Raskaaksi 2015

Pää on vähän höttöä, kun piti taas niin paljon selata viestejä :D

Pahoittelut negoista ja menkoista :(
Onnet plussanneille <3

Be, on kyllä ollu v-mäinen mummo! Meidän poika on muutaman kerran jo kaupan puolella aloittanut syömään jotain, mutta ei onneks ole kukaan tullut vinkumaan. Tottakai olen puoliksi syödyn evään nostanut kassalle.

Nennaa, arvaa olisinko nähnyt punaista, jos joku olis meidän muksulle tyrkyttäny tikkaria tms? Mä olen tosi tiukkis ravintoasioissa, eikä poika saa lisättyä sokeria.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Dreamer, mä oon oottanu sun paluuta foorumille samalla kun oon enemmän ja vähemmän taustaillu. Haluatko kertoa tilanteestasi? Toivottavasti kaikki on sulla kuitenkin hyvin. <3
 
Psykoenkeli, epäilenpä ettei se poika enää edes halunnut koko tikkaria ku se mummo kävi siinä huutamassa.. On kyllä munkin mielestä ihan hyvä, ettei etenkään pienelle syöttäis lisättyä sokeria. Ei se sitä osaa kaivata, jos ei oo koskaan saanu ja jos herkkuina on jotain hedelmiä ja marjoja ja raakaleivonnaisia esim, niin nehän ajaa saman asian, jos lapsi niihin tottuu ennenku sokeriin :)

Dreamer, miekin ehdin pohtimaan jo missä sie oot :( toivottavasti ei mitään vakavaa ole sattunut siellä!

Katapultti, onneksi mitään ei ollut käynyt! Huh! Varmaan oli vähän jännät tunnelmat kun tuli kotiin ja huomasi asian :o

Taikatuuli, toivottavasti ehditte vielä hyödyntämään ovisplussan! :)
 
Luen kohta viestit läpi, mutta aloitan napailulla: Päivänselvä kp1 tänä aamuna, ei ne menkat ehtineet olla siis kuin päivän myöhässä. :sad001
 
image.jpg Tämmönen tuli tänään pc:llä. Samasta näytteestä, jonka vien terkkaan. Eka kuva otettu testiajalla, toinen n. 6-7min kastamisesta. Tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista ja pelko takamuksessa kasvaa.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    829.6 KB · Katsottu: 189
Oon kyllä täysin samaa mieltä psykoenkeli ja nennaa tuosta sokerin syömisestä. Itse oon ajatellut, että jos joskus saadaan lapsi/lapsia, niin yritän välttää sokerin saantia kaiken mahdollisin keinoin tai lähinnä kaikkien herkkujen antamisessa tulen varmasti olemaan tosi tiukka. Ei pienet lapset tarvitse ylimääräistä sokeria elimistöönsä ja juuri nuo hedelmät ja marjat saa riittää herkuiksi pienille lapsille. :)
 
Carnagan, pissi vaan liuskaan, että päästään ihastelemaan sun tuloksia :grin

Dreamer, mäkin olen ihmetellyt sun poissaoloas. Toivottavasti et joudu liian kauan suunnitelmia lykkäämään. :sad001

Nennaa, milloinkas ilahdutat meitä tuplaviivoilla?

Mymmelisti, ikelle onnea matkaan :grin

On. kp9 ja jomotusta alavatsassa vasemmalla :confused004 Onhan tää tistysti vasta eka luomukierto, niin että kroppa saattaa edelleen sekoilla. Toisaalta, selittäis kyllä parin päivän päänsäryn ja armottoman himotuksen...

---

Beisla, voi ei :arghh: Sinne niin piti tulla plussa. Kurja täti taas kuokkimassa väärässä paikassa.


Myy, mun mielestä toi on tosi selkee plussa. Varmaan yks selkeimmistä, mitä oon täällä nähnyt.
 
Myy, hyvältä tuo näyttää kun viivakin on niin vahva!

Beisla, pahoittelut tädin tulosta, mutta häntä pystyyn ja uuteen kiertoon! Kyllä se sieltä vielä kiinni tarraa!
 
Myy, niin selkeet viivat, että voi jopa ilman silmälaseja kattoo. Ja se on jo jotain :D

Muoks. Ja Beisla! Pahoittelut kp1! Muistelin, että puhuit ainakin kierron tauosta, jos ei nyt tärppää. Mikä on nyt suunnitelma? Tsemppiä!!
 
En oikee ossaa vielä käyttää tätä ni jos joku viittii listaa muokatessaa lisätä mut sinne? ya 2/15 :signs001

Eilen tilasin rtestejä, mut en varmaa uskalla ikinä testata :D tai vasta ku täti on kunnolla myöhässä.

Tällä viikolla ollu mukamas jotai tunnetta alamahassa, rinnoissa.. Yleesä oviksen aikaa kipuja ei oo eikä tätinkää aikaa kovi kummosia. Varmasti pelkkää kuvitelmaa ja toivoa nytki vaa. kp nyt jotai 22/29, dpo n. 6.
 
Apuja! Työharjoittelu alkaa maanantaina ja oon ihan paniikissa. Tajusin, että pahimmassa tapauksessa sen aikana on kolmet menkat. Eihän siinä muuta, mutta tiedätte varmaan, minkä väriset hoitopuvun housut on yleensä! :D
 
Larissa, tosi hienoa että pääset kunnon tutkimuksiin!

Be, olipa idiootti mummo. Ikävä kyllä ääliöitä löytyy jokaisesta ihmisryhmästä, mutta ei pieni lapsi toki ymmärrä ettei se ole henkilökohtaista.

Mymmelisti, hyvät viivat! Voithan sä testata vielä kerran jos vahvistuu entisestään, mutta eiköhän tuo jo plussa ole. :)

Muurahainen, kovasti voimia sinne. :hug013 Totta kai sä tänne kuulut, jos vaan susta tuntuu siltä että haluat olla. Onko sun mahdollista kysyä muulta lääkäriltä, edes yksityiseltä? Jos lääkkeetkään ei auta ovuloimaan, onhan olemassa vielä lahjasoluhoito, jos siihen haluaa lähteä. Mutta se on rankka päätös sekin. :sad001

Late, toivottavasti...! :smiley-bounce012 Tsemppiä piinailuun.

Katapultti, hui sentään! Onneksi selvisitte säikähdyksellä. Sattuuhan noita kyllä kelle vaan.

Nennaa ei sullakaan enää paljon piinailtavaa! :smiley-bounce012

Taikatuuli, onnea ovisplussasta! :grin Toivottavasti vielä pääsette sen hyödyntämään.

Tyttötiikeri, eiköhän sun tytön päiväkoteilu ala sujua ihan hyvin. Usein varmaan vanhemmille rankempi paikka kuin lapsille.
 
Sohwia yritän sunnintaihin asti jaksaa malttaa testaamisen, jos täti ei tuu :)

Myy, aivan selkeä plussahan se siellä! :) onnea!! :) ❤
 
Myy upee plussa!! Onnittelut ♡

Psykoenkeli mitä opiskelet?

Tästä lapsille sokerin syötämisestä niin kyllä meiän muksu maistelee keksejä ja kaikkia juhlaherkku jos juhlia nyt on. Kotonakin saa sipsejä maistaa jos meillä aikuisilla sattuu olemaan. Ja miehen kaa syövät jäätelöä tälläkin hetkellä. Karkkia en oo antantanut vaikka on kinunnut. Limppariakin on maistanut, mutta eipä siitä tykännyt. Lapsi kasvaa silti miinus käyrällä vaikka joskus saakin herkkuja. Puoleenvuoteen oli neidille tullu painoa vaan 300g.
 
Antzeliina, opiskelen liiketaloutta. Nyt alkaa toimistopalvelujen harjoittelu ja pääsin yksityiselle lääkäriasemalle.

Meillä on ens la SE perhepäivä. Mies sanoi jo etukäteen, että älä pane mitään show'ta pystyyn, jos siellä on herkkuja tarjolla :D mutta toivottavasti ei ole. Mies oli sossulle sanonut miten tiukkis olen ja hän oli tykännyt :)
 
Voi dreamer. :sad001 :Heartblue

Ilpuri, pahoittelut sullekin. Kamalaa pettyä aina vaan. :sad001

Carnagan, toi juupas-eipäs -ajattelu on kyllä raastavaa, eikä sitä saa päästä pois millään. Onneks sulla ei ole enää paljon piinailtavaa. :)

Myy, toivottavasti on vain harmitonta! Kyllähän tuo on hyvin selkeä plussa! :happy:

liliina, toivottavasti ootte päässeet tallettelemaan. :)

Liisu, oikein muistelet että puhuin. Nyt kuitenkin pohdittiin, että yritettäis vielä kuukaus ja sitten vasta tauko. Luovuttaja on ilmeisesti lähdössä reissuun huhtikuussa (kuulin toiselta kaverilta) ja osuu just mun mahdollisen oviksen kanssa samaan aikaan. Muuten en tietäis kahden kuukauden päästä milloin ovis olis mahdollinen, mutta oon joutunut laskemaan sitä kun siskon kanssa myös mietitään reissua. Pitää jutella sen kanssa, heti kun näen langoilla. Oon edelleen sitä mieltä, että tauko tekee varmasti hyvää. Uskoisin että luovuttajalle ei ole väliä jos kokeillaankin vielä ens kuussa.
 
Takaisin
Top