Raskaaksi 2015

Onnea Anzeliina, kyllä selvästi näkyy!!!

on. Kiukuttaa... Tänpäivän tulos oli ihan samanlainen haamu kuin eilenkin :sour: No ei ole tätiä viä tullut joten toivoa on. Mietin sitä digiä, näyttäisköhän se jo jotain? Ei tarttis ainakaan tihrustaa... Olisin vaan niin halunnut että mies on mun kanssa jos saisin plussan, no eihän näille mitään mahda.

Mun miehen parikymppinen poika,josta joskus kerroinkin, muuttaa takasin Suomeen Ruotsista ja tulee tänne tänään. Sillä on elämä vähän sekaisin ja nyt miehen kanssa halutaan auttaa se jaloilleen takaisin. Alkuun ainakin hän asuu meillä ja katsotaan sitten miten hän viihtyy että vuokraako hän oman asunnon tältä kylältä. Hyvin tulen hänen kanssaan toimeen kyllä, mutta suomen kieltä saa luvan treenata, se on hällä vuosien aikana päässyt ruostumaan.
 
Pepe, mäkin oon tosi kriittinen omista töistäni. Nytkin teen vauvanvilttiä ja toisessa reunassa langankierto on pari kertaa väärin, mun mielestä ruman näköistä (itselle siis teen). Kavereiden mielestä se on ihan hyvän näköinen. Totesin sitten, että jos jollain pienen lapsen äidillä on aikaa tutkailla itse kudotun tuotteen pieniä virheitä, sillä todennäköisesti menee muutenkin aika hyvin. :wink

Ilpuri, voimia vielä sulle. :hug013 Varmasti riippuu myös siitä, kauanko on yrittänyt, että kuinka helposti saa itsensä kasattua.

Muillakin kivoja reissuja tiedossa! Minttulaku Kreikkaan, nennaa Budapestiin, Myy ehkä Köpikseen (kiva paikka!). Niin kiva olla jotain mitä odottaa. Nyt tietty mietin et törmääköhän joku meistä be:hen lentokentällä. :grin

nennaa, mullakin tuli heti mieleen, että jos sun menkat tosiaan eroaa noin paljon tavallisesta, voisko olla valemenkat?

Antzeliina, nyt näkyy sunkin testissä! :grin

Silkkikorva, sais täti tulla sun luo että saat uuden yrityksen alkamaan. :hug013

Larissa, haha tarttuu joo. :biggrin Mä tosin vahvasti epäilen, että toissayrityksessä oli varhainen keskenmeno, vaikkei viivaa näkynytkään. Ehkä se muutti vähän näitä menkkoja, ja ovisoireetkin on ollu sen jälkeen paljon vahvemmat. Ennen tunsin vain oikeella puolella, nyt on jo monena päivänä tuntunut vasemman muniksen kohdalla (mielestäni) vaikka ovulaatio ei ole vielä lähelläkään.

Starling, mä sanon sitten vaan että riippumatta oireista tai niiden puutteista, aina on mahdollisuus. :)

Kube, toivottavasti eivät löydä mitään vakavaa!

Tyttötiikeri, hartiajumi voi tietty hyvin aiheuttaa huimausta, jos verisuonet jotenkin painautuneena. Miten sulla hemoglobiini, voiko olla raudan puutetta? Tarkottiko sun mies, että tässä kierrossa ei tärppäis, vai että vauva voi syntyä lasketun ajan jälkeen jolloin tulis vasta tammikuussa?

Kyfi, sulla näköjään tasan sama kiertopäivä kuin mulla. Toivottavasti saat oviksen kiinni! :)

Nougat, se on kyl totta että vaikka tää kierron alkupuolisko on "tylsä" vaihe, niin paljon nopeemmin tämä menee kuin oviksen jälkeen.

Miilia, viivalle vahvistumista!

Kiivi, kiva kuulla susta! Ihanaa varmasti kuulla sydänäänet!

Mukkis, on varmaan rankkaa olla erossa miehestä pitkään, vaikka osaatkin olla lasten kanssa yksinkin.

Taikatuuli, hauskaa lomaa! :grin

kp6/28-32
 
Mä tässä hauduttelen vielä aamupissaa, heräsin just tosiaan ja sit pian teen testin ku vähän tokenen :D meille on nyt kaks päivää jostain syystä tullut turun sanomat vaikkei olla tilattu :eek:

Antzeliina kyllä se plussa näyttäis olevan :eek:
 
Anzeliina, kyllä se on jo vahvistunut! Jos ostat lisää testejä niin osta liuskoja. Puikkojen sisässä on samanlainen liuska eli samaa tavaraa ovat, mutta kalliimpia ja muovikuoressa :wink Ja digit kannattaa tilata netistä!

Kiva kuulla susta Kiivimami! Pus pus! :cat: Mun kuulumisia lyhyesti eli 3 taukokierron jälkeen tjottaillaan taas. Lekurilla käyty tiputtelu-/tuhruvuodon takia ja ootan kutsua naistenpolille.

Mukkis, älä vielä kiukustu :wink Hcg tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä, eli huomenna tai ylihuomenna pitäisi viivan olla vahvempi kuin eilen. Tsemppiä perheen uuden kokoonpanon kanssa!

lauruskaah, testikuvaa meille ja sassiin! Haluan nähdä sen ennen kuin lähdne töihin :grin
 
Ihan ku ensin oisin nähny haamulaisen mut en tie enää :/ 5min tekemisen jälkeen otettu kuva
 

Liitteet

  • 1425365979220.jpg
    1425365979220.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 164
Lauruskaah, mä en valitettavasti erota mitään tossa testissä :sad001 Mutta mulla ei tunnetusti viivalaseja ole, joten odotetaan tarkempisilmäisten mielipiteitä. Tajusin muuten vasta nyt sun allekirjoituksestas, että teillähän on ollut eka vuosipäivä sunnuntaina, myöhäiset onnittelut!

Hyvä muuten tietää, ettei ole ainut, jolla ajatus yhteisyksilöstä on herännyt jo ennen kuin takana on useita yhteisiä vuosia.

On. Tästä sitten lähtevät ne maailman pisimmät kaksi viikkoa :p Kuviteltujen oireiden maraton alkakoon!

liliina kp 15/24-36
 
Liliina kiitos paljon :) ! Se haamulainen näkys siinä vähän ennen kun otin kuvat, mut ku toin sen luonnonvaloon niin vähän katos. Voihan se olla että oon aikasessakin, kun ei kaikilla välttämättä haamutkaan näy ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Voi olla et tän kuun kaakku on taputeltu, ei me lannistuta, mutta uutta testiä sit torstaina :) jos ei sillonkaan niin kp1 pitäs lauantaina olla. Jossei täti tuu niin joskus maanantaina vois testata uudelleen :)
 
Lauruskaah: Voihan olla ettei vielä näy tai vaan yksinkertaisesti nega. Höh, pahoittelut :Heartred

Testatkaa hyvät ihmiset vasta sitten kun menkat oikeasti myöhässä, ei ennen, eikä sen jälkeen kun ne on tunnin myöhässä. Kamalaa pettymistä vaan :D ja rahan tuhlausta,säästäkää nekin pennit bebeen :Heartred
 
Liliina käytin ihan tokmannilta ostettua pehmoinen lankaa!

Beisla niinhän sitä itse on se kriittisin! Ja muiden silmiin se näyttää hyvältä.

Lauruskaah tänne näyttää myös negalta. Eikö nyt ole vielä aikaa tädin tuloon?
 
Juu tädin pitäs saapua lauantaina, mutta paljaalla silmällä haamulainen näkyy.. :eek: mä laitan pian kuvan kun muokkasin värit negatiiviks
 
Heipat taas kaikille! Kaks päivää meni että sain kaikki viestit luettua! :wink

Täällä tänään neuvolan kanssa soiteltu ja 14.4 sain ajan lääkärille. Luultavasti sitä ennen vielä neuvolaan käymään ihan perus terveydentarkastukseen ja labraan. Lääkäri sit pistää mua eteenpäin gynen polille.

Onnea plussanneille!
 
.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12 TESTAA 7.3
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Carnagan yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Skippi yritystä 1/15 TESTAA 7.3
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
Aneska yritystä 2/15
Antzeliina yritystä 2/15
Minttulaku yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?


(76 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.


Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?

Otin nyt vihdosta viimein itseni pois plussanneista, toivottavasti ei lista seonnut kun puhelimella näpertelen..
 
Takaisin
Top