Raskaaksi 2015

Kiivi ihana kuulla susta! Ja ehdottomasti tulet kertomaan ultrakuulumiset! Ennen kaikkea oikein paljon onnea raskautumisesta! (En ole tainnut onnitella vielä) :Heartbigred


Täällä ei ihmeempää.. Välillä jo luovutettiin ja sitten taas ei.. Ja täällä. Sitä vieläkin pyöritään ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta :wacky:

Siellä näkyi jollain haamulainenkin! Vahvistumista sille! :)
 
Kiitos nuuhku ja muut ihanat :Heartred

Pepe hyvin on mennyt kaikk, ollaan onnellisia nyt kun pahin paha on voitettu ja mies raittiina pitkään :) pian muutto yhteiseen asuntoon.

Lauruskaah kyllä mun silmiin näkyi molemmissa kuvissa toinen vaalea viiva, sille toivon kovasti vahvistumista! :)
 
Beisla ihana reissu sulla tiedossa ja toivottavasti silloin on mukana myös pieni salamatkustaja. :) :Heartred


Sohwia, Meritähti, Ilpuri, Nougat, Katapultti, Toffee, Enu : KIITOS :Heartred ja toivotaan tosiaan että vakuutusyhtiö korvaa..

liliina voi, toivottavasti noin olisi, koska uutena on ostettu ja n.3 vuotta vanha kone.

larusukaah en nähnyt VIELÄ mitään, mutta toivottavasti loppuviikosta näkyy jotain. :)

Silv ihana kuulla susta, tsemppiä. :Heartred

On. Kaikki raportit ja muut tarvittavat on toimitettu vakuutusyhtiölle ja nyt odotellaan ja odotellaan. Mä inhoan odottamista! Olisinpa ollut töissä tämän viikon niin ei olisi ehtinyt stressata näin paljon. Tänään olen ikävöinyt niiiin paljon miestäni vaikka eilenhän me viimeksi nähtiin, mutta kuitenkin heti kun hän ei ole lähellä niin stressaan vaan ja murehdin typeristäkin asioista.. Onneksi huomenna hän palaa työmatkalta ja sitten on hänelläkin vapaata. Voi kun tämä viikko päättyisi vielä hyvin ja se plussa pärähtäisi testiin viikonloppuna. :P

Kuka testaa seuraavaksi? Plussatuulia kaikille ja onnea :)
 
Hei eikös teistä joku oo joutunu toistuvien keskenmenojen takia tutkimuksiin? Vai muistanko väärin? Jos viitsis hiukan valaista mua että mitä siellä sit tehdään ja pitääkö mun osata vaatia jotain? Mies tossa kyseli et mitä siellä tapahtuu, enkä osannu sanoa muuta kuin mitä terkkari kertoi (ultraus + hormonitasojen selvittely).. Ja mikä tässä mahtais olla se seuraava siirto?
 
Onnittelut plussanneille, yhtään en nimimerkkejä muista, kun sellaisen kymmenisen sivua selasin läpi. :)

Ja haamuille vahvistumisia puhaltelen!

On: ei mitään tietoa kp:stä eikä jaksa edes tarkistaa. Tällä hetkellä ajatukset jossain aivan muualla kun yrittämisessä. Ei vaan kerkeä pohtimaan asiaa. Parin naisen kanssa olen keskustellut tilanteestani ja he ihmettelivät kyllä suuresti että miten minä muka olisin liian painava ja lihava saamaan lasta, kun en heidän mielestä edes ole lihava. Se hiukan lohdutti. Mutta silti totuus pään sisällä muistuttaa että verikokeillahan se on todettu etten lasta saa, edes niillä clomeilla. Ehkä parempi kun ei asiaa edes ajattele, ei se siitä parane miettimällä...
 
Antzeliina kyllä noissa plussaviivat on :) oliko tuossa sun kuvassa nyt kahta eri testiä, kun katsoin et kaks ylempää on kapeampia ja vahvemmat viivatkin?

Lauruskaah, siinä ekassa ei mun viivalinssit näe valitettavasti mitään, mutta negatiivissä näkyy kyllä joku viiva! Vahvistumista sille, oliko sulla taasen herkkiä vai normitestejä? :)

Beisla, ihanaa ku pääset reissaamaan, ja tietty muillekkin lomillelähtijöille, hienoa kun saa odottaa jotain kivaa :) mulla on niin hirveä lentopelko, että halusta huolimatta ei rohkeus riitä matkustaa kun maata tai vettä pitkin.

täällä on kyllä nyt semmoset kohdun muilinat, kelttiksen sykkimiset ja luiden vihlomiset käynnissä, että ennakoi vahvasti vanhan rouvan saapumista, joko ajallaan maanantaina tai oloista päätellen vois tulla jopa ajoissa täl kertaa, noh odotellaan..... :mad:
 
Ruusa; noi oli niitä herkkiä 10.. en muista mikä se lyhenne on mut siis tajuat varmaan kumminkin :D tein mä tossa normitestinkin mikä mittaa sit vast 25 lähtien.. ihan ku mä siinäkin näkisin jotain mut en usko koska herkempi anto noin hailuran. Täytyy odotella pari päivää ja sit testata uudelleen. Olotilat kyllä menis sen piikkiin että raskaana tässä oltais. Oon yleensä aika äreä aamusin ni nyt oon kolme päivää ollu sellanen ärsyttävä "kaikki on ihanaa elämä on ihanaa ihmiset on ihania nurmikko jne" äijä vähän kattonu välil vierestä ku mieliala on täysin positiivisissa ilmatiloissa, pissattaa, pierettää, päätä välillä jomottaa, tissit turvoksissa, viikko sitten oli alamahassa repäiseviä kipuja, pari pvä takaperin maistui metallille suussa, alamaha jomotellut yli viikon ja nyt tuntuu että siellä ois joku ilmapallo. Silti oon ollu rauhallinen niiden suhteen koittanu vaan ajatella että kuvittelen. Mut eilisen hetkellisen huippauksen, tän aamun pienen mahakrampin ja etovan olon ja ton alamahan kuplimisen, tökkimisen, jomotuksen ja ilmapallo tunteen, sekä testin jälkeen on vähän olo että jos mä jotenkin oon nyt kumminkin onnistunut huijaamaan itteäni ni hyppään varmaan kaivoon :D
 
Lauruskaah, juu tajuun :grin mut kyllä noi oireet kuullostaa tosi hyvältä, nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä että alkaa viiva vahvistumaan!

Aneska, tuu vaan huomenna tänne kertoon kans, ite en tuota ryhmää seuraile ja täällä on tosi hyvä raati jos tarvitset tulkinta-apua :wacky:
 
Lauruskaah: Minäkin näin haalean viivan ja toivon kovasti viivalle vahvistumisia. Ja noiden sun oireiden perusteella voisin kans sanoa,että raskaana olet. :) Teehän uusi testi tässä lähipäivinä, niin jos viivat ois vahvistunut. Ja sä kyllä ansaitset plussan! ❤

Ruusa: Mitään oireita mulla ei oo, joten odotellaan tässä tädin tuloa ja jos se ei nyt tuu, niin sitten testaan sunnuntaina.. Mutta testailkaa te muut, jos yhtään oireita on. :wink
 
Sohwia, sinäkin ansaitset plussan :Heartred ja niinkuin sovittiin, meistä plussaa kaikki, sinäkin ! :Heartred
plussatuulia sinne +++++++++++
 
Beisla vähän epäilen tota hempparia, kun ei oo koskaan mulle ollu ongelma, mut pitäähän sitä ruveta tutkimaan jos ei ala helpottamaan.
Ja sitä se mies tarkotti että jos menee yliajalle nii syntyis vasta tammikuun puolella... :D

Antzeliinalla kyllä näkyy jo selkeesti viiva. Haaleahan se on, mut selvä punainen viiva!

Lauruskaahn kuvasta en valitettavasti näe mitään, mut aika aikasessahan testailit, niin mitä vaan voi vielä tapahtua. :)

On. Täälläpä ei ihmeitä, kierron loppua odotellaan ja sit taas jännäillään et pääseekö ens kierrossa jännäilemään. :D

-Tyttötiikeri kp 27/29-34
 
Takaisin
Top