Raskaaksi 2015

Mariska : Onnittelut ja iso hali <3 ihanaa!
Silv: Pahoittelut, ehkä syy KM saadaan selville, yleensä sitä lähdetään selvittämään kolmen perättäisen jälkeen. Mutta nyt vaadit että asia selvitetään. Kyseessä voi olla joku helppo "vika" ja pääsette taas yrittämään ;) Voimia <3

ON: Täällä onneksi vatsakivut hellittäneet ja tilalla maailman kipeimmät nännit. Nähtävästi väliä missä vaiheessa kierto, silti aina joku vinksallaan. No toivotaan vaikka että tää enteilee plussaa ja kivut kiinnitymiskipua hahaha :D Tänään Don Huonojen keikka ja elämä on kivaa :) Hyvää viikonloppua naiset <3 Ja plussatkaa!
 
Voimia Silv <3

Mariskalle onnittelut <3 Nyt alat levollisin mielin nauttimaan raskaudestasi ja kasvavasta masusta!

Tassulle onnea vielä kovasti!!!
 
Olen todella pahoillani Silv! :( Jaksamisia ja haleja sinne kovasti! ❤ Ja riipaise ihmeessä!
 
Silv .. :( <3

On. Raskauskeijusta tuli paketti! Tilasin 6 liuskaa ja 6 puikkoa, sainkin 6 liuskaa ja 7 puikkoa!! :) en tiedä oliko vahinko vai mistä johtui mutta iloinen yllätys :)
 
Raskauskeijulta taitaa aina tulla ylläreitä. Muuten hyvät kokemukset, mutta postituksen kanssa on ollut ongelmia. Ainakin edulliset hinnat. :)
 
Lauruskaah, mä tilasin sieltä kuusi puikkoa ja sain kahdeksan. Eli on heillä tapana laittaa ylimääräsiä. :)

Silville kaikki maailman tsempit ja halit. <3
 
Pahoittelut Silv <3

Hurjan hienoa Mariska!!!!!! Nyt nauti ja onnellista loppu odotusta, mut ala meita jata kokonaan ;)


Onko kukaan kuullut Gatusasta? Enta Kiivi????
 
Kiivi oli tuonne plussanneisiin juur kirjoitellut, vissiin unohtanut meidät ei-plussanneet ;)
 
Hei kuulkaa kyselisin tässä vaan että millonka voisin tuhlata rtestejä jo kun oletettu täti tulloo sunnuntaina??? :D sillon on ainakin siitä digin hymystä se maaginen kaks viikkoo.. mukamas vihloo selkää ja alamahaa pistelee... kuitenki vaan joku suolisolmu :"D hahahah.. noo pessimisti ei pety vai mitenkä.... :D

itellä oli sama homma :) ajattelin silloin ennen kun testiä pääsin tekemään että enpä usko että olis tärpänny ja kaikki "oireet" on just jotain suolisolmuja mutta niinpä sieltä sitten plussa tuli ja se tunne oli niin uskomaton kun sitä ei ollut oottanut ja näki ekan kerran elämässään ne kaks viivaa.. Uskon että plussa tulee!!

Niin ja meillä oli hedelmöitys muistaakseni 18.8 ja testin sain tehdä 5.9. eli kolmisen viikkoa..tai olis vissiin saanu tehdä jo parin viikon päästä mutta odottelin vielä viikon siitä kun ei kummoisia tuntemuksia ollut ja ajattelin että kohta kuitenkin vuoto alkaa muttei sitä sitten onneksi kuulunut.
 
Kui nopsaa niil 10 herkkyyde testeil mahtaa joku haamu näkyy? Mul kp21/28 meneillää ja mietin taas et kuinkahan monta päivää ennen uskaltaa alkaa testailemaan :o?
 
Silv, oon todella pahoillani. :sad001

Nennaa, olipa kamala uni. Mäkin näin vähän aikaa sitten unta, että olin saanut vauvan. Unessa olin jossain parkkihallissa tms., ja meidän piti lähteä kotiin. Mutta vaikka vauva oli vastasyntynyt, se osasi jo kääntyä sekä selältä mahalleen että mahalta selälleen. Kun olin laittanut sen maahan, vauva lähti kovaa vauhtia karkuun kierimällä pituussuunnassa. :grin Joo aika sissi oli pieneksi. Uni varmaan pohjaa siihen, kun eräs kaveri kertoi että vauva oli oppinut liikkumaan vastaavalla tavalla. Sillä tosin ikää jo useampi kuukausi.

Tassu, ymmärrän että tossa tilanteessa et halua kertoa yhtään ennen kuin on pakko.

Catsie, en tiedä mikä normaali arvo on, mutta toivottavasti osaavat hoitaa kuntoon.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Ihania uutisia Mariska! Ajatella miten aluksi epäiltiin tuulimunaa ja kohdunulkoista jne… paljon koettelemuksia ollut teillä, toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!

Voi ei, Silv. Jaksamista sinne. Toivottavasti pääset tosiaan tarkempiin tutkimuksiin että mistä kiikastaa nuo varhaiset keskenmenot.

Täällä kp 13 ja bongasin oviksen aamuyöstä CB:n digitestillä ! Aloitin oviksen bongaamisen lyhyen kierron vuoksi jo kp 8 joten olin jo melkein ehtinyt luopua toivosta. Et se ois sitten actionin aika… Oviskivut olleet kovat ja vähän kuvottaakin sekä tissit on kipeet. Kuin oppikirjasta. Sunnuntaina alkaa sitten terokuuri.
 
Voi silv :Heartred

Tassu onnea vielä ja hei tsemppiä siihen tupakoinnin lopettamiseen :hug013

Mukkis, herkkyyttä näkyy olevan liikkeellä, enkä mäkään oikein omalla kohdallani sen raskaudesta usko johtuvan :)

Mariska, huh, hienoa että kaikki kääntyi parhain päin, nyt nautit raskaudesta ja pidät huolta pähkinästä :)

Nougat, niin ei toi mun vatsa ym. Kivut ilmavaivoista johtunut vaan tässä oviksessa ja jälkeen tuli kaupanpäällisenä :grin:shifty: tänään mulla ei kyllä ole ollut satunnaisia polttoja lukuun ottamatta enää mitään, onneks :) hyvä et sultakin on loppunut kipuilut, niin on mukavampi lähteä iltaa viettelemään, joten ihanaa keikkaa! Jos se tisukipu ja muut onkin raskautumisesta :wink mulla ei kyllä ole ikinä ja koskaan ollut tisut kipeät, jännä kun lähes kaikilla ne kipeytyy jossain välissä elämää :wideyed:
 
Niistä nettikaupoista, tosiaan perhoset oy :stä tilasin eikä tilaus tullut ollenkaan, eikä tullut rahojakaan takas...
 
Äh meinas unohtua, ja on varmaan myöhäistäkkin, mutta Ilpuri, tsemppiä ja voimia asiakkaasi kanssa, kyllä se hyvin varmasti menee, tsemppaat itsesi kasaan ajattelemalla sitä reissua :hug013
 
Takaisin
Top