muoks. Siis milloin Unicorn testaat? Että mä inhoon ennakoivaa tekstinkorjausta ...

Muokattu viimeksi:
Juu kierronseurannassa pitäis mitata heti kun herää ja samaan aikaan 30min tarkkuudella aamuisin, suusta (ei kainalosta) ja mieluiten niin että mittari on sängyn vieressä eikä tarvi paljon liikkua koska toisilla lämpö nousee herkästi jo pienestä kävelystä. Esim mulla aamulämpö on 35.8-36.2 ennen ovista ja onnistuneen oviksen jälkeisenä aamuna nousee 36.4 eli pienestä muutoksesta on ainaki mulla kyse, mikä helposti hämääntyy mittavirheiden alle.
Tosin kyllä yleensä päivällä on 36.4 ennen ja 36.8-37 jälkeen että voihan niistäki jotain päätellä.
Eihän tuo aamulämmön mittaus mitään kovin selkeää hommaa ole kun siinä on vaikka mitä variaatioita eikä ihan kaikilla ees tuu lämmönnousua oviksesta.

Ja plussan uumoiluki on hankalaa, lämmöt voi laskea ennen tätsää tai vasta sen tultua ja samoin implantaation jälkeen ne voi nousta lisää tai olla nousematta o_O Ja on vielä niitä eri "dippejä", joillain lämmöt tekee lyhyen pudotuksen ennen ovista ja joillain noin 4dpo, sit se "implantaatiolasku" on sen niminen vaan siks kun siinä 7-10dpo kieppeillä lämmöt saattaa laskea yheks päiväks, mutta se voi käydä vaikkei oliskaan raskaana ja toisaalta läheskään kaikille ei tuu sitä jotka on.. Lähinnä oviksen voi päätellä tapahtuneen jos lämmöt on loppukierrosta korkeemmat ku alkukierrosta.

Muokattu viimeksi:
Hyvää vuoden 2015 ensimmäistä päivää :Heartred :smiley-angelic003

Voi Diku saisitpa huomenna hyviä uutisia! Olisit ne kyllä ansainnut!

Toivottavasti Mimi menkat alkaisi sitten kunnolla eikä turhuttelisi. Mieluummin tietysti sen plussan sulle soisi :)

Onnea DarkMimosa, mikä ihana tapa aloittaa uusi vuosi kuin plussan merkeissä! :)

Kuuku, toivottavasti nega muuttuisi vielä plussaksi!

Lume tervetuloa takaisin :)

Kaikille muillekin hirveästi tsemppiä ja plussatuulia! :talk017

Niin joo kaikille oikein hyvää vuoden ensimmäistä! :grin

Ja Dikulle iso ja lämmin virtuaalihalaus, kaikki ajatukset huomisessa sun mukana!:Heartbigred

Olin juuri sanomassa samaa kuin Diku, kohtu jossa on elämää <3
Dikulle kovasti tsemppiä, mä niin toivon että selviäisit säikähdyksellä ja kaikki olisi kunnossa <3
Unicorn81 mulla sama homma ja tasan sama lämpökin vielä 36.8 :) kuulostaa lupaavalta nuo sun olot

Mittaatteko millaisella mittarilla, suukuumemittarilla vai? Kainalosta mä ite mittailin ja sitä ei suositella koska epätarkka.
Rinnat on selkeesti aristuneet.
Eka lusikallinen vehnänalkioöljyä korkattu tänään <3 jihuu, kiinnity kiinnity rakas <3
Huomenna soitan itselleni akuuttiaikaa tuon alaselän vuoksi, johan tässä menee hermot kun se vaan sattuu ja sattuu ja rajoittaa kaikkea.
KP 27/34 jihuuuu!

HYVÄÄ JA ONNELLISTA VUOTTA 2015
:rolleyes::talk017:talk017:rolleyes:

.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
mami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
Mimi
yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Aeria
yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14 TESTAA 02.01.
Beisla
yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
Tyttötiikeri
tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15

Psykoenkeli ?

(49 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14 LA ?, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15, DarkMimosa yritystä 2/14 LA ?, Toffee, Orm Onnekas
01/15:

Hyvää alkanutta vuotta!
Foorumi tauko tuli tarpeeseen. :) Täällä onki hurjasti porukkaa! Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa puhaltelen kaikille! ++++

Ihanaa kun on niin paljon plussia heti alkuun! Onnea tasapuolisesti kaikille, tarraa ja liimaa kyytiläisille! :)

Voi Diku olipa sinulla ikäviä uutisia. :* tsemppiä kovasti! Huomennako oli uusi tarkastus? Lähetän toiveet ilmoille että pienellä kaikki hyvin ja kasvanut vain omaan rauhalliseen tahtiin. ♡

Kiivistäkin tullut mami! Toivottavasti nimi on enne ;)

Täällä km jälkeiset menkat oli sellaiset Niagarat että Huhhhuh. :s
Nyt kp 19 ja dpo 3. Oli muuten selkee ovis ja jopa sofin liuskaan sain selkeen ovis plussan! Testailen varmaan dpo14 12.1. Pianhan tässä voi alkaa piinailla itselleen oirelistaa ;)

.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
mami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
Mimi
yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Aeria
yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14 TESTAA 5.1.
jeilei
yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14 TESTAA 02.01.
Beisla
yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
Tyttötiikeri
tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15

Psykoenkeli ?

(49 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14 LA ?, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15, DarkMimosa yritystä 2/14 LA ?, Toffee, Orm Onnekas

Muokattu viimeksi:
Mä yritin jossain vaiheessa aamulämmön mittailua, mutta vaikka mulla on korvalämpömittari, jonka mä kuvittelin olevan suhteellisen tarkka, sain hyvin vaihtelevia tuloksia. En tosin mitannut tuon puolen tunnin sisään joka aamu, sitä en tiennyt. Mutta ei mulla ole mahdollisuutta (tai halua) herätä joka aamu ihan samaan aikaan, joten tikulla haen ovista ja raskausoireita pähkäilen muuten. Tuntuu kyllä aikamoista tiedettä olevan tuo lämpöjen mittailu Aarian kertomuksen perusteella. :) Varmasti helpottaa, jos tietää omia oireitaan.

Hilla onnistuisiko jos laittaisit mulle testipäivää tuohon samaan listaan, niin ei tarvi läväyttää taas koko pitkää litanjaa tähän. :)

Eli 12.1

Muokattu viimeksi:
Tänään testattu digilla nega. Kp oli siis sen 41/33. On tää kyllä paskamaista, ku lyhyemmällä kierrolla mulla olis jo uus ovis tulossa. Nythän tähän yhteen paskakiertoon menee pari kuukautta aikaa. :(

Kukahan muute päräyttää vuoden ekan plussan? Toivottavasti muilla menee paremmin. Mä oon ihan väsyny tähän tilanteeseen.

Mä en kestä tätä oireilua. Tänään on tuntunut repäisykipua ja sellasta jännää kipua/tuntemusta mitä on ollu vaan sillon ku viimeks plussasin. Siis sellasta, ku kutittelis ja välillä viiltelis kohdun pohjaa... ennn kestä tätä jännitysyä. Mut eiköhä se täti kuitenkin saavu ylihuomenna...

Takaisin