Raskaaksi 2015

Itekkin iltavuorossa aherran mutta täällä sitä vaan ollaan :D

Nenaa testiä kehiin heti aamusta.
 
Whaaaat nyt alko vaaleenpunanen tuhru?! Eipä oo tällästäkään ikinä mulla ollu. Aina on täti tullu koputtamatta ja kunnon rytinällä! :o
Eli eiköhän tää kierto oo tällä sitten taputeltu... :(
 
Minä myös yllätys yllätys täällä. :D Mulla tosin sellanen olo, että voisin mennä kohta nukkumaan. :D

nennaa: No voi höh. Josko se täti ei kuitenkaan tulis sinne vaan se olis jotain muuta? Tsemppiä! :)
 
Sohwia, mullaki vähö semmonen fiilis et uni maittais :D mut en malttais viel mennä...

Silkkikorva, sullakin tosi pitkä kierto menossa! Toivottavasti pian ratkeais suuntaam tai toiseen sun tilanne! :) mullakin ennätyspitkä kierto menosaa, nyt ehkäpä olis kp 43/31... Kohta loppuu mun kärsivällisyys tähän touhuun!
 
Katapultti: muakin ärsyttää suunnattomasti se nettikauppa, mutta jotenkin mulla ei ole nyt energiaa taistella, mutta kirjotin heille,että varmasti informoin raskautta suunnittelevia naisia tästä!!

Niin mekin miehen kanssa kotosalla ja ei sitä paljoa mihkään lähdettäskään kun on nuo rakkauspakkaukset, ja lähimmät lastenhoitajat on 600 km:n päässä.... Ja muutenkin meillä on menossa 100 päivän tipaton, joka toivottavasti jatkuu reilut 9kk...

Ilpuri: toivottavasti sun olo pian helpottaa! Voimia <3

Larissalla oli ihanat kynnet! Miks ne geelit muuten pitää poistaa kun raskautuu? Itellä tuli vaan mieleen että jos synnytyksessä tarvii sormisaturaatio- mittarin, mutta onhan niitä korvanlehteenkin laitettavia...?

Mulla järjetön väsymys jatkuvasti.. Miehen mielestä raskausoire, musta taas johtuu pitkittyneestä flunssasta ja siitä, että touhuan aamusta iltaan jotain, harvemmin istun päivän aikana muutakuin ruokapöytään. Kirjotin tossa aiemmin väärin siis nyt on kp 21/25-26 ja täytyy myöntää että minä pöllöpää tuhlasin yhen testinkin tänään, ajattelin että kai se testi nyt jo sen näyttää jos muka oisin raskaana... Juupa juu... :)
 
Mukkis: vissiin just sen mittarin takia. Mun yks asiakas meni leikkaukseen ja tuli poistaa yhdestä kynnestä :D ja viikon päästä laitettiin takaisin.
 
Voi kiitos Ilpuri :) Nyt kyllä vähän hävettää että laitoin koko kynsistä kuvaa, kun en tajunnut että täällä on ammattilaisia linjoilla :grin Itse en käytä tippejä geelien kanssa, pelkästään noita lakkauksia. En jotenkin osaisi olla niin pitkillä kynsillä :grin Ja sun kierto kuulostaa kyllä pitkältä vaikka normaalin rajoihin mahtuukin (juuri ja juuri). Niin kovasti toivoisin jo plussaa sinne, liian pitkään olet joutunut odottamaan! Mua kans kyrsii, että ovis tulee niin myöhään tiputtelee ja luteaalivaihe on lyhyt, mutta ei se auta kuin ootella, että tutkitaan ja (ehkä) saan apua tähän... Yritän pitää itseni kiireisenä :) Toissapäivänä meni terveyskeskuksen käytävällä iiiiso lauma odottavia naisia puolisoineen ohi. Oli kyllä pakko katsoa muualle, kun tuli heti jotenkin paha mieli ja kateus... :facepalm: :banghead: :bag: :meh:

nennaa, toivotaan että jäisi vuoto siihen ja menkat jäisi kokonaan tulematta! Teetkö silti aamulla testiä, jos ei ole alkanut/voimistunut?

Mukkis, Ilpuri varmaan osaisi paremmin vastata tähän :grin Mutta noi lakkaukset saa ainakin poistettua ihan asetonilla (muhitellaan pumpulitupolla folion alla) tai viilailemalla (mutta ei saa viilata omaa luonnollista kynttä liian ohueksi!). Milloin muuten testaat taas..? :grin Olisit sanonut suoraan sille nettikaupalle, että eräällä foorumilla jaetaan auliisti infoa hyvistä/huonoista nettikaupoista ja heidän kauppansa osalta on info mennyt perille!!! :smug::grin
 
Mäkin seikkailen täällä pe-iltana. Meidän rakas nappula täyttää tänään 4v. Ollaan oltu rauhakseltaan kotona, huomenna ja sunnuntaina juhlia tiedossa. Mä oon erittäin itkuinen koko ajan, kaikki asiat menee niin syvälle tällä hetkellä.. mun äiti sai eilen irtisanomislapun eteensä, ei allekirjoittanut sitä vielä. Tuntuu ihan uskomattoman epäreilulta, melkein 30v samassa puljussa, kaikkensa antaneena ja nyt irtisanominen. :/
 
Larissa ihanat kynnet! ❤️

Nennaa toivottavasti on jotain muuta ja täti pysyy kaukana susta! Tsemppiä. :)

On. Sori nyt väsyttää sen verran pitkän ja kamalan työpäivän jälkeen ettei jaksa kommentoida kaikille, mutta kaikki viestit kyllä luin. :) Mikä mua vaivaa ja mistä tää oksentelu johtuu? Mä olen tiistaista lähtien kun oli joko ovis/kiinnittyminen, ollut todella huonovointinen. Tänään ennen töihin menoa olo oli mainio ja oli vain rinnat kipeät. Ei kestänyt kauan koneen nousun jälkeen kun tämä hullu lentoemäntä juoksentelee vessaan oksentamaan ja tätä tapahtui kaks kertaa. Muutenkin oli koko ajan huono olo ja ei vaan olisi yhtään jaksanut olla töissä. Onneksi tästä päivästä selvittiin, nyt suihkun kautta suoraan sänkyyn. Öitä kaikille. :)
 
Tällä foorumilla tarttuu sekä vti että ruokahimot ja raskausoireet :grin

Be, voisiko olla jo raskausoiretta? Jos kiinnittyminen on tapahtunut niin olisi kai mahdollsta. Mikä kp sulla on menossa?
 
Mullakin tuli tosta be:n pahoinvoinnista vaan yks asia mieleen, ja se ei ole mahatauti... :

Larissa: mä en oo päättänyt viä koska testaan, tänään en tehny sitä aamupissasta, ja kait se siitä pitäs tehdä jos ennen aikaansa testaa. Mä oon vaan ihan pimee noitten puikkojen kanssa, ne huutaa tua kylppärissä jatkuvasti, että "joko testaat? Testaa nyt, mitä muuta voit hävitä kuin rahaa" Voi apua, kuullostaapa terveeltä!
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Kp 21/28 ei mitään erityisiä oireita, mutta oon ollu ihan raivona eilisen ja tänpäivän.. En ymmärrä mistä johtuu, mutta tuntuu vaan, että kaikki ärsyttää !

Larissa tykkään sun kynsistä !!
 
Perjantai illan moikat täältäkin. Taukoa on tullut himpan pidettyä ja koska olette niin reippaita, niin olen tippunut osittain kärryiltäkin. Imetysten lomassa olen yrittänyt välillä lueskella.

Mariska oli saanut mahtavia uutisia,jei!!
Myy ja Tassu,onnea molemmille aivan mielettömästi! :)
Silv,olen niin pahoillani :( Toivottavasti tosiaan syy selvitetään ja saatte pian sen pysyvän plussan!

On; lapsukaisten kanssa pitänyt kiirusta ja miehellä toinen olkapää niin kipeä,etten tiedä miten päästään talletuksia tekemään. Mies on kuin perseelle ammuttu karhu suurimman osan päivästä,kun on niin kipeä. Kyllä se tahtoisi tässäkkin kierrossa yrittää,mut vähän hankalaa on.
Nyt ois kp11 ja ovistestiin tuli jo selkeitä oviskiteitä, tosi aikaisin alkaa taas näyttämään. Greippiä oon puristellu melkein joka päivä ja vitamiineja ollaan molemmat syöty. Toivottavasti saatais ees pari talletusta tässäkin kierrossa tehtyä :)
 
Be: Pakko minunkin on heti kysyä kans, että mikä kp sinulla on menossa? On varmasti kurjaa olla töissä, jos on huono olo. Ja josko siihen huonoon oloon löytyisi jokin ihana selitys? ;)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Larissa: Ihan turhaan kainostelet, oikein oli hienot :) Mä en oo tehny n oita lakkauksia, oman kynnen geelauksia ja sit muottikynsiä geeleillä, en tipeillä. Mulla on aina ollu melko pitkät, nyt viimeks vähän lyhensin niitä kun mulla on toisaalta ollu niin paljon hierontoja nyt joulun jälkeen niin on helpompi sit hieroa. Varmaan kesäksi annan kasvaa taas. Mun kierto on viimesen vuoden välillä vaihdellut 28-38 pv. Yleensä on ollu 29 tai 31. Yli puoleen vuoteen ei oo ollu näin pitkä. Mut oviksesta nyt oli se oppikirjanmukainen tasan 14 vrk kun alkoi vuoto.

Be, ehkä ehkä ne olis niitä oikeita oireita :)

SannaMiia: Ihani synttäreitä teille! Tosi inhottavaa se sun äidin juttu :sad001

Käytiin äsken koiran kanssa lenkillä ja tultiin kotiin Lidlin kautta ja mun masennus huusi herkkumättöä. Mies kun oli mukana niin pysyi kuitenkin onneksi kohtalaisessa kontrollissa. Ostettiin paistopisteen croisanteja. Kotiin tullessa ajattelin et vitsit meillähän on Nutellaa kaapissa, vähänkä olin innoissani et laitan sitä sinne väliin. Noh, se olikin livahtanut jääkaappiin ja oli mennyt kovaksi. Ja kyllä, minä aloin itkemään. :oops: Noo.. kyllähän se siitä pehmeni kun vähän aikaa odotteli mutta taitaapa nuo hormoont ollaaiak pinnassa.
Nyt kuitenkin tulin kohtuu kivalle miellelle kun aloin suunnittelemaan Helsingin reissuun yhdistämäni lankakauppashoppailua :bookworm:
 
Larissa ja Sohwia mulla menossa nyt vasta kp 17/28. Tietysti toivoisin että olisi raskausoireita, mutta kyllä mua kans pelottaa ja huolestuttaa jos näitä tulee jo nyt. Eihän kaikki raskaudet ole samanlaisia, mutta esikoisen raskaus meni vaan niin hyvin ja oireettomasti.

Nyttti toivottavasti miehen olkapää kestää ja pääsette hyödyntämään ovista. ;)

Ilpuri i hope so. :) Voi että nyt alko tekeen mieli croissanttia vaikka en ole tänään kyllä saanut mitään tuonne alas. Nyt keittiöön korvaamaan croissantti pullalla. :P
 
Takaisin
Top