Raskaaksi 2015

  • Joo, kirjottelen tabletilla....sen kyllä huomaa.:hilarious: Ihmettelin, minne se lauseen loppu hävis kokoajan ja tuol lopussahan tuo näyttää olevan kaksi kertaa.:hilarious:
Tassu: Hurjasti onnea vielä siullekkin.:)
 
Ihanaa mariska ett kaikki on siellä hyvin!❤ toivottavasti teitä ei enää koetella samalla tavalla❤ :)

Onnea tassu viivan vahvistumisesta! :)

Pakko malttaa odottaa ainki huomiseen testaamista, en enää ennen menoja ja töitä ehtii pidättää tarpeeks kauaa :( voikun se täti ei tulisi.. Tiedän ettei tuu plussaa, mut kamalasti toivon silti :D huomenna aikasintaan siis! :)
 
Ihanaa mariska <3 ja tassun viiva hienosti vahvistuu, onnea sinullekin vielä :)

Koitin äsken soitella tuloksia mut eipä vastaa..
 
Nennaa, kumpa täti pysyis poissa sun luota! Ehdottomasti sun pitää päästä testaamaan.

Tassu, hienosti vahvistuu viiva! Joko olet päässyt järkyttämään tuplamummoa? :grin

Mariska, voi miten ihana kuulla hyviä uutisia! :hug013

Silv höh, saisivat pian vastata puhelimeen.
 
Nyt vastas, kyllä se vaan km on eli ottakaa mut pois plussanneista. Maanantaina ottaa yhteys neuvolaan ku Th tulee silloin takas lomalta, ja sen kanssa alkaa pähkiä mitä sitten tehdään (siirsi heti vastuun toiselle, hän ei voinut asiaa kommentoida..) Hcg alle 2.

Toisaalta, huomenna olis aika hyvät kemut tiedossa, taidampa riipasta seitinohuen pöhnän.
 
Voi ei Silv! :( tsemppiä sinne. Toivottavasti seuraavankerran ku plussaat niin kyytiläinen pysyy mukana loppuu asti.
 
Silv, toivottavasti siellä pian vastattaisiin! Eikö sieltä soiteta takaisin, jos ei vastata? Täällä nimittäin soitetaan.. Odotan niin innolla❤

Näin muuten viimeyönä aivan kamalaa unta! Olin raskaana ja kaikki mennyt todella hyvin. Synnytin aivan ihanan ja terveen pienen pojan, ja kaikki meni hyvin kunnes päivän ikäisenä kätkyt vei pojan :( nyt pelottaa jos plussaan jajaja hyi :( no, onneks oli vaan uni, mut silti se jäi mieltä kaihertamaan, koska herätessänikin vielä itkin sitä.
Oih ja voih, toivottavasti en enää nää noin hirveitä unia, stressihän tuollasista tulee! :D

Muoks, voi ei Silv! Oon niin kovin pahoillani :( pöhnä kuullostaa ihan hyvältä suunnitelmalta, toivottavasti km unohtuu edes hetkeksi..
 
Tsempit silv Sinne :( <3

Ja mariska ihanaa että kaikki hyvin <3 sä oot plussannut sitten jo tosi aikaisin jos viikon pienempi oli. Sua on koiteltu jo oikein kunnolla. Toivottavasti loppu menee hyvin :)
 
Beisla, tulevat mummot saa kyllä odottaa. Me ei aiota kertoa ennekuin tätä on jo hankala piilottaa tai itse arvaavat :D Siitä alkaa niin älytön hössötys ettei kukaan kestä. Ja jos joku muistaa kun aiemmin kirjoitin millainen meidän äiti on. Puhelin laulaa ja selän takana jokaiselle valittaa kun kaikki on hänen mielestään huonosti. Hänen suustaan on kyllä harvinaisuus jos sattuu jotain kehumaan. Hänhän on omasta mielestään yksi täydellisyys ja vain hän osaa tehdä asiat oikein.
Anopille voisi kertoakin aiemmin, hän minulle melkein enemmän äiti kuin omani.

Voi ei silv, taitaa tosiaan olla se pöhnä paikallaan:sad001
 
Tassu onnea viivan vahvistumisesta. :)

Mariska aivan super onnellinen sun puolesta. :) Tuhannesti onnea ja paljon tarrasukkia matkaan. ❤️ Toivottavasti ilo kestää loppuun asti eikä vääriä hälytyksiä tuu enää!

Silv voi ei! :( Olen todella pahoillani! :( Voimia, voimia <3

Nennaa olipas pelästyttävä uni, mutta onneksi ei ole todellinen. Mä näin varsinkin raskausaikana hirveitä unia vauvasta ja rupesin pelästymään sekä stressaamaan kaikesta. Kun ultrat oli käyty niin loppu unet ja myös kaikki stressaaminen. :) Onnea testaukseen huomenna, PLUSSATUULIA.❤️

On. Tänään kp 17 ja rinnat olleet tiistaista lähtien todella kipeät, tuosta kainalon vierestä. Koskeminenkin sattuu ja niitä vihloo välillä. Kello on jo noin paljon, nyt töihin. Ihanaa perjantaita naiset! ❤️
 
lähinpäs sitten vähän tutkimaan tätä lapsettomuutta, 260euron verikokeista selvisi korkea prolaktiiniarvo, 867. Mitäköhän seuraavaksi, odottelen kirjevastausta tänään tai huomenna, tai siis maanantaina.. huomenna on lauantai. Huoh. (oon niin sekaisin etten edes tiedä mikä päivä on)

Endometrioosiakin epäilevät mutta sitä ei olla vielä lähempää tutkittu.
 
Muokattu viimeksi:
Azalea, toi oli hauska, mut mun reaktio oli alkuun (siis ennenkuin luin loppuun asti): voi paska mikä mies! ja kauhee ahdistus naisen puolesta... Joo oon ollu pikkasen herkkis tässä viimepäivinä. Ollaan katottu Wallanderin uusia jaksoja netflixistä ja joka kerta mua poruttaa... :arghh: En tiä voiko tää olla jotain oiretta tulevasta, vai onko tää vaan kevät-herkkyyttä... Mun mies on ihan varma että olen raskaana, ite epäilen suuresti... no pianhan se selviää kp 19/25-26.
 
Voi Silv, oon niin pahoillani sun puolesta! :sorry:

Mariska, ihanaa kun asiat järjestyivät! :)

Nennaa: Tosi kauheeta nähdä tollasta, onneksi oli vaan unta!

Fiilikset tänään edelleen maassa, mut kaipa tästä taas noustaan. Tai ihan kun vaihtoehtoja muitakaan olisi. Vähän jännittää, tänän mulle tulee vikaksi asiakkaaksi yks mun lemppareista, mut se on raskaana. Silloin kun se ekan kerran tuli raskautumisen jälkeen menin ihan lukkoon ja ajattelin et nyt tää alkaa mennä vaikeeks jos jo asiakkaittenkin vauvauutisiin regoin näin. Mutta yritän taistella et pysyn kasassa. Onneks viikon päässä oottaa Helsingin reissu :dance008
 
Takaisin
Top