Raskaaksi 2015

Tervetuloa Ansu! Teillä on ollut pitkä odotus esikoisen saamisessa, mutta ihana kuulla, että pitkä odotus viimein palkittiin! Toivon kovasti, että saatte pian plussan, ettekä joutuisi pitkään odottaa pikkukakakkosta! :) Ja ihanat nuo sinun tsemppaus sanat! :)


Minjelmiinalle pahoittelut negasta! Ainahan sitä varmasti jokainen meistä toivoo tehdessään raskaustestiä sitä plussaa, vaikka mahdollisuudet sen saantiin olisikin pienet. :)

Anskuselle pahoittelut tädistä! Sulla on kyllä ihan huippu asenne! :)

Pepelle onnittelut ovisplussasta! :)
 
Täällähän on taas kirjoiteltu sivukaupalla päivän aikana! En edes yritä muistaa mitä kaikkea piti vastata ja kelle, sorry :grin

Meritähti, tästä kierrosta plussa olisi erittäin epätodennäköinen, kun on ollut taukokierto. Mutta ehkä ensi kierrossa sitten! :wink Lähinnä ihmettelin, että ei tuhruta, kun kaikissa kierroissa nuvaringin lopettamisen jälkeen on ollut tuhrua. Ja nyt ei ole, kun huomenna olisi sen asian takia lekuri :grin

Kiitos infosta Rosann!

pepe, wuhuu onnea ovisplussasta! Oot voittaja! :dance011Ja kyllähän sillä geleellä pitäisi juurikin ovulaatioon olla vaikutusta! :wink Mulla on se lääkäri huomenna iltapäivällä ja suuntaan siitä heti sitten iltavuoroon. Eli päivitystä asiaan seuraa vasta kymmenen tienoilla illalla :grin

Anskunen, pahoittelut tuhman tädin vierailusta! :sorry:

Minjelmiinalle pahoittelut negasta :sour:

Tervetuloa mukaan Aneska ja Ansu85!

Mariska, tsempit ultraan! Toivotaan, että siellä on kaikki niin kuin pitääkin! :dummy1:

Silv, sinne vielä tsemppihalit myös! Kaikki toivo ei ole vielä menetetty, jos on noin niukkaa se vuoto!

Myy, päräytäs nyt plussa meidän iloksi! Hyvältä kuulostaa ainakin oireet! :grin
 
On. Kotiin palattu. Aamu mökillä oli tosi kiireinen, ja sit ajomatka, en ehtinyt foorumille. Mun tiputtelu on yltynyt kunnolla, kuukupista löytyi jo pieni hyytymäkin (mulle tavallisia). Melko varmasti siis menkat alkaa huomenaamuna, eipä tartte testailla. Tulin kotiin, söin, kävin suihkussa, sit itkin pitkään sängyssä. :sad001
 
Voi hitto, huomenta naiset :grin

Mariska, tsemppiä ultran odotteluun ❤️

Ei, Beisla, ei! Nyt oikeesti tiputtelut ja hyytymät pois! ❤️

Larissa, en taida päräyttää... Nyt on kyllä olo, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Maha kuin kuudennella kuulla raskaana ja täysinäinen. Kohta alkaa krampit ja vuoto, niin tiedän sen. V****taa suoraan sanottuna niin, et tekis mieli itkee. Vaikka kokoajan tietää, että vaaditaan ihmettä, niin silti sitä toivoo niin paljon. Huomenna en varmaan pääse sängystä edes ylös... Kohta tarvitaan taas Elastisen eteen ja ylös-biisiä, et pääsis tän kaiken yli. muoks. Mahtia, ettei ole tuhrunnut! Hyvä silti siitä sinne lääkäriin on mennä, on sitä kuitenkin niin kauan kestänyt.
 
Beisla ja Myy :( Voimia ja haleja sinne molemmille. <3 Toi on vaan niin perseestä kun täti alkaa ilmoittaa tulostaan. Tuntuu varmasti pahalta, mutta haluan silti sanoa, että älkää luovuttako vielä. Ja jos ei nyt tuu plussaa niin ens kierrossa sitten. Olkaa vahvoja<3 Tsemppiä.
 
Hei kuulkaa kyselisin tässä vaan että millonka voisin tuhlata rtestejä jo kun oletettu täti tulloo sunnuntaina??? :D sillon on ainakin siitä digin hymystä se maaginen kaks viikkoo.. mukamas vihloo selkää ja alamahaa pistelee... kuitenki vaan joku suolisolmu :"D hahahah.. noo pessimisti ei pety vai mitenkä.... :D
 
Beislalle pahoittelut! :( Mä tiedän, että mitkään sanat ei nyt välttämättä auta, mutta toivon kovasti jaksamisia sulle ja älä luovuta tai menetä toivoasi! Sinä saat aivan varmasti vielä sen plussan! ❤

Myylle voimahali! ❤ Ja ihmeitä voi myös tapahtua joten älä luovuta sinäkään!
 
Taikatuuli, huh, on sulla sitkeä poika! Toivottavasti paranee pian.

Pepe, onnea ovisplussasta, komea on viiva! :grin Tosi hienoa että ovis tuli luomusti. Hieno asenne teillä kuitenkin on, jos hoitoihin joudutte.

Johanna, tervetuloa takaisin. Testasitko viimeksi negan, vai odotitko vaan kun menkat oli myöhässä? Mietin vaan onko voinut olla kiinnittymisyritys. No, toivottavasti nyt olisi tärpännyt!

Ilpurin, voin niin samaistua sun tunteisiin just nyt. :sad001

Larissa, sun kroppa varmaan kuuli lääkäristä ja päätti käyttäytyä vähän aikaa. (Ihan kuin tietokone, joka toimii sen hetken korjaaja on paikalla. :p)

Aneska, tervetuloa ja toivottavasti tärppää pian!

minjelmiina, voimahalirutistus. On se testin teko niin piinaavaa. :hug013

nennaa on sulla sitkeä flunssa! Hus pois sieltä, inhottavaa tollanen. Tosin mullakin jatkunut jo yli viikon, hirveän kutittava yskä nyt. Toivottavasti sun oireettomuus olis Oire.

Nougat, google on huono lääkäri. :wink Kyllä jotkut tosiaan tuntee kiinnittymisen, ei tietty kaikki.

Carnagan, tsemppiä piinailuun! :smiley-bounce012
 
Voi ei pahoittelut Beisla ja Myy tädin kohtaamisesta :(

Pepe jeee!! Onnea uskomattoman paljon ovuloimisesta!! ❤❤❤

On; nyt ärsyttää. Tiättekö, ku ite yritätte ja yritätte ja sit ystävä kertoo ett "kyllä, nyt tulee toinen" (jonka kanssa haettiin sille just silloin katumuspilleri apteekista). Siis kaks öö miten sen sanois, alkuun ei-toivottua raskautta (totta kai lapset syntyneet rakastavalle äidille, ja kakkonen rakastavaan perheeseen) ja ite vittu vaan saat yrittää ja pettyy ja yrittää ja pettyy kerta toisensa jälkeen?! Totaali itkuhajoomiskohtaus töissä.
Anteeks tää iniseminen :( pakko kokoo nyt ittesä ja mennä jatkaa töitä..
 
Silv, hyvä kuitenkin että tutkivat mitä siellä on tai on käynyt.

Tyttötiikeri, tosi harmi että kierto jäi välistä. Odottelu on kyllä niin tuskastuttavaa. Kiitos ihanista sanoista, vallan liikutuin. :hug013

Ansu, teilläkin hurjan pitkä taival takana! Jospa kakkonen ei antais odottaa noin pitkään, kun kerran ivf jo noin hyvin onnistui.

Anskunen, pahoittelut tädistä. :sad001

Minttulaku, varmasti en osaa sanoa, mutta näin arviolta jos normaalistikin teet sen tyyppistä treeniä ja olet siinä kunnossa, tuskin siitä on haittaa. Jos taas se on todella paljon rankempaa kuin mitä yleensä teet, mahdollisesti voi myöhästyttää ovista (mulle käynyt joskus vaelluksen jälkeen että menkat myöhässä). Mutta kaikki on niin yksilöllistä...

Ruusa, toivoa herättävä tarina sulla että päivän kerkes menkat olla vaikka plussasit. :) Mutta on sulla rankat hormonit nyt, huh sentään!

Mariska, tsemppiä ultraan! :smiley-bounce012

Myy, sultakin krampit ja vuoto porttikieltoon! Ikävä kyllä tiedän niin miltä susta tuntuu nyt. :sad001

Late, jos jaksat odottaa sunnuntaille niin varmimmin antaa oikean tuloksen. Sitä ennen ei välttämättä ole hormonit kerenny nousta.

nennaa halaus sulle. Varmasti pistä ärsyttämään tollanen, maailma on niin epäoikeudenmukainen. :hug013
 
Voi Beisla.:sad001:Heartred:hug013

Myy: Voimahali siullekkin.:hug013:Heartred Niin kauan on toivoa yllä kun menkkoja ei näy ei kuulu. Tsemppiä huomiseen lääkäriin.:)

Beisla ja Lililiina: Juu, on sitkeä poika( sitkeä sissi):) Lääkärikin oli aivan "äimän käkenä" ku kerroin pojan oireet kuumeen ja yskän ja todellakin hänelle itselleenkin tuli yllätyksenä, et lisäksi löyty korvatulehdus! Nyt on jo lääkekuuri alkanut purra ja kuumettakin on ollu vaan vähän yli 37, et voiton puolella aletaan olla.:) Sisko parani jo sunnuntaihin mennessä.
 
Pepelle onnea ! Ihana ku täällä saa lukea plussailu-uutisia!

Nougat, hauskaa, täällä toinen don huono fani! Toivottavasti kipusi paranevat perjantaiksi, että pääset rauhassa nauttimaan keikasta!

Usko Mariska nyt vaan mitä kehosi koittaa sulle sanoa :) Onnea ultraan :)

Kiitos kaikille jumppaan liittyvistä vastauksista. Menin sinne ja tuntui tällä kertaa paremmalta kuin viimeksi, eli hyvä kun menin! Nyt on voittaja fiilis! Kiloja pitäs karistella pikkuhiljaa ja kuntoa pitää yllä ni turha keksiä "tekosyitä" :D
 
Muokattu viimeksi:
late-, koita malttaa vähintään lauantaihin. Mielestäni aina parempi mitä pidemmälle malttaa odottaa, niin ei tule turhia pettymyksiä, jos esim. hcg ei nouse nopeaa.

Voi nennaa ❤️ Suuren suuri halaus ja tsemppiä! :hug013 Mun siskontytöllä on kaksi vahinkolasta, molemmat hyvin rakastettuja. Mulle ei katkeruutta kummastakaan raskaudesta kyllä tullut, johtunee, että siskon tyttö on niin rakas. Miehelleni etenkin toinen oli kova pala. Meidän perheessä kaikki vaan sikiää tosta noin vain ja mun siskokin koki ihmeen viimeisen kohdalla. Mä olen se meidän perheen viallinen kappale kaikkine sairauksineen ja lapsettomuutteineen. Monesti lauleskellutkin huonoina hetkinä "minussa on ongelma, jokin virhe ohjelmoinnissa.... Tekijät unohti otsaan kirjoittaa, ravistettava ennen käyttöä".

Beisla ❤️ :hug013

Taikatuuli, ihana kuulla, että pojalla alkaa lääkkeet tehoamaan! Aika kova sissi kyllä on, kun ei korviaan tossa tapauksessa valittanut. Ihanaa, että tyttökin jo terveenä!
 
Kiitos kaikille tsemppaavista sanoista. Tulee oikeasti parempi mieli, varsinkin kun tietää että te muutkin jaksatte lähteä aina uuteen yritykseen.
Vaikka nyt sydän sanoo että tuleeko sitä lasta ikinä, niin järki kolkuttelee että yritys on vielä kovin lyhyt (tää on/oli yk3) ja hyvinkin tässä on vielä mahiksia plussata ennen kuin pitää miettiä klinikalle lähtöä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Beisla, usko minua, sinä saat ihan varmasti vielä sen plussan! Kuten itsekin sanoit, niin yritysaikasi on melko lyhyt, vaikka varmasti ollut todella raskas. Ja pakkohan se on yrittää jaksaa lähteä siihen uuteen yritykseen, jos aikoo saavuttaa sen asian mistä on unelmoinut. Vaikka ei se varmasti kenelläkään ole ollut helppoa, mutta kyllä se odotus vielä palkitaan. :)
 
Takaisin
Top