Raskaaksi 2015

kp28/(18)28-35,oloja vähän suuntaan ja toiseen, uutena satunnaiset kylkeen pistämiset edellisiin kiertoihin verrattuna.
 
HCG-taso raskauden aikana: Advanded Fertility tai Birth and Babies.

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista / HCG:n määrä mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000


laitetaanpas tämä (taas) tänne kun satuin löytämään (r-testi yrittää huudella laatikosta ja yritän sitä toppuutella :grin)
 
Taikatuuli täällä menossa kp 15 tänään, toivotaan että olisi oviksesta. :) Mikä kp siellä? Tärppionnea sinne ja tällä kertaa päräytetään plussat kehiin! ;)

Myy rutkasti onnea testaukseen. :) Nyt pistät sen plussa-aalton käyntiin ja kaikki muut hyppää mukaan! :)

Kyfi86 koska ajattelit testata? Nyt yhdessä Myyn kanssa plussa-aalto liikkeelle! :)

Mariska <3 ylihuomiselle tsemppiä ja toivon mukaan vain hyviä ultrauutisia. :)

On. Nyt nukkumaan ennen kuin pää hajoaa!! Mietin myös voisiko päänsärky liittyä ovikseen, onko muilla esiintynyt sitä oviksen aikoihin? Voi kyllä myös johtua yövuorosta.

PLUSSATUULIA ❤️❤️❤️
 
Beisla: tosi suuret pahoittelut! :'( hetki henkeä ja uuteen nousuun! :)

Myy: toivottavasti testi näyttää plussaa!

Nonna: voi ei! :( Ota rauhallisesti hetki kerrallaan

Carnagan: :( pahoittelut! Toivottavasti olis kuitenkin jotain muuta!

Nennaa ymmärrän tuskasi! Välillä sitä niin ui syvissä vesissä ja se on ihan sallittua! Pohjimmiltaan kuitenkin varmasti uskot et toisten vauvauutiset ei oo sulta pois mut välillä vain tuolta tuntuu. Tunnen niin paljon sympatiaa sua kohtaan! "Halaus"

Pepe: ihan hullun suuret onnittelut ovis plussasta! !! <3

Anskunen! Ihana kannustus :)
 
unohtui illalla kommentoida Nennaan "purkausta." Mä en mun edellisen miehen kanssa tullut raskaaksi ja ennen häntä olin sinkkunakin kuumeillut pidemmän aikaa. Seurasin sivusta kun hyvä ystävä teki vuoden sisään kaksi aborttia, jotka johtuivat kännisähläilyistä. Vuosi tai puoltoista myöhemmin tuli uudestaan raskaaksi ja piti lapsen. Muutama kk ennen synnytystä mun mies kuoli. Silloin ei voinut olla kysymättä, että miksi?!!
Ja entinen koulukaveri teki abortin muutama vuosi sitten ja nyt yrittää tulla raskaaksi saman miehen kanssa. Mun ymmärrys ei vaan riitä!
 
Be:jos olen järkevä niin yritän tässä vielä muutaman päivän odotella... saa nyt nähdä maltanko...:oops::grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Myy, varmasti ikävää olla se ainut perheessä, joka ei saa lapsia helposti. Mutta arvostan silti sun laulun sanojen lainausta. :wink Tsemppiä testailuun, jos täti on ymmärtänyt pysyä poissa!

Nonna, voi ei. :sad001 Pahoitteluni, todella rankkaa jos toinen munasarja joudutaan poistamaan.

Carnagan, harmi jos sullakin täti ilmoittelee tulostaan. :sad001

Psykoenkeli, tsemppiä kontrolliin, toivottavasti muutokset ovat hävinneet.

Miilia, tervetuloa! Toivotaan että pian teillä inssissä tärppää. Tietysti jo tässä kierrossa! :)

Anskunen, sullakin on ihailtava asenne. Kiitos sanoista. :Heartred

Nennaa, halaus sulle. :hug013

be, eikun vaan tallettelemaan sitten, oviksen tulolta kuulostaa. Tosin päänsärky sais lähteä, ei varmaan tee niin mieli jos päätä jomottaa. Mulla ei ovikseen liity päänsärkyä, mutta huonosti nukkumiseen yleensä kyllä.

Taikatuuli, hyvä että saitkin testin toimimaan. Ja onhan ihan järkevää aloittaa testailu ajoissa varalta, jos ovis onkin eri aikaan kuin normaalit laskurit ennustavat.

Kyfi, kiitti taulukosta. Kyllähän tosiaan ton mukaan voi vielä viikolla 3 (hedelmöittymisestä) olla liian alhainen taso 25 herkkyyden testille... (Niitä mun testit siis on.)

On. Aamulla ei kuukupista löytynyt vielä tiputtelua kummempaa. Mutta mulla on vasta kolmen kierron tilasto siitä, että täti tulis tasan dpo15 (tänään). Normaalisti mulla alkaa kunnolla heti aamusta, jos ei ole tiputtelupäivä. Juilii kyllä niin menkkamaisesti, että pari päivää odotan josko ne alkais kunnolla, jos ei tänään tule.
 
te kirjoittelette ihan hirveästi! :) ei jää nuo nimimerkit päähän että kuka on sanonut ja mitäkin.

Silv. toivottavasti vuoto olisi vaan jotain tuhrua ja pienokainen olisi matkassa mukana.

Nonna, tsemppiä sinne päin.

Kyfi, toivottavasti täti pysyy poissa ja saisit sen plussankin sinne testiin. :)

itsellä rankka työputki menossa. Viime yö huonosti nukuttana, esikoinen kuumeessa.. 2 viikkoa sitten sillä oli korvatulehdus epäilen et on taas uusiutunut. No tänään yksityiselle erikoislääkärille aika. Varmaan rupeevat putkituksia miettimään. Tosissaan 4 vai 5 korvatulehdus puoleenvuoteen. Kp 19/? menossa. Nännit on ollut kipeen ajatellusta Oviksesta lähtien, n. dpo6 menossa.

Nyt tytöt uutta plussa aaltoa liikkeelle! :smiley-bounce013
 
Voi Nonna :Heartred

Carnagan, sunkin tytyy hankkia tätivahtikoira. Kumpa täti tajuaisi jättää sut rauhaan.

Miilia, tervetuloa! Olkoon visiittisi lyhyt ja plussauksesi nopea. Olet sen kyllä ansainnut :Heartred

Anskunen, oot ihana positiivisuusotus :cat:

Nennaa, ei varmasti ole mitään väärää noissa sun ajatuksissa. Ennen yrittämisen aloitusta sitä ajattelee, että tietysti se vauva tulee kun vaan jättää ehkäisyn pois, mutta kyllä tässä on jo ihan yhden yrityskierroksenkin jälkeen alkanut ajatella aina kun näkee pikkulapsia vanhempiensa kanssa, että mitenkähän nuokin ovat tuon onnistuneet saamaan aikaiseksi. Jos meillä nyt tärppäisi, olisi pienelle jo valmiiksi tulossa kaksi serkkua tälle vuodelle, jos ei tärppää, joudun katselemaan näiden potentiaalisten serkkujen ristiäisiä yms. ja pidättelemään itkua, olemaan onnellinen niiden perheiden puolesta. Täytyy vaan alkaa hokea itselleen sitä mantraa, ettei toisten lapset ole multa pois. Tsemppiä ystäväsi kanssa jaksamiseen :Heartred

Be, jos luet tätä viestiä, olet väärässä paikassa; sun pitäisi olla ovista hyödyntämässä :grin

Taikatuulelle oviksennappausonnea (kai tuo on yhdyssana?)!

Beisla, toivottavasti se on vaan jotain random-vuotoa eikä merkki tädin saapumisesta. Sormet ja varpaat ristissä, että pääset uudelleen testaamaan.
 
Nonnalle paljon voimia! ❤

Miilia: Tervetuloa ja toivotaan, että vierailusi täällä on lyhyt ja saisit pian plussan! :)
 
Kiitos kaikille tuesta!❤ :) kyllä tää vielä tästä

Myy, iso kiitos❤ niin.. Sitä miekin mietin, ett miks narkkarit ja alkoholistit sikiää niin hulluna, kun sen tietää ettei lapset tuu ikinä näkemäänkään "omaa kotiaan". Samoin jotkut teiniraskaudet.. Se on surullista, että toisille annetaan niin huonot eväät :( onneksi on tuollaisia ihania ja mahtavia ihmisiä, jotka haluavat auttaa pelastamaan viattoman elämän laitoksilta ja muilta ja antavat sitä rakkautta :)
Kaipa se joskus on meinkin vuoro raskautua❤

Psykoenkeli, toi on taatusti aivan uskomattoman raskasta seurata vierestä, kuinka toinen heittää kerta toisensa jälkeen menemään jotain sellasta, mitä itse on toivonut ja yrittänyt kauan! :( oon niin pahoillani. Voimia hurjan paljon!
 
Huomenta. Täällä kp 29/28-30. Oviksesta ei tietoa. No missäs testaajat. ..kyfi nyt pisssimään tikkuun! !!!:grin
 
Oon ihan hepulissa täällä. Mies lähti tekemään koetta niin ei uskalla sitäkään järkyttää ennekuin tulee iltapäivällä kotia.
 

Liitteet

  • t.jpg
    t.jpg
    592.7 KB · Katsottu: 230
Takaisin
Top