Raskaaksi 2015

Täälläkin ollaan paikalla ja luettu läpi teidän kaikki kuulumiset. Ei katoa vauvakuume vaikka onkin perjantai, joten mikäpä sen parempi kuin hengata vähän täällä kanssatuskailijoiden hengessä mukana. Esikoinen viekussa nukkumassa.

Ilpurin ja jonkun muunkin viesteihin viitaten, se on kyl kumma miten silloin kun itsellä toiveena raskaus ni tuntuu että kaikki siis ihan kaikki muut on raskaana ja saa vauvoja ja ite sitä vaan huokailee että oisimpa minäkin..vaikka olen kyllä ehdottomasti onnellinen jokaisen heidän puolestaan. Itselläni tätä tuskailus ei ole onneksi jatkunut vielä kauaa mutta voin vaan kuvitella miltä tuntuu etenkin jos ensimmäinen kyseessä ja kestää ja kestää eikä varmuutta tulevasta. Muutama läheinen on ollut siinä tilanteessa ja suru on ollut suuri. Onneksi kyllä nykypäivänä hekin ovat äitejä! Älkää siis luopuko toivosta!

On, talletuksia , odottelua.. Huokailua.. Olispa jo olispa jo.. Hauskaa viikonloppua ihanat naiset!
 
Varmaan sitten huomenna iltapäivällä testaan, jos tää ei tästä pahene. Töissä kun olin, niin oli pakko laittaa tamponi (koska en ollut osannut varautua ph-suojalla tälläseen tuhruun) enkä vielä oo vaihtanu, ku päätettiin vielä kävästä suunnitellusti miehen vanhemmilla, vaikka nyt lupauduinkin aamu kuudeksi mennä taas töihin.. Koitan sitten töissä pidättää muutaman tunnin ennen kotiin menoa ja testata heti :) vaikka tuskinpa siitä testaamisesta mitään iloa on..

Muoks. Eipä kyllä vieläkään mitään kipuja ole :o
 
Pikainen postaus...

Onnea plussanneille siellä oli komeita viivoja testeissä!
Ja silv *halit* koitahan jaksaa seuraavaks saa kyytiläinen pysyä ihan loppuun saakka!
 
Mies kehui perunamuusia paljon ja pakko myöntää, oli ihan älyttömän hyvää. Jomottelut alamahassa jatkuu ja sellanen paineen tunne, ollut jo viime viikon lauantaista. Ovishan oli ti-su välillä. Epäilin ensin jos ois vti mut silloin mulla on yleensä ollut maha todella kipeä ettei sängystä meinaa ylös päästä ja pissattaa yleensä koko aika eikä mitään tule ulos. Eli en usko olevan mitään tulehdustakaan :o väsynyt mä oon mutta vähäiset yöunetkin siihen varmaan vaikuttaa :) viimekiertoon nähden oon ollu paljon rauhallisempi nyt näiden oireideni kanssa. En oo jaksanut murehtia koska pelkään että joudun pettymään. :(
 
Niin ja lisäyksenä mulla oli repäisevää kipua tiistaina kun nauroin tai aivastin. Juurikin alamahassa. Välillä pistää vasempaan munanjohtimeen silleen pienesti. Myöskään kaupassa tms en oo vetäny itkupotkuraivaria jos ei herkkuja tai mehua tms ostettu.. ilmavaivoja ja ummetusta.. mietin et voisko olla sitä mitä luulen? On vaan olo et petyn kumminkin vaikka positiivisin mielin yritän asennoitua plussaamaan :o
 
Oon tänään masistelut mutta nyt kuulkaa löyty jotain mikä sai mut niin hyvälle tuulelle ja sydämen sulamaan!!! En saa puhelimella tähän linkattua mut käykää kattoo Iltalehden sivulta sellanen Lepakko syö banaania-video niin kyllä piristytte! Ja äänet päälle!! Mä en kestä!! Voisin kattoo tota vaikka kuinka monesti! :D <3

(eihän tällänen vinkkaaminen ole kiellettyä foorumilla..? )
 
Oonko normaali vai epanormaali??? Taalla minaki. Istun takan vieressa ja ikkunasta kattelen tammaa joka lahella varsomista, onneks olkkarista nakee suoraa karsinaan ni ei tarvii ulkona olla/rampata koko ajan ;) voipi tulla piiiiiitka yo (ja seuraavat kuka tietaa kuinka monta yota). Viime vuonna oisin menettany varsan ja ehka tamman jos en ois pitany silmalla ni enaa ei ykskaa tamma jaa valvomatta.
 
Hui miten paljon tekstiä! :eek: Tai no onhan mulla melkein kuukauden päivät ollu vähän heikompaa tää seuraaminen :/ No mutta nyt lupaan parantaa tapani ♡

Hirvittävä määrä uusia nimiä myös joukossa. Voisin siis esittäytyä uudelleen vaikka mukana oonkin pitkään jo ollut :) Eli 22v, 3 lapsen äiti täällä hei :) Esikoinen 01/12, keskimmäinen 06/13 ja nuorin 01/15 ♡ Takana heistä ei mitenkään erityisen pitkiä kiertoja oo ehtiny tulemaan, kaks ekaa sai alkunsa ensimmäisellä yrittämällä mutta, meidän prinsessaa odoteltiin kolmisen kiertoa ja silloinkin oli epäuskoiset fiilikset koska mitään oiretta ei ollut kyllä suuntaan eikä toiseen ja olin varma tädin saapumisesta. Nyt kuitenkin hiukan alkaa TAAS nostamaan päätään, ihan pikkunen kuumeilu jo kun kauhun sekaisin tuntein sain eilen todeta pienen olevan jo kk vanha :D (pianhan se jo menee kouluun :D) Siksi täällä nyt siis vielä hengailen teidän seurananne. Tosin, sivusta seuraajana taidan kuitenkin jonkin aikaa viettää, että saisin koulunkin joskus päätökseen. Siispä riemuitsen teidän plussista ♡ Tsemppiä ihan kaikille ♡

Ja nyt asiaan. Mitä tänne oikein kuuluu? Viimeisimmät sivut selailinkin läpi, mutten millään jaksanut lähteä kaikkea kahlaamaan läpi.

Silville ainakin suuret pahoittelut ♡ Tsemppiä, iso rutistus!

Mariskalle onnea tuhannesti! ♡ Ihania kuulumisia sieltä suunnalta! :)

On. Vähän meidän kuulumisia. Pieni on nyt tosiaan jo 1kk vanha ja aika tuntuu menevän ihan hurjan nopeasti eteenpäin :( Ette te pian edes huomaakkaan kuulkaa, että ootte kaikki raskaana ja nyytti kainalossa :) ♡ Kasvaa ja kehittyy hyvin. Hän on niin valloittava persoona ja äitinsä tavoin hyvin tempperamenttinen :D Neiti saa kolmen viikon päästä nimen, joten tuun sen sitten teillekkin sillon vasta julkistamaan ;) Nukutaan ja syödään kiltisti, oikein tyytyväinen vauveli meillä siis. Isoveikat ottanu myös pienen hyvin vastaan ja kovin koitettais hoitaa, ehkä jopa hiukan liikaakin ;) Jälkitarkistus olisi 2 viikonpäästä, jonka jälkeen saankin alkaa treenaamaan luvan kanssa (nyt jo hiukan lankutettu ja kyykätty ilman lupaa mutta, hyyyyst siitä :D). Kaikin puolin hyvin ollaan kyllä jo palauduttu! :)

Josko minäkin lopettaisin taas sepustelun tähän ja alan seuraamaan paremmin foorumin menoa :) ♡ Taustalla ollaan siis ja välillä heitän välikommentteja teille ♡ Plussaisia tuulia kaikille! :*

P.s. onkohan gatusasta kuulunut aikoihin mitään? :) ♡

P.p.s. Laitoin teille vielä mun toka vikan masu kuvan ♡ Tälläseksi se siis kasvoi. Kuva otettu 3 päivää ennen pienen syntymää :)
 

Liitteet

  • 20150122_134641.jpg
    20150122_134641.jpg
    205.7 KB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Juu kuulkaas, tais se täti mut löytää :( vaikkei kyllä rytinällä tullutkaan, eikä vieläkään ihan kunnolliset oo, mut on kuitenkin.. Harmittaa vielä enemmin nyt väsyneenä (nukuin alle 4h ennenku tulin takas töihin) ku jos oisin kotona saanu olla harmistelemassa..
 
Pakko vähän napailla heti aamusta!

Tänään illalla siis kivat kemut tiedossa, joten testiä tein aamulla varmuudeks. Nega edelleen! Kp 44/31 nyt.
Nyt pyyhkissä tulikin jo vaaleenpunasta eli täti taitaa vihdoin saapua!!!! :)
Ikinä oo varmaa ollu näin iloinen tästä asiasta. Vois illalla pikkusen kuppiakin ottaa tän kunniaks ;)
Ens kiertoon pitää ovulaatiotestejä tilata ja päivitellä womanlogia ahkerasti. Toivottavasti niistä olis apua ja vihdoin tärppäis :)
 
Ilpuri, joo se lepakko oli niin hauska :D varsinkin kun minusta se pienesti muistutti meidän koiraa :laughing002

Nennaa, eikää. Ei tätiä sinne nyt!!

Minä roikun täällä mukana vielä, ei tuolla marraskuun ryhmässä vielä juuri keskustelua ole. Ja jos joku päivittää listaa niin laskureiden mukaan nyt alustavasti la ois 5.11.
 
Ilpuri: Mä katsoin myös sen lepakko syö banaania -videon. Pisti kyllä heti hymyilyttää ja oi miten suloinen se olikaan! :)

Darkmimosa: Mites joko siellä on varsottu? :) Ne on kyllä suloisia! Itse entisenä heppatyttönä tykkään hevosista paljon ja oon haaveillut, että josko joskus vielä pääsisin ratsastamaan. :)

Janeh: Olipas kiva, kun kerroit mitä sulle kuuluu. :) Sulla on ihana lapsikatras siellä,että ihan ymmärrettävää, jos et ehdi seurata ja kirjoitella tänne. Tulehan kertomaan sitten meille minkä nimen teidän pikkuprinsessa itselleen saa. :) Ja toi sun mahakuva oli ihana!

nennaa: Voi eikä! :( Jos se täti ei kuitenkaan tulisi, jos vuoto ei ole kunnolla vielä alkanut? Tsemppiä sulle kuitenkin ja etenkin työpäivään! :)

Meritähti: Sulla kyllä ikävästi kierto venynyt, joten hyvä, jos saat kierron päätökseen. :) Ja pahoittelut negasta, mutta ensi kierto olkoon se tärppikierto! :) Ja ota ihmeessä kuppia. ;)
 
Lauruskaah, josko tuo enteilisi tuplaviivoja :grin

DarkMimosa, mitä tammalle+varsalle kuuluu?

Meritähti, hyvä asenne. Vähän kuppia ja sitten kohti uutta kiertoa!

Nennaa, voi kurja :sad001 Tyhmä täti.

Oota vaan tassu, me ängetään kohta kaikki sinne marraskuisten ryhmään, ja sitten et pääse meistä enää eroon :grin

On, ovista odotan saapuvaksi muutaman päivän sisällä. Eilen ilmoitin miehelle, että tietää sitten, mitä seuraavat n. viisi päivää tehdään. Vatsaa tosiaan jo juili kp9, mutta en jaksa uskoa sen olleen varhainen ovis, kun limoja tulee reilusti edelleen. Uskalsin sitä raakaa kalaakin syödä muodossa sushi, mums mums oli hyvää. Ajattelin vaan, että jos hyvin käy, niin tätä herkkua ei ihan hetkeen saa uudelleen, joten söin ihan liikaa ja sitten oli huono olo. :banghead:
 
Liliina, eroon en haluaisikaan. Olen täällä ainakin niin kauan että saan osan teistä sinne puolelle jutustelemaan:happy:
Pystyttäkääpä semmoinen plussa-aalto nyt että saadaan rytinällä siihenkin ryhmään vähän eloa :wink
 
Huh kun paljon tekstiä! Oon vanhemmilla käymässä, niin en oo ehtinyt kirjoitella, ja nytkin vaan kännykällä...

Be, toivon että sun oireet silti lupais hyvää! Inhottavaa kun asiakaspalvelussa tulee huono olo.

SannaMiia, tosi ikävästi tekivät sun äidille. Vihaksi pistää! :(

Nennaa, pahoittelut tädistä, jos se nyt kunnolla alkoi. :(

Meritähti, onneksi sun pitkä kierto päättyi viimein!

DarkMimosa, joko varsa syntyi? Ihanaa saada heppavauva!

Mukkis, vihan sitä nettikauppaa uhata kuluttajansuojalautakunnalla. Usein pelkkä uhkaus riittää. Voi olla että harva jaksaa hakea korvauksia kun summat niin pieniä, mutta summat kertyy vilpillisen nettikaupan hyväksi.

Nyt en muista, mitä muuta piti kommentoida. Kp3, pöh.
 
Kiitos kaikille tsempeistä, enää ei ärsytä ihan niin paljoa :) päätin ett teen silti töiden jälkeen testin, jos ei tartte täällä viel ruveta megasupertampoje vaihtelemaan :)
Tuntuu nimittäin niin kummallisilta nää, kun ei tunnu oikeastaan miltään... :D
Elättelen siis vielä (taas) toivoa hitusen..
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Sormet ristissä nennaa!

On. Se piti sanoa, että luovuttajalle sopii, että yritetään nyt vielä kerran ja sit kk tauko. Ensin tauon piti olla jo nyt maaliskuussa, mutta sekä mulla että luovuttajalla lomamatka huhtikuussa, joten tuskin oltais oikeaan aikaan molemmat Suomessa. Uskon että tauko tekee muutenkin hyvää.
 
Beisla, hyvä että sitte aikataulut sopimaan.
Täällä yks, jolle tauko ei oo tehnyt ihmeitä. Mäkin luulin, että tää ois jotenkin rentouttavaa hetki olla koko ajan miettimättä onko nyt tärpännyt vai ei. Lähinnä vaan lasken ja ootan, millon kierto päättyy, et päästään taas yrittämään. Torstaina pitäs olla kp 1 ja sit tää nainen on ilonen!

Nyt salille. Ihanaa viikonloppua naiset!

Nennaa!! Toivottavasti plussa pärähtää, ja vuoto vaan jotain alkuraskauden vuotoa! Tsempit töihin!
 
Takaisin
Top