Raskaaksi 2015

Antzeliina: Onnea digin plussasta! ❤ Ja ei sinun raskautesi ole keneltäkään pois ja jokainen meistä ansaitsee plussan myös SINÄ! :) Nyt toivon kovasti tarrasukkia pienelle mukaan! :)
 
Onnea paljon Anzeliina!

Mutta auttakaa mua rakkaat ihmiset, mitä mun pitäis tehdä. Olen ollut jo pitkään sijaisena yhdellä keittiöllä ja tänään pomo sanoi että kun tämänhetkinen sopimus loppuu niin mut vakinaistetaan. (sopimus loppuu huhtikuun loppuun) Pitäisikö mun nyt lopettaa yrittäminen vai jatkaa ihan normaalisti? Hassua olis jäädä heti alkuun vauvalomalle (tai siis heti siitä yhdeksän kuukauden päästä ) mutta jos pitääkin taukoa yrittämisestä eikä tauon jälkeen tärppääkään pitkään aikaan. hankalaa ja tyhmää kun ei osaa täydellisesti iloita vakkaripaikasta kun miettii tälläisiä.
 
Lukutoukka, silloinhan kannattaa laittaa pökköä pesään vaan kun on vakityö. Silloin tiedät että kun palaat mammalomalta töihin, on sinulla työpaikka valmiina :) onnea vakituisen työpaikan johdosta! Ne on harvassa tänä päivänä. Ja ethän sä nyt ihan heti ole pois jäämässä vaikka seuraavassa kierrossa plussa tulisikin... :wink
 
Antzeliina, onnea hurjan paljon!❤ onneksi on teitä, joilla tärppää piankin :) nyt et todellakaan pode huonoa omaatuntoa plussaamisesta, vaan nautit siitä! Mekin ollaan iloisia ja onnellisia sun plussasta! :)
 
Ainiin ja Lukutoukka, en mie yrittämistä lopettaisi vakipaikan saatuani, päinvastoin! Ihan niinkuin Anskunen sanoikin jo :) toivottavasti plussaat pian ja sitten voitkin onnitella itteäs kahdesta todella upeasta saavutuksesta elämässäs! :)
 
Paljon onnea digin tuloksesta Antzeliinalle!!!

Nennaa ja Minttulaku, mä olin esikoisen raskausaikana gynellä, otettiin papa ja koepalojakin. Olin varmaan lähemmäs puoltuntia siellä jalat levällään instrumentit värkissä ku ne tutki siellä... Olis sillon rv 8 + jotain. Mut sen kesti hyvin kun ultrasivat heti ekaksi ja näin pienen papusen ekaa kertaa. Tuijottelin vaan ultrakuvaa tutkimuksen ajan. :)
Mut mä silloin soitin ja kysyin että pitääkö perua kun olen raskaana.
 
Antzeliinalle hurjan isot onnittelut digituloksesta :smiley-bounce016

Lukutoukka, samaa mieltä edellä vastanneiden kanssa. Parempi vaan, jos on vakipaikka, josta jäädä äippälomalle, ja johon palata. Et sä ole esimiehelles tilivelvollinen teidän perhesuunnitelmista. Nyt vaan ilo irti pysyvästä työpaikasta ja juhlitte peittoja heilutellen.
 
Lukutoukka: Minun mielestä sun kannattaa jatkaa ihan normaalisti, vaikka saatkin sen vakipaikan pian. Sitäpaitsi vaikka sä tulisitkin pian raskaaksi, niin ethän sä heti sieltä töistä jää äippälomalle. Kyllä tuo vakipaikka on hyvä juttu ja sulla on sit äitiysloman jälkeen työpaikka johon palata. :)
 
Antzeliina, jos sulla on dpo12 niin sittenhän digi on ihan oikeassa, kun ovulaatiosta on alle kaksi viikkoa. Digi näyttää ajan, jonka on oikeasti ollut raskaana (sulla alle 2 viikkoa), kun taas esim. neuvolassa raskausviikot lasketaan edellisten kuukautisten alkamisesta (sulla nyt vajaa neljä viikkoa). Eli jos käytit laskuria selvittääksesi rv:t ja sait siitä 3+5, niin hormonien tason perusteella tuskin tarvii olla huolissaan kemiallisesta. :)

Skippi, tsemppiä piinailuun ja hyvä jos maltat odottaa! :)

puhveli, hyvä että kuitenkin nyt pääsette yrittämään oikeasti.

Lukutoukka, mäkin oon sitä mieltä että otat vaan paikan vastaan ja jatkat yrittämistä. Eihän sitä tiedä, onnistutteko nopeasti siltikään (sori pessimistinen asenne) ja sitten olis vaan pidempi odotus. Onnea vakipaikasta! :grin

kp6/28-32
 
1425401250711.jpg



Onhan tossa haamu? :Heartred kp 25/27
 
Mulla voi olla viivalinssit, mut nään miilia jonkun haamun :)

Komppaan muita, lukutoukka anna mennä vaan, ja antzeliina, onhan se nyt hienoa ettei joudu odottelemaan, joten ONNEAAA! :smiley-bounce015
 
Miilia, aika selkee haamu on ku mäkin näin siinä heti jotain :) (yleensä en haamuja nää :wink) eli onnea :)

Antzeliinalle onnea myös! Ihama et teillä tärppäs niin nopeesti :)

Lukutoukka, ota ihmeessä paikka vastaan ja jatka yrittämistäkin! :)
 
Kiivimami: Kiva kuulla, et siulla menee paremmin ja koti-asiatkin on kunnossa.:)

Silv: Kiva ku tulit takaisin. Tsemppiä jatkoon.:Heartred

Lauruskaah: Siulla lupaavat oireet, jospa se plussa olisi sileltä tulossa.:) Testaile muutaman päivän päästä uudelleen.

Lukutoukka: Vakkaripaikka on vakkari.:hug007 Onnea! Jatkat vaan yrittämistä.

Miilia_: On siin haamu.:) Vahvistumista!

Pepe: Kiitos vinkeistä testien suhteen. :) Aattelin ehkäpä alkaa testailla ens ma sillo kp 26 tai seuraavana päivänä. Kaks viimestä kiertoo on ollu 28 ja 30. Menkat alkas siis joko 11.3 tai 13.3, mut toivon tietty, ettei alkas ja pikkunen ois matkassa.:) Pitää tänään tehä se tilaus.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top