Raskaaksi 2015

DarkMimosa miten yö meni? Joko varsa syntyi? :)

Nennaa jännittyneenä odotan sun testiä, onnea! :)

Beisla se on kyllä inhottavaa ja varsinkin mun työssä kun ei lentokoneesta voi kotiin lähteä. :D Onneksi saitte aikataulun sovittua luovuttajan kanssa ja hurjasti onnea uuteen kiertoon. :)

Meritähti onneksi pitkittynyt kierto päättyi ja onnea uuteen kiertoon. :)

Tassu pidäthän meille oven auki, täältä ollaan vauhdilla tulossa sinne päin! ;)


On. Työt kutsuu ja toivotaan tänään parempaa työpäivää kuin eilen. Nyt on lääkkeetkin mukana, joiden pitäisi auttaa pahoinvointiin. Illalla taas nähdään ja toivottavasti saadaan uusia plussauutisia tänne. :)
 
Last edited by a moderator:
Liisu, voihan olla että mäkin vaan mietin koska pääsee jatkamaan, mutta yritän nyt uskoa parasta tauosta koska sellainen kuitenkin tulee. Ainakin nyt olin tosin helpottunut, kun ei tartte odottaa kahta kuukautta. Toisaalta, jos ei tärppää, niin eipä tartte reissussa miettiä uskaltaako mitä syödä tai juoda.
 
Ilpuri, se lepakko on ihana! Katoin sen videon eilen monta kertaa :grin

Kiva kuulla susta Janeh! Ihanaa, että pieni kasvaa ja olet itsekin toipunut hyvin :) Nyt vaan seuraavaa kuumeilemaan :grin

pahoittelut nennaa :sorry: (jos ne nyt on menkat)


Täällä on vapaapäivä :playful: Sai nukkua pitkään ja nauttia aamupalasta pitkän kaavan mukaan. Kohta kävellään miehen kanssa kylälle ruokakauppaan ja sitten teen pizzaa :cat: Vielä ei ole tiputtelu muuttunut menkoiksi eli ootellaan.
 
Komento takas! Kyllä se vaan nyt onkin niin, että täti on saapunut ja tänään on kp 1. Eli ollaan taas pelissä mukana ja tekis mieli laittaa jo testipäivä listaan, hehe :grin

Kierto jäi vain 28 päivään vaikka ovis oli (aikaisintaan) kp 19. Luteaalivaiheen pituudeksi jäi siis vain 9 päivää, mikä ei ole todellakaan hyvin etenkin kun viimeiset päivät oli tuota tiputtelua. :sour: Positiivisella mielellä silti eteen päin, ehkä jo tässä kierrossa saan apua tähän :)

Muoks. Koska olen malttamaton ihminen niin etsin ja löysin tiedon siihen, että kuinka kauan tossa meidän aluesairaalassa joutuu keskimäärin jonottamaan tonne naistentautien puolelle :grin Löysin taulukon, jossa viime kuussa potilaita oli ollut jonossa 31 (sekä naistentaudit että synnytykset) ja keskimääräinen jonotusaika oli vain 23 vrk. Yli 3 kk oli joutunut jonottamaan vain 10 tapausta ja 0% yli 6 kk. Ei paha, eli olen edelleen toiveikas :grin
 
Muokattu viimeksi:
TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12 TESTAA 7.3
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Carnagan yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Skippi yritystä 1/15 TESTAA 7.3
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
Aneska yritystä 2/15
Antzeliina yritystä 2/15
Minttulaku yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?


(76 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.


Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Silv yritystä 5/14 LA 24.10.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
 
Voi, ei Silv. Pahoittelut.:hug013

Larissa: Hienot siun kynnet.:) Pahoittelut menkoista.:sad001

Nennaa: Jospa ois vaan jotain muuta ja plussa oiskin tuloillaan. Tsemppiä työpäivään.:)

Täällä edelleen flunssan kourissa. Luulin jo et helpottas, mut "kattia kans"! Nyt alko lihaskivut ja yskä, ennestään nenä tukossa ja aivastelu, olo on kuin ois "jyrän alle jääny"!:sad001 Eilen kun käytiin saunassa, ni mies tokaisi, et siulhan on rinnat kasvaneet.. Mie sanoin: Täh?, ei mie ainakaan huomaa mittään. Oisko johtunu oviksesta?

Aattelin teiltä paria juttua kysellä ku ei ite ihan tarkalleen tiiä näit, vaik kolme lasta on, mut ei oo tullu mietittyä näitä aikasemmin sen tarkemmin.:oops: Eli mistä aletaan laskemaan dpo? Siis ymmärsin, että oviksesta, mutta miten? Ku miul näytti ov-testi ke:na :happy:, mut testistähän lukee, et ov tapahtuisi 24-48 h sisällä, et siis miten? Toinen kysymys liittyy kiinnittymiseen eli milloinka se tapahtuu suunnilleen oviksen jälkeen? Tunnen itteni ihan "pönttöpääksi" ku kyselen.:arghh:
 
Mulle lääkäri on joskus selittän, et kiinnittyminen tapahtuis suunnilleen 5 päivää munasolun irtoamisen jälkeen.. mulla on tässä kierrossa irronnut kp 14 (irrotuspiikki pistetty kp 12) (kp 14 siis myös ultra ja inssi+ peittojen heiluttelua tueksi illalla..) mahdollisia kiinnittymiskipuja on ollut kp 19-> tänään kp 22... positiivisin mielin odotan ens viikkoa..
 
Hei.... :(( nyt vaan napailen..

Täti pamahti aamuyöstä paikalle ja olen vähän kyllä surullinen, mutta enemmän olen ymmälläni!! :O jos ovis oli testien mukaan sunnuntaina kaks vk sit, 15. pv?? Niin eikö tädin ois pitäny tulla vasta huomenna?? Ja mitä hittoo ku cb digi anto hymyn sillon 15pv ja sen ohjeissa on että hedelmällisimmillään hymyn jälkeen..niinku järki sanoo niin???. noo ei voi mitään.. nyt pitää nämä pirun kovat kivut kestää jotenki. 1g panadol ei auta mihinkään. Sen oon tässä huomannu että synnytyksen jälkeen menkat on olleet 10 kertaa kipeemmät ja runsaaammat kun ennen muinoin... ennen en tarvinnu särkylääkettä vaan hammasta purren pääsi pahimpien yli.. :(

Hiljenen hetkeksi ja mietin tätä kroppaani ja kiertoa.. nyt siis oli kierto taas 32 päivää..
 
Aamulla olin innoissani, et varmaan täti tulee mut äh. Pari kertaa vessas käydes jotai ihan hentoa vaaleenpunasta jääny paperiin mut that's all. Ikinä tämmöstä oo ollu, yleensä ei oo jääny epäselväks alkaako menkat vai ei.

Pahoittelut Late tädistä! :( uuteen yritykseen vaan. Mulla eka synnytys ja varmaan e-pilleritkin tehny menkoista niukat ja suht kivuttomat
 
Pahoittelut menkoista late! Onko sulla siis aina menkat alkaneet tasan kaksi viikkoa oviksesta? Voihan luteaalivaihe lyhentyä, mutta onha 13 päivää vielä ihan riittävä raskautta ajatellen.. Tsempit kipujen kanssa!

Taikatuuli, ovistestiplussa on dpo -1, eli seuraava päivä on dpo 0 jne. Näin mä oon ainakin sen laskenut.

Jes, Larissa pääsee taas jännäilemään!
 
Silville suuren suuret pahoittelut! Halauksia ja voimia!

Mariska, ihanaa että pikkuinen matkassa mukana ja tiukasti elämän syrjässä kiinni!

Myylle ja tassulle onnittelut plussista!
 
Puhdas nega testattu :( en ees viitti käydä enää tarkistamassa sitä puolen tunnin kohdalla.. Menkatkin kun alkoi samalla vessareissulla silleen kunnolla. Ei yllättänyt, mut silti harmistus tuli :( taidan taustailla vähän aikaa...
 
Mymmelisti, kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että parin viikon päästä saat samanlaiset viivat r-testiin ❤️

Ilpuri, Kyfi, Johanna ja late, pahoittelut tädeistä! :sad001 Olkoon uudet kierrot teidän Kierrot ❤️

Taikatuuli, toivotaan, että aiemmat ja jälkeiset tallettelut riittää, vaikette päässeet O-plussa päivänä tallettamaan ❤️ Uskon kyllä, että riittävät :)

Beisla, pahoittelut tädistä! ❤️ Hyvä, ettei uusi kierto menekään harakoille ja olkoon se
The Kierto!

Onnea Psykoenkeli työharjoitteluun!

Silkkikorva, toivottavasti tilanne selviää pian ja mieluiten sinne plussaan ❤️

Liisuko kyseli taustaa? Kaksi vuotta sitten tuli roskishaamu, joka samantien varmistettiin labrassa negaksi. Eli ensimmäinen aito plussa on :) En vieläkään meinaa uskoa todeksi... :oops:

Larissa, haen tänään digin, mutta koitan säästää ensi viikkoon, niin saan varmistettua tilanteen ensi viikollakin, kun varhaisultra on 9.3 :grin

Muurahainen, onko teillä pitkä matka seuraavaksi lähimpään terveydenhuoltopiiriin? Jos hakisit naapurikunnan/kaupungin terveydenhuollosta apua? Ei kai siellä enää voi olla sama lääkäri? Älä kuitenkaan luovu toivosta ❤️ Täällä yksi esimerkki ihmeen tapahtumisesta....

Carnagan, pahoittelut negasta ja muista eilisistä vastoinkäymisistä ❤️ Toivottavasti tänään on parempi päivä!

Mariska!!! :happy093 IHANAA!!!!! :love7 Onnea mielettömistä ultrakuulumisista! Jospa nyt loppuisi teidän vastoinkäymiset ja pääsisit rauhassa kasvattamaan masua ❤️

Ei Silv, ei :sad010 Olen niiiiiiin pahoillani ❤️ Paljon paljon voimia teille! :hug013

Rosann, tärppionnea!

Ihania uä-kuulumisia Mommyme ❤️

Ilpurille vielä tsemppiä, toivottavasti tänään on parempi päivä :hug013

Be, niin toivon, että nuo oireet johtavat plussaan ❤️ Eipä mullekaan ihan ensimmäisenä oksutauti mieleen tullut :wink

SannaMiia, todella inhottava juttu äidilläsi :sad001 Mukavia synttärijuhlia!

Nyytti, tsemppiä miehellesi olkapään kanssa! Toivottavasti saatte tulevan ovulaatioo hyödynnettyä ❤️

Darkmimosa, joko varsa on syntynyt?

Meritähti, hienoa, jos asia alkaa selviämään suuntaan tai toiseen, vaikka plussa olisi ollut paljon parempi!

Nennaa, toivottavasti vuoto on muuta kuin täti! Muoks. Pahoittelut tädistä ❤️Olkoon uusi kierto The Kierto! Tsemppiä ❤️

Kiva kuulla Janeh:sta! Seuraavaa sitten kuumeilemaan? :)

Mikäs Kuben tilanne? Näin yli 200 viestiä lukeneena joko Kube ei ole kirjoittanut tai sitten mulla on mennyt totaalisesti ohi...

Nyt tabletti lataukseen ja taas menoksi. :grin
 
late: Pahoittelut tädistä! Tuo on kyllä todella inhottavaa, kun täti tulee vaikkei sillä olis todellakaan ollut sun luokse asiaa ja tuo mukanaan tuollaiset kivut. :(

nennaa: Eikä! :( Oon pahoillani tädin tulosta! Jaksamisia sinne !
 
Myy oli plussannut, ihan superisti onnea! Kaikkien plussat on ihania ja kivoja, mutta jotenkin lämmitti tuo sinun plussasi sydäntäni erityisesti, kun teillä on ollut niin pitkä yritys. :smiley-bounce012

Silville isot pahoittelut! :sad010 Sinusta huokuu aina sellainen lämpö ja positiivisuus että kyynel vierähti kun luin uutisesi.

Mariska: ihanaaa!!! Siellä se teidänkin pikku ihme kasvaa ja sydän sykkii. :love2

Tassulle onnittelut plussasta! :bounce

Muutamilla muillakin oli hyviä ultrakuulumisia, onnea niistä!

Ja sitten täti punainen oli kurvannut monen luo, pahoittelut siitä.

ON: kp11 menossa, eilen tuli jo jonkin verran ovislimoja, mutta odotan ovista vasta ens to-la akselilla, jos kierto nyt pysyisi siinä 31-32 tietämillä. Miehen simppanäytteen tulos tuli ja siinä oleva kommentti kertoi: hedelmöttämiskyky on erinomainen. Se oli ihana ja helpottava tieto, mutta tarkoittaa sitä että todistetusti on minun vikani ettei meille ole vielä sitä pientä suotu. En saanut vielä loppuviikosta tartuttua puhelimeen ja soitettua sinne naistenpolille. Maanantaina sitten. Hyvillä mielin kuitenkin viikonloppua vietetään.

Jännä juttu kun välillä oli jopa 60 päivän kiertoja niin tää 31-32 tuntuu jotenki tosi lyhyeltä ja koko ajan saa olla jännäämässä!
 
Taikatuuli, älä turhaan pahoittele mun menkoista. Meillä oli viimeinen taukokierto meneillään eli menkat oli tervetullut vieras, kun nyt päästään taas yrittämisen makuun :)

Sitten sun kysymyksiin: Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko (5-9 pv) oviksesta. Aikahaarukka tuntuu vaihtelevan lähteestä riippuen. Tuo 5 päivää oviksen jälkeen on aika aikaisin, mutta olipa tuolla viime vuoden ketjussa yksi tapaus, jossa kiinnittyminen oli tapahtunut jo dpo 4!

Nuo dpo:t lasketaan niin, että ovisplussa on dpo -1, ovispäivä dpo 0, päivä oviksen jälkeen on dpo 1 jne. Pelkkiä arvioitahan noi dpo-päivät on, sillä eihän sitä voi sanoa varmasti, että irtoaako munasolu muutama tunti, 24h vai 48h ovisplussasta (ellei olla ultralla varmistettu munasolun irtoamista).

Late- eihän se luteaalivaihe aina ole se 14 pv vaan normaali vaihteluväli on kai 10-16 pv? Mulla on nyt ollut 8 tai 9 ja se on liian vähän. Pahoittelut menkosta :sorry:

Pahoittelut myös negoista niitä saaneille! :meh::sorry:

Täällä alkaa kans menkkakivut puskemaan päälle eli nappia huuleen.. Ei ole onneksi älyttömän kovia nämä kivut, mutta kettumaisesti koko alapäähän sattuu ja säteilee myös peräpäähän :sour:
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut tädeistä ja negoista :sad001

Noniin, Larissa pääseekin sitten tositoimiin :signs003

Silville jaksamisia tulevaan :Heartred olet ajatuksissa.

Mariska, kiva kuulla että siellä asiat oli loppuviimeksi hyvin :) nyt vaan tsemppiä että kaikki sujuu loppuun asti hyvin :Heartred

Ja jos uusia oli tullut niin tervetuloa minunkin puolestani.
 
Larissa, hienoa että näyttää siltä, että pääset kohtuuajassa tutkimuksiin. Kovaa vauhtia kohti plussaa! :smiley-bounce012

Taikatuuli, paranemisia. Ei tosiaan voi olla ihan varma, onko ovulaatio seuraavana päivänä plussasta vai kahden päivän päästä (testien ohjeista päätellen). Joskus voi tietty oireista päätellä, mutta jos ei ole varma niin seuraava päivä on ehkä todennäköisempi. Musta mulla on niin, että jos saan illalla plussan, ovulaatio on vasta kahden päivän päästä. Mutta viimeksi plussasin aamulla, niin luulen että silloin O oli seuraavana päivänä.

Late, pahoittelut tädistä. :sad001 Masentava tyyppi tosiaan. Niinkuin muut on jo sanonut, kyllä se luteaalivaihe voi pikkasen heittää. Mullakin piteni nyt päivällä edellisestä kolmesta kierrosta, menkat alko dpo16. Mullakin välillä kierto 32 päivää. Ei se kiva ole, mutta ei mahdottoman pitkäkään.

Carnagan, ärsyttävää kyllä kun tuntuu että yritys laittaa kierron helposti vähän sekaisin. Voihan tietty olla, että jotain on yrittänyt tapahtua... toivottavasti et joudu odottelemaan enää pitkään.

Nennaa, voimia. Palaathan takaisin sitten kun jaksat taas. :hug013

Myy, hienoa, tuu sitten näyttämään meille digin hienoa tulosta ensi viikolla. :)

Junttura, voimia klinikalle soittoon. Hyvä kuitenkin että miehen simpat on kunnossa, ja että sun kierto on lyhentynyt normaaliksi.
 
Ei viela varsaa, voipi menna viel vaik kuinka kauan, tamman laskettuun vajaa 3 viikkoa mutta utareet taynna sun muita merkkeja jo ja tunnetusti tuo tamma yrittaa yllattaa :D


Parille oli kp1 tullu, pahottelut <3

Nukkumattoman yon jaljilta aivotoiminta normaalia huonompi joten en enaa yhtaa muista mita tuli luetuks...
 
Takaisin
Top