Raskaaksi 2015

Mukkis ja Antzeliina molemmilla siellä haamulaiset kurkkii. Vahvistumisia niille. :happy:

Pepe oli tehnyt supersöpön villahaalarin. Hienoa, et toiset osaa tehdä tollasia. :p

Be toivottavasti vakuutusyhtiö korvaa kaiken. Inhottava tilanne kaikinpuolin. :sad001

Nennaa jospa siellä olis valemenkat kyseessä? :rolleyes:

Beisla mukavaa matkaa teille siskosi kanssa. Kuulostaa hienolta matka Australiaan. :happy:

Mimmu. jospa siellä clomit sitten seuraavassa kierrossa tepsii. Ellet sitten jo nyt tässä kierrossa plussaa.. :wink

enu kp 7/46-69
 
Iiiiik! Carnagan, onnea!!! ❤️

Mukkiksen ja Antzeliinan viivoille vahvistumisia!!! ❤️

Pepe, aivan ihana puku! (Tähän kuuluis nyt se hymiö, jolla on silmien kohdalla sydämet) ❤️ Tykkään kanssa ihan hirveästi kutoa. Kudon kaikkea pientä, kun maltti ei riitä isoon projektiin. Syksyllä jouduin jättämään sukat kesken, kun ranteet ei kestäneet. Pitäis tehdä ne loppuun, kun vanhoista villasukista on 3 paria kulunut puhki :grin nim. villasukkafriikki

Mimmu, hienoa, että asiat menee taas eteenpäin! Toivon, ettei sun kuitenkaan tarvis hakea niitä clomeja, vaan päräyttäisit plussan ❤️

Beisla, Australia, ihanaa!
Täällä taasen on niin kauhee pakkomielle päästä Köpenhaminaan. Olin siellä elokuussa ensimmäisen kerran ja rakastuin aivan päätä pahkaa paikkaan. Siellä oli aivan ihana rauhallinen kaupunginosa, josta meni bussilla 20min keskustaan. Nimeä en muista, mutta samaan paikkaan haluaisin takaisin.
 
Hitto te ootte taas kirjottanu koko palstan täyteen sillä välin kun olin töissä! Kauhea kahlaaminen taas :grin

Vau pepe, upea villapuku! Mie olen himoneuloja, aina on joku neule kesken. Se on sellaista terapiaa :wink Ja tosta vaatteiden ostelusta: itsekin olen varmaan viimeisen vuoden tai pari ostellut vaatteita siihen tyyliin, että voisiko raskaana ollessa pitää :grin Kaappi on siis telttoja täynnä :hilarious:

Beisla, jaa sullakin oudot menkat. :sour: Tällä foorumilla tarttuu näemmä raskausoireet, testaushimot, ruokahimot, virtsis ja oudot menkatkin... :grin

Toffee, kiva kuulla sun kuulumisia! :Heartpink Ihanaa vatsan kasvattelua sinne! :love2

Antzeliinan jälkimmäisessä testissä näkyu haamu!!!:wink

Mukkis, myös sun testissä mie näen jonkinlaisen haamun!!! :woot:

Nennaa, olisko uuden testin paikka? Vois olla valemenkat!


Huh, mikä päivä töissä! Nyt koiran kanssa lenkki ja ruokaa naamaan. Sitten sohvalle makaamaan :grin

Larissa kp 3/27
 
Muokattu viimeksi:
Carnaganille onnittelut plussasta! Ihanaa! Nyt vaan aaaaaalto käyntiin! :talk017

Pepe, ihanan villapuvun ja -sukat olet pikkuiselle veljelle kutonut. Älä yhtään vähättele! Todella hieno ensimmäiseksi villapuvuksi! Omalle pikkuiselle tuleekin sitten jo ammattilaistason villapuku, kun sait harjoiteltua veljen villapuvun kanssa. :wink

Toffee, kiva kuulla kuulumisia! Ja kiva kun jaksat taustalla tsemppailla ja kannustaa vielä meitä kuumeilijoita! :)

Mukkiksen testissä näen jotain haaleaa ohutta haamulaista!!

Beislalla ihana matka tiedossa myöhemmin keväällä! Jotain muutakin kivaa odotettavaa plussan lisäksi! :)

Mimmu, ihanaa kun olet noin hyvällä, toiveikkaalla ja positiivisella mielellä. Mä uskon vahvasti, että teillä on oma pieni salamatkustaja masussa mukana kesään mennessä! :Heartpink

Antzeliinankin
viimeisimmässä testissä näen ehkä jotain hailakkaa haamulaista!


Täällä kp 23/29-30 ja dpo 6-7. Kurkussa tuntuu sellainen kuiva pala, joka tuntuu tukkivan kurkkua. Ei helpota juomalla. Väsyttää. Suoraan sanottuna vituttaa tällaiset tuntemukset tässä vaiheessa kiertoa. Ei hirveästi jaksaisi alkaa elätellä mitään toivomuksia, kun sitten kuitenkin kyseessä perus kevättalven flunssa. Työkaveri oli juuri viime viikolla pois töistä kurkkukivun ja flunssan vuoksi. Älkääkä nyt oikeasti kukaan kuvitelko mitään tai uskotelko mulle!
 
Voi ei te ootte kyl aivan mahtavia ja ihania, saatte aina paremmalle mielelle ja toiveikkuutta aikaseksi mun almost-masistelujen keskelle :) kiitos!❤
Täytyy ehkä testata uusiksi loppuviikosta, jos nää menkat tosiaan oli nyt sitten tässä (kiitos teidän, muuten olisin ollut hyvillä mielin jo uudessa kierrossa automaattisesti) :wink :D
 
Antzeliina: Nyt minäkin näin haalean viivan tuossa sun viimeisimmässä testissä! :)

Liisu: Minkä pituisia matkoja sä käyt juoksee? Minäkin tein tänään tappotreenin salilla! Ja vaikka voisin olla raskaana, kun ovis oli reilu viikko sitten, niin elän kuitenkin vielä täysin normaalisti ja uskon raskauteen vasta, kun testi näyttää plussaa..
 
Sohwia, ite käyn kans pari kertaa viikkoon salilla ja yleensä on aina tappotreeni :grin Ja aion kyllä jatkaa salilla käymistä (ihan jaksamisen mukaan) vaikka raskautuisinkin, mutta toki ohjelmaa muutan sopivammaksi. Koiran kans tulee myös lenkkiä päivittäin noin tunti. Ja varsinkaan tässä tjottailuvaiheessa en näe mitään syytä muuttaa elintapoja, etenkään kun syömiset, liikunta yms. on kunnossa :)
 
Carnaganille isot onnittelut plussasta!

be pahoittelut vesivahingosta :sad001

silkkikorva pahoittelut pitkästä kierrosta, täällä mennään kp47 :sad001


Tänään soitin terveyskeskukseen eikä siellä muutakuin odotetaan papa-kokeen vastauksia eli pari viikkoa toimettomana. Sit jos papakin näyttää hyvältä niin gynekologisiin tutkimuksiin vaan kuulemma lähete.
Aloin myös ihan hirveästi pelkäämään lapsettomuutta samalla, vaikka tiedän ettei se maailmanloppu pitäisi olla, mutta kun muutenkin on jos jonkinsortin vaivaa aina välillä niin en kaipaisi yhtään lisää.
 
Voi Kube ja Silkkikorva! Tiedän ton tunteen ku kierto ei vaan lopu...
Ei mullakaan menkat kyl alkanu. Tuhrukin loppu eli ei sitäkää ollu ku pari päivää eikä siteeseen tullu mitään....

Meritähti kp 47/31 ehkäpä?
En pysy enää päivissä mukana eikä niillä varmaan enää väliäkää oo. Vituiks tää kierto meni.
 
Sohwia, juoksen pari kertaa viikossa. Kerran n.8 km ihan rennosti ja kerran n.6 km lujempaa. Tänään juoksin ton lyhemmän. Ehdottomasti munkin on tarkotus jatkaa treeniä raskaudenkin aikana. Nää ennätysyritykset vaan varmaan jää :) sen kerran ku oon ollut viikolle 11 asti raskaana, voin niin huonosti et juoksemisen jälkeen halailin vessanpönttöä joka kerta, vaikka kuinka rennosti otti. Salitreeni meni paremmin.

Kube, hyvä jos pääset tutkimuksiin! Helppo sanoa, että älä stressaa lapsettomuudesta, mutta tiedän että se on turhaa. Ymmärrän kyllä ton pelon :Heartred

Meritähti, kyllä se täti vielä tulee :sad001 :)
 
Voi hitsi, milloinkohan sitä taas pääsis kunnolla kärryille tän porukan jutuista....

Siellä oli pari haamulaista tullu, hm Antzeliinalle ja, apua kuka se toinen oli? No, viivoille vahvistumista!

Pitkien kiertojen kanssa eläville tsemppiä!
Pahoittelut negoista ja tädistä jos niitä on jollekin tullut.

Kaikille tsemppiä ja voimia kierron vaiheesta riippumatta.

On. Mulla on nyt pari päivää välillä tullut ihme huimauskohtauksia. Toivottavasti johtuis vaan väsymyksestä tai hartiajumista. Tänään myös ollu melkein koko päivän huono olo. Ei tosissaan kiinnostais nyt tulla kipeeks...
Tilasin ens kiertoon ovistestejä. Vaik mietinkin et pitäskö pitää taukoa. Sanoin miehelle et pitäskö ens kierrossa käyttää kumia ettei laskettu aika osuis joulukuulle, niin se totes "mitä väliä sillä on millon lapsi syntyy. Ja voihan se syntyy myöhemmin et synttärit olis vasta tammikuussa" Heh, siinä taas selkeä merkki siitä ettei mies missään nimessä halua vielä lähiaikoina toista lasta... :wink
No mutta katsellaan kunhan tämä kierto tulee päätökseensä...
 
Larissa: Joo itse kans teen yleensä tommosia tappotreenejä ja salilla käyn 2-3 krt / viikossa. Oon ajatellut myös, että jatkan salilla käymistä ihan just oman terveyden takia, mutta ehkä mä teen keveämpiä sarjoja, jos satun plussan joskus saamaan. :)

Liisu: Kuulostaa hyviltä nuo sun matkat. :) Itsekin oon haaveillut välillä, että tekisin kävelylenkkien sijaan juoksu/hölkkälenkkiä ja oon mä peräti kerran käyny juoksemassa tänä vuonna. :D
 
Takaisin
Top