Raskaaksi 2015

Myy aivan mahtavaa!!!!!! Onnea! !!! Silv toivottavasti saat hyviä uutisia. Täällä kp 2 joten seuraavan kiertoon pomps ;)
 
Carnagan onko mikä kp?

Poltin ekan tupakkani tältä aamulta ja jouduin vessaan menemään kakomaan ku tuntu et oksennus lentää. Jo toinen kerta tällä viikolla. Ekalla kerralla en kyllä joutunu vessaan asti menemään. Aikasemmin ei ole ollut vastaavaa.
 
Nougat, joo, on kyllä ärsyttävää kun kroppa keksii välillä vaikka mitä, eikä vaan menkkojen aikana.

Kyfi pahoittelut kp1. :sad001 Ihme tosiaan, sais teillekin jo plussa tulla.

Silv, vaikka sä oot jo hukannut kirveen, mä vielä pitelen peukkuja pystyssä että saisit huomenna hyviä uutisia.

Antzeliina toivottavasti kuuri tepsii pian.

nennaa, hyvä että menkat voi joskus mennä helpompaakin suuntaan! Kuulostaa kamalalta sun menkat ennen. Mulla itellä on pitkät, viikon kestää, mutta kipuja vaan yhtenä päivänä enkä läheskään aina tartte särkylääkettä.

Taikatuuli, hyvältä kuulostaa teidän tallettelut. Tuskin sillä eilisellä on väliä, jos muuten ootte ahkerasti puuhastelleet.

Carnagan, huh mikä päivä sulla! :hug013 Pahoittelut negasta.
Kiva kun joutuu itse kärsimään muiden virheistä. Toi Kela vie ymmärryksen; jos ovat itse mokanneet niin sulleko sen pitäis kostautua? o_O
 
Carnagan; ei hyvää päivää miten voikin kaikki sattua just samaan hetkeen?! :( sitä miekin ihmettelen tuossa kelan toiminnassa, ett miten ihmeessä sie kärsit, kun ne on tehny mokan? Huhhuh! Tsemppiä asioiden hoitoon.

Beisla, on sullakin kyllä pitkät :( mut onneks siulla ei oo kovia kipuja :)
Kyl noi mun menkat joo aika raskaat oli kipujen takia. Jännä ett näin yks-kaks muuttuivat, mut en valita :D

On, kp 33/30-35. Normaalisti täti tullut tällä päivämäärällä sen lokakuisen myöhästymisen jälkeen.. Ei näy, ei kuulu, ei satu eikä tunnu :) yleensä mulla alkaa aina aamulla menkat, mutta ei ainka viel.
Miten ihmeessä maltan odottaa ylihuomiseen sen testin kanssa?! :D yleensä kun testiä alan tekemään, kerkiin menee vessaan, kertaa siel ne ohjeet ja kuulkaa, sit se täti pyrähtää paikalle! Monta testiä säästyny jo :D
 
Carnagan, ongemat on laumaeläimiä :sad001 Ja Kela on yks iso ongelmarypäs. Jaksamista. Ja pahoittelut negasta.

Nennaa, vasta yhdet luomumenkat takana, mutta huomasin saman, teinivuosien hyperkiputulvavuoto ja pilleriajan tuskakipuylivuoto oli vaihtunut ihan vaan runsaaksi vuodoksi. Siinä missä ennen kärvistelin n.8 päivää, ihmettelin nyt lyhyeltä tuntuneet 5 päivää, että missä ne kivut oikein kuppaa. o_O Mielenkiintoista. Mutta superpaljon onnea plussaukseen, ettet joudu enää "nautiskelemaan" helpommista menkoista.

Antzeliina, nyt tupakat hus pois ja testiä tekemää :grin

Silvin testituloksia odotellaan sormet ja varpaan ristissä :smiley-angelic001
 
Liliina, hahah nyt kun vihdoin tajusin ettei ne menkat oikeasti vedäkään enää yli viikoks sängynpohjalle, olisikin just oikein plussata, ettei pääse "nauttimaan" niistä :D
Sullakin kyllä kamalan pitkät ollut :o onneksi on lyhentyneet ja kivut lievittyny! :)
Luulin oikeesti aina, ett menkat helpottaa vasta sen ekan raskauden jälkeen, mut mikäpä tässä enää ollessa :) olen supertyytyväinen, vaikken plussaiskaan! :)

Silv, voikun pian kuultaisiin hyvät uutiset❤ :)

On, viel nopsaa, nyt alkoi mahaa kiristää ja tuntuu ku siel ois ilmapallo (voisko ilmapallofiilis johtua eilisistä karkeista :D )
Kiristääkö kellään muulla mahaa ennen menkkoja? Koska mulla ei oo ennen ollu, mut en oikeen siihen plussaankaan usko :D
 
Minä olen niin iloinen ja surullinen ja vihainen ja onnellinen ja kaikkea niiden väliltä. Luin kyllä kaikki lukemattomat viestit mutta ajatukset harhailee enkä yhtään pysynyt kärryillä mitä tuli luettua.
Tein tänään uuden testin ja pakko alkaa pikkuhiljaa uskomaan että raskaana ollaan ja toivottavasti pysytään. Alempi on siis tämänaamuinen.
Pakko ottaa projektiksi nyt tuo tupakoinnin lopettaminen, Olen vain miettinyt että anoppihan arvaa heti jos ilmoitan etten enää polta ja eihän mulla pokka pysy. Ei kyllä tupakka maistu enää yhtään hyvälle, mutta jostain syystä mulla on nyt paripäivää tehnyt vaan enemmän mieli tupakkaa mitä normaalisti, sitten kun menen ja sytytän tupakin niin olenkin valmis parin imaisun jälkeen sen heittämään pois.

Iloisia plussatestejä ja itsekeskeistä valitusta, hyvää huomenta vaan kaikki te ihanat:joyful:
 

Liitteet

  • t.jpg
    t.jpg
    465.3 KB · Katsottu: 184
Pähkinä on mukana :love017 Pikkuinen:Heartred löi hurjasti. Viikkoja nyt vasta 6+5 kun kuukautisista olis 7+5. Ette usko miten onnellinen olen. Tuli halattua lääkäri ja hoitajakin tässä tunne myrskyssä.
Aamun suuri pelko vaihtui iloon. Nyt toivotaan että tämä onni kestää :Heartred
 
Tassu hurjasti onnea. Hienosti on tummentunut.

Mariska ihanaa et kaikki on hyvin. Toivottavasti pähkinä kestää mukana ja kasvaa hyvin :) ♡
 
Mariska, sua ja Pähkinää on nyt kyllä koeteltu niin paljon, että toivon sulle aivan täysin ongelmatonta odotusaikaa. Otte sen kyllä ansainneet :love7
 
Garnagan: Onpas siulle tullut liian paljon vastoinkäymisiä samana päivänä. Toivon, että asiat järjestyy parhain päin.:hug013Tsemppiä neuvolaan.:) Ikävää ku noin monta rokotetta saa samaan aikaan.:sad001 Samoin ol pojan kaa, et sai monta rokotetta samal reissul sillo aikasemmin. Nyt on 1v 8 kk. Eka rokote meni ilman itkua, mut toisesta jo harmitus tuli ja kolmas oli iin päälle liikaa, silloin alkoi sydäntä särkevä itku, mutta meni äkkiä ohi. Oli siinä itelläkin kyyneleet silmissä.:smiley-ashamed004 Pahoittelut negasta.:sad001

Silv: Miekin oottelen tässä testituloksia ja toivon sydämestäni, että pikkuisella on kaikki hyvin.

Mariska: Oon niin onnellinen, että pikkuisella on kaikki hyvin.:happy093Nyt nauttimaan raskaudesta ja kasvattamaan masua!:)

Nennaa: Nyt testaamaan!













kasvattamaan masua.:)



kasvattamaan masua.:happy:)
 
Takaisin
Top