Raskaaksi 2015

Tänään gynenpolilla käyty, cysta senkun jatkaa kasvua ja nyt sitten epäillään vielä et ois endometrioosi kasvustoa. Vasen munasarja mennyttä, todennäköisesti joudutaan poistamaan :( Leikkaus aika tulee 2kk sisällä.. Hoh hoijaa ei oikein tiiä mitä pitäis aatella….
 
Pepelle onnet ♥
Beislalle ja Myylle pahoittelut ♥
Samoin Nonnalle. Tuohon on kyllä paha löytää oikeita sanoja :(
Mulle muistu tuosta mieleen, että kesäkuun alussa on kohdunkaulan tähystys (kontrolli) ja pienesti jännittää/pelottaa. Viime kesänä itkin miehelle ja olin varma, että mulla on syöpä ja kuolen. Onneks siellä oli vaan pieniä muutoksia. Ja toivotaan, että enää ei niitäkään.
 
Ihanaa Pepe!!! Ja tuo kuva todisti sen, että ne mun ovisplussat joita plussiksi luulin ei edes olleet plussia. Joten ei ne clomit auttanut ja verikokeet oli oikeassa. Onnea mahottomasti ovisplussasta!!!
 
Larissa ollaan tosiaan samiksia. .melkein saman aikaa ollaan parisuhteessakin oltu :D ja koirakin löytyy, meillä vaan kolme :)
 
Beisla, testasin haamuja silloin testeihin ja kuvittelin kaikki raskausoireet. :D pahoittelut sinulle ja myylle. Psykoenkeli tsemit kontrolli käyntiin. On: vielä olen suht rauhallinen ollut, enkä YHTÄÄN testiä tehnyt. ( normaalisti 25 kpl. ) no ei nyt aivan:D toivon tästä kierrosta vaa sen ettei venyisi pitkäksi. ....plussatuulia!
 
Pepe anteeksi, taisin lukea vähän turhan hätäisesti näitä :/ Mut hienoa se silti on, en peru onnitteluitani ja toivotaan tosiaan että saat pian ne toisetkin viivat tikkuun! :)

Nonnalla surullisia uutisia. Sanat on tosiaan vähissä. Voimia sinne.

Sohwia, mun tekis sit taas mieli noita sun sitruunoitas! Oon hulluna sitruunaan! :D Tehäänkö vaihtokauppa ::)
 
Päätin nyt liittyä tänne teidän seuraan. :) yritystä 10/12. Ollaan oltu naistenklinikalla hedelmöityshoidoissa vuoden verran. Ensimmäinen inseminaatio oli 9/14, niitä tehtiin clomeilla 3 kertaa, joulu-tammikuu oli välikiertoja. Tässä kierrossa aloitettiin pistoshormonit, (gonal-f 50 IU*7+ ovitrelle 250 IU.) Perjantaina oli inseminaatio, nyt sitten jännitetään josko tällä kertaa onnistais <3

Miehellä 5 - vuotias tyttö edellisestä avioliitosta. Mies 36v, minä 25v

Ehkä pikkasen sekavaa tekstiä, mutta siitä syytän kellonaikaa..
 
Älkäähän naiset luopuko toivosta! :Heartred mä täällä, joka olen yksi pisimpään kuumeillut, jaksan edelleen uskoa että mulle se pieni vielä suodaan. Välillä on niitä heikkoja hetkiä jolloin tekisi mieli heittää hanskat naulaan mutta silti jaksaa nousta aina pystyyn monien pettymysten jälkeen. Pitää vaan jaksaa uskoa parempaan huomiseen :Heartred

Tsemppiä kaikille!
 
Tervetuloa Miilia_ ! Teilläkin pitkään ollut yritystä, onneksi olette päässeet kunnon hoitoihin! toivottavasti tässä kierrossa pärähtäisi teille plussa!
 
Anskunen, oot aivan oikeassa! Pitää vaan uskoa ja pysyä positiivisena :) toivottavasti teille suodaan pian oma pieni syliin! ❤

Nonna, voi ei :( voimia hurjan paljon!❤

Miilia, tervetuloa! Onpa teillä hurja taival jo takana. Toivottavasti nyt tärppäis! :)

Carnagan, hus pois se täti sieltä! :(

Beisla, kyllä se plussa vielä sullekin tulee! :)

Myy, niinpä niin. Tuntuu että kaikki muut tosiaan sikiää ihan huolella nyt, mut miks täällä ei tapahdu yhtään mitään. Siks ostin ne ovis tikut, ja toivon ett näkisin elämäni ekan plussan ees jossain testissä :D :D
Toivottavasti siekin pian plussaisit! Joko täti tuli? :/

Toi tunneryöppy yllätti miut täysin, koska kyllä normaalisti olen ollut aidosti iloinen ja onnellinen toisten puolesta, kun ovat jälkikasvua saaneet. Jotenkin, en tiiä, vähän mieli ollut maassa tai jotain tänään muutenkin.. En oo koskaan oikeastaan ollut silleen "katkerasti" kateellinen kenellekään mistään, mutta nyt tais jotain katkeruutta tuntua kyllä.. Tai ehkä lähinnä olin vihanen itselleni, koska pakko se vika varmaan miussa on olla, ettei vaan tuu plussaa.
Tiedän, etten sais ajatella näin, mutta nyt ottaa tosi ankarasti päähän :(
Pakko käydä tupakalla välissä rauhottumassa.
Vieläkin itken, vaikka oon kolmisen tuntia kelannu, ettei se oo muiden vika todellakaan etten tuu raskaaks, eikä me olla ees vielä kovin kauaa yritettykä. Mut silti, miks toiset raskautuu, kun edes ajattelee seksiä?!
Anteeks, pakko vaan päästä johonkin purkamaan tätä turhautumista :(
Tottakai olen onnellinen, kun joku joka todella haaveilee ja yrittää (tai tjottaillen) vauvaa, saa plussan! :) tää nyt vaan otti koville, kun tiedän, että hän oli oikeasti vielä sen katumuspillerinkin hakenut, ettei tätä kyseistä olisi tullut..
Luulen ett sitten ku ollaan vuos yritetty, ni jatketaan vaan tjottaillen. Alan olemaan jo aika väsy tähän laskemiseen ja yrittämiseen. Ehkä sitten se plussakin saattaisi tulla, kun ei enää stressaa asiasta :)
Huh, tulipas romaani taas :D
Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut :( tää oli lähinnä vaan mua itteäni varten, ett sain purettua pahaa oloa ja järjestettyä ajatuksia :)

Toivon kaikille pikaisia plussia, koska te kaikki olette ne todellakin ansainneet❤ :)
 
Nonna todella ikäviä uutisia. :( Kovasti voimia tulevaan. <3

Carnagan hus tädille! Toivottavasti pysyy erossa.

Psykoenkeli toivottavasti tulevassa kontrollissa kaikki on hyvin.

Miilia tervetuloa ja toivottavasti siellä tärppää pian. :)

Anskunen tekstisi ja asenteesi antaa monelle voimia ja toivoa, olet ihana! :) Toivottavasti teidänkin aika olisi pian. <3

On. Enää yksi yövuoro ja sitten ei ole näitä yövuoroja pitkäään ja hyvä niin! Mulle ei sovi yövuorot kun unirytmi menee ihan sekasin ja muutenkin päänsärky tappaa. Onneks tänään on vain päivystystä lentokentällä. Äsken oli pari tuntia kestävä jomottava alavatsakipu, joka tuntui ihan samalta kuin on ennen menkkoja. Olisiko ovis? Jos nyt ei tässäkään kierrossa tärppää niin enskierrossa alan tikuttamaan ovista. Eipä tarvitse sitten arvailla. :)
 
Voi nennaa, iso halaus. <3 Älä syyllistä itseäsi, äläkä menetä toivoasi.

Tuo ystäväsi tilanne on kyllä todella ärsyttävää, varsinkin kun itse on yrittänyt pitkään ja toivoo kovasti sitä lasta.

Voimia ja jaksamista. Toivottavasti teidän pitkä yritys pian palkittaisiin. <3
 
Nonna: Voimia sinne.:hug013

:welcome Miilia_! Toivotaan, että plussaat pian.:)

Anskunen: Sie oot ihana ku jaksat valaa uskoa meihin kaikkihin.:) Siulla on hyvä asenne ja toivottavasti piakkoin teillekkin tulisi pieni.:)

Carnagan: Pois täti sieltä ja sassiin!

Psykoenkeli:Tsemppiä kontrolliin.

Be: Mikä kp siul menossa? Saattaapa siullakin enteillä ovista. Meilhän viime kierrossa ol samoihin aikoihin jännät paikat.

Napailua... Tein uudestaan se ov-testin ja nyt se toimi hyvin.:) Pakko myöntää, et jotainhan mie tein väärin eilen ku tuli ne virhesymbolit. Joo,no oon ollu muutenkin liian hätäinen, pelkkä ympyrähän sieltä vielä tuli, ei oo viel lh -huippua. Malttaa, malttaa... testejä on vielä 4 kpl, et riittäävät lauantaihin asti. Nyt täytyy lähteä nukkumaan.:goodnight
 
Nennaa ❤️ Niin tuttuja tunteita! Tuo katumuspilleristä huolimatta raskautuminen kyllä kieltämättä loksautti täällä suun auki. Kyllä tekin vielä saatte sen oman pienokaisen syliinne ❤️
Se vaan on niin väärin, että ne jotka sitä kovasti toivoo ja kaipaa lasta, joutuu yleensä odottaa pisimpään... Onneksi on sitten myös niitä, joiden unelma lapsesta täyttyy nopeaankin. Ja sitten on näitä esim. alkoholisoituneita, huumausaineita käyttäviä jne, jotka kanssa sikiävät naps vain ja käyttävät raskauden aikana aineita ja juovat minkä ehtivät, eivätkä välitä lapsesta tuon taivaallista... Mulla on suuri unelma, että saisin joskus vielä antaa hyvän kodin ja perustan elämälle jollekin lapselle, joka tarvitsee uuden perheen. Mutta haluan silti edes sen yhden biologisesti oman.
Ei minusta täällä tarvi pyydellä anteeksi napailua. Täällä me ollaan kuuntelemassa ja parhaamme mukaan tukemassa. Kun siltä tuntuu, anna tulla vaan ❤️
Hienoa, ovistikut testiin sit vaan kun sen aika on :)

Täti ei ole vielä laukannut paikalle, valkkaria lorahtelee, rinnat repee liitoksistaan, mahassa ollut turvotus hivenen laskenut ja täysinäinen olo lähtenyt. Nyt uusi mua hyvinkin kummastuttava juttu: Tiedätte varmasti tunteen, kun on tehnyt pitkän sarjan vatsalihaksia, kuinka kipeät niistä tulee? Nyt on tuolla jossain kohdun seudulla semmonen olo, että olisi niitä vatsalihaksia tehty hippasen liikaa. Mulla ei oo hajuakaan missä siellä on lähimmät vatsalihakset ja en ole vatsalihaksia tehnyt viikkoon. Jokainen naurahdus, yskäisy ja pari asentoa aiheuttaa sen oudon tuntemuksen.
Oon täällä miettinyt, että jollei aamuun ole täti tullut, niin testailen. Pakko ottaa se nega sieltä painamasta mieltä, jotta pääsee taas arkeen kiinni ennen seuraavaa työvuoroa. Heräilen varmaan vasta 11:sta aikoihin, kun tota univelkaa tuli lisää viimeyönä.
 
Muokattu viimeksi:
Myy, minullakin oli jokunen päivä sitten samanmoiset tuntemukset vatsalihaksissa. Niitä kiristi melkein joka asennossa enkä mitään vatsoja ole tehnyt. Istuminen oli inhottavaa ja se tuntui tosi omituiselta.
 
Takaisin
Top