Raskaaksi 2015

Zanasa: apteekissakin varmaan osaavat sanoa uskaltaako syödä...

Mä näen hailuran Anzeliina sulla :)

Omaan testiin sen verran, että lauantaina kun tein saman testin, mun silmään ei näkynyt mitään vaikka kuinka tihrustaa yritin. Nyt paljaalla silmällä näin selkeesti jotain viivaa, mut en meinannut sitä kyllä kuvaan saada... sen siitä saa kun pitää olla niin pirun hätänen, enpä ole siis yhtään viisaampi/ varmempi kuin eilenkään :bookworm:

Mutta huomenna sitten uusintayritys aamupissasta, toi siis ei ollut siitä otettu...
 
Mimmu Nonni nyt toivottavasti sinne saadaan clomien avustuksella pieni tarraamaan kynsin ja hampain kiinni eikä päästä irti kuin vasta 9kk päästä. Missä vaiheessa sun kierto onkaan? Saatko tähän kiertoon jo käyttöön vai vasta seuraavaan?
 
Meritähti: Joo ei olis itselläkään ensimmäinen kerta, kun muut näkee kaks viivaa ja minä näen vain yhden. :D

be: Toivottavasti kaikki asiat järjestyy parhain päin ja saisitte vakuutusyhtiöltä korvauksen. Ja tuo ahdistus on ihan ymmärrettävää tuossa tilanteessa! Yritähän/ yrittäkäähän jaksella! ❤
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12 TESTAA 7.3
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
puhveli yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15 TESTAA 8.3
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottaillen 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Skippi yritystä 1/15 TESTAA 7.3
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
Aneska yritystä 2/15
Antzeliina yritystä 2/15
Minttulaku yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(78 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.


Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Silv yritystä 5/14 LA 24.10.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Carnagan yritystä 1/15 LA 7.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
 
Pepe, ihana haalari! :Heartblue Pitäsiköhän munkin jatkaa vauvantavaroiden tekoa, kun tuo viltti on kohta valmis... "serkun lapselle" tottakai. :wink

Meritähti, pelkään että kierto yleensä lasketaan alkaneeksi vasta kunnon vuodosta. (Ainakin jos lukee ovistestipakettien ohjeita, että mistä alkaa kp1.) Sais kyllä täti tulla kunnolla sun luo ettei tarttis arvailla. :sad001

Tassu, vauvanvaatteet on kuitenkin niin pieniä, että menee nopeasti. Tai tee vaikka pipo, se ei voi jäädä parittomaksi. :grin

Nougat tsemppiä piinailuun, voihan oireetkin joskus olla totta. :)

Toffee, kiva kun jaksat käydä moikkaamassa. Ihana varmasti kun maha alkaa näkyä. :Heartred

Minttulaku eikun jännäilemään sitten! On teilläkin ollut kestämistä jos kaksi vesivahinkoa, huh.

Ruusa, on teilläkin ollut liian pitkä yritys kun neljä vuotta, en osaa kuvitella. Toivon hartaasti, että tässä ei mene edes puoleksi niin kauan.
 
Antzeliinan testissä en ikävä kyllä erota mitään, mutta Mukkiksella ehkä näkyy... :) Onkohan mullekin kehittymässä jonkinasteiset viivalasit?

Zanasa, mäkään en osaa muuta sanoa kuin että apteekissa yleensä tietävät.

be, voimia. :hug013 Mun mielestä vakuutusyhtiöiden kanssa asiointi on melkein aina ahdistavaa.

Mimmu, toivottavasti clomeista on apua! :)

On. Ostettiin siskon kanssa lennot Australiaan huhtikuussa, huisia! :smiley-bounce012 Mun hyvä kaveri on ollut siellä jo yli vuoden, pitää lähteä moikkaamaan. Saa nähdä onko tää viimeinen revittely ennen vauvaa. Nyt jos en plussaa tän kuun lopussa, toivon että osaisin ottaa sen positiivisesti matkan kannalta.
kp 5/28-32
 
Pepe, olisko dpo 9 tällä hetkellä. Lauantaina testi ja negasta keltsujen lopetus. Ensi kiertoon sitten nuo clomit. Mä olen jotenkin nyt tosi innoissani vaikka tiedostan ettei tuo mikään oikotie onneen välttis ole :)

Mä muuten olisin ylpeä itsestäni, jos olisin saanut noin hienon haalarin aikaiseksi :)

Toffee, kiva vaan kuulla susta, joten jatka vaan meidän vakoilua :)
 
Ihana se villahaalari! :) mä oon niin kädetön tommosissa jutuissa vaikka olis ihana tehdä jotain söpöä pientä :Heartred ei vaan taidot riitä millään.

Be; onpas teil kurja tilanne! :/ toivottavasti vakuutusyhtiö korvaa vahingon ja korjaus hoituis nopeasti!

Beisla, kyl mä vähän iteki luulen ettei nää menkat oo. Niin vähäistä tuhrua et hyvä että edes näkyy paperissa. Huoh. Ehdin jo iloita uudesta kierrosta :/ mut eipähän tällä menolla tartte stressaa et loppukuun rantalomalle osuis menkat. Lääkäri soitti tänään ja sano, et voin rauhassa odotella menkkoja. Jos ei ennen reissua ala, ni sit ottaa Primolutia 10pv ni ei ainakaan reissuun satu menkat.

Mut mä toivon et täti kurvaa paikalle ennen loppukuuta! Parit selkäjomotukset ollu ja oon ollu varma et menkat alkaa, mut ei.
 
Beisla kannattaa tehdä :) ja sulla tiedossa kiva reissu! Saa nähdä onko sulla salamatkustaja mukana vai ei :wink

Mimmu sulla hyvä asenne :) ehkä sun ei tarviikkaan edes hakea niitä clomeja! Multa varmaan mennyt ohi mutta jatkatko keltsuja jos plussaat niin kuinka pitkään?

Sitä on itselle niin kriittinen kaikista töistä ja huomaa pienimmätkin virheet :D kyllä mä ylpee sitä oon onhan se ensimmäinen mitä oon tehnyt ja siinä kuuluukin näkyä jotain pientä!
 
Carnagan!: Suuret onnittelut!! :happy093

Pepe: Huisin hieno haalari ja tumput!! Mäkin sain tossa viime syksynä inspiksen alkaa neulomaan, viimeks neulonu 15 vuotta sit yläasteella! Oon tehny sukkia ja kaulaliinoja, ja sit tuttavien vauvoille peittoja ja tumppuja ja sukkia. Vaatteita en oo uskaltanu tehdä kun jotenkin tuntuu että jos teen, niin samalla sanon että en itse tule saamaan vauvaa jolle tehdä. Vaikka todellakin järjellä tiedän ettei asia niin ole! mut upeita joka tapauksessa! :)

Meritähti ja nougat: toivottavasti ne menkat eivät tulisikaan! :)

Ruusa: kiitos! :rolleyes: Tää on jotenkin niin vaikeaa nyt. Pitäs saada joku toinen superkiinnostava projekti mut vaikka kuinka kehitän kaikkea: esim nyt oon menossa Helsinkiin viikonloppuna ja sit seuraavana Tampereelle ja sit siitä parin viikon päästä taas toisaalle ja kivoja juttuja on tulossa niin silti en saa itteeni kasaan. Mut eipä auta kuin mennä eteen päin! Kiitos kannustavista sanoistasi! :Heartblue

Mukkis: Voi kyllähän siellä haamu näkyy!!! :gen014

Antzeliina: Mä en valitettavasti mitään erota, ehkä joku muu kuitenkin :)

be: voi ei :sad001 toivotaan nyt kuitenkin parasta vakuutusyhtiön suhteen! Tuo varmasti on ihan kamalaa :mad:

Beisla: hullun siistiä!! vähän kivaa odottaa tollasta reissua! :smiley-bounce015


Ja minusta sitten: Rehellisyyden nimissä mun pitää myöntää että oon tosi kateellinen teille monelle, ketkä osaatte koota itsenne menkkojen alun jälkeen. Näin viime yönä unta että tein ihan selvät leffaviivat testiin ja sit heräsin. Oon ihan tosi hajalla. Jotenkin huomaa et yleismielentila alkaa mennä kun pitäs tehdä sellasia ihan peruspikku juttuja mut ei vaan vois vähempää kiinnostaa.. huonompi homma. Oon saanu teiltä ihania kannustus puheita ja kiitos niistä, en niitä tässä kerjää, sanon vain:) Tänään oon poikkeuksellisesti töissä, yleensä mä oon maanantaisin vapaalla, mutta tänään pääsen kasvohoitoon joten se helliköön minun mieltä! Niin ja tänään kp 5/31
Mut oon ihan superonnellinen teidän plussista! :Heartred
 
Mukkiksella haamu !! Vahvistumista sille :)

Anzeliinan testissä en minäkään näe, mutta jotkut on nähnyt eli vahvistumista sinnekkin :)
 
Täälläkin varattu edellispäivänä just kesälle matka Kreikkaan. Ihana että on edes jotain mitä odottaa varmuudella! Vaikka toivottavasti toki olisi meilläkin salamatkustaja sitten jo matkassa kuten toivon teille muillekin :)

Mä en kans nähnyt mitään haamuja valitettavasti mukkis ja anzeliina.. Kiva että joku kuitenkin näki! Toivotaan vahvistumusta!
 
Takaisin
Top