Raskaaksi 2015

Lauruskaaah: Aloita ihmeessä testaaminen jo tiistaina, mä jännitän sun puolesta. ;) Mä taidan vasta viikon päästä sunnuntaina uskaltaa testata. :)
 
Mä oon alkanu stressata jo että mahtaakohan mua kumminkaan onnistaa :o

Antzeliina ja sohwia, jos mä en plussaa niin te päräytätte plussat munki puolesta :)!!
 
Carnagan: Muistelen, et joku kirjoitti tuosta veriviirusta valkkaris aikasemmin, et se ois liittyny kiinnittymiseen. Larissa vastasi miulle et kiinnityminen tapahtuu 5-9 pvä oviksesta. Aikahaarukka on vaihteleva eri lähteistä. Miun mielestä se voi olla mahollista, et siun ovis on ollu myöhemminkin, mut en voi varmaksi sanoa mitään.
Mieki kyselin näit asioita, ni tunsin itteni pöhköpääksi ku kolme lasta on jo, mut ei oo näitä tullu mietittyä aikasemmin, ni on vähän ulalla. Älä ajattele, että kyselet tyhmiä, ei se niin oo, vaik siltä tuntuu itestä. Tää on tosi ihana paikka ku voi kysyä mieltä askaruttavia asioita, eikä tarvii ite pähkäillä asioita omassa päässään ja saa ihanaa vertaistukea.:)
 
Garnagan: Äsken ku kirjoittelin viestiä, ni miul tul "etiäinen ", et oon jossain muussakin yhyeydessä lukenu tuon veriviiru jutun ja ny löysin sen. Eli vaun sivuilta 4. raskausviikko, sinä: Munasolun kiinnityessä kohdun seinämään joitakin pieniä verisuonia rikkoutuu. Tämä ilmenee verensekaisena emätineritteenä ja on täysin vaaratonta. < Oiskohan siulla juuri tämä kyseessä? :)
 
Lauruskaah, mulla kanssa pieni paniikki että onnistukoohan kumminkaan.. Mut nyt vielä hitusen toivoa ! Laitan tän mun ärsyyntyneen fiiliksen ihan ovi/kiinnittymis/raskaus oireiden piikkii
 
Voi VITT*!!!! Niiiiiin pitkän viestin kirjoitin ja tämä idiootti kännykkä tuhosi sen!! Ok meen nyt syömään jotain ja palaan myöhemmin.
 
ne: Mullekin on käyny samalla tavalla ja tiedän, että se ärsyttää. :( Ite just paljon kirjottelen puhelimella ja usein mullekin käyny noin. :/ Palailehan myöhemmin! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Nennaa ja Late pahoittelut tädistä! :(

Larissa sun tädistä en pahoittele vaan toivotan hurjasti onnea tähän uuteen kiertoon! :)

Taikatuuli voimia flunssan kanssa, toivottavasti pian helpottaa. :)

Meritähti jospa se nega muuttuisi vielä plussaksi? :) Mikä dpo sulla on?

Myy kiitos. :) Mitäs sinne kuuluu alkuraskauden kanssa? :) Onnea tulevaan ultraan.❤️

Junttura onnea miehen tuloksista ja tärppionnea tähän kiertoon. :)

Ilpuri kiitos, tänään onneksi sujui matka mukavasti. :)

Kube onpas sulla pitkittynyt kierto! :(

Rosann en ole tikuttanut ovista enkä ole 100% varma koska se oli. Mulla tuli ovisliimoja jo kp10 ja kp15 oli pistävää kipua alavatsassa koko päivän ja siitä alkoi 3pvn oksennus. Olisiko voinut olla mahdollisesta kiinnitymisestä? Mutta nyt menossa kp 18 ja ajattelin testata ensi viikon sunnuntaina kun on ollut voimakkaita oireita. Toivottavasti teillä on tärpännyt. :)

Unicorn tsemppiä, toivottavasti asiat järjestyy pian.

Lukutoukka tervetuloa ja toivottavasti teillä tärppää pian. :)

Enu hyvä että gynellä käynti meni hyvin ja tärppionnea uuteen kiertoon. :)

Aneska & Skippi & Lauruskaah & Carnagan & Antzeliina PLUSSATUULIA sinne ja nyt pistätte kunnon plussa tsunamin käyntiin! ❤️

Sohwia hypätään sitten yhdessä viikonloppuna plussa-aaltoon mukaan. :)

On. Yess, selvisin yhdestä päivästä ilman pahoinvointia! Jalat taas niin poikki pitkien lentojen jälkeen, mutta onneksi mies lupasi jalkahieronnan. <3 Ja ihanaa, ensi viikko vapaata! :P


Pidetään peukkuja, että plussatuulet puhaltais meille kaikille :) Öitä ihanat.❤️
 
Haha, ette te musta niin vaan eroon pääse! :grin Oon niin jymähtänyt tähän ryhmään, enkä pysty olemaan lukematta mitä teille kuuluu. Ja vielä, kun ei käsitä koko asiaa...

Voi kube, toivottavasti sielläkin jo tilanne selviäisi ja tietenkin plussa olisi paras lopputulos ❤️

Tervetuloa lukutoukka ja pikaista plussaa!

Unicorn ❤️

Carnagan, luulin viime viikon keskiviikkona kärsiväni endo-kivuista, mutta taisikin olla kiinnittymiskipuja (dpo 8?).

Plussatornadon lähetän teille 3-2-1-N Y T! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017
 
Takaisin
Top