B
be
Vieras
DarkMimosa miten yö meni? Joko varsa syntyi? :)
Nennaa jännittyneenä odotan sun testiä, onnea! :)
Beisla se on kyllä inhottavaa ja varsinkin mun työssä kun ei lentokoneesta voi kotiin lähteä. :D Onneksi saitte aikataulun sovittua luovuttajan kanssa ja hurjasti onnea uuteen kiertoon. :)
Meritähti onneksi pitkittynyt kierto päättyi ja onnea uuteen kiertoon. :)
Tassu pidäthän meille oven auki, täältä ollaan vauhdilla tulossa sinne päin!
On. Työt kutsuu ja toivotaan tänään parempaa työpäivää kuin eilen. Nyt on lääkkeetkin mukana, joiden pitäisi auttaa pahoinvointiin. Illalla taas nähdään ja toivottavasti saadaan uusia plussauutisia tänne. :)
Nennaa jännittyneenä odotan sun testiä, onnea! :)
Beisla se on kyllä inhottavaa ja varsinkin mun työssä kun ei lentokoneesta voi kotiin lähteä. :D Onneksi saitte aikataulun sovittua luovuttajan kanssa ja hurjasti onnea uuteen kiertoon. :)
Meritähti onneksi pitkittynyt kierto päättyi ja onnea uuteen kiertoon. :)
Tassu pidäthän meille oven auki, täältä ollaan vauhdilla tulossa sinne päin!
On. Työt kutsuu ja toivotaan tänään parempaa työpäivää kuin eilen. Nyt on lääkkeetkin mukana, joiden pitäisi auttaa pahoinvointiin. Illalla taas nähdään ja toivottavasti saadaan uusia plussauutisia tänne. :)
Last edited by a moderator:
(jos ne nyt on menkat)
Sai nukkua pitkään ja nauttia aamupalasta pitkän kaavan mukaan. Kohta kävellään miehen kanssa kylälle ruokakauppaan ja sitten teen pizzaa
Vielä ei ole tiputtelu muuttunut menkoiksi eli ootellaan.
Positiivisella mielellä silti eteen päin, ehkä jo tässä kierrossa saan apua tähän :)
, mut testistähän lukee, et ov tapahtuisi 24-48 h sisällä, et siis miten? Toinen kysymys liittyy kiinnittymiseen eli milloinka se tapahtuu suunnilleen oviksen jälkeen? Tunnen itteni ihan "pönttöpääksi" ku kyselen.:arghh:
IHANAA!!!!!
Onnea mielettömistä ultrakuulumisista! Jospa nyt loppuisi teidän vastoinkäymiset ja pääsisit rauhassa kasvattamaan masua
Olen niiiiiiin pahoillani 

olet ajatuksissa.