Raskaaksi 2015

Beisla: mulla kans kp 3! Niin turhauttavaa!

Nennaa : höh :( voi surku! Muutama päivä ajatusten keräystä niin taas mieli piristyy! *Halaus *

Be: toivottavasti oli rauhallista kyytiä :)

Larissa : nyt sit yritysmoodille! :)

Taikatuuli : teitä nyt sairaudet koettelee, paranemista!

Late: pahoittelut menkoista! Ne kivut on niin kamalia!! Hetki henkeä ja uuteen nousuun!

Carnagan: toivottavasti vaaleanpunakka loppuisi ja testaisit ;)

Junttura: Hei täälläkin :) onpa ihanaa kuulla et ne siittiöt oli priimaa! Ja mielettömän siistiä et tuo kiertokin on normaalin pituinen! Kyllä se pieni teille suodaan ennemmin tai myöhemmin, kuitenkin toivon piakkoin! Niin kun sanoit, maanantaina asia taas edistyy hiukan. :)

Tänään ollut hyvä fiilis ja oikeesti siitä on osittain kiittämisen ylisöpön lepakon :D vatsassa on tänään juilinu reippaasti, en yleensä oo sellasta huomannut. Oikeastaan juilii läpi kierron nykyään. Onkohan mulla ollut tällästä silloinkin kun en oo yrittäny tulla raskaaksi? ! En oo vaan kiinnittänyt huomiota :o outoa.. Ihanaa et menkkojen parin ekan päivän supermasis selätetty!
 
Myy täällä ollaan :)

Kp45 :(( ei ole pitkä matka edellisen kierron kp47:lle.
Tylsää kun on alavatsassa ollut menkkamaisia kipuja kuitenkin ja välillä etova olo...

Ja nyt tuli sit haettua kanssa foolihappoa tähän talouteen.


Pahoittelut teille kenelle täti on tullut kylään :(
 
Larissa, koita korostaa tuota loppukierron lyhyyttä kun pääsette sinne tutkimuksiin. Sehän pitäsis olla ihan helposti hoidettavissa. Voin kertoa sitten kanssa omia kokemuksiani kun huomenna aloitan terot. Mulla on tänään tod näk dpo 0, kiva kun joku muukin ihmetteli sitä, mietin kanssa että miten noi hymynaamat sitten oikein tulkitaan. Sain hymynaaman eilen aamulla ja tänään aamulla ei hymynaamaa enää tullut. (vaikka pakkauksessa lukee, ettei tarvitse enää testata hymynaaman jälkeen)

Tsemppiä Beisla uuteen kiertoon ja toivottavasti tärppäisi siitä!
Be: oireesi kuulostaa raskausoireilta, mikäs dpo sulla on menossa?

Juu täällä talletuksia ehdittiin tehdä hymynaaman jälkeen kaksin kappalein, vaikka kyllä alkoi vähän jo tökkimään. Nyt sitten kaksi piinaviikkoa edessä ja jännää on kans se et mitä oireita tosta ylimääräisestä keltarauhaslisästä tulee.
 
Ootte kyllä aivan ihania❤ kiitos tsempeistä! Lueskelen välillä kyllä näitä teidän viestejä ja jakelen tykkäyksiä ja muita, mutta pysyttelen taka-alalla jonkun aikaa :)
Vähän on pettynyt olo, olin jo niin hurjaa vauhtia juoksemassa plussa-aaltoon, mutta se kai meni jo jätti mut rannalle ruikuttamaan :(

Plussatuulia kaikille kuitenkin!❤ On mieltä piristävää ja ihanaa lukea teidän plussauutisia! :)
 
Ilpuri, mäkin oon miettinyt samaa, että oliko mulla näin paljon tuntemuksia ennenkin, ja en vaan koskaan kiinnittänyt niihin huomiota niin. Pidän paljon mahdollisena, koska ehkäisyä mulla ei oo ollut käytössä mikä olis voinut muuttaa asiaa. Tänäänkin vannon että menkkakramppien sijaan jomotti vasemman muniksen kohdalla, ja tosiaan kp3 vasta! Se loppu kyllä parin tunnin jälkeen.

Rosann, hyvä että talletukset on tehty, eikä sitä tartte stressata enää tässä kierrossa. :)
 
Beisla, mäkään en oo ikinä hormonaalista ehkäisyä käyttänyt. Yhden ainoo kerran joku 3 vuotta sit oon ottanut kerran jäljiehkäisypillerin mut en ikinä mitään muuta!
 
Täytyy kai minunkin ilmoittautua odottajiin, kuukauden foorumin lueskelin jälkeen. Eli minä ja mies olemme 28-vuotiaita ja ensimmäistä yritellää. Pillerit jätin pois noin kuukausi sitten (13 vuotta niitä napsin) ja nyt on menossa yk2. Jos joku viitsii niin minut saa lisätä listalle, tjottailua 1/15.
 
Ilpurilla ja Beislalla oli puhetta tuosta hormonaalisesta ehkäisystä ja oon jälkiehkäisy pillerin syönyt kerran ja e-pillereitä käyttänyt miltei viisi vuotta. Oon välillä miettinyt, että vaikuttaako se siihen, ettei meillä oo heti tärpännyt.
 
Kube: miksi sulla on noin pitkä kierto?

Mä en oo enää niin jaksanu olla foorumilla, kun ovista ei oo tullu ainakaan neljään kuukauteen. Nyt odottelen aikaa lääkäriin ja keskityn muihin asioihin. En oo jaksanu tehä ovistestejäkään, oon jättäny kaikki kikkakolmoset, kuten greippimehut ja öljyt, pois ja pupuilua on ollu silloin ku on siltä tuntunu. Tänään on varmaan jotain kp 12-14.
 
Miilia_, Liisu, Larissa, Beisla: Iso kiitos teille ku selvensitte miulle noita asioita.:signs001

Tuli viel yks kysymys mieleen. Oliko kiinnittymisoireita muita ku valkkaris veriviiru ja vatsakipuja??

Larissa: Sori ku pahoittelin.:sorry: Nyt luin siun viestin uudestaan ja ymmärsin.

Late ja Nennaa: Pahoittelut menkoista:sad001 ja tsemppiä uuteen kiertoon.:)

:welcome Lukutoukka ja pikaista plussaa.:)

Muoks. Nyt en muista ennää kelle muulle miun piti kommentoida. Hauskaa launtai-iltaa naiset!:)
 
Kp n. 24/29. Milloha uskaltas testailla? :nailbiting: Testit tulee tiete alku viikosta postissa.. En tiiä mite suhtautuisin vaikka nega tuliski, uskosin et tuleeki. Mut koko viikon muka ollu jotai tuntemuksia.. :eek:
 
Täällä jännitetään kans miehen kanssa miten meijän käy tässä kierrossa ! Tekis niin mieli jo tehä testiä, mutta ei se mahdollinen kiinnittyminenkää oo varmaan ehtiny tapahtua... nyt menossa 22/28, vielä muutama päivä !! :happy090:happy090
 
Skippi ja laaruskaah ollaan samoilla lukemilla eli kp.22 täälläkin tosin kierron pituutta en tiedä kun vasta ehkäisyrenkaan lopettanut. Uskoisin olevan kumminkin dpo 9. Kuka meistaa plussaa ensin ;) laitetaanko sit plussa aalto liikkeelle. Meinasitteko odottaa testaamista menkkojen odotuspäivään vai testata aikaisemminkin?
 
Sit saadaan jännätä!! ;) katotaan milloin sitä itse uskaltais. Flunssa meinaa iskee päälle, yöllä nenä tukossa, kauhee väsymys ja nyt illasta 37,5 lämpöä. ( iltavuorossa tällä hetkellä)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! :greet025

Mulla jääny tämä kirjottaminen ihan kokonaan, kun en oo mukamas ehtiny.. :think005

Lukemassa olen kyllä käynyt ja yhteisesti kaikille plussanneille onnittelut ja ihanaa mahan kasvatteluaikaa teille. :love7 Erityisesti Mariskan hyvät uutiset lämmitti mieltä. Mahtavaa, että siellä pienellä on kaikki hyvin ja on tiukasti tarrautunu kiinni. :happy093

Vastaavasti Silvin huonot uutiset ei kyllä ollu kivaa luettavaa, mutta toivottavasti et joudu kolmatta kertaa kokemaan tuota ja että asiaa saadaan selvyys miksi noin ylipäätän kävi. Kolmas kerta toden sanoo ja silloin toivotaan, että kyseessä on niin sitkeä kaveri joka viihtyy yksiössään loppuun saakka.

Myös muille pahoittelut, joiden luokse se inhottava täti tullut kyläilemään. Toivotaan, että seuraava kierto on se The kierto teille ja meille kaikille. :talk017

Omaa napaa sen verran, ettei se mahtava megaovis tuottanut haluttua lopputulosta ja pahalta tietysti tuntui jonki aikaa. Mutta nyt vaan nokka kohti seuraavaa kiertoa. Kävin yksityisellä gynellä valittelemassa tätä ylipitkää kiertoa ja olin jo valmistautunut kuulemaan huonot uutiset (ei kannata googlailla syitä pitkiin kiertoihin), mutta mitään vikaa ei löytynyt. Mulla on vaan kroppa jämähtänyt noiden pillereiden jälkeen, aivan kuten ennen esikoistakin. Sain nyt primolutit puoleksi vuodeksi säännöllistämään kiertoa, jotta toivottu lopputulos saadaan aikaiseksi. Toivon todella, että se auttaa, tai auttoihan silloin esikoisenkin kohdalla, heti kun kierto säännöllistyi niin plussa tuli viidennestä kierrosta. Joten toivoa on! :cool05

Mun täytyy nyt kovasti skarpata tässä kirjoittamisessa ja lupaan parantaa tapani. :happy090
 
Takaisin
Top