Raskaaksi 2015

Ihana kuulla kiivi että siellä kaikki hyvin ja mies raittiina! Ja pääsette yhteiseen kotiin pian :Heartred

Silv kiva kun oot taas täällä :)

Lauruskaah toivottavasti plussa tulisi sinne parin päivän päästä entistä vahvempana!

Belle tsemppiä odotteluun. Toivottavasti pian tulee vastaus vakuutusyhtiöstä!
 
Lauruskaah: Jep niinhän me taidettiin sopia, mutta plussaan sit myöhemmin, jos en nyt. :) Mutta hei pääasia, että jotku meistä nyt plussaisi, niin saadaan plussa-aalto käyntiin kunnolla! :wink
 
Lauruskaah, en oo ihan varma, mutta negatiivissa saatyoi näkyä "vilkasemalla" toinen viiva, tihrustamalla en enää löytnänyt.. Toivottavasti vahvistuu! :) ja oot kyl todella kaunis! Ihana kuva :)

Carnagan, testasin lauantaina (kp34/34(30-35)) kun perjantaina alkoi se tuhru ja la aamuna oli myös. Testin kun tein, nii samalla vessareissulla menkat alkoivat. Ja loppuivat alle vuorokautta myöhemmin..

Öö ketä muita oli kenelle piti jotain vastata?! Ei pysty muistaa enää :sad001 :D

Plussatuulia kaikille ja etenkin pikapuoliin testaaville! :)

On; enää ei edes pyyhkiessä tule paperiin mitään (ei eilen illallakaan) ja jos sama meno jatkuu, niin testaan varmaan torstaina, niin tiedän sitten.
APUA?! Voiko siis gynelle mennä jos on raskaana? Tai pitääks plussasta kertoa ennenku se alkaa runnomaan mahaa? :D tyhmä taas ihmettelee :D
Hassu ilmapallo -mahassa fiilis on, mut en osaa yhtään sanoa mistä se vois kertoa (muutakun liiallisesta herkuttelusta) kun on nyt niin omituinen, ei normaalisti ennen oo tällästä ollu ilman järkyttäviä kipuja :D
 
nennaa mä pohdin tääl just eilen samaa että jos varaa gynen ja on mahdollisuus olla raskaana ni pitäskö siitä kertoa tai kysyä jopa etukäteen tms. Että täällä sit toinenki tyhmä. Toisaalta mun mielestä ekassa raskausneuvolassa kysyttiin koska on papa-koe tehty ja käsitin että jos siitä olis ollu pitkä aika niin sitten se olis tehty. En tiedä sitten. Kertokaa joku viisaampi meille.

Pääsin ekaa kertaa koneella käymään tänne foorumille, jee! On tää aika eriasia ku luurilla johon ei saa edes sitä sovellusta. Yleensä ei ole aikaa koneella istuksia, mut nyt meidän tyttö sairastui yöllä oksennustautiin ja väsähti niin että on nyt nukkumassa. Yleensä harvemmin enää nukkuu päivällä ainakaan kotona. Autossa joskus. Jaaa nyt heräs... hei hei siis! Lyhyeksi jäi.....
 
Taas olen meinannut tippua kärryiltä,kun foorumilla roikkumiseen ei tahdo löytyä aikaa..mut luulen et nyt ois kännyllä viestit suurinpiirtein luettu! :)
Kiva että kp:n liittäminen allekirjoitukseksi otti tuulta alleen,tosi paljon helpompi pysyä kärryillä,kun ei aina tarvi miettiä missä vaiheessa kirjottaja onkaan menossa :)

Carnagan oli plussannut,onnea!
Tassulla ja Anzeliinalla myös haamulaiset,onnea ja viivoille vahvistumista! :)
Be,voi kamaluus mitä teidän köökin lattialle oli käyny! :O
Toivottavasti asiat järjestyy parhain päin :Heartred
Aneska,tule ihmeessä tänne kertomaan! Ei läheskään kaikki tuota ensimmäistä kuumeilevien ketjua seuraa. Minäkin kuumeinen jo kolmatta :)
Minttulaku,mie plärään ja kommentoin melkein aina puhelimella ja ilman sovellusta,kaikkeen tottuu :) paranemisia lapsoselle :Heartred
No nyt loppu muisti kelle muulle piti kirjottaa..

Täällä kp15, vauvasiemeniä on kylvetty tänään ja kp12.
Oviksesta en oikein tiedä,sylkitestiin tuli oviskuvioita kp11 ja 12, kp12 aamuna oli mahassa voimakasta polttelua ja sen jälkeen testi näytti puoltoista päivää negaa. Mä siis testailen mooonta kertaa päivässä kun on sylkitesti ja helppo käyttää. Sitten on taas plussakuvioita tullu ja tänään oli aamusta munilset vähän kipeät,mutta ennemminkin ovista entelevästi,kuin että ovia olis vielä. Luulen siis että vasta tulossa. Seuraillaan tilannetta ja koitetaan hyödyntää lähipäiviä vielä :)

Nyytti yk2 kp15/29-30
 
Muokattu viimeksi:
Minttulaku, yllätyin etten oo ainut joka moista pohtii. Itellä kun tosiaan ajankohtainen pohdinta (paitsi tuskin sieltä mitään plussaa tulee, kuitenkin menkatkin "oli"). Toivottavasti ollaan pian hiukan viisaampia asian suhteen :)
 
No tottakai voi gynelle mennä, mutta pitää sitten heti sanoa että olet raskaana. Tai voihan sinne soittaa etukäteen ja kysyä miten on, mutta kuitenkin vielä jos vastaanotolle menee, muistuttaa asiasta.
 
Toffee, kiitos! Heti tuli paljon levollisempi ja viisaampi olo :)
Paitsi nyt jännittää sitten kahta kauheemmin miten tässä käy, kun plussasta joutuisi sitten heti terkkaankin soittamaan :D
 
Tuntuu jotenkin pahalta laittaa tämä tänne kun tiedän että usealla on montakin vuotta yritystä takana ja itsellä nyt vasta yk1. ( olen varmaan jotain hedelmällistä sorttia ) Toivottavasti olette onnellisia puolestani. Oisin voinut kyllä useamman kierron yrittää ja suonut tämän kierron plussaukset jollekin joka on yrittänyt tosi kauan. Mutta silti olen enemmän kun onnellinen!!! ♡♡♡ miestä en ole vielä saanut töistä kiinni. Hän eilen sanoi että on järkyttynyt jos nyt tulisin raskaaksi hän ajatteli että siinä menee aikaa. Samoin kyllä itsekkin ajattelin.

Onko mikä mahdollisuus että olisi vielä kemiallinen kun laskurin mukaan ovulaatiista viikot 3+5? Ens viikolla teen vielä uuden testin että varmistuu.
 

Liitteet

  • 1425388546837.jpg
    1425388546837.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 174
Antzeliina, hurjasti onnea! :grin :wav Eli sulla tosiaan ovulaatiosta jo yli kolme viikkoa vaikka digi väittää 1-2? Ehkä sitä kannattaa kysyä, kun soitat neuvolaan. Toivon kovasti että ei ole kemiallinen!

lauruskaah, mä en erota mitään, mutta ehkä parin päivän päästä jo näkyis. :)

Nougat, on se menkkojen tulo iso pettymys jo ilman negan testaustakin... Viime kierrossa kokeilin sitä, että jos olis pienempi pettymys jos on jo testannut negan. Ei kyllä auttanut, kun mietin että ehkä hormonit ei vielä ole nousseet. En tosin tiedä, onko yhtään helpompi testaamattakaan. :sorry: Mutta oot ihan oikeassa rahan säästöstä, kyllä ne pennoset kertyy.

Silv, hyvä että sait ajan vaikka vasta ens kuulle. Toivottavasti tutkivat kunnolla nyt.

be, sormet ristissä että vakuutusyhtiössä oltaisiin järkeviä! Pian olet jo miehesi kainalossa, voimia. :hug013

muurahainen, mä niin toivon että sun kroppa päättäis yhtäkkiä alkaa taas ovuloimaan. :sad001

Nyytti, hyvä jos kuitenkin pääsette lähipäivinä ovista hyödyntämään, niin ei sillä varmaan niin päivän päälle väliä ole testituloksella. :)

kp6/28-32
 
Antzeliina: Onnea! :)

Lauruskaah, toivotaan että parempaa plussaa tulee :)

Itsellä meni tämä kierto tädin vierailuun :sad001 Toki tuossa Clueta katsoessa tajusin, että ollaan yritelty vasta kuukausi (pillerit tosin jätetty 11/14, en vain tajunnut että kondomiahan tässä on myös käytetty :D), vaikka tuntuu todella paljon pidemmältä ajalta.. Eli yrittelyt oikeasti sitten 2/15.. Aika kuluu hitaasti kotona ollessa.


Kp2/36-42.
 
Anzeliina: Ihanasti onnea plussasta! :Heartred :cool05
Sun onni ei ole keneltäkään pois, joen hushus tuollaiset ajatukset! Sä olet ihan samassa asemassa olemaan onnellinen kun kaikki muutkin, olipa noita yrityskuukausia takaa kuinka paljon tahansa! Joten, be happy! :)
 
Takaisin
Top