Raskaaksi 2015

Alustavat onnittelut Aerialle! Hyvältä vaikuttaa. :)

Mä tein sittenkin testin, kun tää oleilu on niin piinavaa. Puhdas nega, ei edes haamun haamua kp 39/33. Onko täällä ketään joka ois plussannu joskus tosi myöhään vai kannattaakohan heittää kirves kaivoon tältä erää ja mennä lääkäriin?

Ei nay menkkoja taalla vielakaan :( tiettyhan olis kiva jos ei tulis ollekaa mut eilinen testi oli nega... kaipa sita vois kayda hakee uuden ja testata taas huomenna jos tarve vaatii...
kp32 taalla nyt... normi on 26-28. Ovis oli n.12 paivaa sitte oisko... hmmm ku ei muista :D

Ompa ny monella menkat myöhässä :o sais täälläkin ne jo alkaa, turhauttaa tää tikkujen tihrustaminen jo.
Näillä dpoilla (13) pitäs jo jotain näkyäkkin jos on näkyäkseen eli taidan hakea tänään kaupasta ne uudenvuoden juomiset ja jään odottelemaan menkkoja. Ohjelapussakin luki että jossei menkat ala 6vk kuluessa nii sit polille yhteys. Pahoinvointiki hävis sen negan jälkeen niinku tuhka tuuleen :D

Darkmimosa: Mä oon tässä lueskellu aiheesta ja joillain testi näyttää plussaa vasta, kun menkat on ainaki viikon myöhässä. Pitäiskö sun testata vielä 2-3 päivän päästä uudelleen, jos tiedät, että ovis oli noin 12 päivää sitten? Raskaushormonin nousu on todella yksilöllistä ja sullahan se ei välttämättä näy vielä mitenkään testissä. Toivotaan, että pääset testamaan sen plussan. ++++++

Mä yritän tsempata, että kaikki on mahdollista niin kauan, ku menkat on pois. Mut onhan tää kummallista. Tällä hetkellä lämpöä 37.1 ja mahaa kramppaa. Alan epäillä, että mulla on joku sairaus. :O

No nyt näin minäkin Aarian viivat! Vahvistumisia!!!

Arvatkaas olenko käynyt tänään monta kertaa vessassa, ei hätä ole niinkään mut pitää käydä tarkistamassa joko vuoto alkoi o_O

Unicorn ehkä sun kannattais pyytää neuvolasta lähete verikokeeseen? Eihän se aina tikussa näy jos on raskaana ja mikä muu pitäis lämpöjä yli 16pv koholla oviksen jälkee?

Vahvistumista haamulaisille ja muutenkin nyt sitä plussapuhuria liikkeelle vaan heti vuoden alkajaisiksi! :)

On. Huomenna pitäis alkaa menkat ja kaikki viimesetkin jomotukset on tipotiessääno_Ooutoa.. tänään juostu vessassa mut valkkaria sieltä vaan lorahtelee ja lähinnä pyyhkiessä kunnon on liukkaat paikat, mut sekin kai on normaalia ennen menkkoja. Sori tästä mielikuvasta :D en tiedä sit olisko se se ennnenkin mainittu gelee royale mikä on lisännyt noita limoja vaan sit sen verran. Sain taas kaks antibioottia päällekkäin syötäväksi.. pääsee taas tänään lukemaan tuoteselosteita mitä ne sanoo liittyen raskauteen. Ehkä pitäis vaan nyt jättää nää asiat sivuun siksi aikaa että paranen, mut ei vaan millään haluais :smiley-bounce013

Tein tänään huvikseen tuon clearbluen ja näytti ei raskaana niinkuin arvelinkin. Mulla tosin oviksesta liian vähän aikaa ja en tehnyt sitä aamupissasta. Nyt lakkaan miettimästä asiaa ja testaan ensi viikolla alkuperäisen suunnitelman mukaan. Noista valkovuodoista, että mullakin nyt tuntuu "märälle" koko ajan, kun tuntuu et valkkaria jää pyyhkiessä iso määrä. Mulla kummallista juilimista ollut lähellä nivusta oikealla puolella. Varsinkin asentoa vaihtaessa nippailee.

Odotan juuri puhelua tuleeko sitä tänään, huomenna vai ei ollenkaan. Soitin yhteen palvelukotiin ja ilmoitin haluavani tehdä sijaisuuksia. Johtaja siellä sanoi, että sijaista tarvittaisiin ja hänellä olisi muutama työvuoro, jossa ei vielä sijaista ole. Lupasi kyllä soittaa, kun on katsonut ne työvuorot mut nyt oon täällä jännäkakka housuissa siitä asiasta soittaako se vai ei :) Eli unohtui hetkeksi vauvakuumeilu, kun miettii saako töitä vai ei :D

Tosta märästä olosta. Musta tuntuu että koko ajan olis housut märkänä, vaikka valkkaria ei tuukkaa :o

Iski pieni masennusvitutus.. Tuttava ilmoitti raskaudestaan facessa. Miksen mä voi? Olisin varmaa jo yli 30 viikoilla jos kesällä ei ois menny kesken ja ehkä 15 viikoilla jos ei ois edellinenkin menny kesken..
Sais munkin vuoro tulla jo :(

Mullekin tuli jouluna vahan haikea olo kun mietin etta edellinen raskaus ois ollut jo puolivalissa silloin. Mutta toivotaan etta taa kyytilainen nyt pysyy matkassa ja toivon myos teille kaikille pikaisia plussia. :Heartred Aarialla onkin jo hyva alku! :)

Aaria onnittelut plussasta, vauvaliimaa ja vauvatarroja mukaan! :) <3 sinä siirrytkin sitten plussanneisiin ja nyytti saapuu elokuussa vissiinki ;)
Silv ei tule lehti mutta aion pistää tilaukseen viimeistään rv 29+0 kun sieltä saa kuulemma hyviä vinkkejä.. noita viikkoja ennen voin varmaan lukea kaverin lehtiä kun hän tilaa :)

Just joo sanon menkoille ja negoille :( ! Vituttaa teidän puolesta.

Timbe niimpä, missähän sitä myydään? jossain ihmekaupassa varmaan koska täältäkin päin löytyy vain verigreippimehua. Jospa perusgreippimehu ei ole mennyt kaupaksi niin se on poistunut suurimmaksi osaa.. Pitäis ajaa samaa asia joten osta vaan :)

Tuntemusten mukaa ovis ois ollu joulua edeltavan viikon lopulla, torstai perjantai oli kipuja, en tikuttele :) ostin nyt digin, aamulla ehka testaan jos aihetta viela on.

Timbe ja Mami, ostatte Rauchin verigreippiä. Saa ainakin S-marketeista, on tosi hyvää ja ajaa saman asian!

Mimi., mullakin hävis viime negan jälkeen rintojen aristus. On nää hormonit eri jänniä.

Mä en löydä niitä Aerian viivoja, mutta joka tapauksessa onneksi olkoon! Siis niiden kuvia en löydä, en väitä ettei niitä olis. Ihana uutinen, tuskailit niin pitkään.

Lämpöä 37,1.... josko oon kipeäksi tulossa. Ei vielä tätiä, mut olo ois et kohta alkaa. Kilahdin jo miehellekin. Tosin nyt ois varmaan hermostunut dalai lamakin. En kestä tuota jahkailua kun mitään ei voi päättää ilman hirveää tivaamista usean päivän ajan.

Mäkin oon etsinyt greippimehua, ainut minkä löysin oli joku rybb&decker ??? Ja siinä oli sokeria enempi kuin mehua.

Mä tilasin clearbluen ovistestejä ja tänään ne tuli. Aattelin testata heti yhden, kun ne oli niitä liuskoja, jotka tökätään siihen lukijaan. Kaks erroria sain ennenku onnistu :D Ja vielä tyhjä ympyrä (tietenkin näillä kiertopäivillä ), sinne meni siis hukkaan 3 kymmenestä testistä. Mut josko nyt jatkossa osaisin :D

Takaisin