Raskaaksi 2015

Greippi on monessa mehussa yhdistetty muihin hedelmiin. Jotain verigreippiappelsiinimehua ostin raskauspahoinvointiin kerran, oli hyvää. Rybb&deckeristä on olemassa light-versio, mut muistaakseni siinä on sitä pahismakeutusainetta mitä ei raskauden aikana suositella (sukraloosi tms?) Ja greippipitoisuus aika vähäinen kai? Greippi on hyvää hedelmänäkin mutta ai että se on sotkusta vaikka lusikalla syö kuoresta, älkää tehkö sitä läppärin ääressä jos ette halua pilkullista näyttöä

Paljos sitä greippimehua pitää juoda? Kun jos ostais oikeita greippejä ja puristas itse. Mutta tuleeko kuin hankalaksi saada puristettua riittävä määrä?

Mimi: mulla on tullu jo heinäkuusta asti, kun tykkään lueskella kaikkee asiaan liittyvää jo nyt :)

Jaahas, tää on taas tätä. Mandariinia tekee mieli mut niistä ei pysty syömään kun vain sen hedelmälihan... Ei siis missään nimessä viipaleiden "kalvoja"... Pikkusen muuten menee aikaa et saa ton yhden syötyä...

Mimmu, millanen purkki se on? Ja onko se ihan täysmehua? Ku jotkut on sellasia että itse greippiä on mehussa tyyliin joku 1% :D sellasista tuskin on hyötyä..

Tykkäättekö te oikeasti noista greippimehuista? Mä ostin joku viikko sit ja siis hyh. En saanu ees yhtä lasia alas ja ukkokin maisto ja tokas et eipä oo koskaan niin hirveetä mehua juonu :D greippilonkero menee sillon tällön, mut se ei ihan taida ajaa asiaansa :wink

Kiitos kaikille onnittelyista :) Vielä ei oikein kunnolla uskalla iloita kyllä mut kai tätä voi pitää ainaki välietappina :) Iiiisot uuden vuoden plussapuhurit kaikille!

Mäkään en löytäny isoistakaan kaupoista mitään oikeaa greippimehua mut söin greipin päivässä niin että eka leikkasin "hatut" pois ja pistin puoliks saman suuntaisesti ja sitten veitsellä leikkasin mahdollisimman ohuesti kuoren ja viipaleiden uloimman kalvon pois. Musta toi on aika hyvää luonnonjugurtin kanssa mutta aika hapokas yhdistelmä varmaan monille..

Muokattu viimeksi:
Mä en kauheesti tykkää juoda mehuja ylipäätään, mutta ajattelin ostaa verigreippejä ja syödä ihan niin, koska pidän niistä.

Pitäsköhän munkin ostaa tuota mehua ? :rolleyes: Mä en kyllä tykkää mut jos jois väkisin.
Raskausajan vitamiineja oon nyt syöny :oops:

Mä alan uskoo et noihin pc testeihin tulee nykyään aina haamu :rolleyes: Pakko oli vielä yks pissiä ja samanlainen just just haamu taas :sad001
Nyt pidän testitauon ainakin loppuviikkoon tai kunnes täti tulee.

Muokattu viimeksi:
Aaria, mä taas syön greipin niin, että leikkaan puoliks, sit leikkaan veitsellä kuoren vierestä hedelmälihan ja kalvot irti kuoresta, ja syön pikkulusikalla. Lähtee helposti, ei tartte leikata paloja. Mut jugurtin kanssa on toisiaan hyvää, komppaan.

Hellou leidit nyt on munkin aika hypätä tänne samaan kellkaan kanssanne <3 mä olen ollut totaalisesti foorumi lakossa, koska yrittänyt olla ajattelematta raskautumista jos olisi helpommin tärpännyt. No ei se mennyt niin :) olkoon ensi vuosi meidän <3

Meidän zorro kani lähti viikko sitten uuteen hyvään kotiin ja ikävä on kamala <3 :( mutta miehen olo parempi, ei tartte piippua enää.

Nyt menossa kp18/30 ja clomeilla mennään :) helmikuussa tulee 2 vuotta yritystä ... Juuri miehelle sanoin että jos ei maaliskuuhun mennessä ole mitään tapahtunut niin saa mennä tutkimuksiin. :D

Täällä taitaa jäädä pct hyllylle, niihin tulee viivanpaikkoja ja noihin toisiin testeihin ei :o eli tästä lähtien käytän vaan noita wondofon liuskoja ja digiä jos on tarve :)

Joku muuten sanoi että pc:n puikko on hyvä mutta liuska ei. Mä en kyllä oo saanu liuskaankaan turhia, yhen haamun syksyllä sain mutta sama tuli Davidiin ja muulloin ei mitään eli oli kemiallinen.. Voikohan se caihdella eri henkilöillä esim?

Noi pc:t on ollu tosi herkkiä, mulla näytti pc plussaa jo kun digi sano vielä ei raskaana :rolleyes: Nyt oon kyllä saanu pari viallista testiä.
Ja turhia viivoja ei yleensä oo tullu.

Timbe, Rauchin mehu on 100% mehua ilman mitään lisiä. Huomasin äsken, että niiltä on tullut myös tavallinen 100% greippimehu. Ostin sitä kokeeksi, katotaan aamulla miltä maistuu. Noi on tuoremuhujen kanssa samassa hyllyssä, vihreä-keltainen purkki.

Mulla oli tapana viime yrityksessä puristaa yksi greippi ja yksi appelsiini isoksi lasilliseksi mehua, niissä kierroissa kun viitsein. Ainakin limat lisäänty ja oli tosi hyvää.

Teillä on hirveä vauhti kirjoittelussa, ei pysy vuorotyöläinen perässä... Olen muutenkin miettinyt, että jättäydyn nyt tästä ketjusta takavasemmalle, seurailen sen mitä seurailen ja käyn välillä kurkkimassa, ketkä ovat plussanneet! Ellen sitten jossain vaiheessa palaa tänne kuumeilemaan. Nyt vain tuntuu siltä, että on parempi keskittyä muuhun kuin foorumilla roikkumiseen. :wink

Ekaa kertaa greippimehun ja ovistestien kanssa kera valmistauduttu uuteen kiertoon!

Ennen kuin menen, Dikulle näääiin suuri halaus! Toivottavasti kaikki olisikin erehdystä ja perjantaina ultrassa näkyisi viikkoja vastaava pikkuinen. :hug013

Takaisin