Raskaaksi 2015

Kiitos be ❤️ Väsymystä lukuunottamatta hyvin on mennyt. Väsymys johtuu ihan nukkumattomuudesta ja lääkäri varoitteli kahden viikon unettomuudesta nyt, kun en voi enää syödä unilääkkeitä. Nukahdan aamuisin pariksi tunniksi ja koomaan loppuajan milloin missäkin. Alkuraskauden oikeaa väsymystä odotellessa, että sais nukuttua :grin Mies on aivan innoissaan ja höpöttää kokoajan kaikkia vauvajuttuja ❤️ En olis kyllä ikinä uskonut, että tuommoiseksi muuttuu :grin ❤️ Ehkä itsekin tajuaa asian varhaisultrassa :)
 
Myy, toivotaan nyt sun tapauksessa sitten että alkuraskauden väsymys tulisi pian ja saisit yöt nukuttua. :) Ihana sun mies, nauttikaa nyt raskaudesta täysin siemauksin, olette sen niin ansainneet.❤️ Paljonko sulla on viikkoja kertynyt ultraan mennessä? :)
 
Kaikki uudet viestit tuli luettua,mutta tässä väsymyksessä jää kommentoinnit.. Hyvin aktiivinen päivä ollu ja illalla lasten nukahdettua korkattiin kiertokin. Mies oli urhoollinen kipeästä olasta huolimatta :D
Nyt siis kp12/29-30
Onko muita samassa kierron vaiheessa olevia?

Ois muuten hirmu kiva jos kirjottaisitte kp:n vaikka allekirjotustyyliin ellei muuta,niin "ei tarvis" erikseen aina kysellä missä vaiheessa kukakin menee :)

Myy,täältä vaustakin löytyy raskauslaskuri,jolla lasketaan joko edellisten menkkojen tai hedelmöityspäivän mukaan. Neuvolat laskee ed. menkkojen mukaan ja yleensä vielä tietyn peruskierron mukaan,vaikkei itellä sellainen oliskaan. Itellä ollu molemmissa raskauksissa vaavi 2pvää viikkoja edellä koko ajan,mut LA:tä ei koskaan muutettu,kun niin pieni ero.
 
Mahtavaa Nyytti, että saitte kierron korkattua ja vielä melko lähellä ovista!
Kiitos vinkistä! Tuon laskurin mukaan olisi nyt 4+4 ja laitoin siihen normaalikierron pituuden, enkä edellisen kierron pituutta.
 
Muokattu viimeksi:
Nyytti täällä kp 16/28, ei nyt ihan sama mutta lähellä. Kiva että tekin pääsette jännäämään. Vaikka jäisi talletukset kertaan ni kertahan siihen vaan onneksi riittäkin jos vaan sattuu sopivaan aikaan. :) Onko muita samassa veneessä siis kiertopäivien kanssa? Olen yrittäny tiirailla josko joku olisi mutta en nyt ole varma.
Tuo sun idea Nyyti muuten, että loppuun aina kp on kyllä mielestäni tosi hyvä!

Myy82 hirveästi onnea odotukseen jos en ole vielä toivotellut. Aika kauan mulla ainakin kesti ekan kanssa tajuta että siellä ihan oikeasti on oikea vauva. :)
 
Täällä kans viimeset piinapäivät käsillä... Kierto täynnä ti tai ke, saas ny kattoo sitte.... Pari turhaa negatestiä tehty, mutta ei kai niissä olis mitään voinu viä näkyäkään. Jos huomenna kerkiän apteekkiin taidan testata huomenna tai tiistaina jos ei täti paukahda kylään. Eli meitä on näköjään aika monta seuraavaan junaan hyppääjiä

Ärsyttävä flunssa kans jatkuu, yskä ja nuha, ja sitten v-mäistä kun kovan yskänpuuskan tullessa meinaa alakerrassa falskata... Täytyy nyt alkaa kunnon lantionpohjanlihas-treenit, muuten voi olla että joutuu tena-kaupan asiakkaaksi jos vielä raskaaksi tulen :meh:
 
Huomenta! Älyttömästi oli taas tullut tekstiä. En muista mitä kenellekin piti laittaa, mutta:
Uusille tervetuloa!
Pahoittelut menkoista, ainakin Nennaa? ♥
Plussia ei viime käynnin jälkeen tainnut uusia olla.

Täällä esikoisen uhma on alkanut ja kyllä meillä on kivaa, kun on ollut lomaviikkokin ♥ Perjantaina poika päätti ettei nuku päiväunia ja eilinen meni samalla kaavalla. Raivokas huuto alkoi kun edes puhui unille menosta, puhumattakaan siitä kun vei sänkyyn.. Siitä huolimatta illalla meni samaan aikaan nukkumaan ja aamulla heräsi aikaisin!
Onneksi alkaa arki, niin saadaan kumpikin tuulettaa hermojamme.
 
Lukutoukka, tervetuloa :) Olkoon vierailusi lyhyt ja plussauksesi nopea.

Sohwia pohti,voiko pillereiden syöminen heikentää tärppimahdollisuuksia. Ite pohdin tuota jo ennen pillereiden aloittamista ja kyselin silloin asiasta lääkäriltäkin. Lääkäri vakuutti (ja niin vakuuttaa joku vau.fin artikkelikin) ettei pillereillä ole vaikutusta hedelmällisyyteen. Tuo taitaa kuitenkin olla "pitkän aikavälin" totuus. Näin alussa, kun kroppa on vielä vähän sekaisin pillereiden poisjäännistä, se tietysti vaikuttaa, kun kierrot venyy etc. Kysyin viimeistä pillerilastia apteekista hakiessani, onko yrittäminen turvallista jo ennen ekoja luomumenkkoja, kun kerran oli vau.fista lukenut, että eka kierto saattaisi olla hedelmällisin. Farmaseutti vakuutti, että ei se potentiaalisen lapsen kannalta vaarallista ole, mutta ei uskonut, että ekasta kierrosta voisi tärpätä, kun kropassa kuitenkin on vielä jäämiä pillereistä.

Nennaa, hurjan isot pahoittelut :sad001 Sun piti plussata.

Larissalle onne tulevaan yrityskiertoon!

Be, pidetään sormet ja varpaat ristissä, että sun oireet on hyviä oireita.

On. Eilen ilmestyi finni suunpieleen, joten lienee todellakin tärppipäivät käsillä (mulla ei yleensä finnejä ole). Taidettiin kyllä kärähtää yrityssuunnitelmistamme; pelattiin kaveripariskunnan luona lautapeliä, ja ne ilmeisen suunnitellusti ensin toinen pohti ääneen, kuinka vaarallisia pelin pienet osat on lapsille, ja sitten toinen kysyi, että koskas meillä on pieniä lautapelin pelaajia. Vastasin vaan kylmästi, että meillä ei pelata lautapelejä :grin
Nyt sii kp12.
 
Tänä aamuna oon itekny miehelle kun keittiö on sotkunen ja sit kun tvof pääs se yks mies kaappauksella michaelin tiimiin. Mitkä hormoonit? :D
 
Tervetuloa, lukutoukka87! Toivottavasti sun kierto ei mene sekaisin pillereiden lopettamisesta.

Voi Unicorn. :sad001 Onko sulla jo tiedossa lääkäriaika?

Enu, tervetuloa takaisin! Mullakin oli megaovisoireet viimeksi, mutta ei siitä mitään seurannut. Tosin loogisesti ajatellen, samanlaisen munasolun ne isommatkin oireet tuottavat. Hyvä kun sait lääkkeet, eiköhän se plussa pian ilmaannu!

Be, toivottavasti sun pahoinvointi pysyy nyt poissa.

Myy, ihana plussatornado. :Heartpink Pitäiskö sulle siis toivottaa väsymysaalto? :wink

Nyytti, hyvä idea kiertopäivien merkinnästä. Täällä on niin paljon kirjoittelijoita, että väkisinkin menee sekaisin missä vaiheessa kukin on.

Liliina, tarkkanäköisiä kavereita teillä. :)

Plussapuhuri piinailijoille! :wav :wav :wav

kp4/28-32
 
Voi teitä :") ♡♡♡♡ kiitos tsempeistä :* tuli jo paljon parempi mieli :) mulla on kyllä yleensä aina ollu se tasan kaks viikkoa oviksesta tädin tuloon :/ ja womanloggiki sanoi että ois pitäny nyt tänään alkaa.. ei siis siinä mitäään, pää asia että verta tulloo ja kierto rullaa oli se sit päivää lyhempi tai pidempi... en vaan totisesti kestä näitä kipuja ku tuntuu että supistuksetkaan ei sattunu selkään ja alamahaan niin kovasti mitä tää on nyt 24h :( argh...

Tervetuloa uusille ja tsemppiä oviksen hoodeilla oleville ja pian pkussaaville :) mieli tekis kirjoittaa kaikille henk koht mut tän 1v neidin kanssa tämäki kirjoittelu on jo saavutus :D ja illalla silmät menee vaan kiinni.. anteeksi siis, mutta kaikki viestit luen kyllä ♡
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
liliina: Kiitos sinulle tuosta infosta noiden e-pillereiden suhteen. :) Itse lopetin e-pillerit vuosi takaperin huhtikuussa ja kierron pituus oli silloin 28. Nyt mun kierto on 26-28,ettei itsellä mennyt kierrot sekaisin lopetuksesta. Mutta en tiedä aionko enään käyttää ehkäisynä e-pillereitä, sillä en usko, että niiden käyttö on kauhean terveellistä .. Toi oli kyllä hyvä vastaus sinulta, kun sanoit, ettei teillä pelata lautapelejä. ;) Itsekin välillä sanon melko napakasti takaisin, jos joku utelee meiltä lapsen saamisesta. :D

Psykoenkeli: Tsemppiä sulle uhmakkaan lapsen kanssa, mutta jos yhtään lohduttaa, niin onneksi se on ohimenevää. :) Itsekin töissä näen vanhempia, jotka tuovat lapsensa hoitoon ja kertovat, että heillä on haastava viikonloppu tai loma takana ja toteavat, että onpas kiva kun arki alkaa taas. :)

Täällä kp 22/ 26-28
 
Heippa hei naiset!

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Ja onnea te plussaneet! Kyllä me perässä tullaan :)

On. Täällä odotettaan ovista. Eilen alko ovislimat tänään heti aamusta kauheet ovis kivut. Koska se ovis sit oikein on? Eilen tänään vai huomenna tai ylihuomenna?
Tääl on innostuttu ompeleen.. Likalle on tullu tehtyä jos jonkin näköstä vaatetta mutta saumuri on rikki.. Joten taitaa nyt vähän jäädä.. :/
Ja joo kuka haluaa kissan? heti aamusta kaatoi likan aamukaakaot matolle.. :mad:
 
Moikka Peepe ja tervetuloa porukkaan !

Toivottavasti tulisi plussa pian ja vierailusi täällä olkoon lyhyt :)

On. Täällä kp23/28 ja pikkasen alkaa jo jännityttämään et tuleeko mulle nyt plussa vai ei.. ajankohdaltaan olis niin ideaali ja toisaalta taka-alalla varmaan ns. painostaa ja kummittelee ajatus että onko mussa vikaa kun ei heti tärpännyt ekasta kierrosta tai saankohan mä koskaan lapsia.. tyhmiä pelkoja, mutta luonteeltani mä tällanen vaan olen, anteeksi siis valitus siitä jo näin etukäteen :/
Ajattelumaailmaa varmaan lietsoo toki se, että miehellä on sen verran tehokkaat siittiöt, että melkeinpä ns. kivenkin niillä siittäisi, ja oletin tietty heti että tärppäis.. Oonhan mä tietty onnellinen jos meille ei lasta suoda, en sitä epäile yhtään, mutta tää vauvakuume vie vaan järjen :D

Nyt ihanaiset naiset heittäkää plussa aaltoa kehiin josko mun mahdollinen "masuasukki" sais siitä kans boostia ja heittäis tarrasukat kiinni että saatais tänne, mutta myös kaikille muillekkin se plussa ! :)
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12 TESTAA 7.3
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Carnagan yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottaillen 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Skippi yritystä 1/15 TESTAA 7.3
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
Aneska yritystä 2/15
Antzeliina yritystä 2/15
Minttulaku yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(78 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.


Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Silv yritystä 5/14 LA 24.10.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Lauruskaah: Joka kuukausi on 20% mahdollisuus tulla raskaaksi, että vaikka olisi kuinka prot siittiöt tahansa, se ei ole itsestään selvyys. Nauti ajasta ennen vauvaa nyt :) Niissä on loppu elämäksi huolta!

Täällä jo 23/28 täysin turha aikaa kierrossa. :D
 
Lämpimästi tervetuloa Peepe! :)

Lauruskaah: Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia kuin sulla, että onkohan mussa jotain vikaa kun ei oo tärpännyt vielä. Toki järjellä kuin yritän ajatella, että ollaan yritetty vasta alle puoli vuotta, että ei mun kannata vielä panikoida. Itse kun kovasti haaveilen ja toivon vauvaa, niin välillä elän liiankin tunteella ja silloin tuo järjen äänen kuunteleminen unohtuu. Ja oonhan minäkin välillä miettiny, että mitä jos me ei saadakaan lasta, niin mitä sitten ja miten mä sen kestäisin. Mutta joo nyt mä yritän keskittyä nykyhetkeen ja enkä stressaa liikaa. Mutta tsemppiä sulle piinailuun ja pahoittelut tästä avautumisesta. :)
 
Takaisin
Top