Raskaaksi 2015

Mun mielestä noi kp1-15 ennen ovulaatiota on parhaimmat. Kuukautisten aikana aika hurahtaa silmän räpäyksessä ja hups onkin ovulaatio. Nää kp 15-28 on tappoa. Kamalaa vatsan nipistelyä jne. Aaagh !! :D Pakko sanoa että olen ihanan tasainen tässä kierrossa ennen kuukautisia :Heartred

Nougat 25/28
 
Muokattu viimeksi:
silkkikorva en mä oikein tiedä mitä tämä lääkäri sitten meinas, yleislääkärillä kun kävin :/ tuntuu että yrittää löytää vikan ennemmin minusta kuin siitä pilleristä jota popsein sen puoltoista kuukautta.

Liisu no joo tutkimuksille kyllä plussaa, mut mietin kuitenkin että aloitin pillereiden popsimiset vasta viime vuonna elämäni ensimmäistä kertaa ja niitäkin pillereitä meni se puoltoista liuskaa, niin yht'äkkiä sitten onkin koko kroppa sekaisin. Joten nään itse noi tutkimukset vähän "turhina".
Kiertokin aina ennen ollut kutakuinniin säännöllinen vaikken päiviä laskenutkaan ole.

Huah.
 
Kiitos katapultti! Mulla taas ei vasara kädessä pysy!

Nennaa hassua että niin erikäytäntö. Mulla oli ehkä runsain päivä koko vuodon aikana :D

Antzeliina ei se viiva oo mihinkään kadonnut :wink

Myy kiva kuulla että sielläkin tykätään! Harmi että ranteet ei kestä :/ mulla hartiat ihan jumissa tästä.

Larissa siellä toinen vaatteiden katsoja :D ja kiva kuulla että sielläkin tykätään tehdä käsitöitä :)

Starling vielä ennen omaa olis tarkoitus tehdä tuleville tuplasiskoille myös :) toivotaan plussaa sinne :Heartred

Tyttötiikeri kaikki välineet vaan kehiin ja ovista metsästämään ens kierrossa!

Nougat sinne myös plussatuulia hirveesti :)
 
pepe, ovista yritetään kohta bongailla. Ensi viikolla onkin sitten lapsettomuuspolille aika ja kuullaan vähän tuloksia, löytykö mitään verikokeista. Ja sitten suunnitellaan jatkoa.

Ai että mä tein hyviä sämpylöitä iltapalaks :p saa nähdä jaksaako tänään enää miehen kanssa mitään puuhatakaan kun molemmat masu täynnä herkkusämpylöitä. No jos ei muuta niin mennään köllötteleen mahojemme viereen :grin
 
Haamuille vahvistumista! :)
Ja Carnaganille onnea plussasta!

Itsekin sain haamun testiin päivällä, kamera valotti liikaa, niin ei tarttunut kuvaan.. kp 24/27 toivottavasti vahvistuu, testailen uudelleen keskiviikkona jos maltan odottaa sinne asti.. sainpahan pestä vessaa, kun neiti oli päättänyt tyhjentää hammastahnansa pitkin käsienpesuallasta.. (viime viikolla hankittu tahna...) neiti oli viikonloppuna (äidillään/mummolassa) miettinyt minkä takia OIKEAA äitiään ei voi itse valita/päättää. . (Neiti siis miehen edellisestä liitosta, mutta asuu meillä, ja kutsuu mua (kin) äidiksi..) omien sanojensa mukaan hänellä on 2 äitiä..

Mulle allergia/ihotauti-lääkäri määräsi heinix iä, koska on turvallisin käyttää raskauden aikana..
 
nuuhku se oli joka kyseli olenko kiivilintu? olen kyllä ja nykyään kiivimami :) vaihdoin nimimerkin jo ennen plussaa kylläkin..
pepe ai olet kosmari, mä oon muuten kampaaja mut nykyään opiskelen uutta alaa :) paljon tsemppii teidän tilanteeseen :Heartbigred yllinkyllin kaikki voimat lähetän sinne teille että tärppää pian! paljon positiivista asennetta!

Täällähän on jonkin verran vanhoja vanhoja tuttuja ja tuttuja jotka yrittävät jo toista, oho! Ei siinä mitään :hello
Olis niin kiva jos sais jonkun tiivistelmän mitä täällä on ollut että vois onnitella tai antaa tukea.. Kertokaahan jos olen jäänyt jostain isosta paitsi!
Oon ihan sekaisin kuin seinäkello teidän asioista, pahoittelut.. sivuja oli liikaa tähän iltaan luettavaksi (noin 150) mutta halusin viimeistään nyt tulla moikkaamaan :)

PS. mulla on ylihuomenna eka ultra, sydänääniä olen kuunnellut useasti kun tilasin dopplerin malttamattomana ja hyvä vahva syke löytyi :hello2paha olo on tullut kuvioihin taas vaikka luulin sen menneen ohi. No en valita sillä sain vihdoin sen mitä toivoin kauan :happy4
:HeartblueTäällä onkin tyypit plussailleet eli ONNEKSI OLKOON HEILLE :wav:Heartblue jatkakaa samaan malliin! Raskausrikasta kevättä ystävät! :ky

Plussapuhuri koko Suomeen kaikkiin oikeisiin osoitteisiin ja hiukka ulkomaillekin kun täällä taitaa olla kuumeilijoita sieltäkin>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> :wav:wav:wav:wav:wav:wav
 
Anzeliina: onpa kiva huomata, etten ole ainoa hiukkasen malttamaton tapaus :)

Usealla oli tosi pitkät kierrot, pitkää pinnaa vaatii teiltä!!!

Niin piti sanoo lauruskaah että tosi kaunis oot tossa profiilikuvassa! Ja plussauutista odotellessa :)

Huomenna mies lähtee 2 viikoks työmatkalle... :sad001 Oon kyllä paljon ollut lasten kanssa yksin kotona, mutta aina se tuntuu kurjalta kun toinen joutuu lähtemään. Toivottavasti saisin kertoa plussauutisen ennen lähtöä... :)
 
:welcomePuhveli, olkoon visiitisi lyhyt ja plussaisit pian.

Carnagan: Hurjan paljon onnea siulle plussasta.:smiley-bounce016 Tarrasukkia pienelle matkaan.Muistelen, et siulla oli kaks isompaa lasta pienellä ikäerolla ja oliko niin, et pienin oli vielä vauva? Tahtoo mukaan myös marraskuun ryhmään, mutta vielä pittää oottaa melkein kaks viikkoa, mitä testi näyttää sillon.

Pepe: Oot tehny ihanan villahaalarin ja tumput veljelle.:) Mieki olin ennen innokas neuloja, mutta nyt se on vaan jääny ajanpuutteen takia unholaan.:sad001

Antzeliina: Viimeisessä testissä näkyy jotain. Vahvistumista sille!

Mukkis: Siul näkyy myös haamunen. Vahvistumista!

Kiivimami: Kiitos ku tulit moikkaamaan meitä ja kertomaan kuulumisia.:) Moni meistä on täällä kaivannu sinnuu.:Heartred

Kattelin eilen raskauskeijun nettisivuja ja valinnan vaikeus yllätti. Aattelin tilata cb-raskaustestejä viikkonäytöllä sen kaksi kpl ku ol se tarjous. Ongelma tuli siin kohti, et kannattasko tilata puikkomallisia vai liuskamallisia r-testejä, jos alkais vähän aikaisemmin testailemaan niil edullisemmilla? Täältä on saanu " tuulta purjeisiin" et ei oottas kierron pituutta ni tarkasti, vaan testailis aikasemmin.:happy090

Tänään vihlaisi vas.puol. alamahasta ja on ollu taas jotain jomoja, mut ei ne varmaan mitään ihmeellistä oo.... Eilen ol kyl kumma juttu ku sai juosta melkein 2 krt peräkkäin wc:ssä ja vatsa ol ihan sekaisin. Tälleen kävi viime torstainakin.

Täällä kp 19/28-30, dpo 4

Ihanaa, tänään alko viikon loma!:happy093 Vaik olinhan mie tietty viime viikon kotona ku pienin oli kipeä, ni ne 3 työpäivää, mitkä ois ollu töitä, meni lääk.todistuksella poissaoloiksi.
 
Muokattu viimeksi:
Keskinmäiset tän aamuset.
 

Liitteet

  • 1425354228152.jpg
    1425354228152.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 148
Anskunen tuu sitten kertoo miten meni! Ja Nam tekee mieli sämpylöitä.

Miilia vahvistumista :)

Kiivimami :Heartred tuu kertomaan sitten ultrakuulumiset! Ja ihanaa että sykettä oot saanut jo kuunnella. Miten teillä mennyt nyt miehen kanssa?

Taikatuuli kiitos :) ja osta niitä halpoja liuskoja ja ne digit? Millon aattelit aloittaa testailun?

Antzeliina plussahan se edelleen on! Oota tosiaan pari päivää niin vahvistuu :)
 
Nyt mäkin näen Antzeliinan testissä toisen viivan. Onnea ja tarrasukkia!

Pepe, teitkö villahaalarin noista dropsin omista langoista vai löysitkö kaupasta jonkun korvaavan lankamerkin?
 
Kiivimami: Olipas kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Ja tulevan kertomaan meille se ultra kuulumiset! :)

Antzeliina: On kyllä selvästi plussa! Onnea! :)
 
Takaisin
Top