Raskaaksi 2015

Myy82: Mäkin olisin kiinnostunut oireista. Kirjoittele, kun ehdit :) Iso halaus ja onnittelut vielä kerran. <3
 
Kiitos kysymästä, päivä kerrallaan mennään. Viime vuonna siis tehtiin ne neljä inssiä clomien avulla eikä saatu mitään aikaiseksi. Nyt tää vuosi on koitettu saada aikaa nkl lle että pääsisin pistoshormoonihoitoon johon ehkä yhdistetään Inssi se ei ole varmaan koska mitään vikaa kummastakaan ei ole löytynyt ja sperman laatu on erinomainen. Ens kuussa soitan taas kun menkat alkaa joskos saisin ajan kp 3-5 lle. Olo on pettynyt kun aikoja ei saa mut täytyy olla tyytyväinen että julkisella puolella on mahdollisuus hoitoihin kun yksityiseen ei oo varaa...
 
Haha pitäisköhän mun mennä tekemään kunnon sarja vatsalihaksia, kun eilen sekä Myy että tassu valitteli niitä, ja nyt tuli plussat! :grin
Tosin ne tietty oli nimenomaan ilman liikuntaa...
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Larissalle kiitos linkeistä! Hassu juttu, miten eri sivustot tarjoaa ihan erilaista infoa suositellusta ruokavaliosta.

Oon vieläkin ihan fiiliksissä Myyn ja tassun plussista :smiley-bounce016 Hyvä tytöt! Nyt sitten vaan postaatte plussa-aallon eteenpäin, jotta me muutkin päästään kyytiin :grin
 
Aivan ihanaa, upeeta ja etenkin mahtavaa MYYYYY!!!!!! Tarrasukkia pikkuiselle hurjasti toivottelen!!! <3 <3

Tassullakin siellä toinen viiva näkyy, onnea!!
 
Noni nyt minä menin myös tekemään testin epätoivoissani vaikka tiesin kyllä, että ei sieltä kahta viivaa pärähdä.
Lääkärikin tuli eilen käytyä eikä siellä sitten mitään muuta kuin verikokeisiin ja papa-testi. Tuloksia huomenna ja muutaman viikon päästä sitten. :)
 
Antzeliina, toivottavasti loppuvat sun lapsen korvatulehdukset. Ei oo kivaa tollanen. :sad001

Larissa, samaa mäkin oon miettinyt ruoka-aineista, tosin eilisen tiputtelun masentamana vedin reilusti pellavansiemenleipää, ja nyt jännään kun menkat ei vielä kunnolla alkaneetkaan. Tosin onhan tässä aikaa vielä...

Tähtönen, tervetuloa takaisin. Toivottavasti vierailusi tämän vuoden ketjussa on lyhyt. :) Harmi tosiaan kun julkiselle puolelle saa odottaa niin tuskasen kauan.

Carnagan, ihanasti sanottu, keijupölyä. :happy:

On. Menkkamaiset krampit vaan lisääntyy. Mulle on tavallista, että tulee kipuja jo päivää-paria ennen kuin menkat kunnolla alkaa, joten sinänsä ei lohduta että on vain tiputtelua. Mutta ehkä tässä pieni toivonkipinä elää sittenkin päässä... :oops: Nyt sovittiin puolison kanssa, että testaan lauantaina jos jatkuu vain tiputteluna. Siihen ei sentään ole montaa päivää!
kp 30/29 (tässä kierrossa, oviksen mukaan laskettuna) dpo 15.
 
Onnea plussanneille <3 ihanasti piristi työpäivää ku saa iloisia uutisia lukea! :")

Kävin vielä varmuudeks ostaa apteekin testin, jos ei menkat ala ennen lauantaita ni pitää testaa varmuudeks. Pikku pirskeet olis lauantaina ja mielellää ottaisin siideriä jos ei raskaana olla. Mies oli jo sitä mieltä et pitäis tuhlata rahaa digitestiin et se ainaki kertoo totuuden. Pihinä ostin perustestejä koska tiedän etten raskaana oo. Kierto vaan venyy :) tänää kai kp 41/31
 
Carnagan, saa nähdä, mitä toi sun keijupölyn levittely täällä foorumilla saa aikaan... :grin plussatsunamin, toivottavasti.

Kube, toivottavasti testeistä tulee jotain kivaa tulokseksi.

Beisla, ettei sun krampit olis noita samoja "vatsalihasliike"-kipuja, joita Tassu ja Myy valittelivat :wink

Meritähdelle plussapuhallus lauantain testiin. Toivottavasti sulta jää siideri juomatta :grin

Ja Larissa, good luck! Toivottavasti asiat selkiytyy ja tiputtelusta tulee pysyvästi loppu.
 
Ihanaa Myy ja tassu! PALJON ONNEA MOLEMMILLE!!! <3 Toivottavasti molemmilla sujuu kaikki hyvin loppuu asti!

Tervetuloa uudet!

Tää lähtee ihan just hakemaan tyttöä päiväkodista, tänään ollu siellä ekaa päivää hoidossa. Äidin pieni siellä, itku kurkussa sieltä aamulla lähdin kun toinen jäi sydäntä särkevästi itkemään ja yritti kurotella kohti et "äiti ota syliin"... Kun toinen on niin pienikin vielä, vasta 1-vee... Toivottavasti on kuitenkin viihtynyt, eikä parkunut koko päivää...
 
Nennaa: Sitä vartenhan myö täällä ollaan ,et tääl voijjaan jakaa ilot ja surut ja saa ihanaa vertaistukea.:) Samaa mekin mietin, et on niin väärin esim. huumeiden- ja alkoholin käyttäjät saa lapsia, eikä pysty huolehtimaan heistä ja ketkä haluaisi lasta, nii joutuvat oottaa tosi pitkään tai ettei sitä pikkuista koskaan suoda.:sad001 Se on niin väärin.:angry4

Työ ootte kaikki ihania foorumin naiset!:)

Tassu: Kyllä se plussa on. :smiley-bounce013 Vauvaliimaa ja tarrasukkia pienelle mukaan.:)

Myy: Tosi paljon onnea plussasta!:happy093Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pienelle matkaan.:happy:
Mie hypin täällä onnesta ja ilon kyyneleetkin tuli silmiin, et sie plussasit.:) Pitkä yritys siulla takana ja nyt plussa. Onnittelut vielä halauksen kera.

Nyt naiset pietään plussa-aaltoa yllä!:talk017:talk017
Ketkä seuraavana testaa?

Beisla: Älä menetä vielä toivoa, jospa se plussa löytäs siunkin luokse.:)

Be: Miul kp 15, et miltei samoil mennään.:) Tärppionnea myös siulle ja toivottavasti pääset hyödyntämään oviksen.:) Joko siul yövuorot loppu? Juu ja päräytetään plussat kehiin parin viikon päästä. :)

Larissa: Onnea lääkärikäyntiin.:)

Täällä ollaan flunssan kourissa ny itekin, nenä tukossa ja kurkku kipeä, ei onneks viel kuumetta, mut ihan tukkonen olo.:sad001 Tää oli odotetavissa ku oon lähikontaktissa pienen pojan kaa. Limoja on alkanu taas enemmälti lorahtelemaan, et jospa se tänään näyttäs:happy:
 
Tyttötiikeri: Itse oon töissä päiväkodissa 1-3 vuotiaiden ryhmässä ja nähnyt paljon näitä tilanteita, kun pieni lapsi jää ensimmäistä kertaa hoitoon. Jos nyt lohduttaa edes vähän, niin yleensä ne eronhetket on pahimpia lapselle ja silloin tulee itkut, mutta kyllä useimmiten lapsilla kuitenkin hoitopäivä sujuu hyvin. Tai enhän minä voi sinun lapsen puolesta sanoa, mutta uskoisin näin. :) Tsemppiä äidillekkin lapsen hoidon aloitukseen! :)
 
Takaisin
Top