Raskaaksi 2015

Silv kovasti tsemppiä huomiseen, toivottavasti hcg ei olisi laskenut. Saatko huomisen päivän aikana tietää tuloksesta? Ja tännesaa ja pitääkin avautua vapaasti. :)

Miilia toivottavasti tyttäresi on arvannut oikein. ;)

Yllätys kiva kun kerroit oman kokemuksesi ja kaikkea hyvää loppuodotukseen.:)

Voi Ilpuri, pahoittelut jos se ikävä täti nyt ilmestyy sun luokse. :( Toivottavasti pysyy kaukana sinusta ja plussaonnea huomiselle. ❤️

On. Käytiin äsken kauppareissulla ja ärsytti niiiin paljon yksi tilanne. Oltiin kassalla ja mies oli pojan kanssa laittamassa ostokset kassiin ja siinä vieressä oli yksi vanhempi rouva keräämässä omat ostokset. Poika näki tämän rouvan ostoksissa yhden muropakettin, jossa oli auton kuva ja koski siihen ja kylläpä mummo suuttui! Huusi kovaakin että älä koske mun tavaroihin ja siinä meidän pikkuinen alkoi itkeä huudosta. Mieheni pahoitteli ja sanoi pojan olevan pieni lapsi, joka ei vielä ymmärrä. Hän vaan katsoi miestäni vihaisesti ja sanoo, no kyllä huoltajan pitää ymmärtää ja pitää huolta lapsesta. Eikä tässä kaikki, poika oli syömässä croissantia, joka ostettiin prismassa ennen kun mentiin cittariin ja kun oltiin lähdössä kassalta, tämä rouva pysähtyi eteeni ja sano, oliko pojan croissantti varmasti maksettu? Aaaarrrggghhh, mitä näitä ihmisiä vaivaa!!!?? Siis oikeesti, onko pakko puuttua toisten asioihin ja olla hemmetin ilkeitä pienelle lapselle! Mä en vaan kestä!! Harvoin tälläisiin törmää, mutta tuli niin paha mieli koko ostosreissusta pojan itkun takia. :(

Huh, kiitos kun sain avautua. Kirjoittaminen tekee ihmeitä. :)a
 
Niiin ja piti myös sanoo et nyt viikon sisää tullu kolmet uutiset raskauksista ja tietty olen iloinen ja onnellinen heidän puolesta, Mut miksi mä en saanut edes soitettua sinne klinikalle.. taas siirsin sitäkin.
 
liliina, nää mun krampit tuntuu kyllä täysin samalta kuin mun menkkoja edeltävät krampit yleensäkin.

Larissa, miten lääkärissä?

Meritähti, kumpa saisit plussan! Jos tulee nega, sit sais täti tulla ettei kierto pitkity.

Tyttötiikeri, miten tytöllä meni päiväkodissa?

Taikatuuli, paranemisia. Nyt taas en muista, mutta ovistako odottelet?

Myy, no höh sentään. Mutta jos ovat sitä mieltä että johtui vaan virtsan määrästä heikkous, ei kuulosta kovin pahalta.

Antzeliina, hyvä tuo vakuutusvinkki. Olin muutenkin ajatellut että pitää ottaa, mutta kyllä nyt ehdottomasti. Todella ärsyttävä sun työtilanne kyllä. Tollanen tiedon panttaaminen pistää tosi vihaseksi, ja sitten vielä jos palkkaavat jonkun sun ohi. :mad:

Be, toivottavasti oli kiinnittyminen ja pieni pysyy matkassa! :smiley-bounce012

Silv, tykkäsin siitä että sun vuoto on loppu. Nyt saiskin pysyä poissa, ja sormet ja varpaat ristissä että edellinenkin oli vain hematooma! Ja pura vaan tänne kaikki mitä haluat, yksin on surkeaa olla huolissaan. :hug013

Miilialla sitten on ennustajatyttö. :wink

Ilpuri voi ei. :sad001 Toivottavasti jäisi pelkäksi tiputteluksi.

Mymmelisti jos oot pidättänyt tarpeeksi niin kokeile vaan! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, siinä sen taas näkee, ettei korkea ikä tarkoita hyviä käytöstapoja. Huhhuh, mikä mummo. :sad001 Tosi kurjaa, kun sun pikkuinen on vaan terveen kiinnostunut ympäristöstään ja sitten sitä noin pelotellaan.

Silv, onnea huomiselle. Me pidetään peukkuja kohonneille hgc-arvoille.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Mä en kyllä yhtään muista monelta kävin viimeksi!? :O
Mullakin muuten iskeny sisustus hulluus :) käytiin viime sunnuntaina ikeassa ja ostin uuden lipaston olkkariin ja vanha meni makkariin ja olkkarissa on nyt uudet verhotkin! Ihan oudon näköstä, mut piristää kummasti :)
 
onnea nyt ainakin tassulle ja myy82:lle!:smiley-bounce005 saa nyt nähdä kerkeänkö /viitsinkö vielä huomenna, vaiko sinnittelisinkö kuitenkin pari päivää, muniksia ikävästi jomottelee ja vessassa saanu juosta vähän väliä:rolleyes:
 
Silv, samaa mieltä muiden kanssa. Sitävartenhan tämä on että täältä saa muilta tukea vauvakuumeiluun ja kaikkeen siihen liittyvään. Mukaviin ja ikäviin asioihin. Toivottavasti sinullakin kaikki menee parhain päin:)

Nougat mitä meinaat, mikä valkovuoto oire???
 
ImageUploadedByVau Foorumi1424894902.723988.jpg


Ovis testi anto melkeen plussan? Aika jännä ku ei mulla mitää limoja oo ollu niinku normaalisti. Hmm, no kai se on jotain tehtävä ennen kun viiva haihtuu pois. :D
Tulikohan tosta nyt vaan tummempi kun kuivu kokonaan..
 
Silv, tsemppiä huomiseen verikokeeseen! Toivotaan, että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin!

Myy, plussa se on jos vähäiselläkin pissimäärällä plussasit vielä labrassakin. Miksi eivät tehneet sulle verikoetta..? o_O

Tassu, hyvä toi sun miehen reaktio. Toinen on niin sukusoluistaan ylpeä :laughing021

Be, toivotaan, että olisi kiinnittymistä! :woot: Ja kylläpä oli törkeä ääliö-mummeli! Ehkä hänellä oli nitrot menneet aamulla väärään reikään suun sijaan :grin

Mymmelisti, mun mielestä toi olis ovisplussa :joyful:

Napaa: Lääkärissä käyty ja olipa harvinaisen ihana naislääkäri :) Kyseli tarkasti kaiken mahdollisen, teki sisätutkimuksen ja laittoi lähetteen naistenpolille. Sanoi, että mut pitää tutkia kunnolla tiputtelun takia, mutta MYÖS siitä syystä, että näiden 8kk aikana plussaa ei ole tullut vaikka lapsi olisi toivottu. Olen niin tyytyväinen, että hän oli tuota mieltä! :joyful: Mitään pikaratkaisua en siis saanut, mutta koska se tiputtelu ei ole vieläkään saapunut tähän kiertoon, niin toiveet herää, että tulevaisuudessa (ehkä jo ensi kierrossa!) se plussa olisi mahdollinen :)

Pepen kokemusten takia tuli mieleen, että vaikuttikohan lääkärin asenteeseen se, että olen "jo" 28 vai oliko hän vain ihana ja järkevä ihminen. Hän nimittäin sanoi, että laittaa sen lähetteen menemään, koska "on turha enää tämän pidempään odotella ja lykätä tutkimusta, kun ei ole tässä ajassa plussaa tullut".
 
Mymmelisti on tuo mun silmiin plussa :) nyt vaan hyödyntämään ;) ja kiitos onnitteluista!


Silv tsemppiä huomiseen <3

Be olipa inhottava tapaus kaupassa käydessä :/

Ja oli vielä vaikka ja mitä asiaa mutta unohdin. Tasapuolisesti plussatuulia kaikille ++++++++

Täällä tänään kp16 ja eilen tosiaan oli se ovisplussa mikä tuskin jäi keltään huomaamatta :D mutta lueskelin netistä terojen aloituksesta oviksen jälkeen ja siellä oli että 2 päivää ovisplussasta pitäis aloittaa joten huomenna alkaa terokuuri :)
 
Larissa ihan huippua! En malta odottaa sun ens kiertoa. Ja ihanaa että laittoi jo nyt asian eteenpäin :)
 
Mahtavat viivat mymmelisti! Nyt hyödyntämään :)

Mitähän mun piti kommentoida?

Silv, hilaa vaan vielä se sun kirves ylös, sitä paitti ei se sun kirves mahu tänne kaivoon tääl on mun koko työkalupakki jo! :)

On: oon tässä miettinyt tuntemuksia ja yrittänyt sulatella nyt tätä, että ei ole enää mahdollista tulla raskaaksi. Jotenkin ihan orpo ja hylätty olo. :(

Toivon vaan että se paino lähtis tippumaan vaikka aika epätodennäköistä se on, kun tuntuu että kaikkensa tässä on jo yrittänyt mitä tässä elämän vaiheessa kerkeää. Annoksia korvaan nutreilla, herkuttelun oon jättänyt vain yhteen päivään viikossa, askelia tulee päivässä 10 000 - 15 000. Että mikä mättää??
Jotenkaan en tännekkään haluaisi valittaa tilanteestani, kun en oikein tiedä kuulunko enää joukkoon... Miten voin tulla raskaaksi jos en ovuloi?
 
Hei ihanaiset naiset! Mistä mun kannattais netistä tilata raskaustestejä? Täällä oli jollain tökkiny se toimitus pahasti jollain sivulla mutta en muista minkä niminen :(
 
Be: en tiedä, kai sen iltapäivästä jo vois saada tietää.

Murkku: anna mun kirveen nyt vaan rauhassa maata siellä pohjalla! ;) narunkin irrotin nilkasta jotten vallan putoa koko ämmä sinne, semmosella vauhdilla se kirves lensi :D ja tietenkin sinä tänne kuulut! Ehdottomasti! Korvaa mieluummin maitorahkalla ja marjoilla aterioita, niin ne juttadieetissäkin tekee :)

Äitiltäkin sain kysyttyä että onko sillä ollu vaikeuksia raskauksien kanssa, vastas että periaatteessa joo; eivät oo pillerit ehkäisseet, jokainen meistä (4) on kait tullu pillereistä huolimatta.. Elikkä sieltä ei ainakaan tää periydy.
 
Täällä on menossa kp26/32-34. Kyselinkin viime viikolla siitä limatulpasta. Mulla tuli sellainen perjantaina. Sitä ennen oli limoja ja oletettu ovis laskennallisesti.. sitten tuossa viikonloppuna ei ollut mitään kuin vähän tahmeaa valkkaria ja tänään pistänyt alavatsaa ja limat tullu takaisin. Onkohan nyt kuitenkin ovis meneillään vai mitä tää kroppa meinaa. Ehkä ens kierron tikuttelen niin tiedän missä se ovis menee :)

Silv, ajatuksia mukaan huomiseen
 
Lauruskaah tilaa raskauskeijusta :) minä oon ainaki tykänny ja esikon yritykselle tilasin hirmu kasat kaikkea ja tulee nopeasti kotiin ja minusta edullinen ja hyvät kaupanpäälliset&tarjoukset :)

Ja hei onnea plussanneet !♡♡♡♡♡ hienoja kuvia !♡ :) KAIKKI viestit taas kahlattu läpi silmät ristissä x/

On: alamahaa kutittaa ja Pistelee??inhoon jo nyt mun päätä ja mukamas oireita :( :( sunnuntaihin pitäis malttaa oottaa...ehkä.... hmmm
 
Silv, täytyy varmaan kokeilla taas rahkaa välipaloina, ennen vedin sitä, tosin ei silloinkaan paino tippunut. Mut sillon kyllä oli stressiä ja herkkuja enemmän kuvioissa.
Jos vahinko käy ja meinaat valahtaa koko eukko kaivoon, niin lupaan ottaa kopin täällä alhaalla :) on ainakin pehmeä lasku. :D

Muoks. Ja siis en tykkää ikävästä tilanteesta, vaan sun ihanasta huumoristasi! <3 tsemppiä huomiselle! <3
 
Kyfi, ite aina puhun sen puolesta, että odottaa testaamisen kanssa. Nyt ite hätäilin, kun tuli vaan semmonen olo illalla. No tänään en ainakaan ota unilääkettä. :grin

Mymmelistille tärppionnea!!! ❤️ Komeat viivat kyllä sait!

Voi Larissa! Ihanaa, että asiat lähtee nyt eteenpäin! Mahtavaa! ❤️

Muurahainen, kyllä sä kuulut tänne! Et saa lähteä pois ❤️

Lauruskaah, raskauskeijulla on oikeasti nopea toimitus. Se kauppa, jota täällä parjattiin, oli joku perhoset tms.

Silv:lle hirmuisesti tsemppiä huomiseen! ❤️

Larissa ja Nougat, tää päivä on mennyt ihan jossain, en tiedä missä ja nyt haluan nukkumaan. Kirjottelen niitä oireita, kun ehdin. Aattelin pitää wl:ia vieressä muistuttelemassa, mutta se vaatii koneelle menon, et pystyn ne tänne kirjoittaa. Käytän tablettia siis pääsääntöisesti.

Hyvää yötä naiset ihanaiset! ❤️
 
Takaisin
Top