Raskaaksi 2015

Hätähousu täällä moi! Olin niin vakaasti päättäny että testaan vasta sunnuntaina, mut kaveri yllytti ja tein sitten tänään jo..

Kp 26/28
 

Liitteet

  • 1425407351223.jpg
    1425407351223.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 181
Taikatuuli, mullakin alkais menkat 13.päivä. Kierto ollut 28. Toivottavasti toki ei ala kummallakaan! Yritän pinnistellä sinne saakka testin kanssa..

Antzeliinalle ihan valtavasti onnea! Kyllä se mieskin ehtii tottua ajatukseen 9kk aikana. Nyt vaan toivotaan että kaikki sujuu hyvin!

Lukutoukka, mä olen samaa mieltä muiden kanssa. Kyllä pitää voida ihmisen elää omaa elämäänsä normaalisti ja omien toiveiden mukaan. Aina se riski on työnantajalla että työntekijä jää äitiyslomalle tai tulee sairaaksi. Sellaista se on. Mulle työ tulee aina olemaan asia muiden tärkeämpien asioiden jälkeen. Kerran sitä vaan eletään! Mut ymmärrän toki että joillekin työ on se elämä ja asia josta ne nauttii. Kukin tallaa tyylillään. :)

Miilia määkin näen jotain. En tosin ole näiden kanssa kovin kokenut että en tiedä onko väriä tai viivanpaikka tai mitä..

Tyttötiikerille kiitokset gynekokemuksen jakamisesta raskausajalta. Nyt voi kaiketi hyvillä mielin sitten varailla aikaa.

Silv, kiva kun jaksoit taas palata tänne :) Hyvä jos pääset tutkimuksiin heti! Toivottavasti et joudu kokemaan enää yhtäkään vastoinkäymistä asian tiimoilta!

ON, tääl same old same old, odottelua ja kipeän lapsen parantelua. Ei nyt illalla ole onneksi enää oksentanut. Pääsin itekin rääkkijumppaan ja koiralenkille ni nyt on hyvä olo. Kauhulla vaan odotellaa että toivottavasti se mahapöpö kiertäis meidät muut kaukaa eikä iskis meihinkin kynsiään..
 
Ihanaa Silv kun olet palannut, toivotaan nyt että selviää pian syy km:hin!

Toffee: onko sellainen haamujen esiäitikin olemassa?!? Apua kun noita haamujakin on vaikee tihrustaa....
On kyllä oikeasti hölmöä testailla ennen kuin menkat myöhässä, myönnän!... Vaikka testit olis halpoja, kyllä jonkinasteista ketutusta aikanenkin nega tai se "haamujen esiäitikin" saa aikaan...

Joo miehen poika tuli äitensä ja mormor:in saattamana. Toivottavasti nyt hällä alkaa elämä maistua ja kovasti toivon, että hän viihtyy meillä! Kävin pikaiseen ostaan kirpparilta kirjoituspöydän ja maton huoneeseen ja huomenna haetaan sänky. Ihan mukava kun on mies talossa vaikka isäntä onkin reissussa.
 
Onnea haamuista/plussista! Antzelinalla ainakin selvä plussa. kun oli digi :wink Miilia, SannaMiia ja Lauruskaah. teillä kaikilla näkyy myös mun silmään haamulaista :happy: Oi vitsit ois siistiä joskus vielä itsekin se elämän ensimmäinen plussa saada :joyful:

Silv, tervetuloa takaisin ja onnea tutkimuksiin! Toivottavasti jotain syytä keskenmenoille selviää!

Muillekin piti kommentoida, mutta olen nyt töiden, salitreenin ja koiran lenkityksen jälkeen niin tööt etten muista mitä ja kelle :wacky: Tasapuolisesti siis tsemppiä kaikille!

Larissa, tjot-kierto 9, kp 4/27
 
Muokattu viimeksi:
Anzeliina,ihan oikein se digi tosiaan näyttää ja oisin selittäny asian just niinku Beislakin,onnea sinne!! :)

Täällä ollaan vauvan nukutuspuuhissa,eli tissi suussa. Kävin tänään 1,5h salilla pt:n kanssa,käytiin läpi ohjelma jonka se on mulle tehny ja vitsit kun olin poikki! Mut ai ai kun teki hyvää,tästä se lähtee eli loppujen raskauskilojen karistus ja löysälle nahalla kyytiä samalla kun ootellaa uuden kyytiläisen tarttumista matkaan. Sittenkin kyllä jatkan salillakäymistä :)
 
Silv, nyt muistankin että siut piti toivottaa tervetulleeksi takaisin ja toivottavasti lääkärissä otetaan vakavasti ja etsitään se syy keskenmenoille! Tsemppiä kamalan paljon❤ :)
Olikin jo ikävä sua ja sun kuulumisia..

Muoks. On; ja just kun luovuin ph-suojasta (ollut niin monta täysin puhdasta) niin eiköhän taas tuhruta! Voi hyvää päivää, alan kyllä kohta itkemään, kun se negakin tuli silloin ja sit täti tekee tälläset tepposet :sad001
Varmasti tuhlaan torstaina viimeistään ton mun vikan r-testin!

Nenna yk joku kaksi-numeroinen kp4/34(30-35)
 
Muokattu viimeksi:
Meinasi mennä ihan ohi tän perkuleen luurin takia.. Onnea Anzeliina!!!! Varmasti kaikki ovat onnellisia sun puolesta, niinkuin joskus on sanottu: me ollaan kaikki erilaisia, mutta kaikkia yhdistää se yksi haave:)

Ja Miliian ja Sannamiian testeissä näin haamut!

Huomenna kai pitäis taas pissiä tikkuun nyt kp 25/25-26
 
Antzeliina paljon onnea digin tuloksesta mahtavaa! :happy: Eikä kannata miettiä tuollaista, että kuka ansaitsee plussa ja milloin. Sinä olet plussasi ansainnut! Antoisaa mahankasvattelua sinne. :p

Miilialla näykyi kanssa jotain viivanpoikasta. Vahvistumista sille siis! :happy:

SannaMiiallakin hentoista haamua, sillekin vahvistumista.

Lauruskaah sinullakin näin jotain siellä tikussa, joten toivotaan, että se enteilee plussaa! :happy:

Mukkis toivotaan, että miehesi poika pääsee taas jaloilleen. Hienoa, että hän saa teiltä apua. :)

Minttulaku paranemisia sinne lapsen sairasteluun. Tuo mahatauti on niin inhottava tauti, että hyhhyh. :wtf: Toivotaan, että se kiertää teidät muut kaukaa.:grin

enu kp 8/46-69
 
Nennaa: jos se tosta terkkarista on kiinni niin luultavasti alkaa tapahtua :) hän oli varannu mulle sen lääkärin ja ite soitti sieltä ja kyseli mun kuulumiset ja kuinka oon voinu jne :) pakko sanoo et ihan hyvä, että ite ei tarvinnu jaksaa ajatella mitään :)

Muoks. Ainiin tää uusi käytäntö;
Silv yk10 Kp 9/31
 
Miilia, en oo varma näkyykö siinä mitään... vahvistumista!

SannaMiia, en tiiä näkyykö viivanpaikka? Toi näyttää ihan samanlaiselta kuin ne testit joita ite oon käyttänyt. Kolme oon niitä tehnyt, enkä oo onnistunut saamaan yhtään viivanpaikkaa. Ei niin että mitenkään osaisin sanoa mihin viivan pitäis tulla vaikka kuinka tihrustan. Ja jos jotain, niin roskiksessa on muuttunut vain valkosemmaksi. Eli ehkä sulla on toivoa! :)

Minttulaku, toivottavasti mahapöpö skippaa teidät muut!

Mukkis piti sanoa jo aiemmin, että hienoa kun otatte pojan kotiinne ja autatte jaloilleen. Ei varmaan aina tule olemaan helppoa, mutta varmasti työ palkitaan.

Nyytti, kuulostaa hyvältä sun treeni. Auttaa paljon kun on joku sanomassa miten tehdä.

On. kp 6/28-32 Mä sain treenit tänään kun juoksin hevosen perässä pitkin peltoa. Oltiin porukalla, tuli idiootti rekkamies joka ilmeisesti kuvitteli että kämmenen näyttö meinaa moikkausta. Puol minuuttia ja oltais ehditty sivutielle... Ehdin hypätä alas, muut pelästy ni mun (ei oma) heppa perään. Ja mitä tekee rekkakuski? Ajaa pakenevien heppojen perään, tietty, ja jatkaa vielä hiekanlevitystä. Voi ******na sanon minä, siitähän sit toinenki ryösti irti. :mad::smiley-angry019 Ja sit tää kuski armas vielä kehtas nostaa kättä mulle takaspäin tullessaan, ihan totta! En moikannut takas, olis tullut kansainvälinen käsimerkki. Onneks kellekään ei käyny mitään, kenkä vaan irti yhdeltä.
Anteeksi avautuminen mut ketuttaa vieläki.
 
Skippi onnea testailuun. Tulehan sitten meille näyttämään kuvan kera, mitä sieltä ilmestyy. Huomennako testaat? :p

Mukkis tsemppiä sullekin testailuun, toivottavasti sieltä ilmestyy kaksi viivaa! :grin

Silv oletpa saanut hyvää palvelua. Harva terkkari noin auliisti soittelee perään ja kyselee vointia. Toivotaan, että saatte tutkimusten avulla selville jos jossain jokin mättää. :happy:

Beisla olipa törkeä kuski! Olisit vaan näyttäny niitä kansainvälisiä käsimerkkejä, eihän noin voi tehdä. Mut onneks kenellekään ei käyny mitenkään. :sorry:

enu kp8/46-69
 
Beisla, tämä on niitä raskauskeijun puikkotestejä. En löytänyt mitään merkkiä siitä, et en voinut googlettaakaan kokemuksia. Mut väriä siinä on kuitenkin, mieskin näki sen. :)
 
Taikatuuli tsemppiä testaamiseen toivottavasti viikonpäästä tulee ne tuplaviivat :Heartred

Miilia sinne olikin tullut tuplaviivat, onnea :)

Sannamiia tännekkin näkyy haamu. Nyt vahvistumista :Heartred

Kaikille teille haamujen saaneille hirmusesti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :)

Pepe yk 17? Ja kp22/23-30
Teropöivä numero 6
 
Takaisin
Top