Raskaaksi 2015

Hmmm, voi että Diku :Heartred Kaikki nämä sivut mitkä luin mietin vain, että mikä ihmeen lause sinut saisi jaksamaan, itseltä olisi varmaan loppunut jo kantti kaiken tämän keskellä. En minä sitä lausetta keksinyt koska eihän sellaista olekaan, sanon silti sen, että me saadaan sen verran mitä kantaa jaksetaan, sä olet ihmenainen ja mä niin sydämestäni toivon että seuraavassa ultrassa näkyy kehitystä ja vuoto loppuu. Mä pyydän kaikki mun auttajat ja enkelit sun vierelle, nykyään itken aika harvoin, yleensä puhtaasta surusta ja nyt kyllä kirjoitan tätä kosteiden silmien läpi, oot ajatuksissa :Heartred:Heartred:Heartred

Mimi, mulla kävi ainakin noin ja tänään eto yhtäkkiä kahvi. Mulla menkkavarpuset ilmestyy vasta tädin saapumisen jälkeen.

Mä niin arvasin tämän. Ei tälle lahopäälle saisi määrätä mitään lääkkeitä! Miten voi olla mahdollista, että kun pitää syödä vain viisi pientä pilleriä, niin niistäkin unohtaa sitten yhden ottaa?!? Eli eilen olin unohtanut clomin ottaa. Otan sen huomenna. Niin tulee syötyä se viisi tähän kiertoon.

Tänään aamunäytteestä sain haamun, niin haalean kuin olla voi, ja mies ei nähnyt siinä mitään. Noi on halpiskymppitestejä ja nyt dpo 11, eli ei ihme ettei se siinä mitään nähny, sokee kun mikä ku ei tykkää laseja hankkia. Jos huomenaamuna olis vahvempi. Ostan valmiiksi jonkun digin niin voin sitten vuodenvaihteen kunniaksi saada varman plussan. Jos siis saan :D

Varovaiset onnittelut Aeria :) Sulla on ihan selkeät viivat !!! :)

Täällä testattu aamulla nega :sad001 Tai voi siihen oikein hyvällä tahdolla jotain saada, mutta en ole pahoillani. Tätiä jään odottamaan :)

Nyt Mimi plussaa ja muut perässä !!! :Heartbigred
Mä hyppään sitten kans mukaan !

Mukavaa päivää ihanat naiset !!

Muurhainen, mille kiertopäiville sulle määrättiin clomit? Mulla on kp 5-9.

Onnea haamulaisesta Orm Onnekas! Toivottavasti se siitä vielä vahvistuu!

Täällä edelleen fiilikset tärpin mahdollisuudesta heittelee. No, ei oo enää montaa päivää ku menkkojen pitäs alkaa. Jaksaa jaksaa, malttaa malttaa! :D

Aaria, mä join kans kupin kahvia ja sit iski kauhee oksetus! :o piti ihan kiusallaan sit juoda toinenkin kuppi, ei ainakaa helpottanu asiaa.. :D
Mariska, jos sulla vaan nousee hcg hitaammin? Olihan mullakin toissapäivänen testi vahvempi kun se eilinen, eli vois kuvitella että mulla se nousee 48h välein. Tai sit mäkin vaan kuvittelen ne viivat :D

Muokattu viimeksi:
Aaria, varovaiset onnittelut!

Mulla oli nyt ennen plussaamists oksettavaa oloa, maha sekaisin ja aamukahvi alkoi ällöttää (ja pisti mahan viel enemmän sekaisn), ;)

Orm viivalle vahvistumista !! :)

Juu voi olla Mimi ja toisaalta olin mä nyt kuitenkin ajoissa liikkeellä. Viimeksi viivat vahvistui kunnolla näkyville vasta kun täti oli jo muutaman päivän myöhässä :rolleyes:
Silti täytyy koittaa olla toivomatta liikaa :oops:

Oi näyttäis siltä että jonkinmoinen aalto olis tulossa :)

Lucky testasitko sä ? :Heartred

Mimi, mä hoidin esikoisen kohdalla raskausväsymystä toisinaan kittaamalla tuhottomasti kahvia että jaksan töihin. Mistä seurasi välillä oksentamista työpaikan vessassa. Kiva kesken keskustelun sanoa suo anteeksi ja syöksyä veskiin :D

Mariska, viimeks kun plussasin niin mulla tuli kans kunnon viivat vasta sitten kun menkat oli jo myöhässä, sitä ennen haamuili varmaan viikon :) jos nyt viikon sisään täällä se plussa paukahtaa niin toivon että se pysyy kyydissä.. <3

Miuk, älä lisää vettä myllyyn ;D

Hei tuleeko jollekin muulle vauva-lehti? Näkeekö tuolta sivuilta et onko mun tilaus menny jo umpeen vai onks sieltä vielä tulossa lehti?? Mä en löydä :( enkä jaksais alkaa selaa noita lehtiä et montako on tullu....

Kyllä sä Mimi plussaat !! :Heartred Mulla on ihan semmonen olo :wink

Kyllä mä ajattelin että jotain suuntaa antavaa olis jo pitänyt näkyä :rolleyes: Ehkä mä hätäilin taas, tuo haamu oli niin onneton mulla kyllä :laughing021 Eiköhän se täti kurvaa tänne ja ota luulot pois .

Mä olen nyt saanut seurakseni kuvotuksen :eek: Vähän hankalaa täällä töissä, kävin just hakemassa salaattilounaan työpaikalle varuilta, et jos en saakaan syötyä niin pääsen täällä ainakin sit nopeesti vessaan o_O
Ihan pikkasen vaan jänskättää nuo työtoverit, nehän äkkää satavarmasti asian laidan jos painelen suoraan vessaan syötyäni :smiley-ashamed005

Mun tuurilla tosin pelkään pahoin, et tää onkin vaan joku tympee vatsatauti tulossa ja siihen vielä täti päälle :sad001 Yhtään en jaksa nyt olla optimistinen tän asian kans, kiukuttaakin jotenkin vähän kaikki tänään :mad:

Takaisin