Raskaaksi 2015

Joo en malttanut odottaa. Nega testattu. Jos siis osasin käyttää tuota liuska testiä (one step). Ohjeet oli hukkunut. Varmaan nyt sitten ihan just alkaa vuoto kun kerran lankesin :)

Hilla, se tikun vilauttaminen alapäälle toimii ainakin mulla :D välillä ei oo tarvinnu käydä ku ostamassa niin jo tietää täti saapua :D

Te jotka ootte raskaudesta aiemmin päässeet nauttimaan, kertokaas mulle liittyyks alkuraskauden oireisiin hillitön palelu? Mulla nyt kuvotuksen kaveriks hiipi älytön paleltaminen. Jotenkin erilaista palelua kuin esim kipeeks tullessa, enkä yleensäkään ole normaalisti mikään vilukissa :D
Tekeeköhän mieli jo näitä oireita kun kierto lopuillaan :D

Sannis: eikös se ole :) ainaki näin oon ymmärtäny, et toiset on ihan horkassa kaikki mahdolliset villahousut jalassa ennen plussaa/ plussan jälkeen ;)

:smiley-bounce013
No jopas tää alkaa sit oikeesti jo jännittää! Ihan omituista, mieskin jo kiinnitti huomioo kun aloin kaivaa villasukkia kaapista ja painelin viltin alle sohvan nurkkaan. Ja silti paleltaa! Heittäytyskö tässä nyt ihan optimistiselle tuulelle jo ;)

Kyllä vaan Sannis. Esikoista odottaessa istuin töissä untuvatoppis päällä ja silti paleli. Siis ihan lämmiteryssä toimistossa istuin. Ja se oli kahvin kuvotuksen lisäks ihan ekoja oireita.

Oliks jollain sitä one stepejen ohjetta? Miten kauan sitä tikkua piti uittaa ja kauan se kesti kunnes näytti tuloksen? Ja kuuluuko sen kalvon olla siinä päällä?

Mä ainakin palelin kauheesti. Ja sit vastapainoks saatto yhtäkkii mennä posket punaseks ja tulla lämmin. Välillä ei kaks peittoo riittäny :D

:rolleyes: Ihanaa, ainakin sit VOIS olla oireet sitä mitä pitääkin :)

Kivaaaaaaaa!! :) :) :) Vaikka samalla kamalaa täristä täällä vilttikerroksen alla ;)
Toivottavasti täti ei nyt pilaa kaikkea tällä viikolla :/

ImageUploadedByVau Foorumi1419962719.771353.jpg

Kiitos Mariska :) tässä aikalailla vauva asiat jääneet taka-alalle olen neulonut hullun Lailla 9paria sukkia + keppihevonen meni lahjaksi :D ja joulun jälkeen aloin tekemään itselleni kirjoneule sukkaa erittäin pitkällä varrella :) lupaan pyöriä täällä enemmän kunhan muutto on ohi, vielä 3 pitkää viikkoa ja sitten uusi koti <3. Tässä kuussa jos ovis aiempaa myöhemmin kerettiin hyvin mukaan :)

Kyllä tuo nyt Sannis lupaavalta kuullostaa :) Pidän sulle plussapeukkuja pystyssä

Voi Lume ihanan näköiset tulossa noista ! Onneksi pukki muisti muakin kaksilla villasukilla :)

Timbekö kysyi mun clomeista? Kp3-7 mulle määrättiin.

Verigreippimehua täälläkin juodaan, kun normi greippi on näköjään poistunut valikoimasta. Ja sanokaa mua hulluksi, mutta musta se on hyvää! :) mulla se litran purkki kestää 2-3 päivää jos sitäkään.

Muoks. Pahoittelut negan saanneille :(

Voi miten kaunista, Lume!

Mä oon muistaakseni aikasemmissa raskauksissa palellut alussa. Nyt puolestaan koko ajan ihan hiton kuuma, ollaan mun mummulassa ja tääl oli öljypannu sammunu yöllä. Talossa alle 19 astetta lämmintä ja mun mielestä aivan tajuttoman kuuma. :D

Sannis: ehkä tossa vaiheessa jo voi vähän oireita listailla (eikös sun testipv ollu ihan kuun alussa? :) ) mut koittakaa nyt mulle puhuu järkee ku kuvittelen nyt jo kaikkea ?!? :D tai en kuvittele oireita vaan kuvittelen et ne on nimenomaan muka tullu kaikki "the big O"n jälkeen :DD

Munkin mielestä greippimehu on hyvää! Join sitä Tropicanan, kun en muuta löytänyt. Tässä kierrossa se kylläkin jostain syystä jäi, toivottavasti mandariinit ajais saman asian :D

Sannis tosi hyvältä kuulostaa! Meinaatko malttaa sinne tokaan päivään testin kanssa?

Ihanat sukat tulee Lume!!

Tulipa vitun paska olo että miehen veljen vaimo odottaa jo toista....joka aikanaan vannonut ettei koskaa halua lapsia. Ja pillerit petti. Nyt on taas vaikka esikoinen ei ees vielä vuotta täyttänyt ja itse haluais eikä millään onnea oo sen asian kanssa. No oon iloinen heidän puolestaan vaikkaki katkera en niille vaan itselleni.

Muokattu viimeksi:
Lucky tiedän niiiiiiin mitä tarkoitat. Mun miehen veljen vaimo odottaa viidettä. Unohti (taas) uusia kierukan. Sanoi.

On mun ooteltava perjantaihin asti et testaan, meille tulee aamulla vieraita ja ne lähtee perjantaina :) En usko, et pystyn missään välissä testaamaan niin, ettei salaisuus paljastu :D Tätikin ehtii tietty tulla ennen sitä, jos on tullakseen...
Mut en nyt jaksa mietiskellä etukäteen, nautin nyt näistä oireista ja toivon et kuvotus ei pahene.. :D Nyt onkin vielä keksimättä tekosyy miks huomenna holiton linja o_O :)

Sama täällä :sad001 Kaverit jätti ehkäsyn pois ja naps vaan, kehtas vielä sanoa kuinka helppoa oli. Tai eihän mulla raskautuminen oo ongelma vaan tuon pikkuisen matkassa pysyminen...

Takaisin