Raskaaksi 2015

Ihan hurjasti onnea plussanneille!! <3 :)

ja pahoittelut niille joiden luo se täti vaan aina löytää tiensä :( toivon teille kaikille kovasti +++

Täällä yksi aivan hysteerinen odottaja. Edelliset raskaudet on menneet ihan lepposasti mut nyt pelkään kaikkea koko ajan. Eilen sit kävin yksityisellä ultrassa ihan oman mielenrauhani takia ja kaikki oli paremmin kuin hyvin :') siellä se vauva heilutti käsiä ja jalkoja ja heitti voltteja niin ettei meinannu saada ees mitattua ;) ja huomenna ois sitte rv10+0 :)
 
Voi ei Silv <3 kyllä sua koetellaan :( toivottavasti nyt alettais selvittää keskenmenojen syytä!

Mariskalle onnea ultrakuulumisista! Sit vaan raskaudesta nauttimaan :)
 
Pahoittelut Silv :sad001 pienet seitin ohuet ei ehkä ole huono idea...

Tassu ja Mariska, ihanaa!

Ilpurille tsemppiä! Ja tietty kaikille muillekin kaikkin tilanteisiin/kierron vaiheisiin :)

Apua ootko jo noin pitkälle ehtinyt Mommyme! Ihanaa! :cat:

NAPAA: Laitoin koristeita kynsiin ja uudet uv-lakat. Kaukana täydellisestä, mutta itelle välttää :grin Ja eipä kenenkään näitä läheltä tartte kattoa, hehe :p Kp 28/27-30, tiputtelu jatkuu, mutta ei vielä ole yltynyt menkoiksi vaikka välillä loriseekin verta pönttöön... Tätiä ootellessa! :grin

DSC_0192_pieni.jpg
 
Pikaiset napailut; Olin jo kertaalleen aivan varma, ett nyt se täti tuli, mut ei! :) huomenna ylitöihin aamuun, saas nähdä jaksanko herätä aikasemmin tekee testiä.. Ei vieläkään mitään kipuiluja tai muita :o

Ainiin ja Larissa, nätithän nuo on! :) toivottavasti täti tulee pian, niin pääsette kunnon yrityskiertoon pikaisesti ;)
 
Silv <3 pahoitteluni, mutta otahan huomenna kuule loppu vuoden edestä! :)

Mariska ihania uutisia!!!

Pikainen on: alaselkää vihloo kuin täti tulisi, tänään kp jotain 7-9... Outoa!
 
Mukkis mua vielakin kiukuttaa sun puolesta ihan sikana, ite kylla vankaisin niin kauan etta saisin ne rahat takas vaikka ei oliskaan iso summa, ihan periaatteen vuoksi! :mad:

Ja mihin ihmeeseen on kadonnut Milttis? :bored:
 
Larissa: Hienothan noi sun kynnet on! Mä ite oon kyllä niin kynsifriikki, että tykkään tosi paljon lakata omia kynsiä ja omiin häihin otin geeli kynnet. :)

mommyme: Ihania uutisia! :)
 
Kiitos sohwia ja nennaa! :joyful: Mulla on töissä kynnet niin kovilla, että on pakko olla joku lakkaus ettei kynnet murene kokonaan pois :sour: Geelilakkaus on siitä kiva, ettei sitä tartte olla koko ajan uusimassa :) Vaikka eihän nämä itse laitetut niin hyvänä kestä mitä ammattilaisen tekemät. Mutta tykkään silti :happy:

Milttis taisi jäädä hetkeksi tauolle, kun se luovuttajakin paljastui epämääräiseksi tyypiksi? Ja rahaa aikoi säästää klinnikalle..? Jos oikein muistan. Mitähän Milttikselle kuuluu...?

Taas mie pyörin täällä linjoilla perjantai-iltana, kun muut (normaalit) ihmiset tekee ihan jotain muuta :grin
 
Kiitos Ruusa ja Larissa. :)
on se kummallista et miten tollanen vaikuttaa. Hoito meni hyvin mut en voi mitään et olin superkateellinen! Jotenkin tuntuu niin väärältä. Tai siis et mullakin ei oo vauvaa masussa. Heillä oli tärpänny heti. Tulin tos kotiin ja jotenkin veti ihan ilmat pois tää masis. Jotenkin ajattelin aina et kun tähän ikään mennessä on tullut vastaan kaikenlaista paskaa niin eikö se ois tilastollisestikin oikeus ja kohtuus et joku asia menis helposti. Ei kaikkea tarvii aina kokea. Mä niiiin olisin halunnut että tämä "kokemus" olisi jäänyt väliin. Jotenkin kun tässä tätä aikaa on kulunut et jo ajatus siitä että se oikeasti voi tapahtua tuntuu kertakaikkisen naurettavalta. Mua itkettää ihan kauheesti. Ja ihan kuin tää ei olis tarpeeks vaikeeta niin olis tuo kierto inhimillisen pituinen. Tiedän kyllä että monilla on pidempikin kun tää mun 35 pv mut kyllä se vaan tuntuu helkkarin pitkältä.

Anteeksi mun masistelut! :(

Nennaa: tottakai nouset testaa!! Mua niin jännittää sun puolesta!

Ai niin, Larissa mun ammattilaissilmään nuo näyttää oikein hienolta :) itse en tiiä miten pystyisin elää ilman geelejä! Mulla ollu jo 4 vuotta ja teen kans ite . Mun mies just joskus sano et tiesitkö et synnyttämään mennessä ei saa olla kynsiä. Sanoin et juu, mut ne saa kyllä nopeesti takas jos niiden tulee :D
 
Kaikki "normaalit kuumeilijat" taitaa olla yläkäsite perjantai-iltana täällä kirjoitteleville.

Voi Ilpuri, väkisinhän välillä masis iskee tässä puuhassa. Jos se sun asiakkaas tietäis, kuinka kovasti ja kauan oot omaa toivonut, se varmaan aivan täysin ymmärtäisi, miks susta tuntuu niin pahalta.

Asiasta ihan kukkapurkkiin, Larissa ja Ilpuri, millä ihmeellä te saatte noi geelit pois kynnestä tuhoamatta koko kynttä?
 
kp 37/28 ja vähän pientä kipua jaloissa (normaalia minulle ennen tätiä).Tosin oon kyllä töissä juossu koko päivän,et liekkö siinä syy puutumiselle.Pitkästä aikaa on näin pitkä kierto.Reilu vuosi sitten täti jäi tulematta 6kk ajan,mutta koskaan sille en selvyyttä saanut.Muistan viimeksi plussanneeni 2 viikon oottelun jälkeen vasta tosi haalean plussan.
 
Takaisin
Top