Raskaaksi 2015

En malttanut oottaa aamuun vaan tein nyt illalla uuden. Koska mun puolisokea mieskin näki siinä viivan ja se ei ollut aamunäytteestä tehty testi, niin se on kai plussa sit. Kovasti oli vahvistunut yhden päivän aikana. Ilmankos välillä etonut jotkut ruoka-aineet ja iltapäivällä itkeäpillitin ihan typerästä syystä.:happy093

Mariska, olen pahoillani. Toi mun viesti tuli huonoon saumaan. Olit kirjottanu sillä välin kun rustasin omaani :(

Hmm Sannis, jos et halua huonoa oloa valitella ettekä ole autoilemassakaan, voisiko sulla olla leikisti jokin lievä antbioottikuuri tms. jonka kanssa ei saa nauttia alkoholia?

Orm onnea matkaan! Ihan huippua et plussia tulee tänne jo ennen vuodenvaihdetta!!

On kyllä vaikeaa varmasti suhtautua noihin vauvauutisiin oman yrittämisen keskellä :( Ei oo nallekarkit tasan jaettu. Ja sit vielä nuo sanat, tyyliin et onpas helppoo! o_O

Lume nuo on varmasti ne tarrasukat!

Onnea Orm :)

Paljon onnea Orm Onnekas! Ihan mahtavaa, että näitä plussia nyt putoilee tässä vuoden vaihteen tietämillä. Teitähän on jo vaikka kuinka monta. :)

Mariska: Mä taas ajattelen, että jos toisille raskautuminen on helppoa, niin eihän se muilta oo pois. Mä ite kuulun niihin onnekkaisiin, joka tuli esikoisen kohdalla ekasta kierrosta raskaaksi. Koin siitä aluksi syyllisyyttä, kun ajattelin, että muut yrittää niin kauan. Mut eihän se helposti raskautunutkaan tee sitä ns. tahalleen. Mut joo ehkä sellainen aiheella leuhkiminen on vähän ärsyttävää. Tsemppiä ja ihan varmasti the kierto vielä tulee. Toivottavasti mahdollisimman pian. :)

Beisla toi itseasiassa olikin mulla mielessä. Mulla on ollu pitkin syksyä yhden hampaan kans ongelmia (joka itseasiassa juilii vähän taas) niin jospa se oiskin tulehtunut ja sain siihen kuurin? :)

Voi olla, et ei mee läpi, mut pakko kai jotain sopertaa! :D Mut jos tää kuvotus jatkuu eikä ruoka maita, niin sit saattaa kyllä tulla jo ilmiselviä merkkejä liikaa :D

Orm onnea kovasti !!! :) Tarroja, liimoja ja tahmeita matkaan :Heartred

Etkä ollenkaan huonoon saumaan laittanut ! Jokainen täällä on plussan ansainnut ja minä olen jokaisen puolesta onnellinen !! :love7

Ja jos se mun haamu ei nyt tarkoita mitään niin ensi kierrossa tarkoittaa ! :)

Juu ja ei se jos joku raskautuu tunnu pahalta vaan antaa toivoa, mutta se leuhkiminen on kurjaa kuinka se kävi niin helposti :D

Itse myös tytöistä raskauduin heti kun pillerit jätin pois, nyt on hankalampaa mutta uskon silti siihen että pikkuisen syliin saan :)

jemberry juu ihan hyvin on verigreippiä tarjolla ja pitäis olla yhtä hyvää :) itse ostin valion verigreippimehua kun vertailin hintoja niin pääsin halvemmalla..
Hilla mun tietääkseni lasillinen eli jotain 2-3dl riittänee päivittäin ja totanoinniin mä kokeilin puristaa itse greipeistä mehut joskus vuosi sitten ja oli mahottoman työlästä, mulle se ei sopinut.. kokeilin yhden kierron siis perus keltaista eli vaaleaa greippiä puristaa ja juoda ja sitten yhtenä toisena kiertona verigreipin kanssa sama juttu, jälkimmäinen maistui vaan paremmalta :p
Lume ihana kuulla sinusta <3 plussaa sinne!
lucky valitettavasti tiedän kans tuon tunteen.. teille kuitenkin paukahtaa pian plussa joten koita olla välittämättä <3

Hei kuulkaas, milloin greippimehua kuuluu litkiä? Mä join tässä kierrossa kp15-20
Onko joku kuullut Gatusasta enemmänkin? Entä pezdoradosta tai Pepestä? Muutama muukin uupuu.. (tai emmä nyt oleta että tänne siirtyisivät välittömästi, ties vaikka olisivat plussanneet)
On: menkkojen pitäis alkaa noin viikon päästä jebou jipii :)

Tuosta muiden raskautumisesta ja sen tiedon möläytyksestä sananen.. mä en mun edellisen miehen kanssa saanut lasta yrityksestä huolimatta ja meidän suhde päättyi kun mies menehtyi tapaturmaisesti. Jonkin aikaa siitä miehen veljen puoliso tuli raskaaksi. Kyllä siinä muutamat perkeleet lenteli! Samoja aikoja syntyi vielä ystävälle toinen lapsi, joka oli ehtinyt tehdä vuoden sisään kaksi aborttia. Että näin... ja Gatusasta tiedän vain sen verran, että ennen joulua on syntynyt tyttö ja kaikki on hyvin.

Orm Onnekas oletpas onnekas, onnittelut plussasta ja vauvaliimaa ja vauvatarroja sinne! <3 ihanaa että kuitenkin saatiin plussia tähän vuoteen :)
Mimmu. voi perkules, mulla ei oo paljoo varaa juoda kahta tölkkiä enempää.. :) mun kierto on sen verran pitkä (34-36 päivää) että tulis kalliiksi.. jaiks!
Psykoenkeli juu sen verran minäkin tiedän, mutta joku oli kuullut että on pelipaikoilla joten olis kiva tietää onko joku vaihtanut kuulumisiakin tms. Traagista luettavaa tuo sinun edellinen teksti :(

Muokattu viimeksi:
No sitten mami juot sen pari tölkkiä! Hyvin riittää, kun ei sillä ole loppukierrossa mitään vaikutusta :D

Timbe, mä kokeilin sitä uutta greippimehua ja suosittelen ostamaan sitä pinkgrapefruit mehua, jos löytyy. On parempaa.

Mami93 mä oon täällä taustaillu ja miettinyt miten jatkan täällä käyntiä! Tää kierto on menny vaan tässä huomasin just että tänää pitäis alottaa terot. Eli kp15. Ens kierrossa käytössä letrot. Limaisuus ollu tosi outoa tässä kierrossa joten tuskin ovuloin ollenkaan. Terot naamariin ja ensi kierto vois olla se meidän! Pupuilut jääny myös vähälle.

Plussatuulia kaikille ja plussarikasta uutta vuotta. Taustailen varmaan tän kierron loppuun ja sitten tuun kiinni ku takiainen :D

Ja onnea kaikille jo plussanneille <3

Joku voi laittaa mut listaan että yritystä 8/2013 asti.

Ja pieni esittely vielä itsestä kaikille uusille. Huomasin että olitte jotain esittelyä pitänyt. Itse täytin juuri 20v ja mies 21v ja yritystä takana nyt elokuusta 2013. Alku meni pitkien kiertojen kanssa jotka saatiin terojen kanssa kuriin. Yksityisellä todettu pco ja helmikuussa eka aika julkisenpuolen hoitoihin. Mukaan otan akupunktion edelleen! Ympärilläni kaikki raskaana mukaan lukien äitini sekö isäni (ja heidän uudet puolisot). Serkkuja yms... Meille vain tähän asti tullut kemiallisia.

Takaisin