Raskaaksi 2015

Mä pistin nyt tilauksen menemään raskauskeijulle, loppusummaksi tuli 16,90e ja ei tosiaan mikään paha hinta, en viittiny kuitenkaan urakalla tilailla mitään jos mä plussaankin tässä kierrossa :'D



Myylle ja sille toiselle kenen tunnusta nyt en muista tassu ? tms, paljon paljon onnea plussista <3 !!
 
Myylle ja Tassulle mahtionnittelut plussista!!! :)

Ja Mymmelistilla niin hyvannakoset viivat etta ei muuta kuin puuhastelemaan! :wink

Taalla iskeny kunnon raskausdementia vissiin, tultiin asken miehen kanssa kotiin niin ilosesti olin aamulla lahtiessa jattany seka valot etta uunin paalle! Kivasti yli 10 tuntia porottanu 250 asteessa, onneks siella ei ollu mitaan mika ois karahtany.. :confused:
 
Myy jee ihanaa mahtavaa!! Hurjan paljon onnea plussasta!❤ toivottavasti pieni pysyy loppuun asti matkassa mukana :)

Tassu, paljonpaljon onnea myös sinne plussasta! :)

Ihan mahtavaa naiset! Nyt jatkatte tätä plussa-aaltoa, ni myö laten(?) kanssa tullaan sitten sunnuntaina perässä jälkimaininkeihin! :) ❤

Silv, toivottavasti ei ole mitään vakavaa tuo vuoto. Hilaisit sen kirveen ees puoleen väliin takasin? Ois sit lyhyempi matka nostaa se takas ylös huomenna ;)

Be, olipas hurja mummeli :o kamalia noi tollaset kohtaamiset kaupoilla.. Käsittämätöntä ettei osa noista vanhuksistakaan osaa käyttäytyä! :(
Joskus katoin kaupassa kun pieni poika olisi halunnut jonkun muumitikkarin, mut äiti ei suostunu ostamaan, ja tietty poikaa harmitti ja alko itkemään. Ei menny ku varmaan 20sek, ni johan jostain joku kissamummeli hyppäs ja anto äidille jonkun femman setelin, ja sano ett "osta sille kakaralles se tikkari ett pää pysyy kii" tai jotain vastaavaa. Siis todella ilkeesti ja tottahan siinä pienelle tuli uus itku. :(

Ilpuri, ei älä päästä tätiä sinne! :( kyllä sinnekin jo soisin plussan tulevan!❤

Miilia, toivottavasti tyttäresi on oikeassa! :)

Murkku, et sie tietenkään mihinkään täältä lähde, ennenkuin plussaat! Ihmeitä tapahtuu, eikä lääkäritkään aina oikeassa ole (ainka tollaset kummalliset, joiden mielestä siun raskautuminen on 4kilosta kiinni?!) :) ❤

On; kp31/30-35 enkä mie malta millään pysyä enää housuissani, ku täällä on taas tänään plussia tullut! :D onneks ei oo oireita edelleenkään mihinkään suuntaan..
Ja edelleenkin syön ihan kokoaika jotain herkkua. Tällä viikolla pelkästään töissä tauoilla olen syönyt 1pss pätkiksiä ja 4 suklaapatukkaa. Ja ai hitto kun kotiin olen päässyt! Ekana ruokaa, sipsipussi jälkkäriks ja viel jos vähän suklaata löytyis. Pakko tän on kohta näkyä vyötäröllä, 2,5vk jatkunu jo tää syöpöttely :( ennen olin tyytyväinen kun söin maustamattoman jogurtin marjoilla/soseella :D
 
Mäki taas innostun kun ollaan tässä vaiheessa kiertoa ja mietin just et tilaisko testejä, mut ei en enää testaile ennen kun menkat on myöhässä viikon.

Katapultti, onneks ei mitää käyny! Miten se oli tollee jääny päälle?

Näytin miehelle noi viivat ni se hyppäs sänkyyn ja sano tuuppa muru tänne ni pistetään ike (ike on shout parkista se kanadasta adoptoitu roskispää vauva ja miehen kanssa puhutaan vauvasta niin se on aik) aluille :D <3 lupas kovasti et ny mut on pantu paksuksi eli siis 3viikon päästä kun testaan niin saan hienot leffa viivat tai viikot digiin!
ImageUploadedByVau Foorumi1424900292.378531.jpg


Toi on ike <3 :D
 
Ma tein aamupalaks lampimia voileipia niin en sit nakojaan sammuttanu uunia ku otin ne leivat ulos.. :eek:
 
Be, kauhea mummeli. En kans ymmärrä mikä joitakin vaivaa kun asiat pitää sanoa niin ilkeästi ja huutamalla. Munsta usein tuntuu että monet ihmiset ei ollenkaan ajattele lapsia ihmisinä vaan lapsina joita on oikein kohdella väheksyvällä tavalla tai muuten ihan miten sattuu. Mulle ainakin tärkeää on kohdella lasta siten kuin haluan että hän kohtelee muita. Lapset on yhtälailla ihmisiä joilla on oikeus tulla kuulluksi ja ymmärretyksi kuin on aikuisillakin. Eikä ketään tulisi sorsia pelkän iän takia. Onneksi suurin osa on kuitenkin mukavia eikä tuollaisia.

Mymmelisti, toivotaan että Ike sai tänään alkunsa. ;) Hauska ihana mies sulla!

Ei taas pysty muistamaan muiden nimiä ja tapahtumia kun kännykällä vieläpä plärää. Vähän napailua sit perään eli täälläkin talletuksia tehty ja toiv. tehdään vielä lisääkin. :p Ei jaksaisi millään odotella taas..
 
Kiitos minttulaku :)
Mulla vähän sama nyt kun luen puhelimella viestejä, tuntuu et osa jää myös huomaamatta :/ koneelle kun pääsee niin helpompi vastailla kaikille ja jos ei muista kuka oli kuka on helpomi käydä lunttaamassa :)
Nyt sanon hyvää yötä ja kauniita unia ja oman kullan kuvia :)
 
Antzeliina: Voimia korvatulehdukseen. Onneksi pienelle helpotusta tulossa piakkoin.<3

Silv: Tsemppiä tähän päivää.<3

Mymmelisti: Onnea ovis-plussasta.:) Hienoa ku puuhastelitte. Toivotaan, et viivat pärähtää testiin kun sen aika on.:)

Muurahainen: Ilman muuta kuulut joukkoomme. Älä jätä meitä!<3

Täällä tuli cb-digiovistestiin:happy:. Jäi vaan ny hyödyntämättä ku poika ei meinannu millään saada unen päästä kiinni ja nukahti vasta tuos vaille ykstoista, Mies meni nukkumaan kymmenen maita ku hällä on aikanen herätys neljältä aamulla. En ny raaskinu häntä herätellä, mut pittää toivoa, et ehtis viel ovista hyvällä onnella hyödyntämään tännään illalla.:) Hyvää yötä kaikille. Palailen huomenna.
 
Hei naiset! Tässä on noin vuorokausi tehty töitä putkeen, just ja just on täällä sen verran pystynyt käymään, että plussista sai onniteltua. <3

Huomenna on jännä päivä ainakin Myyllä ja Silvillä. Ootte ajatuksissa!

Ihana mies Mymmelisti! Ainakin on motivaatio kohdallaan :P parin viikon päästä nähdään leffaviivat!

Larissa, mikä lääkäri!!!! Ihanaa! Millon tutkimukset alkaa? Toivottavasti niitä ei tarvita, Mehän plussataan ens kierrossa <3

Mikä on Beislan tilanne? Vieläkö vaan tiputtelua?

Silv, ilman muuta tänne saa purkaa! Vertaistuki on parasta!

Murkku, tietty kuulut tänne! Höpöhöpö tollaset puheet. Nyt sekä Silv että Murkku kaivosta ylös ja kansi kiinni! Ja kirves piiloon!
 
Tässä vielä kuva ovis-plussasta.:) Siis ollaan heiluteltu peittoja viime torstaista lähtien eiliseen asti, et toivottavasti ne puuhailut kantaa hedelmää,:) vaik tännään just tärkeänä ajankohtana jäi se hyödyntämättä.
 
Beisla kiitos kysymästä, päiväkodissa oli menny ihan hyvin. Välillä oli typy vähän itkeskelly, mu kauheesti oli muut lapset ja niiden puuhat kiinnostanu, niin välillä oli niitä jääny seurailemaan. Ruoka oli maistunu, ei vaan antanut hoitajan syöttää kun iso tyttö syö jo itse. :D Ja päiväunille menoa ite vähä jännitin, ku kotona useimmiten nukahtaa syliin, mut oli kuulemma nopeesti nukahtanut nukkunu pitkät unet. :)
 
Liisu, en tiedä vielä milloin pääsen sinne naistenpolille. Toi omalääkäri laittoi lähetteen ja sanoi soittelevansa, kun tietää miten asia lähtee etenemään :)

Mymmelisti, ihanan hauska mies sulla! :joyful:

Tyttötiikeri, hyvinhän teidän pienellä on tarhassa sujunut :) Siitä se lähtee! Reipas tyty! :joyful:

Napaa: Sieltähän se neiti Tuhru karautti tänään paikalle. Pelkäsi varmaan lääkäriä ja oli siksi piilossa tähän asti :grin No täällä mennään joka tapauksessa noin dpo 8 ja kp 27/27-30. Saa nähdä milloin ne menkat alkaa, kun ovis oli vasta kp 19...

Ihanaa torstaita tyttelit! Mie suuntaan tästä taas töihin! :) Mahtavaa, kun on aikaisin aamusta jo niin valoisaa! Piristää kummasti, että kevät se vaan on sieltä tulossa :wink
 
Muokattu viimeksi:
Kp 1. Viime yönä heräsin kolmen aikaan hullun hinta menkkakipuihin ja valvoi sitten 2 h kun ei lääke auttanut. Voi hitto että ärsyttää!! Menin eilen viel vähän aiemmin nukkumaan kun ajattelin et kerrankin saan pitkät unet. Ollu ihan hullun väsyttävää töissä . No Näinpä sit kävi!! Hieno homma. Nyt on taas ihan silmät ristissä. Niin ja mulle tuli tosi outo oire mitä ei oo kyllä ennen ollu tai ainakaa näin voimakkaana: tosi voimakkaita kylmän ja kuuman aaltoja peräkkäin. Mutta vuodan kuin seula joten testit jäi käyttämättä. :(
 
Ilpuri, onko sua tutkittu lääkärissä? Vuosi teillä on kuitenkin tullut jo yritystä täyteen ja jos kivut sekä menkkaoireet on noin rajuja niin voisi olla aihetta..? Halit sinne! Olisit sen plussan jo ansainnut! :sorry:

Dreamer, olenkin vähän ihmetellyt, että missä luuraat! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa tauon syynä. Kaikkea hyvää jatkoon!
 
Ilpuri: Pahoittelut kp1:stä! Ja yritäs jaksaa töissä tämä päivä, vaikka varmasti väsyttää ja fiilis saattaa olla muutenkin maassa. Tsemppiä! ❤

dreamer: Minä olenkin vähän ihmetellyt, että missä sinä olet. Toivottavasti kaikki on sulla kuitenkin ihan hyvin, jos ei niin tsemppiä!
 
Takaisin
Top