Raskaaksi 2015

Olihan siellä kaikkien testeissä mun silmään jotain!! Loppuviikosta nähdään jo monta selvää plussaa!

Nyytti, pt on kyllä hyvä sijoitus! Tuntuu ainakin ku kattoo salilla tyyppejä, ni moni tekee vähän mitä sattuu, miten sattuu ilman mitään päämäärää. Itekin nuorempana satsasin pt:hen, nyt onneks mies pystyy auttamaan ohjelman teossa ym. Nykyään myös aika hyvin salijäsenyyksien mukana tulee muutama opastettu kerta, mikä on kyllä hyvä!

Beisla, ohhoh mikä kuski! Eipä oo tainnu hevosta ennen nähdä!

Jee Silv, teretulemast taas ja terkkarille vau! Kerrankin saa apua ruinaamatta.

Be, onko huonovointisuus mennyt ohi? Mitkä fiilikset tällä hetkellä?

Huomisaamun testaajien tuloksia odotellessa :wink

Liisu taukokierto kp 24/27
 
SannaMiia: Miekin nään siun testissä haamusen. Vahvistumista sille.:)

Beisla: Onnea oli matkassa, ettei käynyt mitään. Törkeä kuski.:angry5

Minttulaku: Paranemista pienelle. Toivotaan, että työ muut säilytte taudilta. Tsemppiä myös siulle testaukseen! Räväytetään ne tuplaviivat! Be on meijän kaa ainakin "samassa veneessä" testailemassa samoihin aikohin. Ketkä muut testaa ens vkolla?

Mie vähän tutkailen omia oireita, et millonka kannattas alkaa testailla. En varmaan kuitenkaan vielä maanantaina. Eka yöhön meen sillon.
Nyt lähen tekkee sitä tilausta vihdoin ja viimein sinne raskauskeijulle.
 
Hei arvon leidit! Mietin tota testaamista ihan tosissaan nyt tällä viikolla, ett pystyn sit tarvittaessa soittamaan perjantaina terkkaan siitä gynen ajasta.
Eli siis, kun mulla on vaan toi 25 herkkyyksinen testi ja testasin silloin samanlaisella testillä lauantaina (ei aamupissasta) puhtaan negan, ni voisko olla jo huomiseks kerenny nousta hcg tarpeeks, ett näkyis testissä? Toinen vaihtoehto olisi odottaa perjantaiaamuun.. Koska tuossa välissä en ehdi käydä uuttakaan testiä ostamassa, ni joudun nyt vähän miettimään tarkemmin milloin ton viimesen uskalla käyttää :D
Mieluummin melkein testaisin heti (yllätyskö?) ja etenkin kun sitten perjantaina joutuisin heräämään neljän jälkeen jos aamulla teen ennen töitä sen, huomenna taas saisin nukkua vähän pidempään ja tehdä sen ilman kiirettä :D
Kiitos jo etukäteen kaikille ihanille jotka vastaatte (koska tiedän ett jollakulla on taatusti kokemusta tai mielipide asiaan)❤ :)

Nenna kp4/34(30-35) ehkä :wink
 
nennaa kyllä mun mielestä hyvin voit huomenna testata. Usein noi 25 herkkyyksiset testit saattaa antaa jopa selvemmän viivan, kuin 10 herkkyyksinen. Sinuna testaisin jo huomenna jos siltä tuntuu ja jos kerta aikaa on enemmän silloin, niin anna mennä vaan! Täällä myö jännätään sun puolesta! :p:grin:rolleyes:
 
300 viestiä luettu silmät solmussa ja mikä määrä plussia!!! Onneksi olkoon te onnelliset ♡♡♡♡nauttikaa ja iloitkaa, perästä tullaan jokainen :wink

On: täti pakkailee laukkujaan pikkuhiljaa ja katse jo tulevaan ovikseen vaikka sinne on vielä aikaa... :) :)
 
Nennaa! Oon täällä salaa ihmetellyt sun menkkoja ja miten oot malttanut olla testaamatta tännekin asti! :wink Kyllä luulis, että huomenna jo näkyis. Onko dpo:sta hajua?
 
Onnea hienosta digista ja pari haamuakin naen, vahvistumisia niille!!!!

Taalla tamma ei oo vielkaa varsonu :/ kohta kompastun silmapusseihin :wink

DarkMimosa yk14 tauolla leikkaukseen asti. Kp 9-11/26-28(30+)
 
Hienoja haamuja ja plussia näkyy, vahvistumisia niille!
Kiitos kaikille kun vastailitte, oma päätökseni sai vahvistusta ja nyt voin vain iloita työpaikasta ja hyödyntää mahdollisesti käsillä olevaa ovista. ( laskurin mukaan näinä päivinä, oireita en vielä oikein osaa tunnistaa) Kiitos vielä, olette ihanan kannustavia vaikka minäkin olen vielä ihan uusi täällä. :) Upeaa porukkaa täällä jolle toivon kaikille pikaista plussaa.

Lukutoukka kp 12/24 yk2
 
SannaMiia: Minä myös näin sun testissä haalean viivan, joten toivotaan sille vahvistumisia! :)
 
Vielä tänne samaine kuva.. help me!!?
 

Liitteet

  • 1425447663055.jpg
    1425447663055.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 157
nega testattu... Tätiä odotellessa, tiedän että se tulee :shaking Oon kokoajan vähän epäillyt, etten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Ja tietty kun ikää on se 37v. ei se päivänselvää olekaan. Mutta tänään sen tädin pitäs tulla jos ei oo kierto jotenkin sekaisin... Yks muuten mitä olen miettinyt kanssa on home. Eli viime asunnossamme oli homeongelma ja sairastettiin puoli vuotta ennenkuin päästiin muuttamaan... Ainakin yksi tuttuni on varma, että hänen pari keskenmenoaan johtui työpaikan homeongelmasta :sad001

Aneskalla selvät tuplaviivat! Onnea :Heartred

Mukkis kp 26/25-26
 
Hei Pepe, mihin sulla määrättiin terot? Mulla terot kierron pidentämiseen, syön niitä 15.-24.tai 26.pvä. Onko ollut sivuoireita? Mä huomaan et keltarauhaset molemmin puolin tykyttelee aika reippaasti. Vähän rinnat kans arat. Mulla tänään 4.teropäivä. (otan sen vasta ip)

Miten noi yk:t lasketaan, jos on ollut keskenmeno välissä? Osaako joku viisas neuvoa?
 
Takaisin
Top