Raskaaksi 2015

Silv: Joko oon tosi väsynyt töistä tai jotain, mutta en nyt ymmärrä yhtään mikä tilanne siellä? Hcg laskenut??
 
Siis uus hcg otetaan huomenna aamulla, mut vuoto alko ja hyytymä tuli ulos joten todennäköinen km. Ihmettelen vaan sitä et miks se vuoto loppu nyt jo, reilu vuorokausi alkamisesta? Viime km vuosi melkein viikon ja saavista kaataen. Nyt todella niukkaa.
 
Toivottavasti on Silv ihan harmitonta vuoto.

Tää nainen soittaa huomenna tk:hon. Jouduin keskenkaiken lähtee salilta pois ku haisin kun rankkitynnyri. Eli valkovuoto tosi pahanhajusta. Haistoin hajun jo aikasemmin mutta aattelin ettei se oo niin paha. Sit jatkoin harjoittelua, tunsin kosteutta, nousin ylös ja penkikkin oli pienesti märähkö. Kyllä jäi tän päivän treenailut siihen.
 
Whiiiii ihania plussailu-uutisia täällä!! <3

Mä oon jostain saanu käsityksen ettei Suomessa myytäis ollenkaan pastöroimattomia tuotteita? Vai myydäänkö sittenkin? Mitä ne sitten on? T.Pölö
 
Onnea Tassu ja Myy! :D

Mä oon koko viime yön kärsinyt kauheista menkkamaisista kivuista, ja tänään juossut pissillä koko ajan.. (tänään kp 20) uskaltaiskohan toivoa kiinnittymistä. . <3

Tuleekohan totuus lasten suusta, kun tyttö viime perjantaina (inssin jälkeen) mietti ääneen et mun vatsa ei oo kauheen iso.. Kun sit kyselin et minkä takia sen pitäis olla iso, sain vastaukseks "no kun siel kasvaa vauva" (neiti ei ole tietonen mistään insseistä tai muista hoidoista.)
 
Muokattu viimeksi:
Nyt sain viestit luettua ja MYYYY!!! <3<3<3 ONNEA!! Ja Tassu myös <3 ihanaa <3

Hieno lukee iloisia juttuja teiltä kun oma pää on täynnä kirosanoja! :D olis pitäny vain aikaisemmin uskaltautua lukemaan :)
 
Silv, jospa se olikin joku vanha hyytymä? Toivotaan ainakin niin. Äläkä heitä kirvestä vielä kaivoon! Kyllä mulla ainakin varhaisessa keskenmenossa vuoto oli sitä luokkaa ettei voinu erehtyä. Oliko sitä sun raskaushormonia mitattu ennen tätä, eli onko teillä joku vertailun kohde?
 
Timbe: kirves on ollu kaivossa jo pitkään ja syvällä! :D viikko sitten hcg oli 18,5 eli koholla mutta matala.. Mulla kans kmvuoto ollu ennen runsasta. Hyytymää kyl tutkin enkä löytänyt siitä sitä "linssiä" mikä siellä viimeksi oli. Mut kaks valkoista (rustontuntuista) palloa löyty.

(Enhän mä oo ainut joka näitä tutkii näin tarkkaan xd)
 
Silv: Mulla km tuli kanssa sellainen valkoinen pallo. Monillahan KM vuoto tulee erissä. Mulla tuli kolme viikkoa sillon tällön vuotaen. Jos sulla edes nyt on KM. Kyllähän niitä ihme tarinoita kuulee, että kamalia vuotoja yms, mutta silti vauva matkassa loppuun saakka.

Miten te plussanneet, oletteko huomanneet tätä klassista valkovuoto oiretta? Jos olette onko se ollut millaista? Pahoittelut ällö kysymys!
 
Mulla oli siinä edellisessä myös (mielestäni) pätkä napanuoraa, ja se oli selkeän mallinen. Tää oli enemmänkin jotakin kudoshöttöä. Ja suunnilleen samaan aikaan, 5-6vkolla.
 
Hei, mulla on la huhtikuussa mutta oon seuraillut teidän juttuja jo pitkään. Oli pakko tulla tuomaan hippunen toivoa Silv : ille. Itse tosiaan aloin muutama päivä positiivisen raskaustestin jälkeen vuotamaan, ensin tuli tuhrua kunnes sitten tuli semmonen iso hyytymä ulos ja aloin vuotamaan kuin seula. Vuotoa jatkui about 7 vkoa jonka jälkeen tein uuden testin, joka oli edelleen plussa. Olin tietenkin heittänyt kirveen kaivoon ja surrut keskenmenoa, missään vaiheessa ei käynyt mielessä että pikkuinen olisi kyydissä. No kävin sitte gynen tutkimuksissa ja ultrassa, ihan sen vuoksi jos olisi jääny jotain materiaalia kohtuun, niin gynekologi tokaisin minun olevan edelleen raskaana. Se hyytymä todettiin isoksi hematoomaksi, joka sitten oli irronnut jostain syystä. Joten Silv, toivon että pikkuinen on ja pysyy matkassa ja tuo vuoto johtuu vaan hematoomasta.

Hyvää plussa kevättä teille kaikille! Ja tsemppiä peittojen heilutteluun ;)
 
Kiitos yllätys <3 on täällä foorumilla vaan niin ihania naisia etten kestä <3

se hcg:n alhaisuus mua ehkä alunperin on alkanu ärsyttää, ja huominenkin pelottaa. Päässä pyörii vähän väliä että tää oli tässä, taas välillä että onhan niitä ihmeitä muillekin suotu..

Äh, toivottavasti teitä nyt ei ärsytä tää jankutus, tän takia oon koittanu pysyä täältä pois nää pari pv.. :/ mutta ei tästä kotona yksin itkemisestäkään mitään tuu.
 
Silv: <3

Äsken suihkuun mennessä kävin vessassa ja vähän mutta selkeää kirkasta punasta paperiin jäi. Teen mä nyt aamulla testin mut eiköhän tää kierto ollut taputeltu. Mä tästä nyt painun hetkeksi hyvin hyvin syviin vesiin... :'(
 
Silv: Tänne tottakai saa purkaa pahaa oloansa, sitä varten me täällä ollaan! ❤

Ilpuri: No voi höh! :( Mutta toivottavasti ei ala vuotamaan enemmän ja tuo vähäinen määrä verta olisi harmitonta!
 
Voi hyvänen aika, mut ootte kyllä niiiiin ihania ❤️ Kiitos kannustavista viesteistä ❤️ Uskon todeksi vasta, jos terveyskeskuksessa sanotaan, että raskaana ollaan.

Tähtönen, toivottavasti saatte pian plussan ❤️

Mimmu, pissanäytteellä ottavat testin. Teki mieli vaatia verikoetta, mut empä saanut taas suuta auki.

Silv ❤️ Anna tulla vaan niin paljon, kun on tarves ❤️ Toivottavasti murheesi on turha ja pikkuinen olisi vielä tiukasti matkassa mukana :hug013

Voi Ilpuri ❤️ Hus pois tädin jalka oven raosta! Pamauta ovi niin lujaa päin, että tajuaa pysyä poissa!

Larissa, miten lääkärissä meni?

Mihin Milttis on kadonnut?
 
ONNEA KAIKKI PLUSSANNEET!
Olin viime viikon lomalla ja aivot oli narikassa joten pidin semmosen viikon tauon foorumilta.
Onnea pepe ovis plussasta!
Mulla nyt menossa kp15/30 kalenreri ennustaa huomiseksi oviksen, mut ovis limoja en oo huomannu :( löysin muuten eilen pari ovis tikkuu, pitäskö seuraavasta pisusta kokeilla tuleeko siihen mitään?
 
Takaisin
Top