Raskaaksi 2015

Myy hieno plussa tuli CB testillä! Aamulla eikun vaan uutta näytettä antamaan. Kyllä tuon testin perusteella plussalta vaikuttaisi.

Beisla eikun testiä kehiin. Täällä odotetaan sitä.

Nyt on saatu taas uus plussa aalto.

Tytön kaa lääkärissä käyty ja liimakorva diagnoosi saatiin. Eli vasemmassa korvassa liimakorva ja oikee on terve. Maaliskuun 17pv onkin aika varattu sitten putkien laittoon yksityiselle. Hirveen hintavia nuo putkien laitot. Tuolla maksaa 1069€. Onneks otin vakuutuksen tytölle jo ennen hänen syntymää. Vähän yli 11 lääkäri laitto pohjolaan pyynnön maksusitoumuksesta ja vähän yli 12 tuli pohjolalta tieto että maksusitoumus on hyväksytty. Jeeeij!

Suosittelen muuten kaikille Pohjolan terveysvakuutusta. Saa otettua lapselle jo raskaus aikana. 100€ omavastuu vakuutuskautta kohden. Tyttö joutu olee viikon teholla syntymän jälkeen niin vakuutus kustansi. :)
 
Ei toi aamunen testi mitenkään kauheen haaleelta näyttänyt, Myy! Huomenna samanlainen, ni johan terkassakin uskotaan :)
 
Beisla olisi kyllä ihanaa jos hyppäisit tuohon plussa-aaltoon mukaan. ❤️

Liliina kohta on sovitut treffit makkarissa miehen kanssa. :P

Antzeliina tsemppiä töihin ja voimia sinne korvatulehduksien kanssa. Minkä ikäinen sun esikoinen on? Meilläkin oli viime vuonna ainakin 7 kertaa korvatulehdus esikoisella, mutta marraskuusta helpotti ja nyt kolme kuukautta ei ole ollut eikä tarvinnut mennä putkitukseen. Pahin kierre oli siis 1- 1,7 vuoden ikäisenä. Toivottavasti helpottaisi sielläkin pian. :)

Tähtönen tervetuloa ja pikaista plussaa. :)

Carnagan ihanasti sanottu. :)

Tyttötiikeri voi pientä, alku on vaikeeta ja ikävää äitiä, mutta lapset tottuu nopeasti ja kunhan saa kavereita niin sitten on kivaa mennä. :)
 
Be. Puoltoista vuotias on. Sillä on ollut nyt oisko 4kk niin 4-5 korvatulehdukset. Äidilleni kun ilmoitin että tytölle laitetaan putket niin hän tuli linjoja pitkin korville. Sanoi ettei hän ikinä antaisi laittaa niitä omille lapsilleen eikä ymmärrä miksi niitä edes käytetään! Hän tukee enemmänkin tämmöisiä homeobaattisia hoitoja, vyöhyketerapiaa ja akubunktiota yms. Itse taas terveysalalla työskentelevänä tuen enemmän lääketiedettä.

Vielä hiukan haluan purkautua omasta tilanteestani. Siis olen heinäkuusta asti ollut tekemässä äitiysloman sijaisuutta. Työsopimus on kirjoitettu kesäkuun alkuun asti jolloin siis olisin ollut 11kk töissä. Pomo ei ole vielä luvannut kesäloman sijaisuutta vaikka olen kuinka kysellyt. Inhottavinta on että avopuolisoni pikkusisko joka valmistuu tänä vuonna niin hän pääsee töihin. Eli näillä näkymin minut heitetään 11kk töissä olon jälkeen pois ja uusi tulee tilalle. Enköhän itse olisi paremmin perillä osaston asioista kun hän. Epäselvä teksti mutta kun sapettaa!!
 
Antzeliina sä olitkin ehtinyt kirjoittamaan jatkosta. Täälläkin Pohjan vakuutus ja todella tyytyväinen olen ollut. Käsittelevät super nopeasti aina. Toivottavasti putkitus menee hyvin ja pieni saa olla rauhassa nyt ilman tulehduksia. Tsemppiä. :)

On. Ok mä en enää usko että mulla oli nyt ovis vaan ihan kiinnittyminen, koska kivut olivat sellaisia mitä ei todellakaan ole aikaisemmin tässä vaiheessa ollut. Ovis tapahtui tällä kertaa mielestäni melkein heti kuukautisten jälkeen to-perjantaina, silloin oli myös ovisliimoja. Tänään pistänyt alavatsaan niin mekkamaisesti ja ollut todella pahaolo. Olin pesemässä hampaat kun oksensin tänään!? En paljon mutta kuitenkin oksensin. Ja edelleen on menkkamaista jomotusta alamahassa. Odottelua nyt vielä ensi viikkoon niin sitten voisi 8.3 testailla.
 
Antzeliina eihän siinä putkituksessa mitään vaarallista ole ja niitä tehdään TODELLA paljon. Ihan nopea toimenpide, mutta äitisi saattaa varmaan pelätä myös sitä nukutusta ja siksi reagoi noin. Tsemppiä, kyllä kaikki menee varmasti hyvin. :)
 
Sori en taaskaan ehdi lukea viestejä ja ällövarotus jne mutta WHAT IS THIS SHIT. "Kunnon" verinen vuoto alko 24.2. 05:00. Sitä ennen läpinäkyvää, aavistuksen punertavaa vuotoa 23.2. iltapäivästä. Hyytymä tuli ulos eilen illalla. Nyt 25.2. ei enää piskookaan mitään????? Reilussa vuorokaudessa muka kaikki ulos, käyttäen kaksi sidettä (jotka ei tod täynnä...)?? Nyt mää en ymmärrä. Huomenna uusinta-hcg.
 
Onnea plussanneille ♥
Joku kyseli rahka ym.juttuja. Itsensä ja myöhemmin vauvan suhteen kannattaa käyttää omaa tervettä järkeä. Neuvolan ohjeistus ei aina ole mikään absoluuttinen totuus. Minä söin läpi raskauden maitotuotteita kuten ennenkin. Ja poika on sormiruokaillut, vaikka jotkut neuvolan tädit ei sitä hyväksy.
 
:laughing021 Miehen reaktio uutiseen 'jee mun siittiöt toimii'

Niin ja mulla ei juuri havaintoa oviksesta mutta tänään on ehkä enintään dpo10, olin niin varma että testissä ei mitään vielä voi näkyä.
 
Silv, yks tuttu vuoti verta monta viikkoa rv6 jälkeen. Myös hänellä tuli iso hyytymä pois. Hänellä pitäisi pian alkaa viimeinen kolmannes.. sen vuotoajan joutui olemaan sairauslomalla ja makuupotilaana.
 
Takaisin
Top