Raskaaksi 2015

Beislalla kiva reissu tiedossa, mahtavaa!

pepe, olipa ihan villahaalari! :love017 oon niin kade kun joku on noin taitava käsistään. Itse kun oon noissa asioissa ihan peukalo keskellä kämmentä!

Mukkis, kiva että palauttivat rahat ja sait vielä anteeksipyynnöt kaupanpäälle.

Viivoille vahvistumisia, pahoittelut negoista ja tädit sais pysyä visusti poissa :stop

Kp 7/27
 
Be, en tietenkään voi mennä mitään lupaamaan, mutta sen verran paljon noiden juttujen kanssa ollut tekemisissä, että yleensä, jos pesukone ei ole a) ihan tolkuttoman vanha b) käytettynä ostettu niin vakuutusyhtiö korvaa lähes kaiken. Toivottavasti näin teilläkin.

Pepe, superhieno villapuku :hello2 Täytyy pistää talteen tuo ohjelinkki.

Mukkis, mulla ei ole viivalaseja, mutta nään silti jotain tuossa sun testissäs. Toivottavasti vahvistuu!
 
Antzeliina, mä en valitettavasti vielä ainka nähnyt mitään sun testissä, toivottavasti huomenna jo näen! ❤ :)

Mukkis, sulla sen sijaan näkyi jotain haamulaista siellä! Toivottavasti vahvistuu pian❤ :)

Pepe, se villahaalari, ai että, niiin ihana!❤ oikein tiäkkö tippa meinas töissä tulla linssiin, kun näin sen, niin söpö oli :D oot kyl tosi taitava :)

Lauruskaah, toivottavasti sielläkin olisi pieni matkassa :) odotan kovasti huomista testiäsi!

On, en taas tiiä mikä näitä menkkoja vaivaa. Normaalisti oisin käyttäny jo tyyliin paketillisen niitä megasupertamponeja, mut nyt oon pitäny vaan ph-suojaa ja hyvin on riittänyt (varmaan riittäisi yksi suoja pariksikin päiväksi :D ). Kerran on tänään lorahtanut ihan verta vessassa käydessä, mut muuten pelkkää tuhrua..
Ahdistaa nyt vähän tää homma.. Kuitenkin tuhruttelen viikon ja sit missaan gynen (jolle odotin aikaa kuukauden päivät) :sad001

Enpä miekään malttaisi millään kesäkuun Budapestin matkaa odottaa :) ihanaa kun teilläkin on monella matkasuunnitelmia ja matkoja odotettavana! :)

Nenna kp3/33(30-35)
 
Ilpuri kiitos :) ja itse ajattelen niin että kun teen muille nyt niin saan tehtyä vielä paremmat sitten omalle kun pieni pian itsestään ilmoittaa :) älä murehdi tuota ettet saa asennetta kohdilleen heti tädin jälkeen. Itsellä meni monen monta kiertoa siihen että sain positiivisen asenteen kunnolla kehiin. Ja pura kunnolla vaan tunteitasi tänne! Kyllä se sieltä tulee tsemppiä uuteen kiertoon :Heartred

Te kaikki ootte menossa lämpimään mäkin haluun! Miehen kanssa oli suunnitteilla että otettais yhdessä äkkilähtö lämpimään viikoksi kuhan saadaan lomat päätettyä :)

Mimmu okei. Toivottavasti sinne tulis ne toivotut viivat lauantaina :)

Aamulla täytyy olla skarppina katsomassa teidän plussia! Lauruskaah ja antzelina. Tsemppiä :)

Anskunen kiitos kovasti :) siellä aletaan pian ovista metsästämään?

Kiitos liliina! :) jos joskus satut tekemään niin itse haluaisin nähdä millainen villapuku sieltä tuli!

Nennaa kiitos, ihana sun reaktio :) inhottava vuoto siellä! Eikö sulla gyne ottaisi vastaan jos tuhruttelee? Itse olin ainenkin kiertopäivä 3 papa kokeissa ja sanoi ettei häntä haittaa vuoto kunhan mulle ok!
 
Mukkiksella on selkee haamu ka Antzeliinallakin oon nakevinani jotain! Vahvistumista niille! :) Ja mahtavaa Mukkis etta sait ne rahat takas!

Be:lle tsemppia, toivottavasti vakuutus korvaa mukisematta!

Ja Pepen villapuku on ihana! Mun taytyy vaan luottaa kavereitten ja sukulaisten kadentaitoihin, koska mulle ei semmosia oo annettu patkaakaan. Tai siis vasara kylla pysyy kadessa ennemmin kuin jotkut puikot, ja koneella osaan sentaan ommella.. :rolleyes:
 
Mukkiksella on haamuviiva, veivasin kuvaa värinsäädön kanssa ja selkeästi siellä on jotain!

Antzeliinalla en vielä erottanut mitään...

Be:lle tsemppiä vesivahingon kanssa, se on viheliäinen tilanne.

Mimmulle erityisesti tärppionnea nyt kun sait clomit!

Beislalla ihanat matkasuunnitelmat!

Ilpurille ihan vaan :hug013
 
Pepe, kun soitin aikaa, ni terkka viel varmisti etteihän mulla silloin sitten ole menkat, ja käski soittaa ja siirtää aika, jos on.. Ei kyllä tullut pieneen mieleenkään, ett sinne vois menkkojen aikaa mennä! Ehkä jollekin toiselle sopiikin moinen :)

Ja joo, on tää kyl aivan kamalaa. Nyt ei tuu edes pyyhkiessä mitään. Huoh.
Tai siis en oikein tiiä mitä ajatella :D tavalleenhan tää on tosi kiva, kun ei niitä kamalia kipuja ole, eikä tartte kyttää kelloa kokoaika, ett milloin on 2h menny edellisestä tamponin vaihdosta jne :) mut hyvin jännäksi tää kyllä meni :/

Nyt viluttaa kokoaika (aamullakin, sitten puolepäivän aikaa kauheet kuumat aallot) ni nyt juon kaakaota keittiönpöydän ääressä ja kattelen oravan menoa tuossa mein pihassa (lue: metsässä) ja sivusilmällä tiirailen näitä tein juttuja :)
 
Nyt otin uuden testin. Malttamatanko?
 

Liitteet

  • 1425309173695.jpg
    1425309173695.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 194
Toivottavasti ei vaan oo kemiallinen ku näin aikaseen testaan. Nuo huomenna uusiks jos on vahvistunut niin sitten käyn iha apteekista testin :) toi on se 25mlU liuska se aikasempi oli 10mlU.

Antzeliina kp.24/? Dpo11
 
Antzeliina, jee siellähän se haamu on! Ei tarvinnu odottaa edes huomiseen ett näen viivan siellä! :)
 
Takaisin
Top